Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

Vierailija
341/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuvirtsasta tein. Ostin eilen uuden digin, jos vkloppuna testailis uudemman kerran sillä. Ostin samalla tuon apteekin oman ja testasin sillä eilen illalla. Ei tullu tasavahvaa viivaa, ei sinne päinkään. Toisaalta en muista kuinka vahva se oli silloin viime viikolla..

Eilen koiralenkillä vähän poltteli vatsaa, kaippa tuo stressi ja liikkuminen ei tehny hyvää, vähän rusehtavaa valkovuotoa illalla sitten tuli. Nyt ei mitään.

Mennään varovasti päivä kerrallaan, olo nyt kuitenkin semmonen etten usko kyllä tähän raskauteen ollenkaan. Miehellekin sanoin jo eilen että kesken menee..

Toisaalta, raskaana ollaan, kunnes toisin todistetaan..

342/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Angelblue: sormet ja varpaat ristissä, kuulostaa hyvältä nuo sun oireet. Palaa sitten pikapikaa kertomaan testitulokset :))

Pohojalaanen: Nyt stressi syrjään ja ajatukset positiiviselle puolelle. Lepäät ja otat rennosti viikonloppuna :) Pidän kaikki varpaat ja sormet pystyssä sulle.

Bella & Taikku: Kiukuttelut sikseen, nyt on perjantai :DD .. Yksi asia kerrallaan, niin ei kiire pääse *ituttamaan.

Ensi viikolla koittaa totuudenhetket aika monelle, toivottavasti moni heinäkuinen on saanut alkunsa.

ON: Täällä on kp29 menossa.. Negan siis testasin kp25 eli maanantaina, joka oli aivan liian hätäiseen tehty testi. En elättele toivoa raskaudesta, pessimisti ei pety. Menkoista ei kuitenkaan ole mitään tietoa. Alaselkää on täälläkin vihlonut jo viikon ajan, rinnoissa on aivan karmeat pintaverisuonet ja huono-olo on vaivannut parina iltana. Milloinkahan sitä kannattais tehdä uusi testi jos tätiä ei näy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihdoinkin perjantai. Kyllä on viikko tuntunut pitkältä taas vaihteeksi ja viikonloppua on odotettu! Täällä on aika hiljaista tällä hetkellä kun täti tekee lähtöä ja ovis on vasta ensi viikolla joskus. Eli ensi viikolla on sitten touhuviikko :).

Purple, Angelblue ja Pohojalaanen - pidän peukkuja teille! Kaikille plussanneille taas kerran oikein paljon onnea! Toivottavasti tulemme kaikki perässä! Ja elokuisiin tippuneille tietysti pahoittelut :(.

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
344/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin vaikka laittaa pääni pantiksi, että sä plussaat! Ja sitä sulle hurjasti toivonkin!! :)

Pohjalaanen, toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa! Ota ihan rauhallisesti ja vältä stressiä. Haleja!

Kuka meinaa testailla viikonloppuna? ;)

Itse ajattelin ottaa ihan vaan rennosti. Eikä nyt paljon enää kiukutakaan. Ne on vaan sellasia kiukkupiikkejä :D Menkkoja odotellessa. Taidanki käydä tänään töiden jäljeen hamstraamassa korillisen tamppooneita :D

345/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Te jotka ootte käyttänyt tai enemmän tiedätte,niin missä vaiheessa kiertoa noit ovistikkuja aletaan käyttää? Ja onko väliä mist pissasta? Paljon plussatuulia teille joilla kierto lopuillaan ja mukavia pupuhetkiä mulle ja teille

Vierailija
346/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa neljäs: mulla luki ovistikuissa ohjeena, että pitää tikuttaa joka päivä suht samaan aikaan, klo 10-20 välillä. Ite tein aina töistä tullessani noin klo 17 ja alotin tikuttaan kp10. Tikutin siitä 6 päivää eteenpäin. Riippuu kierrosta, koska kannattaa aloittaa, mulla kun tuo kierto on ollut 25-26 päivää viime aikoina, aloitin sen vuoksi noin aikaisin.

Ihanaa että tulee viikonloppu!! Ja huii, täällä alkaa olla todella jännät paikat monella kiertojen perusteella. Plussatuulia kaikille, ihan jänskättää saadaanko plussajonoon lisää jengiä viikonlopun aikana :)

Marjana: Kuulostaa vähintäänkin mielenkiintoiselta tuo sinun projektisi. Paljonhan on myös kuulunut/tullut luettua positiivisista kokemuksista noista siirroista, eihän niitä muuten tehtäis. Kaikki peukut pystyssä sun puolesta :)

- Pompula

Vierailija
347/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

82: Mullakin oletetusta oviksesta lähtien alaselkää jomottanut (mulla ei oo koskaan ees menkkojen aikaan alaselkä kipeä). Toivottavasti lupaa sulle hyvää! Itselleni en vielä toiveita elättele, koska nyt taitaa olla dpo3 tjtn..

