Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko keittössä korkeakiiltoiset kalusteet jo sou lääst seesong

Vierailija
18.11.2012 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä helkkarin väliä? Pitääks sun sisustaa kotisi sen mukaan, mikä on muotia vai sen mukaan, mistä itse pidät? Naurettavaa, jos ei edes keittönkalusteita voi ostaa sellaisia kuin haluaa...

Vierailija
2/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se nyt ihan viime vuosien keksintö ole. Itsellä keittiöremppa edessä ja tietenkin otan huippukiitävät ovet ihan niiden puhdistuksen helppouden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsin ajattomat.

Vierailija
4/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä helpot puhdistaa.

Vierailija
5/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei se nyt ihan viime vuosien keksintö ole. Itsellä keittiöremppa edessä ja tietenkin otan huippukiitävät ovet ihan niiden puhdistuksen helppouden takia.

Puhdistuksen???

Nimenomaan ne imevät sormenjäljet pintaansa kuin magneetti.

En ikinä ottaisi korkeakiiltoisia kaapin ovia.tai teräksisiä koneita. Nimenomaan siivouksen vuoksi.

Vierailija
6/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kiilto-ovista tulee oikeasti puhtaita helposti. Mulle siivous ei ole koskaan ollut sellaista, että levitän lian tasaisennäköisesti pinnoille. Teräsovista ei kokemusta.

En ikinä ottaisi korkeakiiltoisia kaapin ovia.tai teräksisiä koneita. Nimenomaan siivouksen vuoksi.

Vierailija
7/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ne imevät sormenjäljet pintaansa kuin magneetti.

Itse olen nyt elänyt korkeakiiltoisen valkoisen keittiön kanssa viimeiset 6 vuotta ja kyllä on helvetin hieno keksintö. Ovet ovat kuin uudet, ei ainuttakaan jälkeä yhdessäkään ovessa. Enkä käytä mitään erikoisia aineita, vaan ihan yleispuhdistusaineella ja keittiörätillä pyyhkäisen siivouspäivinä, jos silloinkaan. Seuraavaankin kotiin tulee korkeakiiltoiset valkoiset ovet, muoti saa olla mitä on.

Vierailija
8/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisilla ovilla sekä paksuilla puutasoilla. Mietin vielä vetimiä, että tuleeko vetimiä ollenkaan vai millaiset?

Vierailija
9/9 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan edes kokeillut puhdistusaineita korkeakiiltoisiin valkoisiin oviini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä