Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

28.09.2012 |

*~*HEINÄKUISET 2013*~*

Kommentit (605)

361/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viola: mä varasin myös varhaisultran ja se on 19.11. :) Viikkoja pitäisi olla siloin 7+6, neuvolaan soitan ensi viikolla.

Mites Marjana, ootko saanut oviksen tikutettua?

Listaa päivitellessä pisti islmään että tosi paljon sellaisia joilla kp:t yli 31, oottekos vielä testaillut, Rahtarinna, Emilia ja ketä muista siellä olikaan?

ON: Väsymyksen lisäksi mulle iski aamulla järkyttävä kuvotus aamupalan jälkeen, meni onneksi nopeasti ohi eikä ole palannut... vielä!

napsunen 5+5

Vierailija
362/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais tulla syötyä eilen ärrinmurrin keksejä.

Mua ei seksi oo huvittanut oikeestaan kahteen viikkoon - mikä on tosi kummallista. Minä se yleensä oon se joka miestä huoukuttelen petipuuhiin, ihan ilman mitään vauvantekojuttujakin.

Ja tämän ja eilisen päivän oon ollu tosi kiukkunen =/ Ihme että tuo mies kestää mua. Voin vaan kuvitella miten inhottava oon sitten jos joskus raskaudun ja mulla mielialat heittelee. Huh. Viikollakin huudettiin toisillemme pää punasina :/

Kyllä musta nyt alkaa siltä tuntua oikeesti että ei mulla mitään ovista ollut, siksi ei tee mieli (pillereiden aikaan oli sama, ei tehnyt mieli pitkään aikaan). Ja siksi oon niin kärttynen, että huomenna alkaa menkat. Ei tosin vielä juili suuntaan tai toiseen.

Elobeibiä yritetään seuraavaksi :)

Eipä mulla muuta!

Bella, kp28/29, yk3(7)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon plussanneille!! :) Toivottavasti tullaan perässä.

Täällä ois oletettu ovis hyödynnetty oikeeseen aikaan. Tässä kierrossa en tikuttanu ollenkaan. Valkovuodosta päättelin oviksen ja vatsan nippailuista. Pari päivää aikasemmin touhuttu. :)

Meillä on vauvakuumetta takana jo n.pari vuotta on/off tyylillä. Sillon pari vuotta sitte aattelin et ois mahtava saahan kolmas ku nuorimmainen menee kouluun. Ajatus tuosta tuntu kaukaiselta sillon ja nyt se on käsillä eikä ole vauvaa tullu. Esikoistaki yritettiin 2.5 vuotta ennenku tärppäs.

364/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko kommentoida tuohon sun parin viikon haluttomuuteen, että mulla ei tehnyt oviksen jälkeen yhtään mieli seksiä eikä tee edelleenkään... Ja olin siis myös melko varma etten ovuloinut ollenkaan kun en ovista kunnolla bongannut vaan oletuksella mentiin! Toivottavasti on hyvä merki ;)

napsunen

365/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille mukaan! :)

Bella: Mua kyllä kiukutti ennen tuota plussaamista ihan samalla lailla, kuin ennen menkkoja ;)

Vaikea uskoa vielä sitä, että tässä ollaan raskaana.. Huomenna uusin testin ja toivon vahvempaa viivaa. Täytyy kuitenkin tunnustaa, että ajatukset ovat pyörineet koko viikonlopun vauva-asioissa. Täytyy toivoa, että kaikki sujuu hyvin.

Minulla ei ole mitään ihmeempiä raskausoireita. Vatsaa nippailee välillä, rinnat tuntuvat painavilta ja olen aivan järkyttävän itkuherkkä. Ei nämä kuitenkaan niin vieraita oireita ole.. Jotenkin odottaa vielä jotain merkkiä siitä, että kyllä tässä todella raskaana ollaan :)

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille! :)

Purple 4+2

P.S. Tuntuu haikealta ajatella, että jossain kohtaa on keskusteluryhmän vaihto edessä. Plussatuulia siis, mahdollisimman moni täytyy saada mukaan!

366/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut etten ole täällä palstaillut, olen kyllä käynyt lukemassa kaikkien kuulumisia. Tarkoituksena on vähän hillitä jo vähän tätä vauvakuumetta kun puolivuotta tässä on jo odoteltu, niin nyt todellakin mennään meiningillä -tulee sitten kun tulee.

Tosin eipä tätä asiaa voi silti ajattelematta olla! :D Naiset... (Olettaen ettei täällä miehiä ole) :D

Täällä olen jännäilly taustalla plussaamisia,ja niitähän onkin tullut vinopino. Onnea paljon kaikille!!! Ja paljon tarrasukkia matkaan;)

Pohojalaanen: Otat nyt vaan hirrrween rennosti,toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa ja kaikki on hyvin!(tiedän että on,pitää silti aina tsempata;)

ON: Tänään on kyllä ovulaatio, järetön alavatsakipu ja ovulaatiolimat!!! Ensimmäistä kertaa pillereiden lopetuksen jälkeen on kyllä todellakin selvä ovulaatio.

Menkat oli vajaa pari viikkoa sitten tosiaan myös pillereiden lopettamisen jälkeen ensimmäistä kertaa todella todella kivuliaat (juuri samanlaiset ennenkuin aloitin pillerit,vaikka siitäkin jo 6 vuotta aikaa). Kaikenlisäksi vuoto kesti useamman päivän ja oli todella runsasta. Johan näitä kuukautisia olin odotellutkin! Mutta ehkä tämä onkin merkki siitä että viimein se hormooni poistuu sieltä elimistöstä???:)

Plussia lisää!

Mago kp 12/26-29

Vierailija
367/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei uusille ja tervetuloa mukaan kuumeilemaan!

Purple: Onnea plussasta!! :)

Bella: Tänään on mulla eka päivä, kun on tehny mieli.. Kerkesinkin jo huolestua ;)

Minkähän takia mun alaselkä kipuilee ja on menkkamaisia oireita? Niin vähän aikaa on oviksesta, että ei tää raskauteen voi viitata..

Vierailija
368/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

napsunen, iik! Toivotaan että kuljen samoja jälkiä. Vaikka en siihen kyllä nyt jaksa uskoakaan.. (Pessimisti ei pety) :D

Purple, iik potenssiin kaks :D Noh, en jaksa innostua kun se sitten puotattaa taas niin korkeelta :D Oon yrittäny niin olla bongailematta mitään oireita :D Mutta tuu kertomaan kun oot testaillu uudestaan, että miltä ne viivat näyttää :) Toivotaan että kaikki sujuu hyvin!

mago, mukava kun putkahdit jutustelemaan ;) Mullakin pillereiden lopettamisen jälkeen alko tosi kivuliaat ja runsaat menkat. Mutta ei se kauaa kestänyt, nyt melko kivuttomat ja vuotokin on hillitympää :) Pillereiden aikaan ei tuntunut missään ja vuotokin oli tositosi niukkaa ja kesti 3-4 päivää. Hyviä talletuksia teille ;) Toivottavasti tulee ovis hyvin hyödynnettyä ;)

Vierailija
369/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hywä ;) Kauanko sulla on oviksesta?

Vierailija
370/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bella: Eli dpo5, kp23. Närästää myös, mutta se johtuu varmaan raa'asta sipulista mitä oli tacoissa.

Vierailija
371/605 |
04.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut voi poistaa listalta. Tämä kierto oli 28 päivän mittainen eli eipä tärpännyt nytkään.

Vierailija
372/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se sitten olla? :) ;)

Vierailija
373/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa kaikille uusille!

Kiitos kaikille tsempeistä, ootta kyllä niin ihania ;) Täällä on pystytty rentoutumaan, stressi on saatu ulos, sitten iski tuo flunssa..

Olo on taas toiveikas, sain digitestiin lauantaina sen 2-3 vkoa, joten kyllä täs alkaa tuntua siltä, että ihan varmasti raskaana ollaan :)

Tuo ruskea tuhru on jatkunu, näyttäis olevan vanhoja jäämiä, "valemenkat", kaippa se putsautuu kunnolla. En oo kokenu tuota mitenkään vaaralliseksi, koska minkäänlaisia kipuja ei ole ollut, eikä verta näy.

Mitään raskausoireita ei ole vielä kunnolla ilmaantunu, ehtiihän nuo vielä.. Nälkä ehkä hieman useammin ja rinnat aristaa aina välillä..

Neuvola olis varattuna 21.11. Lupasi laittaa postissa tulemaan kaikenlaisia lippuja ja lappuja, että varmasti tällä viikolla päästään kunnolla asiaan ;)

Vierailija
374/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis tuliko sulle "menkat" normaalisti vaikka ootkin raskaana? Vai alkoko tuhru vasta myöhemmin kun olit plussannut? Vai mitenkä :) Sori mulla on mennyt vähän ohi :)

375/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testi on uusittu ja tuloksena vahvempi viiva :)

Kyllä hieman ärsyttää tämä vesisade taas. Oli niin paljon helpompaa sekä lasten että koiran kanssa, kun oli pikkupakkaset ja kuivaa. Nyt saa taas pyykätä ja siivota ihan jatkuvasta, murhh.

Jotenkin omituista on sekin, että nyt on marraskuu!!

Kohta pitää aloittaa joululahjashow :) Tai pitää ja pitää, mä tykkään kyllä ostaa lahjoja. Tänä vuonna onkin niin, että meille ei taida tulla joulupukkia.. :O Esikoinen on 11v. ja pienimmäinen 8v., joulupukkia ei siis varsinaisesti enää odotella. Jos tuota nyt osaa olla kutsumatta.. Kohta saa kuitenkin aloittaa pukkikierrokset uudestaan ;)

Eilen kävi kylässä ystävä, jolla on laskettu aika tällä viikolla. Lapseni totesivat: "Onneksi meille ei tule vauvaa. Olisi kauheeta herätä yöllä vauvan itkuun ja sitten pitäisi rueta ajoissa nukkumaan ettei häiritse vauvaa. Ihan tylsää." Aikamoiset ennakkoasenteet siis.. Uskaltaakohan lapsille koskaan kertoa :D Minua jännittää ihan eniten lapsille kertominen.

Rahtarinna kp 46/38 yk 2

Melina84 kp 40/30 yk2

Lady-85 kp 36/28 yk 10(?)

Emila.89 kp 36/28-33 yk4

angelblue kp 34

Ninni86 kp 34/28

jenskuli 2002 kp 32/28-30

naminami kp 31/28-32, yk 1

MITEN TEILLÄ MENEE? Täällä odotellaan kuulumisia kuumeisesti :)

Atiilialle pahoittelut ja tsempit uuteen kiertoon.

Bella: Milloin testaat?

Vierailija
376/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nuo nyt varsinaisesti menkat oo. Tulee valkovuodon mukana näköjään nuota vanhoja jäämiä. Semmosta rusehtavaa vuotoa. Ei ole verta joukossa, eikä minkäänlaisia supisteluja oo, niinkuin menkkojen aikaan. Mä luulen et tää mun kroppa vain yrittää putsata ittensä vanhasta muistista, koska aina aika säännöllinen tuo menkkavuoto on ollu. Alkoi varmaan viikko plussauksesta.

Onkos muuten kellään muulla plussanneella ollu tämmöstä?

Vierailija
377/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania uutisia! Jospa täältä tullaan vielä perässä... Kp 9/25-26 menossa ja ovis kohta ovilla. Tällä kertaa pitää kyllä käyttää sitä hyväkseen oikein kunnolla että saisi heinävauvaa aluille :). Tai siis la osuisi elokuun alkuun, mutta sektion takia syntyisi kuitenkin heinäkuun puolella :).

Viikonloppu hujahti taas niin nopeasti ohi että tuskin ehti huomata sitä. Pitkä työviikko edessä eikä yhtään innosta. Pääsis jo äippälomalle :D.

Mukavaa viikkoa kaikille ja tärppionnea!

378/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Anteeks kun en ole täällä pitkään aikaan kirjoitellut. Eilen testasin negan, mutta menkoista ei ole mitään tietoakaan, enemmän "raskaus oireita" kuin menkka oireita. Ajattelin testata loppu viikosta uudestaan jos ei täti kurvaa yllättäen kylään, oviksen kylläkin bongasin kp15, joten menkkojen olisi pitänyt kaiken järjen mukaan jo alkaa. Mutta niitä odotellessa. Suuret onnittelut kaikille plussanneille, toivottavasti sitä tullaan kohta perässä. :) Emila kp37/28-33

Vierailija
379/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heiii, ja maanantaita kaikille. Varsin omanapaista jauhamista seuraa nyt..

Tänään soitin neuvolaan, ja ensimmäisen ajan sain 3 viikon päähän, siis 26.11. Olisi mielellään antanut ajan paljon aikaisemmaksi, mutta kertoi siellä olevan niin paljon asiakkaita ettei mahda mitään :/ Arveli sitten, että eka ultra ajoittuu joulukuun puoliväliin. Miten sinne asti jaksaa muka odotella ja ottaa "ihan rauhassa", tuntuu jo nyt että mietin kaikkea mahdollista mikä voi mennä vikaan.. Piruja seinät täynnä :(

levoton Giggi rv 5+4

Vierailija
380/605 |
05.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa taas, tulin päivittää omaa tilannetta pikasesti.Elikkäs mut saa poistaa listoilta,täti tuli viime torstaina kylään eikä vieläkään ole tajunnut vinkkiä et olis aika häipyy jo :D Aluksi en ollut kauhean pettynyt kun kuitenki oli vasta yk1, mut pari päivää menkkojen alusta se sitten iski ja onkin kiukuttanut oikein olan takaa...

Mä tuolla jo uhosin et jätän palstakuumeilut sikseen kun en oo oikein ollu aktiivinen mut kyllä musta tuntuu et pitäis päästä aina itseensä purkamaan tänne ulkopuolisille,muille kun ei olla valotettu tästä meidän vauvaprojektista.Eli varmaan jatkan juttuu sit tuolla elokuisissa, täältä jotenkin tipuin alkuvaiheessa kärryiltä kun ei kerennyt välillä käymään.Jospa sitä nyt yk2 osais olla vähän aktiivisempi kun pääs kunnolla vauhtiin tässä hommassa, tilasin ovistikkuja ja ne odottaa tuolla kaapissa valmiina kun tässä kierrossa ajattelin jo niitä testata :)

Mukavaa jatkoa ja hyvää loppusyksyä kaikille! Plussanneille paljon jarrusukkia mukaan että nyytit pysyy kyydissä ja hyviä vointeja! Ja te muut jotka vielä jäätte kuumeilemaan kuten minä, niin rutkasti plussatuulia ja tsemppii yritykseen, turhat ressailut sikseen! :) (Hehh en ole mikään kovin hyvä puhuja ton ressittömän elämän puolesta, mullakin olis parannettavaa sillä saralla)

naminami kp 5/27-32

Ketju on lukittu.