Marjana: Munkin pitäis koittaa omaksua tuo asenne, että elämässä on asioita, jotka on tärkeempiä kuin työ. Tällä hetkellä työ on mulle kaikkikaikessa :/

Angelblue: Kuulostaa lupaavalta. Testaaaaa :)

Tuu heti raportoimaan tänne. ++++tuulia

Purple: Onko sun menkat jo myöhässä? Testaa vasta sen jälkeen kun ne jää pois. Toivottaan tärppiä!

Pohojolaanen: Älä stressaa! (Minä oon kyllä maailman huonoin ihminen neuvomaan stressaamattomuudesta :D)

Ota rennosti viikonloppu ja pidä lippu korkeella. Oot raskaana.

Kato hömppäleffoja ja herkuttele :)

On: Mua ei enää kans ketuta, kun sain hyvät yöunet. Ja on viikonloppu niin voi vähän taas hengähtää. Ainut oire on oletetun oviksen jälkeen alaselkäjomotus ja edelleen hieman nippailee vasemmalta puolelta..

Mutta nyt on vasta dpo3 niin eipä tässä kai mitään vielä pitäiskään(?) tuntee..

Ei nukuttu miehen kaa samassa sängyssä viime yönä.. Tänään töiden jälkeen tiedossa sovinnon tekoa. Tai sit ollaan niinku mitään ei ois ollutkaan. Ei me kyllä varsinaisesti riidelty.

348/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä..mulla eka kierto pilerien jälkeen oli 30,edellinen 29..ehkä mä jossain vaiheessa kokeilen,mut tässä kierrossa ny viel annan olla..parin viikon päästä aion juhlia vanhentumista ja "unohtaa" vauva puuhat..ajatuksella,josko sitten :D

349/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia selvä..mulla eka kierto pilerien jälkeen oli 30,edellinen 29..ehkä mä jossain vaiheessa kokeilen,mut tässä kierrossa ny viel annan olla..parin viikon päästä aion juhlia vanhentumista ja "unohtaa" vauva puuhat..ajatuksella,josko sitten :D

350/605 |
02.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

angelblue: kuulostaa aika hyviltä noi sun oireet! Ja aika pitkällä oot jo kierrossa.. ;) ++++

pohojalaanen86: Koita murehtia vasta sitten jos on murehdittavaa. Toivottavasti pikkunen pysyy matkassa! :)

purple: tee huomenna tai ylihuomenna!! Ja heti kertomaan!

Täällä on niin aktiivista sakkia että ei pysy enää edes perässä! Haha!

Osaako joku muuten sanoa, että kun nyt tikuttelen sitä ovista niin tänään tuli vähän haaleampi viiva kun eilen, mistä mahtaa johtua? Mua niin jännittää että jos ei nyt oo ovulaatiota tässä kuussa kun nyt on odotukset korkeemmalla kun on ne lääkkeet..

elluh kp13/30 (ei oo enää mitään hajua kiertopäivistä) yk5

351/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta,

Heräsin viiden jälkeen vessaan ja päätin sitten samalla reissulla tehdä kaapissa odotelleen testin..

Haalea plussa siihen näyttöön ilmestyi :O

Käytin Apteekin omaa testiä.

Testi on kyllä uusittava, sillä niin haaleaksi se viiva jäi. Kyllä sen viiva siitä ihan erotti, mutta oli paljon haaleampi kuin se toinen viiva.

Miehen herätin 05:20 ihmettelemään testitikkua.. Unissaan onnitteli mua :D ja sanoi, että ei kai meidän vielä tarvi aloittaa yövalvomisia :D

Vierailija
352/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purple, onnea kovasti! Mitäs mä sanoin ;)

Onhan se haamukin plussa, ja haalea viivakin plussa! Kyllä se on plussa ;) Tee muutaman päivän päästä uudelleen niin viiva on varmasti vahvistunut! :) Onnea hurjasti, oon niin onnellinen sun puolesta ;)

Bella, kp27/29, yk3(7)

353/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella, kiitos.. Niinhän sä taisit sanoa ;)

Ensi viikon alusta teen toisen testin. Tuuppas perästä!

Viikot olisi siis 4+1 tai jotakin, epäsäännöllisen kierron takia vaikea sanoa tarkasti.

354/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussa se on, apteekin testi ei kai mitään vääriä plussia anna :) HUippua, plussajono siis kasvaa!

Vierailija
355/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea siis plussanneille ja vielä kärvisteleville...

Itsellä ovis "onnistuneesti" ohitettuna ja itsekin pääsee taas jännäämään. Kannatti tuossa viime ja toissakierrossa tuskailla isännälle, tuntuu jotenkin rennommalta tämä meno nyt:) Yllätti mut myös käskyllä nostaa jalat ylös ja kyselemällä jotta nytkö se munasolu irtoaa... Toivottomalta tjottailijalta yllättävää varmistelua:D Eli ei kun odottelemaan mitä tuleman pitää.

Aliina kp 19/30-33

Vierailija
356/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa purple, tuhannesti onnea! :) kyllä se on plussa, usko pois! Minäkin tein silloin kp28 apteekin oman ja sain selvän viivan, mutta haaleamman kuin kontrollin. Piti sitten digitestillä varmistaa, ettei ollut silmissä vikaa ;) vautsi!

Piinailijoille tsempit, toivottavasti plussajono jatkaa kasvuaan, mennään sankoin jouokoin sitten yhdessä odotuspuolelle sitten!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

Sabriina

Vierailija
357/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Tämmöinen haaveilu-/plussailukuukausiketju on ihan loistava ja omaperäinen idea.

Heinäkuussa jäi minipillerit pois, mutta tavoitteenani on ollut synnyttää kolme lasta ennen 28.7.2013. Nyt on ehkä hyödynnetty ovulaatio, josta laskettu aika olisi nipin napin alle tuon päivän. Kyllä on sormet ja varpaat ristissä, että nyt raskautuisin ja hölmö tavoitteeni toteutuisi.

Kovin optimistinen en ole, sillä kaksi aiempaa lasta eivät ole saaneet alkuansa näin nopeaa.

Tänään on yk 4, kp 19/32-36, ja kolmatta tässä olisi tarkoitus saattaa aluilleen.

Vierailija
358/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea onnea! Hienoa että plussajono sen kun kasvaa :) Mullakin tuli ensin haalea viiva ja sitten muutamien päivien kuluttua tasavahvat.

Tervetuloa Tintti83 joukkoon upeaan! :)

Mulla ei edelleenkään mitenkään kauheasti huonoa oloa, mutta väsymys on koko ajan ihan kaamea. Yöunet on pidentyneet melki parilla tunnilla..

Kävin hakemassa esikoisen vauvalaatikon kellarista. Olin säilönyt sinne kivoimmat ja tärkeimmät vauva-ajan vaatteet. Hui kamala ja kauhistus kuinka pieni ihminen onkaan vauvana! Eihän noihin 50-60cm vaatteisiin voi kukaan mahtua :)

- Pompula

359/605 |
03.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan Tintti83!

Pompula: mullakin tämä väsymys on jotain ihan käsittämätöntä! Voisin nukkua koko ajan... Olen yleensä varsinainen yökukkuja, monetsi menee puoleen yöhön nukkumaan meno myös arkisin, mutta nyt ei jaksa. Nukkumaan lähden nytkin!

napsunen 5+4

Vierailija
360/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, onnittelut uusille plussanneille! Mahtavaa että joukko senkun kasvaa!

Minulla ei ole ollut juurikaan väsymystä nyt niin kuin Napsusella ja Pompulalla. Sen sijaan tällä alkoi tänään kuvottamaan oikein kunnolla. Eilen juuri ehdin ihmetellä kun ainut raskausoire on jonkin aikaa ollut vaan jatkuva vatsan juimuilu. Pitikin mennä miettimään..

Nyt on sitten varhaisultra varattu 19.11 ja neuvola 26.9. Neuvolaan olisin saanut ajan jo reilun viikon päähän, mutta haluan ottaa varman päälle ja käydä varhaisultrassa ensin. Viikkoja on varhaisultraan mennessä kertynyt varamuudella 7+, en halua mennä liian aikaisin ettei tule turhaa surua ja murhetta. Nyt vaan mietin että miten jaksan odottaa sinne asti. Mitenkäs muilla? Onko teillä aikoja varattuna varhaisultraan ja neuvolaan?

Minulle voisi päivittää raskauden kestoksi 5+0. Olen aiemmin laskenut la:n vau.fi laskurilla ja sen mukaan olisi 5+3, mutta Tekayn mukaan on vasta tuo 5+0. Menen mielummin sen mukaan.

Ketju on lukittu.