Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt riittää mulle Huuto.netissä myyminen,

Vierailija
02.12.2005 |

V**tu, mikä cp-mammoja siellä on! AINA, jos myyn lastenvaatetta, niin postikuluista kitistään, vaikka on mainittu että ostajalle postikulut ja se postikulun hinta. Niin annas olla, jos se meneekin halvemmalla, niin johan sieltä tulee nega tai vähintää neutraali. " OTTI LIIKAA POSTIKULUJA"

Hei, en mä voi sille mitään, että eri postitädit ottaa eri taksoja ja jos olen jonkin postimaksun sinne ilmoittanut, niin miten siitä voi alkaa rutisemaan. Varsinkin, kun tilanteet on olleet sellaisia että postimaksuksi olen ilmoittanut 2.40 ja onkin mennyt 1.90 maksulla.

HERRANJUMALA!

Mä en noista postimaksuista rutise kellekään, on ollut monesti niin, että onkin tullut 2.80 maksulla ja 4.50 on pyydetty.

Kun ne pakkausmatskutkin maksaa, haloo!

No, tästä lähin heitän vaatteeni roskiin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olisi vähintäänkin fiksua laittaa postikulujen erotus menemään paketin mukana ostajalle.

Vierailija
2/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamasta sentistä saa nega-palautteen. Ja ootko huomannut, että ne on aina niitä, joilla vain muutama palaute. No, mikäs sen ihanampaa, ku laittaa sellaselle nega, että hyvin alkaa tää sun Huuto.net ura :D HA HA HAA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kulut on niin ja niin paljon. Niin silloin ne on.

Se on ihan totta, että ne pakkaustavaratkin maksaa. Teippi maksaa nykypäivänä ihan sikana ja sitä menee paljon, jos haluaa kunnolla pakata. Ettei saa siitäkin negaa, että oli heikosti pakattu.

Vierailija
4/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti bongasin tälläisen ilmoituksen, mutta onneksi luin tarkasti. Lopussa sanottiin, että postikulut 6¿. Heh,heh. Normaalikirjeessä se menee.

On muuten paljon ottaa 2 Euroa pakkauskuluja. Ainakin omat pakettini ovat tulleet joko Tiimari-kirjeissä tai sitten jossain vaippalaatikoissa.

Vierailija
5/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä käytäntö. Muutenhan voisi pyytää aina liikaa ja olla palauttamatta.

Vierailija
6/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kyse on aivan mitättömästä summasta niin olen laittanut sähköpostia että palautanko vai haluaako ostaja että pidän vaivan palkkana... monestikin on tullut vastaus että pidä vaan. mutta jos on yli euron summa niin sitten vaan pyydän tilinumeroa johon rahat paluttaa.

postimaksut on kuitenkin niin kovia täällä suomessa, että minusta on väärin periä sitä vielä ylimääräistä ostajalta...

Vierailija
7/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet pitäs saada halvalla, niiden pitää olla uuttavastaavia ja postikuluja max. 1.30.

Elämme Suomessa, missä kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, ystävä hyvä.

Vierailija
8/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selvästi ilmoitettu myyntiesittelyssä, niin ne sitten on ne, ja jos pidät niitä liian kalliina, et huuda. Oppikaa jo urputtajat, näin se vain on.

Vierailija
9/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi kun laitat vaatteesi todellakin roskiin... et selvästikään oikeen ole sopiva tuohon huuto.net-touhuun....löysää pipoasi!

Vierailija
10/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on postikulut asiakkaalle niin ylimmääräiset takaisin.

POSTITUSkulut on asia erikseen jos niistä on maininta.

Vierailija
11/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu paljon siitä oletko pakannut lähetettäväsi niin että menee kirjelähetyksenä vai veloitetaanko esim. maksikirjeen hinta kun lähetyksen paksuus on yli 3cm.

En ole kuullutkaan hinnoiteluryhmästä 1,90e (vai onko se 1,30e johon olet lisännyt omat pakkauskulut?). 2,40e on kyllä olemassa.

t.postineiti

Vierailija
12/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nähdään paketista, että myyjäpä onkin joutunut maksamaan ylimääräistä postimaksuissa.

Silloin ei haittaa, vai?

Vierailija
13/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei taida tuo " postineiti" ollakaan postineiti sittenkään.

Vierailija
14/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos on pakannut huonosti ja lisämenot johtuivat siitä

Vierailija
15/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa sitten vaikka postin sivuilta (www.posti.fi), niin ei minun tarvitse vakuutella. Postimaksua 1,90e EI ole olemassa. Eri juttu jos olette samalla ostaneet jotain muuta samalla (ja muistaakseni jotkut pakkauskuoret maksavat juuri tuon 1,90e).

Vai tarkoitettiinko tässä juuri pelkkää pakkauskuorta? Käsitin ainakin että puhutaan postimaksuista...

t.postineiti

Vierailija
16/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin, kun postivirkailija sanoi hinnaksi 65 senttiä (kirjeessä oli pieni kirjanen ja oletin toki, että menee ykkösmerkin yli hintaa) ja ihan ääneen sanoin, että ai oliko niin kevyt? No, virkailija sanoi, että ei se ihan ollut mutta saa nyt mennä ykkösmerkillä kun oli vain niin vähän " ylipainoinen" . Joku toinen olisi ehkä laittanut kalliimman hinnan?

Vierailija
17/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi olla yllätys vastaanottajalle.

Vierailija:

Yllätyin, kun postivirkailija sanoi hinnaksi 65 senttiä (kirjeessä oli pieni kirjanen ja oletin toki, että menee ykkösmerkin yli hintaa) ja ihan ääneen sanoin, että ai oliko niin kevyt? No, virkailija sanoi, että ei se ihan ollut mutta saa nyt mennä ykkösmerkillä kun oli vain niin vähän " ylipainoinen" . Joku toinen olisi ehkä laittanut kalliimman hinnan?

t.postineiti

Vierailija
18/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

postikuluista, mitä ne todellisuudessa ovat. NEGATIIVINEN palaute on oikein siitä mitä teet, kun et palauta liikaa perimisiä postikulja , sehän on varastamista, vai mitä....

Vierailija
19/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuotteet tulivat helpostikuoressa.siinä vaiheessa kyllä vähän vitutti.

Vierailija
20/27 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen myös pyydän ostajalta, mutta jos käy niin että postikulu olisikin vaikka 5,60 ja olen ilmoittanut että 6,80 niin otan kyllä ostajaan yhteyttä ja kysyn tilinumeroa. Jos olen pyytänyt liian vähän postimaksua niin maksan itse sen ylimenevän osan. Pyrin kyllä aina mahdollisimman tarkasti katsomaan mikä se maksu tulee olemaan joten lähes aina postimaksu todella on se minkä ilmoituksessa ilmoitan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi