Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisängyn päiväpeitto kallis, jos se maksaa vähän vajaa 300 e?

Vierailija
17.11.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minähän se olin, joka nostelin tätä =)
Minulle ei ole tärkeä se kuinka kalliita tuotteet ovat, kunhan on kotimaisia ja kestäviä.

Ja kyllä se päiväpeitto pitää olla sellanen, ku itse haluaa ja joka sopii sisustukseenkin ees jollain tasolla.

Vierailija
42/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se kallis, mutta ei elämän tarkoitus minusta ole elää mahdollisimman halvallakaan. Jostakin tingitään ja johonkin muuhun laitetaan enemmän. Ne ovat niitä valintoja, joita me kaikki teemme.

Jos joutuu laskemaan rahoja, että saa perheelle riittävästi ravitsevaa ruokaa, 300 euron päiväpeitto on kohtuuttoman hintainen, mutta jos tuon hintainen hankinta mitä tahansa ei-välttämätöntä on ok, summan voi ihan hyvin sijoittaa mieluisaan päiväpeittoon.

Vierailija
44/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää kyllä aika absurdia, toiset ihmiset Suomessakin joutuu kamppailemaan että sais riittävästi rahaa ruokaan ja ap ostelee tuon hintaisia päiväpeittoja. Hyvinvointiyhteiskunta juu...

Vierailija
45/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:48"]

On tää kyllä aika absurdia, toiset ihmiset Suomessakin joutuu kamppailemaan että sais riittävästi rahaa ruokaan ja ap ostelee tuon hintaisia päiväpeittoja. Hyvinvointiyhteiskunta juu...

[/quote]

Näinhän se menee. Mutta se ei muutu sillä, että siirrytään ostamaan halvempia päiväpeittoja, siihen pitäisi meidän kaikkien asenteita muuttaa. Siihen taas ihmiset eivät ole valmiita. Jos täälläkin aloittaa aiheesta vakavan keskustelun, saa kuulla olevansa kateellinen muiden tuloista. Olen ihan hyvin toimeentuleva, minä vain uskon, että koko yhteiskunta olisi onnellisempi, jos materiaalinen hyvinvointi jaettaisiin tasaisemmin ihmisten kesken.

Vierailija
46/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:48"]

[/quote]

Näinhän se menee. Mutta se ei muutu sillä, että siirrytään ostamaan halvempia päiväpeittoja, siihen pitäisi meidän kaikkien asenteita muuttaa. Siihen taas ihmiset eivät ole valmiita. Jos täälläkin aloittaa aiheesta vakavan keskustelun, saa kuulla olevansa kateellinen muiden tuloista. Olen ihan hyvin toimeentuleva, minä vain uskon, että koko yhteiskunta olisi onnellisempi, jos materiaalinen hyvinvointi jaettaisiin tasaisemmin ihmisten kesken.

[/quote]

Toisaalta, elämä on valintoja. Ei kaikkeen ole kellään varaa. Itse priorisoin tuolloin marraskuussa päiväpeiton sillä koin sen nostavan elämänlaatuani. Muuten ostelen todella vähän, enkä omista varmasti läheskään niin paljon "sisustustavaraa" kuin keskivertosuomalainen.

ap

Vierailija
47/50 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Mun mielestä ihminen joka ostaa tuon hintaisen päiväpeiton, 1000 euron laukun tai muutaman sadan kengät on liian rikas. 

Vierailija
48/50 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana, että tämä on nostettu juuri tänään. Ostin nimittäin tori.fi:stä käytetyn jenkkisängyn, ja se tuotiin tänään. Maksoi 250 e, ja tuotiin kotiin. Olen aina ollut vähän vastahakoinen käytettyjä sänkyjä ja patjoja kohtaan, mutta tämä on aivan kuin uusi. Mietin kyllä, että olikohan liian kallis. Noh, jos joku maksaa pelkästä päiväpeitosta 300 e tai tuo joku tuolla 1500 e, niin eihän tää sitten kallis ollut ;) Mulla on kyllä yksi päiväpeitto, mutta laitan sen sängyn päälle vain ns. juhlatilaisuuksissa, eli jos joku eksyy meille harvoin käymään ;)

Vierailija
49/50 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2013 klo 19:21"]

Ihana, että tämä on nostettu juuri tänään. Ostin nimittäin tori.fi:stä käytetyn jenkkisängyn, ja se tuotiin tänään. Maksoi 250 e, ja tuotiin kotiin. Olen aina ollut vähän vastahakoinen käytettyjä sänkyjä ja patjoja kohtaan, mutta tämä on aivan kuin uusi. Mietin kyllä, että olikohan liian kallis. Noh, jos joku maksaa pelkästä päiväpeitosta 300 e tai tuo joku tuolla 1500 e, niin eihän tää sitten kallis ollut ;) Mulla on kyllä yksi päiväpeitto, mutta laitan sen sängyn päälle vain ns. juhlatilaisuuksissa, eli jos joku eksyy meille harvoin käymään ;)

[/quote]

Miten tämä liittyi aiheeseen? Osa meistä petaa sänkynsä päivittäin, ei vain vieraita varten.

Vierailija
50/50 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta alle 60e on edullinen, 80e menis vielä, mutta yli satasta en maksaisi.

Toisten päiväpeitot hintoineen on taas ihan se ja sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme