Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko köyhä? tuloni:

Vierailija
18.11.2012 |

tuloni yhteensä (lapsilisät, elarit ym. siis kaikki!) yksinhuoltajana ja kahden ala-asteikäisen huoltajana on asumiskulujen jälkeen 1132€??

Pärjäisitkö näillä hyvin? Tarvitsisiko turvautua ruoka-apuun vai pystyisitkö jopa matkustella?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin jostain pitäisi tinkiä.. Esim autoa ei voisi olla, ja tietty kirppareita ja aleja pitäisi hyödyntää niin paljon kun mahdollista, mutta niin olen tehnyt aina muutenkin.

Itse asiassa nyt kun lasken taitaa meillä miehen kanssa yhteensä jäädä suunnilleen saman verran käteen asumis- ja autokulujen jälkeen kuukaudessa, ehkä muutama satanen enemmän, mutta perheenjäseniäkin on yksi enemmän. Meillä jää kyllä säästöönkin rahaa niin, että päästään ulkomaanmatkallekin kerran vuodessa näin halutessamme. Mutta meidän matkailukin on aina ollut ns. budjettimatkailua.

Vierailija
22/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisihenkinen perhe ja olemme toimeentulotukeen oikeuttavan rajan pinnassa. Saamme kuitenkin asumistukea. Tavoite on päästä sellaisille palkoille ettei tarttisi pyytää rahaa mistään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viisihenkinen perhe ja olemme toimeentulotukeen oikeuttavan rajan pinnassa. Saamme kuitenkin asumistukea. Tavoite on päästä sellaisille palkoille ettei tarttisi pyytää rahaa mistään.

Jatkan: asumiskulujen jälkeen käteen jää sama kuin ap:llä. Joskus käymme halpisristeilyillä, kun lapset pääsevät vielä ilmaiseksi.

Vierailija
24/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pärjätään, vaikka autokin on.

Vierailija
25/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä olet rikas!!

Vierailija
26/26 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jää asumismenojen jälkeen rahaa 1020€. Käyn palkkatyössä, olen yh ja asun vuokralla. Hyvin pärjätään ja säästöönkin jää toisinaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän