Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana ja juon just kolmatta viinilasiani. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
15.11.2012 |

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys Ap:lle. Aiotko tarjoilla vauvallesi alkoholia myös silloin kun hän syntyy? Jos et, niin miksi tarjoat sitä nyt kun hän on vielä haavoittuvampi kuin täysiaikaisena vauvana?

Vierailija
22/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat jakaa tämän kanssamme?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vain muutama siiteri, huomenna sitten mäyräkoira ja lauantaina koko kori. Oli raskaana tai ei. Rai rai rai ja taas mennään!

Vierailija
24/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme viininlipittäjä ja kuvittelet varmaan olevasi todella sivistynyt ja kansainvälinen! Kokoa nyt itsesi hyvä nainen ja etsi tietoa siitä, miten yksikin lasi viiniä vaikuttaa sikiöön. Halveksin sinua.

Ei mun tarvitse kuvitella mitään. Viininjuonti ei liity sivistykseen millään tavalla, ts. se ei tekisi sinustakaan tuon fiksumpaa.

Pieni määrä alkoholia ei vaikuta sikiöön mitenkään.

Vierailija
25/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi haluat jakaa tämän kanssamme?

Koska tästä saa aina aikaan kiehahtelevaa keskustelua.

Vierailija
26/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun pitää juomisistas täällä ilmoitella

Vierailija
27/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävaltalaista valkkaria. Hyvää on. Raikasta, mutta ei kovin kuivaa.

Vierailija
28/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sun pitää juomisistas täällä ilmoitella

Lue ylempi vastaus.

Vierailija
29/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
30/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lapseni älykkyysosamäärä kärsii muutamasta viinilasista. Näitä tutkimuksiahan nyt löytyy minkälaisia vain.

AP

Vierailija
31/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa!Että oikein pitää kehua viinin juomisella raskaana ollessa?! En ymmärrä tämmöisiä minä-minä-minä- ihmisiä ollenkaan.

"mutku mä haluun mun jokapäiväisen viinini.." Eikö tosiaan voi ajatella sitä syntymätöntä lasta ollenkaan?

Vierailija
32/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän kärsit sitten kun lapsella on kaikennäköisiä häiriöitä. Etkö pysty olla juomatta odotusaikaa?

Vierailija
33/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme viininlipittäjä ja kuvittelet varmaan olevasi todella sivistynyt ja kansainvälinen! Kokoa nyt itsesi hyvä nainen ja etsi tietoa siitä, miten yksikin lasi viiniä vaikuttaa sikiöön. Halveksin sinua.

Ei mun tarvitse kuvitella mitään. Viininjuonti ei liity sivistykseen millään tavalla, ts. se ei tekisi sinustakaan tuon fiksumpaa.

Pieni määrä alkoholia ei vaikuta sikiöön mitenkään.

Itse olisin korkeintaan yhden siemauksen (senkin hirveän morkkiksen kera, ja ei, en juonut yhtään) voinut kuvitella maistavani, mutta kolme lasia! Never.

Vierailija
34/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepähän kärsit sitten kun lapsella on kaikennäköisiä häiriöitä. Etkö pysty olla juomatta odotusaikaa?

Vierailija
35/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa tulla kunnon känniin, ei tietenkään kaikille. Mutta raskaana olevalle yksikin lasillinen on liikaa. Itse en juonut tippaakaan raskausaikana, enkä suosittele sitä muillekaan. Minkä ihmeen takia juot sitä viiniä, eihän se edes maistu hyvälle. Ja jos se menee sulle päähän, Ap, niin taatusti se menee myös sikiöön. Mieti vähän. Onko se viini niin suuri nautinto, onko sulla oikeus siihen?

Vierailija
36/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomessa!Että oikein pitää kehua viinin juomisella raskaana ollessa?! En ymmärrä tämmöisiä minä-minä-minä- ihmisiä ollenkaan.

"mutku mä haluun mun jokapäiväisen viinini.." Eikö tosiaan voi ajatella sitä syntymätöntä lasta ollenkaan?

Mun mielestä Suomessa vallalla oleva alkoholin demonisointi taas on sairasta. Se tuntuu olevan ihan käsittämätön mörkö.

Enkä ole tässä kehunut mitään, koska auta armias, kehuminen on ehkä alkoholinkäyttöäkin suurempi synti.

Vierailija
37/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa tulla kunnon känniin, ei tietenkään kaikille. Mutta raskaana olevalle yksikin lasillinen on liikaa. Itse en juonut tippaakaan raskausaikana, enkä suosittele sitä muillekaan. Minkä ihmeen takia juot sitä viiniä, eihän se edes maistu hyvälle. Ja jos se menee sulle päähän, Ap, niin taatusti se menee myös sikiöön. Mieti vähän. Onko se viini niin suuri nautinto, onko sulla oikeus siihen?

Kolmesta lasista ei tule yhtään känniin, ei niin vähäisintäkään määrää. Valkkarilasi on aika pieni, ei mikään tuoppi.

Mielestäni minulla "oikeus" juoda. Totta kai. Ja onhan se nautinto, en mä sitä joisi, jos en siitä nauttisi. Ja kyllä, se nimenomaan maistuu hyvältä.

Vierailija
38/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et, miksi sitten juot? Vauvan maksa ei polta alkoholia toisin kuin sinun.

Vierailija
39/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40/52 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nostan sulle hattua. Hatullista paskaa nimittäin. Sitä sun elämä tulee olemaan erityislapsen, tai ei-niin-älykkään lapsen kanssa.

Mutta oma on valintasi. Ja tälläisiä kommenttejahan sä halusit.