Lapsettomuudesta..
En jaksa enää pettyä joka ikinen kuukausi, kun kuukautiset alkavat. Miksi kaikki juuri minun elämässä pitää tapahtua vaikeamman kautta? Olen 25-30-vuotias, ehkäisyä ei ole käytetty vuoteen, eikä hormonaalista ehkäisyä silloinkaan. Nyt lapsettomuus tutkimukset alkamassa. Joka kuukausi tapahtuva pettyminen on kaikista pahinta, kun itse on kuvitellut oireitakin raskaudesta.
Kommentit (3)
Kannattaa lähteä hoitoihin heti kuin mahdollista.
Meidän on vain pitänyt oppia elämään asian kanssa. Me tuskin koskaan saadaa biologisesti omaa lasta:( Suru tuskin koskaan häviää kokonaan. Kipeitä päiviä tulee vielä paljon!
Nyt ollaan kuitenkin lopetettu haaveet omasta biologisesta lapsesta. Odotamme tällä hetkellä sijoitettua lasta. Toivottavasti sitä kautta kohtaamme meille tarkoitetun lapsen, joka on kotia vailla
Kellään samanlaisia kokemuksia, miten tästä selviää? ap
Meille lapsi tuli 3. alkion siirrolla ja toista on nyt yritetty 7 alkion siirron verran.
Sanoisin, että varsinainen helvetti on läpi käyty ja vieläkin mun on vaikea hyväsyä, että jäätäisiin yksi lapsiseksi perheeksi.
Itseä helpottaa kun tietää, ettei ole yksin tämän tuskan kanssa vaikka kaveripiirin ainut olenkin.
Jaksaa, jaksaa ja välillä lepää...