Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapureiden salasuhde

Vierailija
18.11.2012 |

Olen huomannut, että naapureillani on salasuhde keskenään. Molemmat ovat tahoillaan naimisissa ja lapsia on molemmissa perheissä. Vehtavaat siinä silmien alla. Tekisi mieli jollain lailla saattaa tietoon heidän siipoilleenn tämä rietastelu. Miten toimisin?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen silmien alla? Jos annat heidät ilmi ja suhde loppuu, mistä saat vipinää oman elämääsi?Mieti sitä ennenuin toimit.

Lähtevät välillä samalla autolla jonnekin, nainen pukeutunut ja laittautunut ja hilpeä. Siis useinkin.

"Käyttävät koiraa" yhdessä eli toisessa perheessä on koira. Toinen tulee koiran kanssa ja toinen odottaa puskissa. Minä nään tämän suoraan verhon raosta. Tätä tapahtuu monta kertaa viikossa.

Pihalla kikakilevat, kun "vahtivat lapsiaan" eli silmäpelit on ja muuta.

Minua yököttää ja tekee pahaa viattomien puolisoiden puolesta.

ap

Vierailija
22/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoile vaikka heidän sielujensa puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siunaavat siis huorinteot.

Vittuux se kellee kuuluu saatana!

Mutta ans olla, kun sattuu omalle kohdalle...

Se on toi nk. suvaitsevaisuuskin kovin suhteellista, toteaisin näin monia muita viisaampana ihmisenä.

Vierailija
24/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi itse olla naisen paikalla nauttimassa flirtistä, mutta hänen roolinsa onkin olla verhon takana piilossa vahtaamassa.

Hanki ap. itsellesi elämä.

Vierailija
25/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen silmien alla? Jos annat heidät ilmi ja suhde loppuu, mistä saat vipinää oman elämääsi?Mieti sitä ennenuin toimit.

Lähtevät välillä samalla autolla jonnekin, nainen pukeutunut ja laittautunut ja hilpeä. Siis useinkin.

"Käyttävät koiraa" yhdessä eli toisessa perheessä on koira. Toinen tulee koiran kanssa ja toinen odottaa puskissa. Minä nään tämän suoraan verhon raosta. Tätä tapahtuu monta kertaa viikossa.

Pihalla kikakilevat, kun "vahtivat lapsiaan" eli silmäpelit on ja muuta.

Minua yököttää ja tekee pahaa viattomien puolisoiden puolesta.

ap

Vierailija
26/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään tämän suoraan verhon raosta. Tätä tapahtuu monta kertaa viikossa.