*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Yöllä näin unta, että tein raskaustestin ja se näytti plussaa :) aamulla ei menkoista jälkeäkään joten testiä kehiin, apteekin oma. Ensin lähti kontrolliviiva piirtymään, minuutin sisällä oli testiviivakin näkyvillä, kolmen minuutin sisällä ihan selkeä viiva, vahvuudeltaan ehkä puolet kontrollista. Jaiks! Siis oikeastiko plussasin taas ensimmäisestä yrityksestä? Tuntuu jotenkin epäreilulta että näin helposti... Ihan epäuskoinen olo, ei tätä ymmärrä. Täytyy parin päivän päästä testata uudestaan, josko viiva siitä vahvistuisi. Rinnat on kyllä arat, aika lievästi mutta kuitenkin. pientä ällöoloa ehkä, voi olla kuviteltuakin, mutta eilenkin tuntui samalta. Ja vessassakin tulee ehkä käytyä vähän useammin, yölläkin edelleen.
Haaveisa neljäs: sinuna varmaan testaisin, jos vuoto jatkuu noin normaalista poikkeavan niukkana. Kuten bella sanoi, jos oletusarvo on, että menkat alkaneet ja nega tulee, ei voi pettyä! Varmaan pidetään kaikki peukkuja, että tulisikin sitten iloinen yllätys!
Loiste: pahoittelut menkkojen alkamisesta! Tsemppiä ja onnea uuteen kiertoon!
Napsunen: toivotaan todella, ettei olisi kohdunilkoinen, mutta uskon kyllä että sen sitten tietää koska taitaa sattua oikein helvetillisesti jos sellainen on. Varmaan voi munasarjassa/kohdussa tuntua, kun kerran raskaana olet ja siellä tapahtuu :)
Eleanora: mukavaa, että pääsit viimein kotiin, oli varmasti rankka sairaalareissu. Kuulostaa kyllä oudolta tuo vuoto, ja hankala kun ei varmasti tiedä mistä sitten johtui...
Pohojalaanen: hienoa, että viiva vahvistuu! Netistä jos googlaa raskauslaskuri niin löytää esim vau.fi:n laskurin jolla voi raskausviikot ja lasketun ajan määrittää. sen mukaan jos sulla menkat alkaneet 26.9 ja kierto 28 päivää niin laskettu aika olis 3.7 niin ja viikkoja nyt 4+4, ihan niin kuin olit itsekin laskenut! Minä tulen vähän perässä, edellisten kuukautisten mukaan siis laskettu aika 8.7. ;)
Bella: toivottavasti nyt kuitenkin ovuloit tässäkin kierrossa etkä vain ole oireita huomannut, ja että olette saaneet talletukset hyvin perulle ;)
Käykäähän kaikki äänestämässä ;) ihanaa sunnuntaita kaikille!
Sabriina
Ele: pikaista toipumista sulle!
Bella: mä luulin myös etten tässä kierrossa ovuloinut kun en saanut viivoja tikkuun, mutta kaikesta päätelleen siis ovuloin! Toivottavasti sinä myös!
Sabriinalle isot onnittelut plussasta!!! Tämä näyttää tosiaan olevan se plussakuu :D Eli nyt sulla olisi rv 3+6? Samaa "epäreiluutta" olen minäkin miettinyt, että toisilla yritys kestää ja kestää ja itse nyt kaksi viimeisintä kertaa plussannut ekasta luomukierrosta…
ON: alavatsakipua ei enää tunnu joten ehkä ne oli kadoksissa olleet vatsalihakset jotka siellä kipuili rankan treenin jälkeen :D
napsunen 4+5
Te ootte niin ihania,ku täysin vieraita toisillemme ja niin luottavaisesti ja avoimesti keskustellaan.. Ootte kyllä luonut nyt niin paljon toivoa,että ehkäpä testaan alkuviikosta ja niinku sanoitte,niin ajatus on negasta,kun kerran vuotaa,mutta jos tuleekin plussa,niin yllätys ja ilo on suuri!
Taikku: Joo, esikoinen yrityksessä ja eihän se kerrasta osu kohdilleen, vaikka tuolla siipalla oli sellaiset miehekkäät kuvitelmat. Hälle piti mm. selittää kuinka useasti voi kuukauden aikana ylipäätään tulla raskaaksi (ei ihan välttämättä riitä, että sohii vähän sinne päin joskus jos huvittaa). Mitähän pojille opetetaan koulussa…
Meillä on molemmilla ikää 30+ ja kaikki taloudellisesti ja töiden puolesta kunnossa, joten pikkuinen saisi tulla ihan million vaan. Iän puolesta ei mielellään tosin odoteltaisi ihan kauhean kauan, vaikka eikö 40 ole uusi 30? ;D No, yritän itse ajatella, että kaikki tapahtuu oikeaan aikaan, vaikka kovin malttamattomalla mielellä tässä ollaan.
Sabriinalle isot onnittelut plussasta!
*napsunen*: Älä huolestuta itseäsi liikaa vaan soita lääkärille, jos tulee sellainen olo. Sitä varten ammattilaiset ovat olemassa :) Toivon kovasti, että tuo on ihan normaalia, koska siltä se hieman kyllä kuulostaa (vaikka omakohtaista kokemusta ei vielä olekaan).
Iloa sunnutai-iltaan!
Hienoa että plussajono kasvaa, Onneaonneaonnea kaikille vastikään plussajonoon liittyneille :) Nyt alkaa olla todella jännät päivät monella! Ilmotelkaahan heti sitten kun lisää plussia tupsahtelee :)
Kävin ostamassa apteekin raskaustestin, testaan huomenna aamulla varmistuakseni plussastani, joka oli haalea viiva torstaina. Pahaa oloa ollut jo jonkin verran muttei mitenkään mahdottomasti. Toivottavasti se ei tästä pahene ihan kamalaksi. Muuten on ollut tosi normaali olo.
Haaveissa neljäs: sinuna testaisin heti kyllä jo, kuulostaa kummalta tuo vuoto, jos kerran olet samantyyppinen "vuodan kuin seula 6 päivää" kuten itsekin olen.
t. Pompula (joka ei osaa laskeskella rv-viikkojaan ja päiviään :) )
Niin,mä tosissaan vuodan kolme ekaa päivää reippaasti,sit 1-2 päivää "normaalisti" ja päivä viel rusehtavaa..nythän nää alko sillä ja tänään myös sitä..et 2 päivää vaan normaalia,tai siis niukkaa..mut oon vaan aatellu et johtuu siit ku on tokat luomut pillerien jälkeen..no mutta,kuulette kyl jos onkin plussaa :D
Onnea plussanneille :)
Uusi kuumeilija ilmottautuu :) viides olis haaveena. Tänään tein 2 halpis liuskatestiä( cittarista ostettu )hyvin haaleat ja ohuet plussat mutta en tiedä onko niihin luottamista.. menkat pitäis alkaa vasta ens viikolla mut tuli vaan sellainen olo et vois katsoa mitä testit näyttää :) oireita ei hirveesti oo ollu nippailua vasemmalla puolella, närästystä, tissit välillä arat.
Kp 26/28-30
Plussanneille paljon onnea! Ihanaa, että teitä on jo nyt noin monta!
Bella: Jospa se mies vaan pääsi nyt kunnolla vauhtiin ja se vauhti jatkuu seuraavassakin kierrossa, jos tästä ei tärppiä tulisikaan. :) Ja kyllä se ovulaatio voi olla täysin oireetonkin.
Auringonkukkanen: Ettet vain sillä stressaamisella pidä niitä menkkoja poissa? Ja toinen asia, että jos ovulaatiota ei tapahtunut nytkään, se voi pidentää kiertoa. Toivottavasti saat tilanteeseen selvyyden.
Ele: Voimia sinne! Menikö leikkaus kuitenkin hyvin muuten? En kyllä jaksa uskoa, että noissa tutkimuksissa käytettävä säteily haittaa raskautumista. Eihän ne saa olla sellaisia vaurioittavia.
Liisuli: Selvisikö niistä tuloksista mitään? Oliko kaikki kunnossa? Niinhän se on, että ei elämä yhdestä hukkaan heitetystä kierrosta ole kiinni, mutta aina se silti harmittaa. Pidetään kuitenkin peukkuja, että teillä olisi ollut supersiittiöitä hommia hoitamassa!
Sabriina: Kiitos! Olen samaa mieltä, että moni asia tuntuu helpommalta, kun sen saa jaettua jonkun kanssa puhein tai kirjoituksin. Varovaiset onnittelut sinulle! Äläkä pode mitään huonoa omaatuntoa. Plussa on aina ihanaa yrityskiertoihin katsomatta! :)
haaveissa neljäs: Aina kannattaa testata uudestaan, jos vuoto on poikkeuksellisen niukkaa. Parempi varmistaa, niin tietää ainakin. Varsinkin, jos esim. mahdollista alkoholinkäyttöä miettii.
ON: Olen heittänyt kirjaimellisesti vapaalle tämän vauvakuumeen osalta viikonlopun ajaksi. Ja syy tähän oli perjantainen ultrakäynti. Silloin oli kp 12. Aikaa varatessa yritin saada ajan vasta seuraavalle viikolle, koska minulla on pitkä kierto, jolloin rakkulan kypsyminen näkyisi paremmin. hoitaja ei siihen suostunut, kun "ultrat tehdään aina kp 12-14". Selvä juttu. Tehdään sitten kp 12, koska viikonloppuna sitä ei tietenkään voi tehdä.
Perjantaina lääkäri sitten jo heti kyseli kiertoni pituutta ja kummasteli, kun minut oli laitettu tänne näin aikaisessa vaiheessa. Katsoi ultralla joka tapauksessa ja totesi, ettei pysty sanomaan vielä yhtään mitään mahdollisen PAS:n suhteen, koska yksikään munarakkula ei ole vielä edes 10mm ja limakalvokin vielä aivan alkuvaiheessa. Ihan hukkareissu siis! Minun ei sentään tarvinnut maksaa tuosta käynnistä, kun olin itsekin yrittänyt saada sitä aikaa myöhemmäksi ja hoitaja ei ollut kuunnellut minua. Minulle annettiin uusi aika ensi keskiviikolle. Toivottavasti silloin selviää sitten enemmän...
Ärsytti kyllä hieman tuollainen tilanne. Eniten kylläkin sen takia, kun joutuu noita työvuoroja muuttelemaan ja myöhästymään töistä ja sitten korvaamaan niitä tunteja. Turhan takia sitä ei vaan halua tehdä, kun se on tarpeeksi hankalaa muutenkin. Ovulaatiotuntemuksia ei ole kyllä vielä ollenkaan, joten pitkä kierto tästäkin on tulossa. Nyt kuitenkin jo kp 14.
Marjana kp 14/30-32 yk 31
*muoks* Mainittakoon vielä, että tuo perjantaina lääkäriaika oli vielä 45 minuuttia myöhässäkin...
Onnea uusille plussanneille!
Minut saa poistaa listasta, siirryn tuonne elokuisiin sitten. Yöllä alkoi vuotaa. Ihmetyttää vaan kun ei mitään kipuja, mutta uskottavahan se on. Kovasti ehdin jo toivoia kun ei koskaan ennen ole noin pitkää kiertoa ollut.. mutta näillä mennään ja yritys jatkuu :) toivottavasti sitten tärppäis.
Juuri plussaneena,tai teinhän testin jo viimeviikolla ennenkun menkat oli ees myöhässä ja sen jälkeen jokapäivä varmistanut että siinä testissä tosiaan kaksi niitä viivoja on :).
Meille tämä olisi kuudes mikäli kaikki menee hyvin,2kk sitten koettu keskenmeno painaa mieltä ja luo lisää pelkoa tähän odotukseen josta en osaa iloita ollenkaan,vielä.
Laskettuaika olisi laskelmien mukaan 5.7. Tänään ajattelin jo soittaa neuvolaan kun haluan siihen varhaisajan ultraan varmistamaan tilanteen. Viimeeksi sain tapella asiasta ja huutamalla sain päivystys ajan kun olin varma ettei kaikki ole kunnossa,eikä ollutkaan....kai se on joku äidin vaisto ja oman kropan tuntemus...!
Onnea kaikille plussanneille ja toivotaan tarriksia ja toivotaan plussia paaaaljooon ei vielä plussanneille :)
Ja taas maanantai! Kp 2 menossa tänään kun se saamarin täti saapui eilen vähän myöhässä. Ehdin jo toivoa plussaa kun tätiä ei kuulunut ja turha negakin tuli tehtyä. Mut sieltä se sit hyökkäs kuitenkin ja pettymys oli suuri :(. Eka kerta kun petyin noin pahasti, mutta minkäs sille voi. Nyt pitää vaan odottaa uutta mahdollisuutta ja panostaa siihen täysin että ehtis vielä heinäkuisiin!
Muille pudonneille pahoittelut ja Plussanneille oikein paljon onnea! Kyllähän niitä pikku hiljaa tänne sateleekin :).
Kylläpä on kellojen siirtäminen pistänyt mun unirytmin ihan sekaisin, yöllä heräilin moneen kertaan (yleensä en heräile öisin) ja aamulla oli pirteä, mikä on todella harvinaista. Olen vuosia tehnyt epäsäännöllistä 3-vuorotyötä, nykyisin enää lähes yksinomaan päivätyötä, mutta näköjään tommoinen tunnin heitto kellonajassa vaikuttaa silti!
Pompula1: netissähän on monia laskureita, joilla voi laskea rv:t, esim. tekay.fi on mun mielestä hyvä ja selkeä!
Jenskuli ja EmMan, tervetuloa mukaan!
Marjana: No onpa sun perjantainen lääkärikäynti tosissaan ollut p***stä! Onneksi sun ei sentään tarvii siitä maksaa, mutta ymmärrän kyllä että ottaa päähän töiden yms. takia! Toivottasti keskiviikkona sitten paremmalla menestyksellä! On se kyllä kumma, ettei hoitajat eikä välttämättä lääkäritkään monestikaan (ainakaan mun kokemuksen mukaan) kuuntele potilasta vaan toimitaan jäykästi omien kaavojeen mukaan….
Ti-ti-uuu: pahoittelut menkoista :(
ON: Alavatsakivut ovat pysyneet poissa. Oikeastaan eilisestä lähtien ei ole ollut juuri mitään raskausoireita, vaikkei ne oireet kovin voimakkaat ole tähän mennessä muutenkaan olleet… No, toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin. Muistaakseni ei mun ekassa raskaudessakaan kovin voimakkaita raskausoireita ollut missään vaiheessa… Jotain pieniä hassuja tuntemuksia on välillä alavatsalla, tuntuu että siellä tapahtuu jotain ;)
napsunen rv 4+6
Täälläkin KM takana, ei tietoa viikoista, mutta ultrassa selvisi vk.12. Eniten mieltä painaa se töykeä ja julma tapa jolla siitä infottiin, hyh. Tosin koitan ajatella asian niin, että parempi noin, koska ilmeisesti sikiössä jotain vikaa, enkä koskaan haluaisi tehdä sitä luopumis päätöstä itse jos rakenneultrassa selviää jotain kriittistä.
Ja se saakutin tätä sais nyt pysyä poissa täältä ihmisii kiusaamasta, höh. Voin niin samaistua siihen pettymykseen, niitä takana niin useita.
Meillä muuten *kop kop* on tärpänny aina sen jälkeen heti, kun ollaan oltu erossa. Viimeksi 2kk oltiin erossa, mies kotona ja me suomessa kesälomilla, hitto heti tärppäs :D
Ja nyt sama homma, mies oli vanhemmillaan pohjosissa kuopuksen kanssa 3viikkoa ja heti tärppäs :P Jännä juttu.
En tiedä uskallanko jo soittaa neuvolaan?? Pitäiskö? tai milloin pitäis. Tää on meidän neljäs niin tuntuu dorkalta tälleen vaan kysellä. Miten sen varhaisultran varaus onnistuu? onnistuuko soittamalla ja kysymällä neuvolassa?
Mut voipi poistaa listalta, tipahdin siis elokuisiin....
Pahoittelut tädin yllättämille! Ja onnittelut plussanneille, ihmeellisen paljon plussia tässä kuussa! :)
Napsunen: koitahan rentoutua, todennäköistä kuitenkin on että kaikki on niin kuin pitääkin ja raskaus sujuu hyvin!
Eleanora: hienoa, että sairaalareissu nyt takana. Toivottavasti tästä nyt alkaa iloisemmat ajat ja se kolmas pikkuinen teille vielä suotaisiin!
Marjana: harmi kuulla, että tuli turha reissu! Toivottavasti keskiviikkona osuu sitten kohdalleen ja saatte PASin sovittua.
ON: Gynellä käyty ja alkukierron hormonitulokset saatu. Kaikki aivan niin kuin pitääkin. Seuraavaksi sitten miehen pitäisi antaa näyte, minulta ennen ovulaatioajankohtaa ultra, ja loppukierron näyte progesteronitason mittausta varten. Minua kyllä edelleen hieman mietityttää lähteä tähän, vaikka vauvaa toivonkin. Elämä tuntuu nyt olevan niin täynnä muutenkin (ihan positiivisessa mielessä), ettei oikein meinaa motivaatio riittää jatkuvasti ravata lääkärissä. Tiedän kuitenkin että kun ikää on jo näin paljon, ei asian kanssa kannata odotella kovin kauan, jos vauvaa vielä haluaa (vaikka meillä ei vielä olekaan vuosi yrittämistä täynnä ja ajoituskaan ei aina kohdallaan). Ja meillä kun mies niin kovasti kaipaa lisää pikkuisia (nimenomaan monikossa... eh). Ja toki siis minäkin, mutta en ns. keinolla millä hyvänsä.
Tsemppiä kaikille jännäilijöille!
Liisuli 16/22-27 yk11
Meillä keskenmeno huomattiin silloin viikolla 11,sikiö oli kuollut jo viikolla 6-7 ja patologin tutkimusten jälkeen ei tietoon tullut syytä,olisi ollut helpompi käsitellä asiaa jos olisi tiennyt syyn esim: rakennepoikkeavuus tms :(.
Kunpa ei koskaan enää tarvitse uudelleen kokea!
Meille neuvolan täti sano että päästään nyt siihen alkuraskauden ultraan kun on tuo km takana,tai siis sano aiemmin kun puhuin että jos vielä meille suodaan lapsia niin olisiko mahd päästä.
Nii,voisin ehkä hieman taustatietojakin jakaa....
Itse siis olen 29.v mies 35.v esikoinen 10.v toisiks vanhin 9.v,kolmas 7.v,neljäs 6.v ja kuopus 1.v 2kk. Eli vipinää riittää tässä perheessä :)!
~EmMaN rv 4+3~
Tänään aamulla ihasteltiin mieheni kanssa kahta tasavahvaa viivaa, viime viikon haalea plussa vaihtui siis selkeäksi plussaksi. Kyllä se on nyt uskottava, että odottajien puolella ollaan :) Aika epäuskoinen fiilis, että tämä onnistui näin nopeasti. Esikoista kun kerettiin tahkota lähes vuosi.
Jaiiks!!
eikä tätiä vielä näy, jokohan tässä uskaltaisi kohta testata?
Nyt pelkästään omaa napaa...
Kirjoittelin aikaisemmin tuola toukokuisissa. Olen koittanut pysytellä taka-alalla ja ressaamatta tässä kierrossa, mutta kyllä tässä kierron loppu vaiheilla on aika mahdotonta olla ajattelematta mahdollista raskautumista tai tulevia menkkoja. Hyppäsin kokonaan kesäkuun yli pitkän kierron vuoksi, joka tällä hetkellä on pillereitten lopettamisen jälkeen ollut tasan 38 ja tämä on virallisesti toinen yk. Esikoisesta tässä haaveiltais ja jos tässä kierrossa tärppi on käynyt niin la olisi 02.07.2013! :) Minä 24v ja mies 29v.
Ei tässä nyt ota omasta kehosta ollenkaan selvää.. Ennen pillereitten poisjättämistä (söin keskeyttämättä n. 9-10v) kierto oli 26-28 päivää. Pillerit jätin heinäkuussa pois, tyhjennysvuoto tuli vasta kp 38 ja sen jälkeen ollut yksi kierto, joka oli myös 38 ja nyt menossa kp 40, eikä tädistä tietoakaan! Odottelin tätiä jo lauantaina, muttei tuttuja juilimisia/kipuja ole näkynyt. Ainoastaan hieman "polttelee ja puristaa" munasarjoista. Pari viikkoa on pyörryttänyt kovasti, eli makuultaankin pyörryttää tai jos tekee äkkinäisen liikkeen. Tämä ei kyllä välttämättä liity mitenkään koko asiaan. Kyllä se täti sieltä kuitenkin tulee, varsinkin nyt kun kävin tänne avautumassa :p Onko teillä ollut minkälaisia "oireita", kun olette plussanneet?
-Rahtarinna- kp 40/38 yk 2
Sabriina, ONNEA hirmuisesti! Hassua miten se joillain on noin helppoa, mutta toiset saa tuhdata melko pitkäänkin :-D Tule kertomaan kun olet testaillut uudelleen, että vahvistuuko viiva :-)
Jep, talletukset olleet ainakin hyvät, mutta toivotaa ettei ole mennyt hukkaan :-D
napsunen, hihi. Toivotaan että mulle kävis samoin! :D
haaveissaneljäs, tulehan sitten kertomaan oliko odotettu nega sittenkin yllätyplussa. Peukut pystyssä sulle ;-)
Loiste, samaa oon miettinyt.. Mitä niille pojille koulussa opetetaan, vai eikö ne kuuntele ollenkaan. Itekin sain pitää miehelle ihan oman bilogian tunnin. Hän katto huuli pyöreenä kun kerroin, että ei oo kun muutama päivä kuukaudessa, jollon voi raskautua :-D Aluks meinas vähän ärsyttää kun mies luuli, että se raskautuminen on niinkin helppoo että kun kerran vaan puuhastelee ilman ehkäisyä niin se on naps vaan. Mutta nyt se on (onneks?) tajunnut kun tässä on jo jonkun aikaa tuhdattu, että ei niitä pikkuisia noin vaan tehdä :-)
Ti-ti-uuu, voi höh!! :( Tsemppiä elokuisiin!!
Misu, pahoittelut sinullekin! :/ Parempaa tärppionnea ensikiertoon :)
Sanna.R, niinhän se yleensä on että sillon tärppää kun haluaa sitä miestä, eikä toivo vaan vauvaa ;-) Seksin pitäs siis olla tosi kiihkeetä ja oikeeseen aikaan niin tärppää varmasti :-D
Liisuli, Vaikka lääkärissä ravaaminen tuntuukin stressaavalta, niin toivon mukaan se palkinto siellä lopussa sitten odottaa ;-) Ja jos todella vauva on toiveissa, niin eikös se vaiva ole sen arvoinen? ;-) Tsemppiä kovasti!!
pompula, aaaaawwwww!! Ihanaa:)
Rahtarinna, nyt vaan ihan rauhassa siellä stressaamatta. (tiedän, mahdotonta) :-D Mutta jos pelkäät negasta aiheutuvaa pahaa mieltä, niin suosittelen testailemaan vasta lopummalla viikkoo. Voihan se stressaaminenkin pitää vuotoa loitolla. Mutta jos olet rautahermoinen, niin testaa ihmeessä ;-) Itsehän olisin jo testannut :-D Mutta jostain luin joskus, että miehen spermassa olis jotain, joka saa vuodon alkamaan jos on alkaakseen. Sitähän kannattaa kokeilla ;-)
Oon päivittäin käynyt lukemassa teidän juttuja, mutta en oo millään ehtinyt kommentoimaan kun kokoajan niin tulenpalava kiire! Mutta kokonaan en oo voinut poissa pysyä ;) Oon kuitenkin huomannut että vähemmän stressaan kun en täällä kokoajan roiku :D Hyvä siis, että vähän kiirettä pitää.
Taikku ja napsunen, täällä on aika hiljaista. En oo sitten menkkojen loppumisen jälkeen tuntenut mitään ovikseen viittaavaa, saati sitten raskautumiseen. Oletan, etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan. Yleensä nimittäin aina on oviksesta menkkoihin asti rinnat niin arat että vaatteetkin sattuu päällä. Ja alavatsassa repii aina oviksen aikoihin, mutta nyt ei oo ollu kumpiakaan tuntemuksia sitten menkkojen loppumisen. Voihan se olla, että ovuloin sillon heti kun menkat loppu, mutta en usko koska sen jälkeenhän mulla olis tissit kipeet menkkoihin asti, eli koko kierron. Mutta kun ei oo :P Tai sitten ovis on voinut mennä huomaamatta ja oireet puuttu, en tiedä :) Vähän huolestuttaa, mutta en jaksa ressata sen suhteen. Näillänäkymin siirrytään elokuisiin, mikä oikeestaan olis ihan hyvä. Meillä lähipiirissä ei kukaan oo syntynyt elokuussa, niin saataisiin sitten vaikka yhden tulokkaan syntymäpäivä sille kuulle :D
Mutta täällähän on plussailtu!!! Onnea kaikille tasapuolisesti. Toivotan paljon tarrasukkia ja aamuoloja ;)
napsunen, toivottavasti pikkuinen on oikeassa paikassa!
haaveissa neljäs, ethän sä siinä juuri mitään menetä jos oletkin raskaana. Paitsi tietysti negahan on aina inhottava. Mutta tuleepahan selvyys asioihin ja ei tartte sitten arvuutella seuraavaan kiertoon asti ja voi elää ihan normaalisti niinkun tähän asti. Minun mielestä voit testata vaikka heti, jos mielenterveys sen kestää :) Olethan kuitenkin varmaan sillä olettamalla että nega tulee, koska menkatki tuli, mutta plussahan olis vaan tosi iloinen yllätys? ;) Tsemppiä! Toivon salaa että sieltä tulisi plussauutisia ;)