Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

601/605 |
27.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana ja Bella että täältä putositte :(

Erityispahoittelut sulle Marjana! Toivotaan että kolmas kerta toednsanoo ja se pakkasessa odottava pieni huurunenä tarrautuu tiukasti kiinni!

Lopetan tuon listan päivittämisen kun ei täällä taida enää ketään olla...

602/605 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä täällä edelleenkin oottelen tätiä kylään, ei kuulu eikä näy :/

Tein viikon alussa testin ja näytti neg ja tosiaan verikokeissa se nega.

Mullon onneks seuraavan viikon perjantaille aika, et jos ei tosiaan oo sillonkaan alkanu ni saa lääkäri tutkia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/605 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täältä taustalta seurannut tätä sun taistelua tässä(kin) kierrossa ja kyllä mua ihan suututtaa sun ja miehesi puolesta. Ei mitään oikeudenmukaisuutta ja kohtuutta tässä hommassa ole!

On ollut satoja sanoja mielessä mutta en ole osannut niitä tänne käydä tsempiksi kirjoittamassa. Mielessä olet ollut ja toivoin niin kovasti sitä toisenlaista päätöstä tälle hoidolle.

Toivotan taas tietenkin sylin täydeltä voimia uuteen yritykseen ihmetellen tätä maailman menoa. VOIMIA ja taas VOIMIA Marjana. Olet sitkeä nainen.

Roxymama

604/605 |
28.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

RM, kiitos! :) Kyllä tästä taas noustaan kohti uutta kiertoa, mutta kieltämättä kyllä tämä ärsyttää itseänikin jo ihan suunnattomasti. Mistähän meitä rangaistaan tällaisella piinalla. Tuntuu välillä oikeasti ihan epätoivoiselta ajatukselta, että meillä joskus olisi se lapsi sylissä. Mutta pakko siihen on vaan uskoa!

Vierailija
605/605 |
29.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pahoillani olen teidän puolesta! Kunpa voisi jotain tehdä teidän hyväksi... Tsemppiä jatkoon, toivottavasti teidän yrittäminen pian palkitaan.

ON: Menkat alkoi joskus viime viikolla, plääh. Ei hajuakaan kiertopäivistä, taidan pitää hieman taukoa palstailusta ensi kuun ja kertätä voimia ja ajatuksia.

Nyytis

Ketju on lukittu.