Voiko aikuinen nukkua parvisängyssä?
Muutin pieneen yksiöön ja nyt pohdin parvisängyn hankkimista tilaratkaisusyistä. Kysymys kuuluukin, ovatko ne vain lapsille/teineille?
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään voi. Ne ovat vain lapsille.
Harmi. Täytyy keksiä siis jokin muu ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Miksei vois?
Jos niissä on esimerkiksi painorajoitukset? Ja onko se outoa jos aikuinen nukkuu parvella
Parvi on kätevämpi kuin vaik vuodesohva tai varasänky, jonka joka ikinen aamu ja ilta kasailet/purat. Kauhee savotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vois?
Jos niissä on esimerkiksi painorajoitukset? Ja onko se outoa jos aikuinen nukkuu parvella
Ei ole. Ei ole.
Olen nukkunut parvella kohta 10v. Mikä siinä mietityttää ????
Vierailija kirjoitti:
Olen nukkunut parvella kohta 10v. Mikä siinä mietityttää ????
Onko se lapsellista?? Mitä sinulla on siellä alhaalla??
Nainen voi mutta miehelle se on seksuaalinen itsemurha
Parvisänky on tosi kätevä pienessä asunnossa! Itse nukuin koko opiskeluajan parvisängyssä, kun asuin yksiöissä. Parvisänkyjä saa myös kahden nukkujan levyisinä.
Minulla ollut täyspuinen iso parvisänky yksiössä iällä 28-36 v. Ihan loistojuttu oli aikansa. Helsingin kantakaupungissa, 26 ja 35 neliömetrin asunnoissa.
Minkälaisia säilytysratkaisuja voisi laittaa parvisängyn alle?
Menisi Silja Line ja Viking Line varmaan konkurssiin, jos aikuiset eivät pystyisi nukkumaan parvisängyssä.
Kantsii tarkastaa parvisänkyä ostaessa sen painoraja. Teineille kun hankin niitä, oli tosi monessa painoraja 50 kg, vaikka olivat täysimittaisia sänkyjä (!!!). Ikeasta löytyi sellainen, joka kestää yli 100 kg. Voihan sinne joutua aikuinen menemään petailemaan ja harva yläaste-iän ylittänyt painaa alle 50 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vois?
On. Kaikki tuomitsevat sinut. Sängyn pitää olla lattialla ja petauksen näkyä kaikille vieraille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei vois?
On. Kaikki tuomitsevat sinut. Sängyn pitää olla lattialla ja petauksen näkyä kaikille vieraille.
Tätä pelkäsinkin. Minulla on muutenkin melko hiljainen sosiaalinen elämä (seksuaalisesta puhumattakaan) niin en haluaisi riskeerata
Ei tietenkään voi. Ne ovat vain lapsille.