Miten toi kelly osbourne on ton näkönen? Ja Sharon 😮??
Kommentit (60)
Ihan ufon näköisiä.
Miksi Joku Sharon edes halusi laihtua lisää??
Vierailija kirjoitti:
Ozempic naamat.
No suutkin näyttää liian isoilta tms.
Kello on laihtunut tosi paljon. Laihempana kasvot näyttää samalta kuin äidillään.
Sharonilla ehkä paljon kauneusleikkauksia ja tosi laiha, tuossakin oli, että kokeili ozempicia.
Sharonilla on naama leikelty ja täytetty täysin uuteen uskoon, kuten Ozzyllakin ja Kelly kulkee heidän jalanjäljissään. Lisäksi vanhemmiten näkyy molempien vanhempien piirteet kasvoissa, ei enää mikään babyface.
Sharon sanoi jossain haastattelussa että yrittää saada muutaman kilon lisää kun laihtui liikaa mutta ei ole onnistunut. Mä voisin antaa muutaman vinkin🤣
Vierailija kirjoitti:
Kello on laihtunut tosi paljon. Laihempana kasvot näyttää samalta kuin äidillään.
Sharonilla ehkä paljon kauneusleikkauksia ja tosi laiha, tuossakin oli, että kokeili ozempicia.
Ei leukalinja muutu vain laihtumalla. Jotain muutakin tehty. Ja huulet.
Liian laihoja jo.
Hui saakeli. Oikeesti pelottavan näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sharon sanoi jossain haastattelussa että yrittää saada muutaman kilon lisää kun laihtui liikaa mutta ei ole onnistunut. Mä voisin antaa muutaman vinkin🤣
Onko se sairas? Varmasti pystyy lihomaan jos lopettaa sen lääkkeen käytön. Etenkin,jos taipuvainen painon nousuun. Ja oikeasti sitä haluaa. Sehän väittää tuossakin olleensa huuge eli valtava ennen ozempicia. Ei ollut todellakaan.
En itse pidä tästä Hollywoodin jo oikeasti hoikkien tai normaalipainoisten ozempic villityksestä. En yhtään.
Nyt on vakava tilanne, nimittäin Ozzy näyttää perheensä normaaleimmalta jäseneltä :O.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se sairas? Varmasti pystyy lihomaan jos lopettaa sen lääkkeen käytön. Etenkin,jos taipuvainen painon nousuun. Ja oikeasti sitä haluaa. Sehän väittää tuossakin olleensa huuge eli valtava ennen ozempicia. Ei ollut todellakaan.
En itse pidä tästä Hollywoodin jo oikeasti hoikkien tai normaalipainoisten ozempic villityksestä. En yhtään.
Joo hassua että kertoi aiemmin olleensa paksuhko, jota ei tietenkään ollut. Ehkä se sairaus on korvien välissä. En tiedä miten tuo lääke vaikuttaa, luulisi että saisi muutaman kilon takaisin jos lopettaa sen käytön.
Varsinkin Sharon muistuttaa jotain hirviötä. Luonnottoman näköinen, suu suuren suuri. Ei ole nyt ollut järkeä laihduttamisessa.
https://youtube.com/shorts/Ryh7q1y2hgo?si=D1nTCsK6-y9NwNSN
Kelly kiistää kauneusleikkaukset.
Jotain filllereitä ja botoxia sille laitettu kyllä.
Kuulostaa jotenkin.. "enkö saa näyttää hyvältä" ja haluan kaulan korjattavan tulevaisuudessa etc.
Sharon on kyllä pieni. Näyttää ihan alienilta.
Alkaako olla terveysongelmia
Oletteko lukenee kirjan hänen niin sanotusta isästä tai kuunnelleet äänikirjan ozzzzyyyyyyyyyysta.90 prossaa siitä on kertomista huumeista ja alkoholista helvetin raskasta kuunneltavaa,en suosittele.Ei ole ihme että lapset on friikejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ufon näköisiä.
Miksi Joku Sharon edes halusi laihtua lisää??
Anorektikolta näytti jo
Sharon on kuin joku alien, sori vaan.
https://www.google.fi/amp/s/www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-13321…
Tässä toinen Ozempic laihduttaja Scot Disick
Ozempic-naamat 😳