Työttömän kannattaa panostaa 110prossaa AKTIIVISEEN verkostoitumiseen ja kiinostavien työ paikan suorakontatointiin
kun on ITSE aktiivinen ja verkostoituu niin tuloksia tulee ei työtä tulla kotisohvalle tarjoamaan myös cveen (video) timantti kuntoon hionta on kaiken a ja o
Kommentit (22)
Näin tosiaan sitä edellytetään että työnhakija muuttaa persoonallisuutensa työelämän vaatimuksia vastaavaksi.
Linkkariin sellaiset mahtisivut, että olet vähintään Jeesuksesta seuraava.
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
Hyppäsin jo 😂
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
täällä ei järviä lähi maillakaan hox hox
Onko kukaan viitsinyt ihmetellä miten nää kaikki työttömyyden hoitokeinot on käytännössä hölmöläisten peiton jatkamista toisesta päästä samalla kun leikellään jatkopaloja siitä toisesta päästä. Peitto ei pitene kuten toimivassa maassa pitäisi, eli työpaikat ei lisäänny tuossa säätämisessä. Silti työtöntä syytetään että mikset jatka peittoa toisesta päästä, oma vikas.
Vierailija kirjoitti:
Näin tosiaan sitä edellytetään että työnhakija muuttaa persoonallisuutensa työelämän vaatimuksia vastaavaksi.
Älä hei viitsi, vaikka kuinka tekisi miten hienon cv, ei 63v. siltikään tule valituksi.
Miten työttömänä ja vastavalmistuneena saa rakennetua verkoston? Ei mitenkään. Ainoastaan muiden työttömien kanssa se onnistuu.
Onko ap muita hyödyttömiä ideoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
Vitt## siinä hoxittelet, opettele Suomenkieli.
Juu ihan varmasti alan tekemään jotain video-cv:tä ja lähettelemään niitä ravintoloihin pitkin Suomea. Sitten saan upean työtarjouksen, 12€/h! tai jotain yhtä innostavaa ja kannustavaa. Joo unohda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
Olen eri, mutta se on kylläkin suomen kieli.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan viitsinyt ihmetellä miten nää kaikki työttömyyden hoitokeinot on käytännössä hölmöläisten peiton jatkamista toisesta päästä samalla kun leikellään jatkopaloja siitä toisesta päästä. Peitto ei pitene kuten toimivassa maassa pitäisi, eli työpaikat ei lisäänny tuossa säätämisessä. Silti työtöntä syytetään että mikset jatka peittoa toisesta päästä, oma vikas.
Itse olen verrannut työttömien painostamista narulla työntämiseen, eihän siitä tule mitään kun narun toisessa päässä ei ole minkäänlaista vetoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
Olen eri, mutta se on kylläkin suomen kieli.
Nönnööö, hoxx ei ole suomen kieltä. Se on muutenkin ärsyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
hox hox ei ole suomea hox hox Mikä ihmeen hox ?
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömänä ja vastavalmistuneena saa rakennetua verkoston? Ei mitenkään. Ainoastaan muiden työttömien kanssa se onnistuu.
Onko ap muita hyödyttömiä ideoita?
Muiden työttömien kanssa hengailu johtaa hyvin nopeasti alkoholistiringin syntymiseen, kaikki vaan velloo siinä negatiivisuudessa ja työkkärin kanssa taistelussa sekä kelan hakemusten nikkaroinnissa. Masentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppää järveen
hox hox ei ole suomea hox hox Mikä ihmeen hox ?
Se oli joku 90-luvun "huom." 😅
Nyt minä esitän teille työttömät tanssini T Ap
Kukahan on keksinyt tuon typerän ilmaisun 110%???
Hyppää järveen