Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapureiden salasuhde

Vierailija
18.11.2012 |

Olen huomannut, että naapureillani on salasuhde keskenään. Molemmat ovat tahoillaan naimisissa ja lapsia on molemmissa perheissä. Vehtavaat siinä silmien alla. Tekisi mieli jollain lailla saattaa tietoon heidän siipoilleenn tämä rietastelu. Miten toimisin?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siunaavat siis huorinteot.

Vittuux se kellee kuuluu saatana!

Mutta ans olla, kun sattuu omalle kohdalle...

Se on toi nk. suvaitsevaisuuskin kovin suhteellista, toteaisin näin monia muita viisaampana ihmisenä.

Kyllä sitten jos on omasta siipasta kyse, alkaa valitus ja ulina, mutta jos on "vaan naapuri", ei haittaa ja "hanki oma elämä".

Ettekö haluaisi tietää, jos oma ukko viipottaisi naapurin rouvan kanssa ihan alvariinsa?

Vierailija
2/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään tämän suoraan verhon raosta. Tätä tapahtuu monta kertaa viikossa.

Aina vaan provoa, tämä ei ole provo. En nyt viitsi tuijottaa sieltä avoimen ikkunan kautta heitä,m kun kaikki tapahtuu ihan omien silmien alla. Meidän asunnon ikkunat on paraatipaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä "ei kuulu sulle" -vastaajia. Ettekö itse haluaisi tietää, jos teitä petetään?

Vierailija
4/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka verhojen takana kyttäys saakin aika huvittavan piirteen.

Jos tuntisin nämä siipat hyvin, siis muutakin kuin vain ohimennen tervehtimällä, niin vihjailisin siten, että sanoisin, miten naapurustossa on helppo tutustua ja paljon yhteistä toimintaa niin kuin teidänkin Teppo ulkoiluttaa aina sitä teidän koiraanne sen naapurin Mirjan kanssa ja perään vetäisin jonkun keksityn esimerkin muustakin naapuriyhteistyöstä. En siis sanoisi suoraan, mutta laittaisin epäilyksen itämään.

Jos en tunne kuin ulkonäöltä ja nyökätään, kun kuljetaan ohi, niin en todellakaan sanoisi mitään. Se ei olisi luontevaa, eikä edes moraalisesti oikein, kun en toisten perhekuviota yhtään tiedä lähemmin. Mirjahan voi olla vaikka Tepon sisko!

Vielä miettisin ennen vihjailuakaan, onko viaton flirtti sallittua ja mistä voin olla varma, että jotain sitä enempää on menossa. En ole Tepon enkä MIrjan moraalin vartija, ja jos pitävät menonsa riittävän salassa, ei asia oikeastaan kuulu minulle. Jos on selvää, että puolisoita petetään (esim. puskissa suudellaan jne), niin sitten vihjaisisin sen epäilyksen siemenen mutta en todellakaan täräyttäisi, että Teppo panee Mirjaa, kun en varmaankaan ihan sitä ole voinut nähdä.

Vierailija
5/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin, jotka eivät millään tavoin sulle ap kuulu. Seuraukset voivat olla aika moninaisia. Curiosity killed the cat...

Vierailija
6/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioihin, jotka eivät millään tavoin sulle ap kuulu. Seuraukset voivat olla aika moninaisia. Curiosity killed the cat...

Vierailija
7/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka verhojen takana kyttäys saakin aika huvittavan piirteen.

Jos tuntisin nämä siipat hyvin, siis muutakin kuin vain ohimennen tervehtimällä, niin vihjailisin siten, että sanoisin, miten naapurustossa on helppo tutustua ja paljon yhteistä toimintaa niin kuin teidänkin Teppo ulkoiluttaa aina sitä teidän koiraanne sen naapurin Mirjan kanssa ja perään vetäisin jonkun keksityn esimerkin muustakin naapuriyhteistyöstä. En siis sanoisi suoraan, mutta laittaisin epäilyksen itämään.

Jos en tunne kuin ulkonäöltä ja nyökätään, kun kuljetaan ohi, niin en todellakaan sanoisi mitään. Se ei olisi luontevaa, eikä edes moraalisesti oikein, kun en toisten perhekuviota yhtään tiedä lähemmin. Mirjahan voi olla vaikka Tepon sisko!

Vielä miettisin ennen vihjailuakaan, onko viaton flirtti sallittua ja mistä voin olla varma, että jotain sitä enempää on menossa. En ole Tepon enkä MIrjan moraalin vartija, ja jos pitävät menonsa riittävän salassa, ei asia oikeastaan kuulu minulle. Jos on selvää, että puolisoita petetään (esim. puskissa suudellaan jne), niin sitten vihjaisisin sen epäilyksen siemenen mutta en todellakaan täräyttäisi, että Teppo panee Mirjaa, kun en varmaankaan ihan sitä ole voinut nähdä.

Meillä on tulossa taloyhtiön pikkujoulut aja sos siellä vihjailisin petetylle puolisolle juur noi?

Vierailija
8/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi itse olla naisen paikalla nauttimassa flirtistä, mutta hänen roolinsa onkin olla verhon takana piilossa vahtaamassa.

Hanki ap. itsellesi elämä.

Kyllä voisinkin flirttailla, mutta vain vapaan miehen kanssa. En lähtisi rikkomaan perhettä. Itse olen vapaa, niin flirtti on ok vapaan ihmisen kanssa.

Vierailija
9/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lakkaa tarkkailemasta ihmisiä, se on sairasta.

Vierailija
10/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta jollakin tavalla heille itselleen kommentoisin, että huomattu on ja tajuaisivat ehkä itse, mitä puuhaavat. En sitäkään tekisi syytellen (koska ei mulle kuulu), mutta ehkä kysyen: "onks teillä jokin suhde, vai?" tai "Mitäs teidän puolisot tuumaavat, kun te toimitte kuin vehtaisitte keskenään?" Tms. Tietäisivät sen jälkeen, että muutkin tietävät, vaikkei siipat vielä tietäisikään.

Vierailija
11/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä omasta ikkunasta salaa tarvitse ulos katsella. Voi sen tehdä ihan reilustikin.

Vierailija
12/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vailla parempaa tekemistä. Et voi myöskään tarkkaan tietää mitä nuo puuhaavat keskenään. Voivat olla vaikka lapsuuden parhaita ystävyksiä, sukulaisia keskenään tai muuta..

Vierailija
13/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lakkaa tarkkailemasta ihmisiä, se on sairasta.

Kumpi on sairaampaa: huomioida ja havainnoida ikkunansa alla tapahtuva jatykuva aviorikosksen tekeminen vai se itse rikos? Mieti sitä. Mitä jos sun ukkosi painelisi siitä.

Vierailija
14/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vailla parempaa tekemistä. Et voi myöskään tarkkaan tietää mitä nuo puuhaavat keskenään. Voivat olla vaikka lapsuuden parhaita ystävyksiä, sukulaisia keskenään tai muuta..

Näyttivät kerran suutelevan siinä autossa, en tosi ihan tarkkaan nähnyt kun oli pimeää. Nainen on aina niin kovin laitettu ja hehkua kasvoillaa, kyllä sen ihastumisen näkee ulkopuolinenkin.

Vierailija
15/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäjät kuten kaikki muutkin syntiset ja pelastuksesta kieltäytyneet saavat palkkansa sitten tuonpuoleisessa. Lienee tosi noloa viimeisellä tuomiolla kuunnella korvat punaisina kun enkelit kuuluttavat syntimme kaiken kansan kuullen.

Vierailija
16/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

heittäköön ensimmäisen kiven.

Mikähän siinä omassa elämässä mättää niin paljon, että tarvitsee ryhtyä muita tuomitsemaan? Ihan niin kuin kenelläkään olisi siihen varaa.

Siellä pikku päissänne puolustaudutte, että "Niin, mutta en minä mitään NOIN pahaa/moraalitonta ole tehnyt!"

Jospa vain vetäisitte syvään henkeä, ja antaisitte jokaisen koettaa oman parhaansa mukaan elää omaa elämäänsä. Kannattaisi myös katsoa peiliin ja miettiä, onko itsellä varaa ruveta tuomitsemaan muita tai kertomaan, miten heidän kuuluisi elää.

Vierailija
17/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten höllämoraalista porukkaa täällä on. Kaikille taitaa maistua varattu muna jos sikseen tulee ja jokainen on siis valmis myös omasta ukostaan jakamaan?

Vierailija
18/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen silmien alla? Jos annat heidät ilmi ja suhde loppuu, mistä saat vipinää oman elämääsi?Mieti sitä ennenuin toimit.

Vierailija
19/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisillä noin löyhä moraali, ettei muka kuulu kenellekään, kun kaksi perheellistä vehtailee niin että seillä hyväuskoiset siipat eivät teidä mitään?!

Ap

Vierailija
20/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikkei olisikaan, niin ei se sulle silti kuulu ollenkaan, vai haluatko mukaan, oletko kateellinen, moraalinvartija?