Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kätilön neuvoja saatavilla klo 12 saakka. klö

Vierailija
02.12.2005 |

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyse on jonkinlaisesta lantion ahtaudesta, näin käsitin lääkärin puheista. Istuinkyhmyjen väli lienee siis yksi näistä lantion mitoista joista lapsen täytyy mahtua? Täytyy ensi käynnillä pyytää tulkinta-apua :)

T: 14

Vierailija
22/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen vaan kuullut että olis riskinä kohdun repeäminen 2 sektion jälkeen.

1 traumaattisen synnytyksen (päättyi hätäsektioon)jälkeen pelkäsin alakautta kokeilla,mutta nyt siihen jo uskaltautuisin...........

useiden keskusteluiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli diabetes jo todettu samoin hepatoosi. Nyt sitten tänään neuvolassa valkuaista pissassa yhdellä plussalla, alapaine vähän noussut edellisistä kerroista, turvotusta(painoa tullut 1,5kg alle viikossa).

Eli onko mulla nyt sitten vielä alkava raskausmyrkytyskin????

Oon viikolla 34

Kiitos vastauksesta:)

Vierailija
24/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi,luin kysymyksesi huonosti. Koska sinulla on jo kaksi sektiota,on kolmaskin sektio kohdun repeämävaaran vuoksi. Olen pahoillani,kun vastasin ensin väärin.

klö

Vierailija
25/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sikiö ei ole juuri lainkaan liikkunut? (vkot 12, 20 ja 36) Nököttää vaan paikoillaan.

Tunnen kyllä liikkeitä (nyt rv 37), mutta en koskaan napakoita potkuja tai potkusarjoja joista olen kuullut. Vauva lähinnä vain pehmeästi muljahtelee. Ensisynnyttäjänä sitä osaa olla kaikesta huolissaan...

Vierailija
26/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakohtaista kokemusta nääs.. Varmaan saat alkaa pissinkeräilyn. Onko näköhäiriöitä? Sellaisia mustia noki-länttejä?

Vierailija
27/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon mahdollista,että sekin tekee tuloaan. Vielä oireet ovat lievät,mutta voivat siitä nopeastikin nousta. Harmillistam,mutta yritä jaksaa.

klö

Vierailija
28/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli päätä särkenyt pari päivää, mutta mulla särkee muutenkin usein ja nyt luulen sen johtuvan jännityksestä. Ei ole mitään ihmeempiä näköhäiriöitä ollut.

Vierailija
29/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikiöt ovat yksilöitä jo liikkeissään,toiset rauhallisempia,toiset varsinaisia ikiliikkujia. Jos muuten kaikki on ollut kunnossa,en olisi huolissani. Neuvolastavoit pyytää liikeseurantalapun.

klö

Vierailija
30/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko mennä vielä paljonkin aikaa ennenkuin syntyy..nyt jo ollaan yliajalla.vai voiko paikat alökaa aukeamaan ns yhtäkkiä vai aukeeko ne pikkuhiljaa ensisynnyttäjästä kyse

Vierailija
31/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaudu vielä nn. viikkoon.Yllätyksiä voi aina tulla,mutta ei ihan vielä tuolla kohdunsuulla synny. Onnea matkaan!

klö

Vierailija
32/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni vatsa löysällä paljon useammin kuin ennen.

Ollut siis ihan raskauden alusta asti useahkosti vatsan väänteitä ja maha kuralla.Normaalia?

Vierailija
33/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkärissä kävin viimeksi 2 viikkoa sitten ja siellä paikat olivat kiinni ja pehmeät 1cm jälellä kanavaa..voiko tilanne olla nyt jo muuttunut.

kipeitä supistuksia tullut kahtena yönä peräkkäin ja tänään nyt aamusellakin ollut ihme menkka jomotusta.

t:34

Vierailija
34/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti vastailet säännöllisesti kysymyksiin täällä. Uteliaisuuttani kysyn, miksi uhraat tälle aikaasi ja teetkö tätä ihan yksityishenkilönä?

Vierailija
35/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa.Liittyykö mitenkään ruokailuun,laktoosi-intoleranssi esimerkiksi? Onko rautalääkitystä,se voi aiheuttaa.

klö

Vierailija
36/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tuntea itse ja kokonaan sen on hävittävä. <Nyt unohtui kysymyksen loppuosa...Hyvää loppuraskautta kuitenkin.

klö

Vierailija
37/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yksityishenkilönä ja harrastuksen vuoksi silloin, jos ei ole muutakaan tekemistä. Joskus olen pitänyt useitten viikkojenkin taukoja,sitten taas voin olla päivittäin.

klö

Vierailija
38/38 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole rautalääkitystä tms normaalista poikkeavaa.

Ei kai tämä ripulointi voi olla merkki jostain häiriöstä tai pitäisikö jotain testejä ottaa?

Mitään kirjaa en ole pitänyt kuinka usein maha on löysällä, mutta normaalia useammin koska olen pannut sen merkille....

T:36

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan