Tunnetko Leenu, Liinu ja Tiinu -tyyppisesti nimettyjä sisaruksia?
Kommentit (178)
Jonna, Jenna, Janna
Mari, Maria, Marika
lapsena tunsin 3 sisarusparia, joiden nimet olivat Mari & Ari..
tuttavaperheeseen kuuluvat nyt jo aikuiset veljekset Jari & kari sekä siskonsa Sari.
Nea, Miko & Miro ovat nykyisin erittäin suositut nimet samassa perheessä, samoin Ada & Ida
Jalmari, Ilmari, Petteri, Valtteri.
Susanna, Hanna ja Sanna.
Mira ja Mirva.
Jenni ja Jenna
Johanna ja Johannes
Niko, Nita, Niku, Nina, Topias ja Minttu
Mira, Mirva ja Markus. Mikael ja Gabriel. Iida ja Aada.
Jenni ja Janni
Maiju, Meiju, Keiju ja Teiju
Roni, Romeo, Reino ja Rea
Sakari, Santeri ja Samuli
Janina, Janika, Janita ja Janette. Kaikilla vielä värjätty punainen tukka, samanlaiset kasvot ja sama toinen nimi.
Täh, mä en tajuu! Eikös nimet anneta oman maun mukaan - eli jos tykkää jonnasta niin tykkää kai jannastakin. Muutenki mua on häirinnyt kun omat lapset ei rimmaa :D Luulin et niitten pitäis!
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:23"]Ankka lasten nimet on englanniksi April, May ja June, suomalaisessa käännöksessä ei ole mitään "järkeä".
[/quote]
Huhti, Maalis ja Touko olisi olleet vähän oudot.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:23"]Ankka lasten nimet on englanniksi April, May ja June, suomalaisessa käännöksessä ei ole mitään "järkeä".
[/quote]
Huhti, Maalis ja Touko olisi olleet vähän oudot.
[/quote]
Siis Huhti, Touko ja Kesä :D
No eiks sillä yhdellä blogistilla ole, tai en mä tiiä, mut jotain juttua on täällä ollut.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:10"]
Satu, Runo ja Taru
[/quote]
Yhdessä kirjassa oli tuo sisarussarja, saivat vielä koiran, jolle tuli nimeksi Loru