Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisängyn päiväpeitto kallis, jos se maksaa vähän vajaa 300 e?

Vierailija
17.11.2012 |

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon peittoosi, laatuun ja halvat keinokuituiset ei ole mitään sulle?

Sen sijaan joku pölö linkittää jotain ihme sänkysettejä jenkeistä, joilla ei ole mitään tekemistä kunnon päiväpeiton kanssa?

Vierailija
22/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei erikseen vain jotain päiväpeittoa. Jos et sinä tuota tiedä, ei kannata alkaa toisia pölöksi kutsumaan. BTW, miksi sinun makusi on se ainoa oikea?

Ohis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www1.macys.com/shop/product/lauren-ralph-lauren-home-bedding-edm… Sets%26sp%3D1%26spc%3D1%26ruleId%3D65%26slotId%3D1

Vierailija
24/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei erikseen vain jotain päiväpeittoa. Jos et sinä tuota tiedä, ei kannata alkaa toisia pölöksi kutsumaan. BTW, miksi sinun makusi on se ainoa oikea?

Ohis

Sen takia se olikin tyhmää, jos kyse oli PÄIVÄPEITOSTA, miksi linkittää niitä settejä? Ja toisakseen, minun makuni ei ole ainoa oikea, mutta jos puhutaan laadukkaista luonnonmateriaaleista, on outoa linkittää polyesteripeittoja.

Vierailija
25/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväpeiton, maksoi reilu 200€.

Vierailija
26/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsityöstä olen valmis maksamaan ja jos se on vielä suomalaista käsityötä niin vielä parempi. Mulla on äitini virkkaama päiväpeitto, jos en olisi saanut sitä häälahjaksi, niin olisin valmis maksamaan siitä vaikka 500€. Äitini virkkasi sitä 8 kuukauden ajan.

Vierailija
27/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse avasit tämän kysymykselläsi, joka ei kyllä kertonut yhtään mitään siitä, millaisesta päiväpeitosta olit kiinnostunut?

"Onko parisängyn päiväpeitto kallis, jos se maksaa vähän vajaa 300 e?"

Sehän olisi voinut olla fleece peitto tai räsymatto... et pyytänyt luonnonkuitupeittojen esimerkkejä, vai pyysitkö?

Unohda koko juttu.... Mene ja osta se unelmiesi luonnonkuituinen päiväpeitto ja lakkaa kyselemästä.

Ohis

Vierailija
28/50 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalia. Juu päiväpeittohan sekin oli, mutta ei sitä tuohon mun juttuun voi edes verrata. Kävin taannoisella Lontoon-reissulla tuota White Companyn peittoa silittelemässä. Se on kyllä aivan täydellinen. Miksi joku pölö ilman mun lupaa linkittää jotain ihme sänkysettejä jenkeistä, joilla ei ole mitään tekemistä kunnon päiväpeiton kanssa? Ap tietää asian varsin hyvin, USA:ssa asuneena, juuri sen takia se olikin tyhmää, jos kyse oli PÄIVÄPEITOSTA!!!, miksi linkittää niitä settejä? Tää on niin väärin tulla tähän mun avaukseen avautuun, että mua esteetikkona ottaa ihan kamalasti pattiin tollaset ihmiset.

ap.

Vierailija
29/50 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalia. Juu päiväpeittohan sekin oli, mutta ei sitä tuohon mun juttuun voi edes verrata. Kävin taannoisella Lontoon-reissulla tuota White Companyn peittoa silittelemässä. Se on kyllä aivan täydellinen. Miksi joku pölö ilman mun lupaa linkittää jotain ihme sänkysettejä jenkeistä, joilla ei ole mitään tekemistä kunnon päiväpeiton kanssa? Ap tietää asian varsin hyvin, USA:ssa asuneena, juuri sen takia se olikin tyhmää, jos kyse oli PÄIVÄPEITOSTA!!!, miksi linkittää niitä settejä? Tää on niin väärin tulla tähän mun avaukseen avautuun, että mua esteetikkona ottaa ihan kamalasti pattiin tollaset ihmiset.

ap.

Mutta joo, ilmeisesti av-logiikka "aloittaja on aina väärässä" toimii taas. Jos olisin avannut keskustelun otsikolla "voinko ostaa 20 euron päiväpeiton" olisin saanut kauheat haukut siitä, miten noloa se on ja kaikilla vastaajilla olisi kauniit silkkipeitot.

En todellakaan kiellä, etteikö se peitto ole hintava mutta pohdinkin sitä, onko päiväpeitto sen arvoinen hankinta että siihen kannattaa panostaa?

ap, joka pyytää anteeksi sitä, ettei pidä tekokuituisista lirppanoista

Vierailija
30/50 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut ap:n kirjoittama

Olen esteetikko, muiden mielipiteet on ihan kamalia. Juu päiväpeittohan sekin oli, mutta ei sitä tuohon mun juttuun voi edes verrata. Kävin taannoisella Lontoon-reissulla tuota White Companyn peittoa silittelemässä. Se on kyllä aivan täydellinen. Miksi joku pölö ilman mun lupaa linkittää jotain ihme sänkysettejä jenkeistä, joilla ei ole mitään tekemistä kunnon päiväpeiton kanssa? Ap tietää asian varsin hyvin, USA:ssa asuneena, juuri sen takia se olikin tyhmää, jos kyse oli PÄIVÄPEITOSTA!!!, miksi linkittää niitä settejä? Tää on niin väärin tulla tähän mun avaukseen avautuun, että mua esteetikkona ottaa ihan kamalasti pattiin tollaset ihmiset.

ap.

Mutta joo, ilmeisesti av-logiikka "aloittaja on aina väärässä" toimii taas. Jos olisin avannut keskustelun otsikolla "voinko ostaa 20 euron päiväpeiton" olisin saanut kauheat haukut siitä, miten noloa se on ja kaikilla vastaajilla olisi kauniit silkkipeitot.

En todellakaan kiellä, etteikö se peitto ole hintava mutta pohdinkin sitä, onko päiväpeitto sen arvoinen hankinta että siihen kannattaa panostaa?

Vierailija
31/50 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ollut ap:n kirjoittama

Olen esteetikko, muiden mielipiteet on ihan kamalia. Juu päiväpeittohan sekin oli, mutta ei sitä tuohon mun juttuun voi edes verrata. Kävin taannoisella Lontoon-reissulla tuota White Companyn peittoa silittelemässä. Se on kyllä aivan täydellinen. Miksi joku pölö ilman mun lupaa linkittää jotain ihme sänkysettejä jenkeistä, joilla ei ole mitään tekemistä kunnon päiväpeiton kanssa? Ap tietää asian varsin hyvin, USA:ssa asuneena, juuri sen takia se olikin tyhmää, jos kyse oli PÄIVÄPEITOSTA!!!, miksi linkittää niitä settejä? Tää on niin väärin tulla tähän mun avaukseen avautuun, että mua esteetikkona ottaa ihan kamalasti pattiin tollaset ihmiset.

ap.

Vierailija
32/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykääpä katsomassa täältä http://www.lennol.fi/
Valmistaa mielestä kauniita ja laadukkaita tuotteita ja on vielä kotimainen.

Vierailija
33/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm...teetin 10v. sitten erikoisliikkeessä huonekalukankaasta kaksipuoleisen päiväpeiton ja maksoi 1500,- € ja on edellen aivan kuin uusi...edellinen vastaava oli käytössä kotona 7 v. ja sängynvaihdon yhteydessä siirtyi mökille,sillä ikää siis nyt 17 v. ja sekin kuin uusi...laatu maksaa...

Vierailija
34/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän oma maksoi 20€, kerran ostin sellaisen joka maksoi 50€, oli mielestäni hieno mutta kallis. 300€ HULLUN kallis.

Vierailija
35/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani maksoi 70€ ja lähes itkin verta maksaessani sitä. On edelleen käytössä 10v jälkeen. Minusta 300€ on kallis, mutta jos päiväpeitto sinua kovasti miellyttää ja se tekee onnelliseksi, osta ihmeessä. Harvakseltaan voi ostaa jonkin luksusjutun jos sen näkeminen tai käyttäminen tuottaa iloa pitkän aikaa. Jos taas pystyt silmää räpäyttämättä käyttämään 300€ päiväpeittoon, olet mielestäni turhan varakas. Itse toivon etten koskaan tule niin rikkaaksi, että kykenisin tuollaisen summan laittamaan päiväpeittoon miettimättä sen enempää. 

Vierailija
36/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus AP:n kysymykseen; kyllä, 300 euron päiväpeitto on kallis. Mutta jos olet valmis maksamaan tuon summan, niin osta ihmeessä! Mitä sitä enää mietit, jos on jäänyt se peitto kummittelemaan mieleen, ja sulla on siihen varaa. Osta pois!

Itse olen valmis maksamaan toisinaan paljonkin jostakin tosi ihanasta sisustusjutusta, josta on hyötyä, ja käyttöä paljon. Sitten tingin jostakin muusta. Tietenkin oma varallisuus rajoittaa; haluaisin ostaa todella kalliit Mikimoto meriveden helmikaulanauhan, jossa olisi parhaat aaa luokan helmet, mutta ei vain ole järkeä ostaa niin kalliita helmikaulakorua, kun haluamani koru maksaa n. 10.000 euroa. Tyydyn siis ostamaan paljon, paljon halvemmalla ja Suomesta helmikaulakorun (säästän juuri siihen parhaillaan). Hulluinhtahan on se, että jotkut ostavat velaksi! Esim. luottokortille josta maksavat osissa ostoksensa. Ja sitten vielä ihmettelevät, miten ovat aina PA.

Vierailija
37/50 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko kallis - tuolla hinnalla saa käytetyn, ajokuntoisen auton.

Vierailija
38/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän päiväpeitto maksoi muistaakseni 25e. Ollut käytössä nyt vuoden eikä mitään kulumaa tms ole havaittavissa. Kuka hitto maksaa päiväpeitosta useita satasia? Myönnän, että meidän peitto ostettiin pitkälti hinnan perusteella, mutta en mä silti yli satasta maksaisi vaikka olisikin varaa. Ihan hullua varsinkin jos on pieniä lapsia.

Vierailija
39/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh! Joku on nostanut marraskuussa aloittamani ketjun:) No joka tapauksessa, ostin tuon kyseisen päiväpeiton. Olihan se kallis mutta sen arvoinen. Ostan muutenkin aika harvoin mitään kotiin, eli sitten voi panostaakin:)

ap

Vierailija
40/50 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi kallis, koska en voisi olla varma siitä, että investointi kestää monta vuotta. On nääs koiria. Joskus myttyävät tekstiilejä. Ja lyhyt musta karva uppoaa tekstiileihin.

Ilman noita elukoita ei olisi kallis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän