Nyt riittää mulle Huuto.netissä myyminen,
V**tu, mikä cp-mammoja siellä on! AINA, jos myyn lastenvaatetta, niin postikuluista kitistään, vaikka on mainittu että ostajalle postikulut ja se postikulun hinta. Niin annas olla, jos se meneekin halvemmalla, niin johan sieltä tulee nega tai vähintää neutraali. " OTTI LIIKAA POSTIKULUJA"
Hei, en mä voi sille mitään, että eri postitädit ottaa eri taksoja ja jos olen jonkin postimaksun sinne ilmoittanut, niin miten siitä voi alkaa rutisemaan. Varsinkin, kun tilanteet on olleet sellaisia että postimaksuksi olen ilmoittanut 2.40 ja onkin mennyt 1.90 maksulla.
HERRANJUMALA!
Mä en noista postimaksuista rutise kellekään, on ollut monesti niin, että onkin tullut 2.80 maksulla ja 4.50 on pyydetty.
Kun ne pakkausmatskutkin maksaa, haloo!
No, tästä lähin heitän vaatteeni roskiin.
Kommentit (27)
Ei missään muuallakaan maailmassa ole niin yksinkertaisia ihmisiä että luulevat myyjän pakkaavan ja vievän /jonottavan postiin postikulujen hinnalla, paitsi täällä. Miksi myyjän pitäisi tehdä tätä huvikseen? Eli postituskulut ei postikulut seuraavaan ilmoituksen.
siellä myydään jotain paskaisia vaatteita hirveällä hinnalla(Se body myyjä) ja käytetysitä vaatteista/tavaroista pyydetään uuden hintaa.
Vauvojen vaatteissakin oli setti,jonka hinta elloksella on 12 euroa,niin myyjä pyytää siitä 13 euroa.
Kumma tapa koettaa rikastua.
Pakkauskulunhan voi " piilottaa" tavaran hintaan laittamalla lähtöhinnaksi vaikka 50 senttiä kalliimman hinnan kuin muuten laittaisi.
vaan se on sisälletetty hintaan, niin huutonettikauppiaakin pitäisi ymmärtää toimia, ei postikuluissa huijaamalla
maksamaan tupla-postikuluja. ja tottakai olen tse kärsinyt nahoissani, kun kerran olen ilmoituksessa postikulun ilmoittanut. Ja tästä oppineena pudotan myynnit helpostikuoressa postilaatikkoon. Vielä ei ole tullut jälkivaatimuksia 3.1 cm paksuisista kirjeistä... mutta kyllä vähän pelottaa. Onko joku saanut joskus jälkikäteen laskua kotiin liian paksusta kirjeestä?
Nega on aivan oikein!
Mielestäni pitää erikseen mainita, mikäli haluaa pakkauskuluja.
Ilmaiseksi pitäisi vissiin saada... Heh. Pikemminkin pitäisi toisten saada ihan tolkuttomia summia roskasta. Pyydettän esim. 2 Euroa nuhjaisesta bodystä. Niitä kun saa ihkauutenakin tarjouksessa esim. 3,90!