Olen raskaana ja juon just kolmatta viinilasiani. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (52)
ja naamoja on tullut myöskin vedettyä niin että kotiiin on ryömitty. ei tosin raskaus aikana;-)
Ihan tavallista rieslingiä. Itävaltalaista.
Kaksi edellistä lasia join noin tunti sitten.
Aborttiaikaa en ole varannut.
Juon, koska teki mieli valkkaria.
En ole aborttiin menossa.
En usko, että lapsi tulee vammaiseksi. Ja rakastaisin häntä kuitenkin, vaikka vammaisena syntyisikin, tietenkin.
luuleeko joku tosiaan, että 3 lasillista viiniä kun juo niin saa vammasien lapsen?
kyllä olette tyhmiä!
t. viiden terveen lapsen viiniä silloin tällöin raskaus- ja imetysaikoina juonut äiti
lasketun ajan päivän iltana duunin pippaloissa. join ainakin 4 lasillista shampanjaa. mulle sitä ihan tarjoiltiin. ja olin töissäkin vielä aamulla, kun vauva illalla syntyi.
yks hyvä puoli ulkomailla asuessa ja työskennellessä.
Kuinka monta lasia menee yleensä? Onko sinulla entuudestaan lapsia? Miten miehesi suhtautuu juomiseesi?
luuleeko joku tosiaan, että 3 lasillista viiniä kun juo niin saa vammasien lapsen?
kyllä olette tyhmiä!
t. viiden terveen lapsen viiniä silloin tällöin raskaus- ja imetysaikoina juonut äiti
Suomessa alkoholiin suhtaudutaan ihan sairaalla tavalla.
Kuinka monta lasia menee yleensä? Onko sinulla entuudestaan lapsia? Miten miehesi suhtautuu juomiseesi?
Yleensä juon juuri 2-4 lasia, harvoin enempää. Lasillisen saatan juoda pari kertaa viikossa, useamman lasin kerran kuukaudessa tai harvemmin. Näin siis olin sitten raskaana tai en. Kännejä on raskausaikana juo, tosin harvemmin muutenkaan.
Minulla on yksi lapsi, kouluikäinen. Mies ei suhtaudu mitenkään. Hänen kotimaassaan viininjuonti on aika normaalia.
Mitä alkoholin juonnista tulee. Useammasta annoksesta voi tulla lapselle keskittymishäiriöitä ym.lieviä neurologisia ongelmia.
Eri asia vaikka lasi viiniä kerran viikossa jos on pakko juoda, sellaisesta määrästä ei ole haittaa (tämä oli suositus vielä 2005).
Joten ketkäköhän täällä tyhmiä on.
Ihme viininlipittäjä ja kuvittelet varmaan olevasi todella sivistynyt ja kansainvälinen! Kokoa nyt itsesi hyvä nainen ja etsi tietoa siitä, miten yksikin lasi viiniä vaikuttaa sikiöön. Halveksin sinua.
Yleensä juon juuri 2-4 lasia, harvoin enempää. Lasillisen saatan juoda pari kertaa viikossa, useamman lasin kerran kuukaudessa tai harvemmin. Näin siis olin sitten raskaana tai en. Kännejä on raskausaikana juo, tosin harvemmin muutenkaan.
Minulla on yksi lapsi, kouluikäinen. Mies ei suhtaudu mitenkään. Hänen kotimaassaan viininjuonti on aika normaalia.
"miten miehesi suhtautuu JUOMISEESI"?
siis todellakin, 3 lasia viiniä viikossa on alkoholistin merkki monelle täällä.
Mitä alkoholin juonnista tulee. Useammasta annoksesta voi tulla lapselle keskittymishäiriöitä ym.lieviä neurologisia ongelmia.
Eri asia vaikka lasi viiniä kerran viikossa jos on pakko juoda, sellaisesta määrästä ei ole haittaa (tämä oli suositus vielä 2005).
Joten ketkäköhän täällä tyhmiä on.
elimistöönsä. Ei siinä tarvitse odotella mitään kehityshäiriöitä.
"miten miehesi suhtautuu JUOMISEESI"?
siis todellakin, 3 lasia viiniä viikossa on alkoholistin merkki monelle täällä.
Puna- vai valkoviiniä? Vai kenties kuohuviiniä? Itselleni maistuisi tällä hetkellä extra kuiva kuohuviini...
koko elämänsä eikä siitä ole haittaa kenellekään. Kaikkeen tekin uskotte.