Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö minulla ole oikeus saada mitään kivaa(asiaa anopista)?

Vierailija
15.11.2012 |

Pääsääntöisesti meidän perheen elättää mies itse saan pientä eläkettä.Anopin mielestä en siis saisi ikinä saada tai ostaa itselleni mitään.Mies osti minulle vähän yli 100€ kännykän ja anoppi sitä kovasti paheksui.Edellinen 70€ kännykkä meni 3-v jälkeen rikki.Kun siis olen kotona niin enkö saisi ikinä hankkia mitään?olisin halunnut akryylikynnet,haaveillut niistä nyt 6-v mutta anoppi sanoi että hän saa hommata sellaiset koska oli 40-v töissä ja hänellä on hyvä eläke.Mies sitten tyrmäsi haaveiluni niistä kynsistä.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hän käy meillä 6 kertaa viikossa vähintään kun meillä perheyritys ja kyllä hän huomaa että puhelin on vaihtunut yms.

Vierailija
2/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en lapsemme takia hänelle mummo tärkeä enkä yhteisen yrityksemme takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä ole ihan perheenne sisäinen asia, sinun ja miehesi, anoppi on ihan ulkopuolinen. Älä kerro etukäteen anopille asioista, puhu vain miehesi kanssa. Anoppi näkee osan kivoista jutuista jälkeen päin, osa ei tule koskaan hänen tietoonsa (onneksi).

Vierailija
4/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään usko, että jos joutuisit itse tekemään esim. 10 tuntia töitä niiden kynsien eteen että haluaisit niitä.

Vierailija
5/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja anoppi!? päättävät asioistasi?

Vierailija
6/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja anoppi olisi varmaan toivonut toisenlaista miniää koska ehdokkaita oli myös sellaisia jotka nyt hyväpalkkaisessa työssä.

Vierailija
7/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi joskus hoitaa jotain laskujuttuja ja postituksia,anoppi ollut vieraalla hyväpalkkaisessa töissä sen 40v ennen eläkkeelle jääntiä.

Vierailija
8/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä et kuitenkaan ole. Ja silti anoppi saa päättää sinun asioistasi?

Outo kuvio.

Vierailija
9/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kuvio.

vain mieheni ja hänen isänsä ovat.

Vierailija
10/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minä eikä anoppi perheyrityksesssä töissä

Outo kuvio.

Vierailija
11/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sinä et kuitenkaan ole. Ja silti anoppi saa päättää sinun asioistasi? Outo kuvio.

ei muuten kävisi6krt viikossa hoitamassa laskutuksia, postituksia yms, jotka sinäkin voisit varmaan tehdä?

Mutta työsuhteessa hän ei ole.

Todella hassua, että miehesi ja anoppisi kertoo sulle, mitä saat ja mitä et, kuin olisit 5v tytöntyllerö...

Vierailija
12/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän poikaamme jokainen päivä paitsi lauanatai ja yleensä minä hoidan postitukset joskus annan anopin mukaan jotain.

Vierailija
13/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katsotaan sitä kynsiasiaa uudelleen

Vierailija
14/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitenä päivänä viikossa ilman palkkaa (ja eläkettä ja sosiaalitukia) ja anoppi hoitaa lastanne? Eli teet pimeää työtä tuolle firmalle koko ajan.. Ja et saisi saada siitä palkaksi edes puhelinta tai vaikka nyt noita kynsiä? Itse sanoisin, että vaatisin palkkaa tekemästäni työstä ja siitä myös eläkkeet yms edut. Ja ostaisin sitten sen kännykän ja kynnet itse.

Vierailija
15/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitenä päivänä viikossa ilman palkkaa (ja eläkettä ja sosiaalitukia) ja anoppi hoitaa lastanne? Eli teet pimeää työtä tuolle firmalle koko ajan.. Ja et saisi saada siitä palkaksi edes puhelinta tai vaikka nyt noita kynsiä? Itse sanoisin, että vaatisin palkkaa tekemästäni työstä ja siitä myös eläkkeet yms edut. Ja ostaisin sitten sen kännykän ja kynnet itse.

ei todellakaan 5 päivänä viikossa ehkä 3-4 kertaa kuussa ja anoppi ei hoida lasta käy vain katsomassa viipyy maksimissaan tunnin.

Vierailija
16/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosta sua, ei mies eikä anoppi. KOhtelevat tosiaan kuin lasta. Vaikka olet ilm. sairaseläkkeellä, niin ei se ole mikään syy mitätöidä toista. Eri asia sitten, tuottaako yritys hyvin ja onko teillä varaa pieneen luksukseen? Jos kyllä, niin toiveesti ovat todella pieniä ja kohtuullisia.

Vierailija
17/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka antaa anopin kävellä ylitseen ja päättää teidän perheeen asioista koska ei halua riitaa! Voi piip piip! Ei tarvitse riidellä vaan voit pitää puolesi ja sanoa oman mielipiteesi.

Jos sinä olet asiallinen Aikuinen Ihminen ja pyydät anoppia olemaan sotkeutumatta teidän henkilökohtaisiin asioihin ja hän ottaa nokkiinsa niin ei voi mitään!

Kyseessä on teidän oma perhe ja sinun ja miehesi parisuhde...siis OMA ELÄMÄ!

Miehelle sanot myös, että nyt loppui äidin tossun alla eläminen ja tästä lähtien vain sinä ja miehesi päätätte kuinka teidän perheessä asiat hoidetaan. Ja ne kynnet pyydät nyt sitten vaikka joululahjaksi jos niitä et muuten saa! Niin ja sanot miehellesi, että olet hänen vaimonsa etkä hänen tyttärensä ja tästä lähtien teette päätökset yhdessä eikä miehesi yksin. Ja anopille ei kerrota mitään ylimääräistä eikä hänelle tarvitse perustella mitään teidän päätöksiä!

Raha ei anna oikeutta olla diktaatori vaan mies ja vaimo on tiimi joka yhdessä päättää asioista.

Vierailija
18/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu anopin kanssa säästä tai muusta vastaavasta, älä henkiökohtaisista asioistasi. Käännä puheenaiheet ympäripyöreillä vastauksia johonkin neutraaiin aiheeseen.

Vierailija
19/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tosiaan kynnysmattotapaukselta tämä. Miksi et pyydä saada siitä yrityksestä töitä itsellesi? Tekisit sen verran että saisit siitä edes vähän oikeaa palkkaa joka olisi sun ihan omaa rahaa.

En halua olla ilkeä mutta tää kuuloostaa ihan siltä että itse olet itsesi tähän tilanteeseen järjestänyt. Kasvata selkäranka ja ala tehdä töitä!

Vierailija
20/54 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi elätillä pitäisi olla kalliit kynnet tai kallis kännykkä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan