Tunnetko Leenu, Liinu ja Tiinu -tyyppisesti nimettyjä sisaruksia?
Kommentit (178)
Pani ja Parsa! oikeasti, eivät ole tosin suomalaisia.yritä siinä sitten selittää miksi suupieli nykii...
[quote author="Vierailija" time="13.11.2012 klo 13:23"]
Kiia, Tiia ja Miia
[/quote]
Tunnen myös ko nimiä kantavan sisaruskatraan. Aika usein törmää myös Iida ja Aada- yhdistelmään, samoin Eero ja Aaro.
ja vielä yhden muistin: matemaatikon ja golf-harrastajan tyttäret Tii ja Pii. enkä keksinyt itse, olen tavannut heidät
Eikös nuo Suvi, säde, Sini ja Siru ole missi Suvi Tiilikaisen perhe?
Tiedän lapsuudestani: Piia ja Tiia
Nyt täällä lähellä asuu Jonna ja Janni
Sini, Suvi ja Sara.
Arja, Merja, Erja & Marja.
Anne & Janne.
Riko. Jiro & Tino.
Tällaisia on vastaan tullut pitkän elämäni varrella.
Jenna, Janne, Jonne, Joni, Jenni, Jonna, Jani - sarjasta montakin erilaista yhdistelmää eri perheissä.
Hannele ex-Krausella, en osaa kirjoittaa nykyistä sukunimeä, on muistaakseni nuo jo mainitut Aada ja Iida. Aikuisia jo, toisella taitaa olla jo itselläänkin lapsi.
Jasmin,janina,janika. Toinen tapaus Esa,Vesa,Teijo,Veijo
Muutamia muistuu mieleen:
Jarmo ja Marjo
Jorma ja Marjo
Tinna, Janna ja Ninna
Anne, Anna ja Antti
Manu ja Anu
Timo ja Tomi
Selänteiden lasten nimissä kaksois-e: Eemil, Eetu, Leevi ja Veera
Mia, Kia, Pia, Tia & Ria... hyi. en tunne mutta tiedän
Tapasin lapsena kolmoset joiden nimet oli tyyliin Anna Emma ja Hanna? Ihan samannäköisiä kaikki kolme. Näillä oli vielä sisko jolla oli samantyylinen nimi, en muista mikä se oli mut tyyliin Jenna. :D Ihan kivat!
No jos Sanni, Sanna ja Senni lasketaan, niin olen yksi heistä :D
Jammal :D
Petrifon :D
Joskus sitä mielikuvitusta voi käyttää liikaakin..
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 23:35"]
Mari, Mira ja Rami, samat kirjaimet..
[/quote]
Nää on hauskasti keksitty. Perheeseen olisi selvästi "mahtunut" vielä kaksi tyttöä, Irma ja Armi, mutta pojille ei olisi ollut enää tilausta ;)
[quote author="Vierailija" time="18.04.2014 klo 22:05"]
Yhdellä kaverilla ja sen siskoilla hauskat (?) nimet: Peppi, Lotta ja Sikuriina. Tosin ikäjärjestyksessä menee vähän väärin, vanhimmasta nuorimpaan Lotta, Peppi, Sikuriina
Ei nyt ihan samaa juttua kun kysyttiin kun ei rimmaa, mutta jännä tapa nimetä lapset
[/quote]
Onkohan seuraava Rullakartiina vai Piparminttu? Efraimintytär jäänee haaveeksi, ellei isä vaihda nimeä :D .
Olen koko ajan odottanut, että milloin joku kertoo meidän perheen lasten nimet. Ei ole ilmestynyt vielä :-)
Tytöt Maria, Minna, Maarit, Maiju ja Paula... Ihan kivat nimet mutta viimeinen ei nyt ihan osunut :D Tunsin myös perheen, jossa neljä tytärtä olivat Suvi, Säde, Siru ja Sini