Kastejuhla, mitä äidille päälle?
Kotikaste ja pieni porukka kyseessä. Ristiäiset itsenäisyyspäivänä ja huomenna piti lähteä ostamaan mulle vaatteita, mutta lapsenvahti sairastui ja mun auto on korjaamolla=( En siis pääse kaupunkiin asti.
Miehellä on puku, milten juhlalliset vaattet äidillä pitää olla, että edes papin edessä kehtaa olla? Kummit kuitenkin pukeutuneet hienoiksi samoin isovanhemmat.
Mulla on mustat ÄITIYSHOUSUT, ihan siistit kylläkin, mutta hiukan isot, ainoa mahdollinen yläosa on musta trikoopaita jossa valkoiset kaulukset ja hihasuut.
Onko paha jos äiti on tosi tavallisissa vaatteissa? Tuollaisissa vaatteissa olen yleensä muutenkin aina. Ja entä kun käytännössä koko vaatekerta on mustaa?
Kommentit (9)
ja äiti oli ihan arkisissa!
sinun asusi kuulostaa ihan hyvältä! laita sitä, mitä mahtuu!
Eli mitä voisit vetää päällesi kun yleisestikin lähet juhlimaan?
Ja samoin vieraat juhlavaatteissa. Eikö sinulla ole mitään juhlavaa mekkoa kaapissa? Missä vaatteissa olet ennen juhlinut?
mikä mahtuu;=) Laita vaikka sitten koruja, huivi yms. asusteita, jos ei mekot mahdu.
halunnut olla juhlavammin puettuna. Asussasi ei siis ole mitään vikaa, tosin lähes koko musta vaatetus pistää valokuvissa sitten aika voimakkaasti silmään, etenkin tässä tilanteessa että koita saada jotain koruja tai muuta väriä.
Eli ihan juhlatamineet. Eikö sulla olis mitään juhlavampaa paitaa? Miksi et voi lähteä vauvan kanssa kauppaan?
Eiköhän lapsen ensimmäiseen juhlaan ja vielä kirkolliseen tulisi pikkasen tyylikkäämmin pukeutua?!
AP, nuo vaatteet ihan ok, mutta koita ainakin asustaa kivasti ettei liian tummaa.. ;)
Minä olin esikoisen ristiäisissä aika kauhean näköinen, musta paita kirpputorilta (5 markkaa) 5 vuotta vanha hame, helmasta vähän rispaantunut, tukan kerkesin juuri ja juuri kammata, olivat vielä hivenen märät ja kun ensimmäiset vieraat saapuivat ovelle, olin vielä varpaisillani...
Jälkikäteen kuvasta katsoin, että miten näytinkään sellaiselta, mutta silloin oli kiire, en yksinkertaisesti ehtinyt miettimään omaa pukeutumistani, laitoin ne " juhlavaatteet" mitä kaapista löytyi.
Jos vieraat pukeutuvat hienosti, pukeudu sinäkin, revi jostain sitä aikaa vaatekauppaan, ettei käy niin kuin mulle, että jälkikäteen harmittaa.
Itsellä: Musta hame + värillinen kauluspaita