Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele hyvää kosteusvoidetta kuiva/herkkäihoiselle!

Vierailija
10.09.2012 |

Olen tähän mennessä testannut mm. Diorin ja Estee Lauderin (myyjä auttoi valitsemaan sopivat tuotesarjat + kokeilin testereitä useammasta) voiteet, mutta ns. napakymppiä ei ole tullut vastaan vieläkään. :/ Apteekin perusrasvat ovat aika onnettomia, ihan liian ravitsevia eivätkä imeydy. Sheavoi kosteuttaa tarpeeksi, mutta ei imeydy kunnolla. Halppismerkit tekevät ihottumaa ja polttelua, joten ei niitä tähän ketjuun, kiitos.

Olisiko esim. Madaralla hyvää voidetta? Kokeilin sarjan yövoidetta ja oli todella tehokas. Dr. Hauschkalta kokeilin mm. Ruusuvoiteen, ei toiminut minulla vaan posket helottivat ja ihoa kiristi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vischyn voiteita. Mulla toosi kuiva iho, mutta ei herkkä. Paras tuote on Vischyn tosi kuivalle iholle tarkoitettu (en nyt muista tarkkaa nimeä kun talvisin käytän), mutta niillä paljon muutakin.

Vierailija
2/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estee Lauderin Advanced Night Repair 10 päivän kuurittain käytettynä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä stockkalta näyte.

Vierailija
4/5 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen käyttänyt Decupalin tuotteita. Suosittelen. Ihana face vital cream kasvoille ja puhdistukseen face wash puhdistusvaahto. Löytyy apteekista eikä sisällä mitään säilöntäaineita.

Vierailija
5/5 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanelin Hydra Beauty Cremen, kosteuttaa omaa ihoa todella hyvin. Sain myös näytteen saman valmistajan Hydramax-seerumista, jonka aion kokeilun perusteella ostaa myöhemmin syksyllä/talvella, jos/kun voide ei pelkästään riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän