Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus Ukrainan drooni-iskuista Venäjän öljysatamiin alkaa paljastua. Siellä on todellisuudessa pommitettu peltoja.

Vierailija
07.05.2026 |

Suomessa on hekumoitu terminaalien täystuhosta, mutta todellisuudessa savupatsaat onkin olleet lähinnä maastopaloista. 

 

"Satelliittikuvat näyttävät: Ukrainan tuore drooni-isku ei onnistunut kuten Zelenskyi väitti

Drooni-isku | Satelliittikuvien perusteella Ukrainan tuoreimman iskun aiheuttama tulipalo syttyi rakentamattomalla alueella Koiviston sataman vieressä."

https://www.hs.fi/suomi/art-2000011989934.html

 

Nyt vaan sitten huutamaan iigoria kilpaa. 

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyneitä olivat:

Vierailija
2/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue: rys sät pisti metsää tuleen peitelläkseen tuhoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei voi onnistua.

Mutta aivan riittävän moni isku on mennyt nappiin.

Tuspse etunenässä. Neljä täysosumaa.

Joku jakelukeskuskin hoideltiin viimeistä tankkia myöten sileäksi, muista missä mutta kaukana oli.

Iloitse sinä näistä muutamista hudeista. Uutta tulee putkeen taas kohta.

Vierailija
4/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää vaan pökköä pesään.

Vierailija
5/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuckrainan iskut ovat pelkkää teatteria, joilla ei ole mitään merkitystä kokonaisuuden kannalta yhtään mihinkään. Tsemppijournalismia pahimmillaan. 

Vierailija
6/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Igorilla kaalisoppa ja vodka taas lopussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

P E R S K U T A R A L L A A !

Vierailija
8/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaas pjaukkuu, mjitä tjehdään?

 

Pjeitjelkjää tjuhot, pjottakjaa ljähimjetsä, ljaittakjaa juttuvjinkki hjesjarin yhtjeyshjenkiljölle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Igorilla kaalisoppa ja vodka taas lopussa.

Ilo pitää ottaa pienestä kun se on ainoa mitä on jäljellä.

Nyt kun ilmatorjunta on siirretty Moskovaan, niin kohta taas periferiassa palaa.

Putelle on oma turva tärkeämpää kuin muutama tehdas tai jalostamo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, muistan hyvin kun iigori öyhötti touhutippa tanassa hypersooni-iskusta. Todellisuudessa osuitte kanalaan.

 

1-1

Vierailija
12/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jaksa väsynyttä yäkrainaa enään. alettas jo ostaan venäjältä öljyä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei jaksa väsynyttä yäkrainaa enään. alettas jo ostaan venäjältä öljyä 

Venäläiset turistit kukkaroineen takaisin Itä-Suomeen, kiitos.  

Vierailija
14/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei jaksa väsynyttä yäkrainaa enään. alettas jo ostaan venäjältä öljyä 

Lopeta äitisi nussiminen, haiseva kaalirotta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei jaksa väsynyttä yäkrainaa enään. alettas jo ostaan venäjältä öljyä 

Venäläiset turistit kukkaroineen takaisin Itä-Suomeen, kiitos.  

EIhän niillä ole kukkarossa kuin mahorkan lemua.

Vierailija
16/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei jaksa väsynyttä yäkrainaa enään. alettas jo ostaan venäjältä öljyä 

Lopeta äitisi nussiminen, haiseva kaalirotta

hyvin sanottu. olisin ylpee jos saisin joskus tommosen iskäpuolen

Vierailija
17/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko joku oikeasti että pari kämästä lennokkia tuhoaisi jonkun sataman tai jalostamon kokoisen kohteen 😂

Vierailija
18/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisää vaan pökköä pesään.

Ei muuta kun hirveetä pökköä persereikään!!

 

https://www.youtube.com/results?search_query=arto+mertaranta+kaksi+seku…

Vierailija
19/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättyneitä olivat:

Iigor ja toinen PIetarin trollitoimiston Iigor. Kyllä se teidän trollitoimistollenne asti on näkynyt se tulipalo niistä satamista.

Vierailija
20/74 |
07.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli arvattavissa jo siitä, että laivaliikenne jatkui entiseen malliin hyvin pian iskujen jälkeen.  

Eihän ne siviililaivoja ja muuta sataman infraa pommittaneet. Ainoastaan öljyinfraa. Oletteko homo?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi