Minkä elokuvan näit liian nuorena
Kommentit (155)
Ihan sama juttu.
[quote author="Vierailija" time="16.11.2012 klo 16:32"]
Tulion Rikollinen nainen (Regina Linnnaheimo ja ne silmät..). Salaa katselin ja näin vuosikausia painajaisia niistä silmistä!
[/quote]
Psykon. Oli varmaan ensimmäinen kauhuelokuva jonka näin, tuli teeveestä. Eipä meinannut aamulla pimeässä uskaltaa kouluun hiihtää.
En yhtäkään. Jotkin elokuvat näin kyllä liian myöhään, esimerkiksi Casablancan ja Kummisetä-trilogian.
Maissilapset. Olisinko ollut jotain 8-vuotias. En kyllä tykkää kauhusta vieläkään.
Suuri sininen, en tajunnut leffaa ja se oli ahdistava. Lisäksi Kadonneen aarteen metsästäjät.
Kellopeli appelsiini. Olin 9v . (Pahoittelut nimestä, en jaksa googlettaa et miten kirjoitetaan)
Katsoin 9-vuotiaana The Ring-elokuvan ja pelkäsin ihan älyttömästi sen jälkeen. Yksin kotona ollessa pelkäsin älyttömiä määriä...
Jeanne d´Arc vuodelta 1999.
Jeannen siskon maha lävistettiin pitkällä miekalla seinää vasten, ja sen jälkeen raiskattiin. Vähän liian rankkaa oli herkälle 10-vuotiaalle.
Postimies soittaa aina kahdesti ala-asteella (ihan uskomatonta, katsottiin keskellä päivää kaverin kotona ja niiden äiti kyllä tiesi mitä katsottiin, itse en olisi antanut katsoa).
Tappajahai. En uskaltanut uida edes uima-altaassa vuosiin...
Minäkin muistan sen pahan nuken, josta 46-vuotias kertoi! Minä olen 43-vuotias. En tiedä leffan nimeä. Olin kaverin luona yötä ja sen vanhemmat antoi katsoa. Omat vanhemmat ei olis antaneet.
Hopea nuoli joskus seittemän vuotiaana. Sen jälkeen pelkäsin että ikkunan läpi tulee yöllä karhu!
Aika monta kauhuleffaa näin jälkeenpäin ajateltuna liian nuorena: Hohto, Uinu uinu lemmikkini, Omen - Ennustus. Ainakin nämä kaikki näin jo ala-asteikäisenä.
Ihan liian monta leffaa. Elävien kuolleiden yö, hohto, jeanne d'arc (juurikin tuo 44 mainitsema kohtaus järkytti) Tästä kiitos 6 ja 8 vuotta vanhemmille siskoille, jotka antoivat mun hiippailla pienenä olkkariin niitä katsomaan, kun vanhemmat nukkuivat jo.
Näin ehkä 3 vuotiaana riiviöt (gremlins tms.) kun olin äidin sylissä ja hän luuli että nukuin. Näin näistä kauan painajaisia ja laitoin vanhempana föörbin yöllä kaappiin kun muistutti noita riiviöitä. En ole nähnyt elokuvaa aikuisena.