Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkkisten vaimot.... tai lähinnä entiset....

Vierailija
15.11.2012 |

Miten erotaan oikeaoppisesti esim. tulisesta arabista? Ettei ole lapsikaappauksen vaaraa tai muun väkivalllan vaaraa? He kun ovat niin arvaamattomia (yleensä) suuttuessaan. Yksinhuoltajuutta pitää anoa, tiedän, mutta entä jos mies tekee saman kostoksi? Passit pitää piilottaa mutta entä jos hän teettää salaa uudet kotimaansa passit lapsille ja kaappaa heidät?

Mitä kaikkea pitää ottaa huomioon?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakaan Algerian passia hakiessa ei kysytä mitään äidin suostumuksia tms. Mies hakee vaan maistraatista papaerin jossa lukee, että hänen lapsiaan ovat ja se on siinä.

Miksi pitäisi hakea yksinhuoltajuutta, jos miehessä ei ole isänä mitään vikaa?

Nämä asiat olisi kannattanut huomioida ENNEN lapsia.

Vierailija
2/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset on jo tehty!

asianajaja. hyvä.

miehessä on vikaa isänä! ja on myös todella törkeä minulle, vaimolleen. pelkään, että kostoksi muuttaa kotimaahansa ja vie lapset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko lentokentälle ilmoittaa ja antaa kuvan että tämännäköinen mies ei saa matkustaa maasta tämännäköisten lasten kanssa?

Vierailija
4/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei onneksi ollut lapsia, joten homma kävi helposti. Yhtenä päivänä kun olin tehnyt päätöksen erosta, sanoin lähteväni kävelylle, enkä tullut koskaan takaisin. Olin järjestänyt itselleni yöpymispaikan erään sukulaisen luo etukäteen. Mies uhkaili että löytää minut ja tappaa ja muuta, mutta minä vaihdoin nimeni, puhelinnumeroni asuinkaupungin ja kaiken. Ei ole löytänyt minua koskaan. Oikeasti vaarallinen henkilö oli, pahoinpiteli minua pahasti ja oli myös osallistunut rikolliseen toimintaan esim. tienannut kiristämällä toisten puolesta velkoja joltain suomalaisilta.

Vierailija
5/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota yhteyttä Kaapatut Lapset ry, he antavat mielellään ihan ohjeita, miten toimia varmuuden vuoksi ja auttavat tarvittaessa myös löytämään hyvän asianajajan.

Vierailija
6/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon eronnut Kosovon albaanista

oliko vika Kosovossa vai albaanissa?

Vierailija
7/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä ei onneksi ollut lapsia, joten homma kävi helposti. Yhtenä päivänä kun olin tehnyt päätöksen erosta, sanoin lähteväni kävelylle, enkä tullut koskaan takaisin. Olin järjestänyt itselleni yöpymispaikan erään sukulaisen luo etukäteen. Mies uhkaili että löytää minut ja tappaa ja muuta, mutta minä vaihdoin nimeni, puhelinnumeroni asuinkaupungin ja kaiken. Ei ole löytänyt minua koskaan. Oikeasti vaarallinen henkilö oli, pahoinpiteli minua pahasti ja oli myös osallistunut rikolliseen toimintaan esim. tienannut kiristämällä toisten puolesta velkoja joltain suomalaisilta.

Jouduit luopumaan ysätvistä ja sukulaisitakin hullun miehen vuoksi?

Rohkea olet!

Vierailija
8/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sai lapsen afrikkalaisen miehen kanssa,suhde alkoi oikeastaan siitä.

Noh mieshän petti ja pettää todella rumasti,kun jäi kiinni ja tämä tuttava yritti irtautua alkoi mies hyvin pelottavaksi.

Ei käynyt naiseen kiinni mutta viilteli esim.itseään,riehui puukon kanssa niin että poliisit tuli paikalle.

Totesi tälle naiselle lopuksi kylmän rauhallisesti että HÄNEN lastaan ei muuten kukaan ämmä vie. Uskon tyyppiä kun sanoi että ei ole ikinä kohdannut mitään niin pelottavaa,tällä miehellä on ympäri kehoa viiltely jälkiä(vanhoja) ja hän on tullut Suomeen vasta aikuisena joten kulttuurierot valtavat.

Nyt tämä nainen on täysin lukossa tuon "hullun"miehen kanssa ja pieni vauva siinä välissä :( Miehellä vankka tuttava piiri jotka myös ahdistelivat tätä naista ettei vaan jätä miestä vaan "täytyy toimia kuten kunniakkaan naisen kuuluu".Huh huh

Vierailija
9/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduit luopumaan ysätvistä ja sukulaisitakin hullun miehen vuoksi?

Rohkea olet!

mutta eipä mulla juuri ystäviä ollut enennenkään enkä suvun kanssa omia vanhempia lukuun ottamatta ole ollut tekemisissä. Ja vanhempien kanssa en asunut ennenkään samalla paikkakunnalla joten ei tilanne miksikään muuttunut oikeastaan sen suhteen.

Pelkäsin silloin kuollakseni joten pakko oli olla rohkea ja lähteä. Mies oli alkantu pahoinpidellä minua entisiä avokämmenläimäytyksiä paljon pahemmin, oli mm. kuristanut vainoharhaisen pettämisepäilyn takia ja hakannut nyrkeillä oikein kunnolla. Olin varma että jos siihen jään, joku kerta lähtee vielä henki.

Eihän syy tuollaiseen toki ikinä toisen ulkomaalaisuudesta löydy, on niitä roistoja ja pahoinpitelijöitä suomalaisissakin.

Vierailija
10/10 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten kanssa on aina vaikeampi erota. on ne isovanhemmatkin siellä toisessa maassa ja he voivat olla todella mukavia. sääli, jos eivät voi enää koskaan nähdä poikansa lapsenlapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi