*~*HEINÄKUISET 2013*~*
Kommentit (605)
Onnea uusille plussanneille ja kurjaa kun niitä vuotoja on alkamassa :-/
Elelle tsemppiä ja parantumista!
Kävin tänään verikokeessa tuon jatkuneen lämmön takia ja kaikki oli ok. Raskaustesti negatiivinen (hö!). Pitäisikö raskauden mahdollisesti näkyä jo ainakin verikokeessa? Kaksi testiä olen tehnyt kotona ja molemmat puhtaita negoja.
Loiste kp 31/31-37 tai 41
Voi Pempsu, pahoitteluni! Pahoitteluni myös kaikille muille, joille täti tuli kylään :(
Niin ja kiitos paljon onnitteluista :) En ole vielä ehtinyt testailemaan uudelleen enkä ehdikään ennen maanantaita, mutta ei näistä oireista voi olla erehtymättä. Olen 95% varma että olen raskaana, JEE! :)
Itse en ole tupakoinut koskaan, mutta yllättävän paljon surettaa ajatus että en saa nauttia joka perjantai-iltaisesta viinilasillisestani piiiiiiiiiiitkään aikaan :( Vaikka toki pieni lasillinen kuulemma ei haittaa, mutta helpompaa olla täysin mustavalkoinen näissä asioissa. Toivottavasti alkoholiton olut maistuu paremmalta, mitä muistelen sen maistuneen kun viimeksi kokeilin :D
Ihanaista, lumista, talvista viikonloppua kaikille!
t. jossain omissa onnen hattaroisssaan leijuva Pompula :)
Täällä on plussailtukkin!! Olen välillä käynyt katselemassa miten täällä menee. Seurailkaahan muutkin odottajiin!! :)
ja nyt siis kovasti plussa onnea kaikille!!!
mupis kesäkuisista rv6+2
Kp 27.(30-32)
Kierto lopuillaan. Viimeset kaksi päivää ollut tympeen väsähtänyt olo ja sellanen "mitään ei jaksa"-meininki. Masunpohjalla pikkusia nippailuja. Nännit olleet jo kaksi viikkoa arat (mutta se saattaa johtua myös Clomifenistä). Ensi viikolla voisi jos uskaltaisi (maltanko sinne saakka?) testailla...Kysymys; onko tulossa Hippu vai menkat?
Kiduttavan piinaavaa postaamista...
ONKO KOKEMUKSIA VARHAIN TEHTÄVISTÄ TESTEISTÄ?
tuli testiin tänä aamuna..
On kyllä vielä niin epäuskoinen olo, että haen varmaan tänään muutaman testin lisää..
Eikö näillä kiertopäivillä pitäis kuitenkin jo vahva plussa näkyä?
Pohjalaanen86: ei välttämättä tule vielä vahvaa viivaa. itse kuuluun niihin joilla plussa näkyyvasta myöhemmin, tai on ainakin kahdessa ekassa raskaudessa näkynyt. Molemmissa nega kyllä sitten plussaks muuttunut, raskaudet menneet ongelmitta. esikoinen syntyikin laskettuna päivänä. Tai onko mahdollista että ovulaatio olisikin ollut myöhemmin? eikä sen vuoksi vielä näy kun haamuna.. Eiköhän se siitä vielä vahvistu! Onnea!
ON: eilen tein testin ja puhdasta negaa.. mutta koska tätiä ei kuulu toiveet korkealla. Ehkäpä testaan alkuviikosta uudelleen.
Onnea Pohojalaanen!!!
Tänään myös minä testailin apteekin omalla kun illalla piti juhlimaan lähteä. Ja kaksi viivaa testiin tuli. Voi miten onnellinen olenkaan!
Ja minähän olin niin varma että tässä kierrossa en varmasti ole raskautunut! Luulin nimittäin että ovis missattiin.. Mutta olihan noita pieniä vinkkejä ilmassa:
-menkkajuilintaa monta päivää takana
-pientä etovaa oloa
-väsymystä
-kynnet ovat muuttuneet vahvoiksi :)
Laskettu aika laskurin mukaan olisi 4.7 ja viikkoja 4+2.
Viola
Mä en ole ehtinyt oikein käydä täällä, pahoittelen että en ihan taida kuulua aktiivisimpiin kuumeilijoihin:D
Tsempit kaikille, joilla vuoto alkoi ja uus yrityskierto lähti käyntiin.Toivottavasti tekin pääsisitte pian plussaamaan!
Ja ihan mahottomasti onnea kaikille plussanneille, ihan mukavasti plussia saatu kasaan nyt heinäkuulle ja toivottavasti tulee vielä lisää! :)
Saapa nähdä kuulunko mäkin niihin plussaajiin, vielä ei oikein mitään oireita erityisemmin ole paitsi sellainen paineen tunne alamahalla ja koko ajan vessatuttaa.Vähän sellaisia pissatulehdusmaisia oireita havaittavissa, mä jo miehelle voivottelin et tulikohan liikaa painiskeltua ovulaation aikoihin kun mulla on ennenkin iskenyt virtsatieinfektio liiallisen peiton heiluttelun seurauksena. Mut mies muistutti sit et pissatulehdusoireita oli silloinkin kun esikoinen oli alullaan. Noh, marraskuun toinen viikko sen kertoo mikä täs on asian laita.Mä yritän käydä täällä vähän useemmin kuin kerran viikossa kommentoimassa muiden juttuja ja kertomassa kuulumisia! :)
Heippa kaikille! Ja onnee niille jotka ovat saanu plussia
HipHei,
Aivan mahtavaa! Tänne on saatu lisää plussia :)
Onnea plussanneille!
Täällä odotellaan vielä hetki ennen testin tekemistä, ellei täti sitten rynni kylään..
...täälläkin vielä jännäillään piinaavissa fiiliksissä eikä mielessä pyöri mikään muu SE. Tekis mieli jo testata, mutta maltan vielä ainakin viikon. Olen päättänyt etten osta edes varastoon testii ettei tule kiusausta tehdä se jo.
Mahanpohjassa edelleen nippailee tasiaseen tahtiin.
Ihanaa kun on tupahdellu jo plussanneita, onnea vaan kovasti heille - toivottavasti minäkin pian samassa veneessä :)
Ihania uutisia täällä, onnea tuhannesti pohojalaanen86 ja viola79! Oliko vielä joku muu, jota en ole onnitellut? Ihan mahtavaa :) ja peukutukset vielä kaikille muille, toivottavasti plussalistasta tulee heinäkuulle tooooodella pitkä!
Itse ajattelin testata huomenna aamulla, jolloin kp28/28, ellei sitten kuukautiset ala yön aikana... "Oireita" kyllä löytyy kun oikein toivoo ja tutkailee, testi sitten kertoo mistä johtuvat, elii:
- iho kukkii, yleensä näin on vasta kun kuukautiset alkannet/ovat loppumassa
-viimeisen viikon aikana olen lähes joka yö herännyt vessaan, mikä muuten tapahtuu vain harvoin
-ajoittain ollut kuukautiskipumaisia tuntemuksia vatsassa/selässä, yleensä alkavat samoihin aikoihin kuin kuukautiset
-ruokahalu huipussaan, näin yleensä on kuukautisten aikana
Hmm, kun nyt luen tuota listaa niin on siis ihan kuukautisoireet ilman kuukautisia... Toivottavasti ei van jännitys pidä vuotoa poissa. Noh, humenna ollan toivottavati viisaampia kun kierto kuitenkin yleensä säännöllinen.
Huomiseen, mukavaa viikonlopun jatkoa kaikille!
Sabriina
Onnea Pohojolaanen ja Viola!!!
Plussajono kasvaa ja toivottavasti kasvaakin nyt tooosi pitkäksi! :)
napsunen 4+4
Täällä on yx aika hämillään..mun menkat alkaa aina kunnon vuodolla ja kestää 6 päivää..nyt alko tuhrulla ke,to ja pe vuoti vähän ja eilen ei nimeksikään :D mitä tää on?? Koska kannattaisi testata..sittenkö jos seuraavat jää pois?
Onnea uusille plussaajille! Toivottavasti me muutkin päästään kokemaan tuo hieman epäuskoinen onnentunne ja mahdollisimman pian, kiitos! :)
Näin viime yönä jotain unta ja sain siinä unessa ihan kauheat menkkakivut ja jouduin kävelemään kaksin kerroin. Tadaa, aamulla ne alkoivat sitten oikeasti ihan täydellä meiningillä. Kenties oikeasti ollut yöllä niitä tuntemuksia. Että se heinäkuusta ja ei muuta kuin uuteen koitokseen! Nyt sitten vain ihmettelemään mitä tuo jatkuva lämpö on.
Sen verran täytyy sanoa, että pulssi tuntuu kyllä hieman erilaiselta kuin muutamia päiviä sitten. Se on jotenkin selkeämpi ja tasaisempi tai jotain. Saa kyllä tämän kierron myötä jäädä tämä omatoiminen ”tutkiminen”. Ihan kuin kaikkien muiden "oireiden" tunnistamisessa ei olisi tarpeeksi päänvaivaa :)
Pidän teille jännääjille isoja peukkuja pystyssä!
Loiste kp1/31-41, yk 5
Napsunen, Viola, Pohojalaanen ja Pompula: Onnittelut plussasta :) Tarrasukkia matkaan!
Napsunen: Mulle voisi oikeastaan vaihtaa yk1 koska tämä on eka kierto taas pillereiden jälkeen. Aiemmissa kahdessa kierrossa mentiin osittain keskeytetyllä ja nyt ollaan molemmat enemmän "tosimielellä". Mies on saanut kovan vauvakuumeen ja minä päässyt irti ainakin osasta peloistani. Voin vaan kuvitella jos/kun raskaudun miten paljon sitten panikoin joka asian kanssa :D
Loiste: Pahoittelut tädin tulosta :( Se on aina niin kurjaa.. Onko teillä esikoinen yrityksessä?
Bella: Mikäs siellä on tilanne?
ON: Nyt kp 15 ja merkkejä oviksesta ei näy. Ei olla kyllä muutamaan päivään peittookaan heiluteltu..
Loiste: pahoittelut menkoista :(
haaveissa neljäs: aika jännä tilanne! Kyllä mä varmaan testailisin jo ihan pikapuoliin uudestaan jos menkat on noin normaalista poikkeavat...
Mikäs on Bellan tilanne? Entä Marjana, miten meni pe ultra?
ON: Mulle on hiipinyt pelko kohdunulkoisesta raskaudesta :/ Nyt muutamana päivänä oikealla puolella ihan alavatsalla on tuntunut yhdessä kohtaa semmoista jännää puristavaa tunnetta. Tosin en nyt kyllä saa paikallistettua tuntuuko kipu jossain alavatsan lihaksissa vai munasarjoissa vai missä, keskiviikkona oli kyllä semmonen treeni että kaikki vatsalihakset on ollut torstaista asti niin hellänä ettei ikinä! Toivon kivun tulevan jostain kadottamistani vatsalihaksista ja että kyytiläinen olisi kiinnittynyt oikeaan paikkaan! Täytyy varmaan vaan seurailla tilannetta. Ei siis tunnun kipua tms, vaan semmosta jännää puristamista aina välillä. Onko täällä kukana joutunut kokemaan kohdun ulkoista raskautta ja jos on, niin miten se on oirellut?
napsunen 4+5
Napsunen: Mulla 2 kohdunulkoistaraskautta ja niissä tuntuu kyllä selkeästi kipu! Sekä tulee minimaalista veristä vuotoa joten älä huoli, tuskin sun kohdalla siitä on kysymys:) Aiotko mennä alkuraskauden ultraan?
ON: Sairaalasta ollaan kotiuduttu vihdoin! Oli kyllä aika koettelemus tämäkin, ihan niinkuin ei tarpeeksi tässä jo kaikkea olis ollu :( Vuotele ei kylläkään enää, onneksi. Pyyhkiessä saattaa tulla hiukan punertavaa vuotoa, juuri ja juuri silmällä havaitsee mutta en kyllätajua mitkä "menkat" nämä oli kun viikkoa ennen aikojaan alkoi. Lisäksi olin sairaalassa varjoainekuvauksessa ja mietin nyt sitäkin miten paljon sieltä on tullut säteilyä tms joka voi haitata raskautumista? Kun 2 vuotta tässä jo ollaan yritetty ja pettymysiä vain tullut ovista ja ikkunoista:( Noh, ei se ota jos ei annakaan joten aika näyttää suodaanko meille pikkuista vielä. Toivon niin että viimein olisi jo meidän vuoro!
Onnea vielä hirmusti kaikille plussanneille ja tarrasukkia matkaan!
Marjana: Mikäs tilanne siellä?
Oikeastaan en tiedä mihin pinoon edes kuuluisin kun nuo "menkat" nyt tuli ihan puskista tähän kohtaan...
Ele kp?
Kyllä tuolla apteekin omalla testillä tuli aika vahva viiva testiin, että uskottava se on.
Laskureiden mukaan mulla olis LA 3.7. eli nyt 4+4? Edelliset menkat olivat siis 26.9. Nää viikot on mulle kyllä aikamoista hepreaa, mutta viisaampi, menikö näin?
Haaveissa neljäs ja Regalo: pahoittelut tädin tulosta, tsemppiä ensi kiertoon!
Misu-78: tuliko se täti sieltä? Toivottavasti kuitenkin pysyisi poissa!
Eleanora: voihan umppari! Toivottavasti tulehdusarvot pian laskevat ja pääset kotiin! Luulisi, että kyllä tuollainen stressi ja toimenpide voi vaikuttaa kuukautisten alkamiseen?
Pompula1: onnea plussasta!! Oletko testaillut uudestaan, onko viiva vahvistunut? Ihan mahtavaa :)
Pempsu: voi ei! Mikä nyt on tilanne, vuotaako ihan kunnolla vai onko vielä toivoa?
Napsunen: kyllä papan voi ottaa vaikka on raskaana. Ystävälleni tosin kävi niin, että kun raskauden aikana yrittettiin sitä papaa ottaa, niin oli kohdun suu niin jossain jemmassa/ylhäällä, että sitä kävi useampi näytteenottaja etsimässä. Ei tainnut olla kovin mukavaa kenellekkään... Hienoa, että olet pystynyt tupakoinin lopettamaan! Hatunnosto siitä! Jos vaikka tällä kertaa päätös pitäisi lippuelämän? ;)
Purple: samoin sinulle, mahatavaa, että pääsit tupakasta eroon! Tiedän, ettei se ole helppoa! Toivottavasti saat vielä sen parhaan palkinnon...
Marjana: miten meni ultra? Toivottavasti pääsette pian jatkamaan hoitoja! Voimahali sinulle, ei mikään ihme jos välillä masentaa... Usein itsellä ainakin jo auttaa, että saa kerrottua siitä pahasta olosta. Minä pidän peukkuja sun puolesta!
Liisuli:viisastuitko gyne-käynnillä. Toivottavasti teidän "talletukset" kuitenkin riittäisivät...
Täälläkin odotellaan vaan... Toissapäivänä olin ihan satavarma, että en ole raskaana, oli niin pms-oireilua ilmassa. Eilen ja tänään taas en ole niin varma. Suuntaan tai toiseen ei ole selviä merkkejä. Rnnat on ihan normaalit, vatsassa joo jotain tuntemusta jos oikein kuulostelee mutta enpä tiedä... Päätin, että sunnuntainta testaan, ellei kuukautiset ala ennen sitä. Eipä täällä muuta. Plussatuulia kaikille!
Sabriina ja hehtaariviesti,
Kp 26/28, yk1