Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palanderin petetty vaimo

Vierailija
13.11.2012 |

http://www.iltalehti.fi/viihde/2012111316323453_vi.shtml

Jotenkin hurjan neatiivinen kuva hänellä kaikista miehistä, että siis jos nykyinen mies pettää niin pakko vaan jäädä kun seuraavakin voisi pettää?? Täytyy sanoa että tuosta ei välttämättä hyvä seuraa, alun shokkiratkaisu on useinkin että juu, tästä selvitään, miestäni en luovuta noin vain. Sitten alkaa valjeta vuosien kuluessa että helvetti, ei tuohon ukkoon voi ikinä luottaa.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tuore että ymmärrän hyvin Riinan purkauksen. Hyvä vaan että antaa ukolleen huutia. Arvostan häntä ettei ole lakaisemassa asiaa maton alle ja antamassa jotain ihanneavioparin haastattelua. Luulenpa ettei Kalle ole mikään helppo ihminen. Urheilijat ovat varsin itsekeskeisiä, tottuneet siihen että urheilu menee kaiken edelle. Ja vuosikaudet muu perhe sopeutunut Kallen aikatauluihin. Liekkö tuo kriisi johtunut Kallen henkilökohtaisesta kriisistä kun urheilu-ura loppui.

Olen nänyt Riinan livenä. Kaunis nainen.

Vierailija
22/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin tuore että ymmärrän hyvin Riinan purkauksen. Hyvä vaan että antaa ukolleen huutia. Arvostan häntä ettei ole lakaisemassa asiaa maton alle ja antamassa jotain ihanneavioparin haastattelua. Luulenpa ettei Kalle ole mikään helppo ihminen. Urheilijat ovat varsin itsekeskeisiä, tottuneet siihen että urheilu menee kaiken edelle. Ja vuosikaudet muu perhe sopeutunut Kallen aikatauluihin. Liekkö tuo kriisi johtunut Kallen henkilökohtaisesta kriisistä kun urheilu-ura loppui. Olen nänyt Riinan livenä. Kaunis nainen.

Varsinkin kun se on sitten täynnä tuollaista katkeraa soopaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelevat että nainen välittää vain silloin kun saa miestä tyydyttävää seksiä. Hyväksyntää ja huomiota haetaan kaikkialta. Hankalia nuo miehet. Mäkin olen samanlainen kun tuo Riina. Loukkaantuneena tulee täyslaidallinen kovaa puhetta. Pelkkä ajatuskin miehen käymisestä vieraissa,saa jo kiehahtamaan ja miettimään sitä raivonpuuskaa mikä mussa syntyis.

Haastatteluhan on lehteen aina referoitu ja rivien välistä voi lukea mitä haluaa ja toimittaja tekee tietysti mahdollisimman raflaavan uutisen...

Vierailija
24/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otti miehekseen urheilijan. Ja sitten valittaa, että tämä pettää. Does not compute.

Vinkiksi, urheilijoilla on kaikkein pahin alpha male -kompleksi. Ovat yksinkertaista väkeä lähes poikkeuksetta, joka siitä huolimatta (vaiko juuri siksi?) vetoaa naisiin äärimmäisen hyvin. Tuosta vetänette omat johtopäätöksenne.

Vierailija
25/41 |
13.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioehto niillä on. Muistaakseni niin että erotessa Riina-Maija ei saa mitään. Aika selvä siis.

Vierailija
26/41 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko on tosiaan varsinainen tossuttaja.

http://www.iltalehti.fi/viihde/2014040318179270_vi.shtml

Kalle on lihonnut vaivaiset 8 kiloa suhteen alusta ja vaimo on ilmoittanut, ettei se kuulunut diiliin, kun menivät naimisiin. Nyt Kalle on laihduttanut kiltisti 4 kiloa ja loput lupaa tiputtaa pois juhannukseen mennessä. Jos puoliso on laskelmoiva tyranni ja pitää avioliittoa diilinä niin itse ottaisin avioeron! En yhtään ihmettele jos Kalle kaipaa vieraan naisen seuraa jatkossakin. Nainen on selvästi hurahtanut Kalleen julkisuuden ja rahojen vuoksi. Toivottavasti Kalle heivaa moisen itserakkaan pyrkyriakan ja löytää rinnallensa ansaitsemansa rakastavan naisen. Toivon kaikkea hyvää Kallelle!

Vierailija
27/41 |
05.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä, aina pettäjä... Yleensä pettäjä ei vaan jää kiinni. Hyvin sopivat elämään keskenään kulissiavioliitossaan siihen asti, kun Kalle vaihtaa jossain vaiheessa nuorempaan. Näitä urheilija - nätti bimbo -liittojahan on maailma täynnä. Seiska ym juorulehdet kiittää. :D :D

Vierailija
28/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi solvata puolisioaan lehdessä, miksi palander sietää moista? Käännetään osat toisinpäin, kalle tilittäisi lehdessä- vaimoni on horo tjsp. Ei kovin mukavaa. Aivan himmeää touhua pestä likapyykkiään julkisesti.

Vierailija
29/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kalle kiemurtelee kiusaantuneena sohvalla, kun vaimo lataa miehensä olevan tyypillinen paska äijä, jonka pitää hakea itsetunnon kohotusta kyliltä.

- Itse olen niin mustavalkoinen ja periaatteellinen, etten edes umpikännissä menetä kontrollia. Miehet ovat niin helvetin heikkoja, että niiden pitää raijata talo täyteen naisia, kun vaimo on poissa. Halveksittavaa touhua. Maailma on kusipäitä täynnä. Mihin elämä paranisi, jos tuon toiseen vaihtaisin?"

Vierailija
30/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi solvata puolisioaan lehdessä, miksi palander sietää moista? Käännetään osat toisinpäin, kalle tilittäisi lehdessä- vaimoni on horo tjsp. Ei kovin mukavaa. Aivan himmeää touhua pestä likapyykkiään julkisesti.

outoa on tilittää julkisesti.

tosin sympatiat on riinan puolella: sairastanut kohtusyövän, saanut neljä lasta, joista yhdella kitalakihalkio ja mies pettää niin, että asia on julkinen.

on miehen armoilla lasten kanssa, koska ei ole tehnyt töitä ja tuskin on omaa rahaa. palanderia on muistaakseni manageroinut keke rosberg, joka järkkäili häkkisenkin avioehdot.

riina on kaunis nainen ja kalle kiittämätön idiootti, kun pettää vosujen kanssa, jotka ei osaa pitää asiaa salassa.

sinänsä pettämisiä ja sivusuhteita tulee pitkissä liitoissa, ei niihin maailma kaadu. luulen vaan, ettei riina voi tehdä samaa, koska kalle määrää tahdin. ei hyvä

Vierailija
31/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida kallen manageritiimi katsella montaa tuollaista haastattelua, menee mainossopimukset uusiksi.

aika kettu tuo toimttaja aila seppälä, joka on vienyt riinaa kuin pässiä narussa, kun managerit ei ole ehtineet väliin..

Vierailija
32/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Kallen. Ruma mies.

Vierailija
33/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt Kallen. Ruma mies.

Riinalla on vain ulkonäkö, jolla ei elätetä itseä.

On selvää, että eroa ei tuosta syystä tule.

Vierailija
34/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mietin, mitä voittaisin erolla. Meillä on kivaa yhdessä. Kaksi koko maailman reissannutta Lapin ihmistä törmäsi toisiinsa Kuusamossa aamulla kello 8.05 kesäkuussa 2004, Riina muistelee.

tuo jutun alussa oleva lainaus on kyllä aikamoinen jornalistinen helmi. ei päätä eikä häntää sitaatissa.

saattaa olla kallen tiimillä muutenkin pienen puhuttelun paikka tuon haastattelun jäljiltä..

Vierailija
35/41 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kalle kiemurtelee kiusaantuneena sohvalla, kun vaimo lataa miehensä olevan tyypillinen paska äijä, jonka pitää hakea itsetunnon kohotusta kyliltä.

- Itse olen niin mustavalkoinen ja periaatteellinen, etten edes umpikännissä menetä kontrollia. Miehet ovat niin helvetin heikkoja, että niiden pitää raijata talo täyteen naisia, kun vaimo on poissa. Halveksittavaa touhua. Maailma on kusipäitä täynnä. Mihin elämä paranisi, jos tuon toiseen vaihtaisin?"

eikä ole pakko heti ottaa uutta sikaa...

Mutta kuulostaahan se ikävältä jos mies on heidän omassa kodissaan muiden kanssa peuhannut.

Vierailija
36/41 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidän erostaan saammelukea lehdestä kolmen vuoden sisällä. Ja lukuisat tilitykset naistenlehdistä, kuinka koskaan ei antanutkaan anteeksi ja lasten takia haluttiin yrittää.

Surullista, mutta niin ennalta-arvattavaa.

Vierailija
37/41 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä lasta. Mies petti ilmeisesti raskausaikana.

Tossa tilanteessa ei yksinkertaisesti ole voimavaroja lähteä ja alkaa järjestellä elämää uusiks.

Katkeruus syö sisältä, joko täytyy tehdä kovasti töitä itsensä ja parisuhteensa kanssa jotta pääsee katkeruudesta yli. Tai sitten lähteä eri suuntiin kun lapset vähän kasvaa ja pystyy selviytymään prosessista.

Vierailija
38/41 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tytöt on aina juuri ja juuri 18-vuotiaita.

Viime viikonlopun kisoissa herra valitti että tulee tylsä reissu kun oli vanhempi lapsi ja toinen kaksosista laitettu reissuun mukaan että herralla pysyis housut jalassa... Positiivista kaiketi on että ilmeisesti sitten pysyikin.

Palanderin mukavuuteen en ota kantaa. Itse pysyn mieluummin kauempana tyypistä, valitettavasti se ei aina onnistu kun toimenkuva työssä on mitä on.

Vierailija
39/41 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä enemmänkin sääntö kuin poikkeus. Tytöt on aina juuri ja juuri 18-vuotiaita.

Viime viikonlopun kisoissa herra valitti että tulee tylsä reissu kun oli vanhempi lapsi ja toinen kaksosista laitettu reissuun mukaan että herralla pysyis housut jalassa... Positiivista kaiketi on että ilmeisesti sitten pysyikin.

Palanderin mukavuuteen en ota kantaa. Itse pysyn mieluummin kauempana tyypistä, valitettavasti se ei aina onnistu kun toimenkuva työssä on mitä on.

Vierailija
40/41 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

money talks, joku ottaa mieluummin paskaa niskaansa ja asuu lukaalissa, hevostallikin kun on kuin yksin pienessä kopperossa. Itse valitsisin mieluummin jälkimmäisen, kokemusta on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi