Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä elokuvan näit liian nuorena

Vierailija
16.11.2012 |

Kommentit (155)

Vierailija
1/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle 10v olin...

Vierailija
2/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne silmät..). Salaa katselin ja näin vuosikausia painajaisia niistä silmistä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffan, jossa nuori likka ja nuori mies olivat matkalla johonkin ja matkan aikana motellissa yötä. He eivät olleet pariskunta, vaan jotain puolituttuja.

Jossain vaiheessa elokuvaa tuli kohtaus, jossa tyttö kylpi kylpyammeessa ja poika katseli salaa ovenraosta, veti käteen ja söi mällinsä. Hehheh.

Näin aikuisena voisin ehkä katsoa leffan uudestaan, saisin tapahtumat kontekstiin.

Vierailija
4/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin noin 10 ja se satutti mua syvältä

Vierailija
5/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä leffahan se oli, mutta kaikki nerokkaat viitteet aikansa tapahtumiin menivät ohi. Tajusin ne vasta vuosia myöhemmin uusintakatselukerralla xx.

Vierailija
6/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-astelainen. Ainoa pelottava elokuva, jonka muistan. En ole nähnyt varmaan 20 vuoteen.

Vierailija
7/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Teletapit Duudsoneina" ai-van jär-kyt-tävää!

Teletapit-Teletapit-Teletapit-ää!

Olin silloin vasta 44v, ai-van jär-kyt-tävää!

Onneksi alan pikkuhiljaa toipumaan tästä tragediasta. Toipumista on auttanut liittyminen Taivalliseen helluntaiseurakuntaan, jossa harjoitamme muslimien uskonnollisia perinteitä!! Hällelujaaa!

Vierailija
8/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 11-vuotiaana ja siitä seurasi kovia painajaisia.

Vierailija
9/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 12v. Ei olisi pitänyt nähdä koskaan.

Myös mv-elokuva zeppeliini Hindenburgin tuhosta oli raastava. Olin silloin varmaan 2v. Se tuli nyt tänä syksynä uusintana ja ihan muistin oikein ne kauheimmat kohtaukset!

Vierailija
10/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula

Joku kotimainen elokuva, jossa mies oli kai ihastunut naiseen ja maalasi tästä kuvan. Myöhemmin mies näki painajaista, jossa nainen oli kaivossa ja nauroi tälle ilkikurista naurua. Oli kamalan synkkä. Osaisko joku muuten kertoa, mikä elokuva saattoi olla kyseessä? Saattoi kyllä olla jokin tv-sarjakin.

Vierailija
11/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula

Joku kotimainen elokuva, jossa mies oli kai ihastunut naiseen ja maalasi tästä kuvan. Myöhemmin mies näki painajaista, jossa nainen oli kaivossa ja nauroi tälle ilkikurista naurua. Oli kamalan synkkä. Osaisko joku muuten kertoa, mikä elokuva saattoi olla kyseessä? Saattoi kyllä olla jokin tv-sarjakin.

Yks itsenäisyyspäivä meni pilalle, kun ohimennen satuin vilkaisemaan Tuntematonta sotilasta ja siinä oli juuri se kohta, jossa ambulanssi on tulessa ja haavoittunut sotilas huutaa: "Auttakaa, minulla ei ole jalkoja".

Hirveän ahdistava. :'(

Kun Taivas Repeää ahdisti myös, mutta se oli tv-sarja.

Vierailija
12/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin sen kakarana, mutta en ole nähnyt aikuisena, pitäis varmaan kattoa. Vai oliko se ees elokuva? Vai sarja?

Vierailija
13/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin noin kahdeksanvuotiaana, oli omassa huoneessa telkkari jo tuolloin tietokoneen takia.

Eipä siitä, yllättävää kyllä, suurempaa traumaa jäänyt.

Vierailija
14/155 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidin kanssa Ingmar Bergmanin Käärmeenmunaa. Tuossa elokuvassa on jotain keskitysleirimuisteloa ja muistan, että se oli tunnelmaltaan ihan kamala elokuva. Ei ole tehnyt mieli katsoa sitä aikuisenakaan.

Vierailija
15/155 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/155 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Terminattorit, Mad Maxit, Rambot, Conanit yms. Oon nyt 42 ja on vieläkin liian nuori noihin.. jösses mitä skeidaa 80-luvulla tehtiin.

Vierailija
17/155 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaahteramäen Eemeli. Kauheaa perheväkivaltaa, sekä henkistä että fyysistä. Lapsi teljettiin vajaan, jossa leikki puukolla iltahämäriin saakka. Isä huusi aina, varmaan joku narsisti sekin.

Vierailija
18/155 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

manaaja & ring

näen niistä vieläkin painajaisia

Vierailija
19/155 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komisario Palmun erehdys

Se sateenvarjon (tai kävelykepin) papukaijanuppi, jolla nainen kolkattiin, tuli painajaisiini aika monta kertaa.

Äitini oli tarkkaa tv-ohjelmista. En saanut edes katsoa Juuria vaikka "kaikki" luokkakaverit saivat.

Vierailija
20/155 |
22.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon 11 mainitseman Soittorasian muistan myös. Tai siis muistan sen, että se pelotti. Ne kasvot siellä oven lasin takana...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi