Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

Vierailija
1381/1501 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvaunelmia ja blackpanther: kiitos paljon tsempeistä. 

Masu ei oo kasvanu viel yhtään, ehkä siksi, että sikiö makoilee selkäpuolella :). Ja etovan olon vuoksi on myös paino tippunut 2kg raskauden alusta. Nyt siis rv 13+0. Eiköhän se sieltä vähitellen... 

1382/1501 |
19.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON (eikä mitään syvällistä pohdintaa vaan ihan pelkkää purnausta): Tänään kp 15. Kaikki laskurit näyttää että ovis piti olla tänään. Ja olen tikuttanut joka pjerkeleen "aamu" (siis herättyä...mähän herään iltapäivällä). Ja la oli 2 hailakkaa viivaa ja tänään kaks melkein yhtävahvaa viiva. Ja näin ollen oletin että CB antaa hymynaaman tänään (niinkuin on tällä kaavalla menty koko  ajan, eka ne viivat ja vahvistus cb:llä). JA EI!!! Tyhjä ympyrä. Mitä vittua. Myös tänään karmeita vihlasuja iltaa kohdin kiihtyen, että raportin jälkeen totesin asukkaille että sori nyt on mun vuoro ottaa lääkkeet ja painoin talon lääkekaapille vetämään buranaa. Kivuista päätellen sanoisin että ovis on justiinsa nyt (helpotti tunti lääkkeen otosta). MISSÄ ON MUN OVIS? Jatkan testaamista vielä sillä tähän kohtaan mua ei yhtään haittaa jos ovis tulis vaikka vasta keskiviikkona. Sillä mitä tekee minun armas aviomies kun piti tänään harrastaa seksiä. Menee pjerkeleen vittu katsomaan JALKAPALLOA. kliseiden kilsee. Arvatenkin vedin hernemaissipaprikapussin nenään. Joo että se 7 päivää seksiä ei todellakaan toimi. yhtään mitenkään.  Elikkä tiedän jo nyt että ei tullut tärppiä tässäkään kierrossa. Ellei se ovis oo vasta tulossa ja herra löydä tiensä aviovuoteeseen asti.... Huomenna se vetoaa kuitenkin että on väsynyt. Ja varmastionkin kun on  16h töissä mutta.... ARGH!!!!  Diettikin kusi ja suklaa on ihan hyvä eväs yöksi.

Helpotti. Kiitos ja anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
1383/1501 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On: perhanan perhanan perhana jne..... Yritä tässä nyt keskittää ajatuksesi pois vauva-asioista kun ei näytä mistään muustakaan tulevan yhtään mitään... Ei vaan tule, en saa muita töitä, en pääse kouluun eikä mikään muukaan onnistu mihin rupean. Vaikka kuinka yritän olla positiivinen niin kyllä se mitta alkaa täyttymään noista epäonnistumisista ja kyllä vituttaa.... Miksi ei mikään onnistu?? Miksi me niin kovin sitä lasta haluavat ei saada, en ymmärrä ja sit ties missä olosuhteissa asuvat ihmiset saavat eivätkä sitten kykene lapsista huolehtimaan, voi prkl... Mikä tässä on niin vaikeeta.... No joo, on oikeesti ollu aika huono päivä tänään, itkenyt vain itsekseni silmät päästä.... Hätähousuna tein r.testinkin ja negaha se oli, voihan se siitä vielä muuttua, mut ei muutu.... Ei sitä lasta meille suoda.... Anteeksi!!!!

Surullinen rima :(

1384/1501 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily of the valley :) loistavia uutisia :) Onneksi olkoon!! Jännittäviä hetkiä kun on pieni kotona :) Mulla on nyt sellainen tilanne, että mun vauvakuume on haihtunut taivaan tuuliin. Oon innostunut nyt urheilusta vähän enemmän ja haluisinkin saada 10-15kg pois ennen kun raskaudun. Tuntuu että pitäs laittaa pause tälle yritykselle. Töissä menee nyt paremmin ja sain juuri uutta projektia, joka tarkoittaa sitä etten kyllä millään kehtaa raskautua! En halua jättää mun ystävää töissä pulaan. Iso projekti ja jos mä nyt raskaudun niin kaikki menisi sotkuun. Niinpä keskustelin mieheni kanssa asiasta ja päädyttiin ettei yritetä lasta nyt 2 kk. Ei aiota käyttää ehkäisyä, mutta vältellään varmaan ovulaatiota. And lets face it, ei me olla aikasemminkaan raskaaksi tultu, joten ehkäsy hoituu varmaan luonnostaan. Näin ne ajatukset kääntyy. Tekee vaan pahaa mieheni puolesta kun hän haluaa kovasti vauvaa. Minä sen vauvan toisaalta kannan sisälläni ja jään äitiyslomalle joten mun fiilikset kuitenkin merkkaa aika paljon. Kyllä mäkin vauvan haluan, mutta nyt tuntuu ettei hetki ole oikea. En tiedä mistä nyt tuulee, mutta tää työnkuvan muutos vaikutti nyt aika paljon. Jos vauvan syntymä menisi vuodelle 2015, sopisi se paremmin mun kuvioon. Ehkä vähän typerää näin, mutta ei mulla toki ole vakkarityöpaikkaakaan, että parempi ehkä näin. 2 kk on kuitenkin tosi lyhyt aika. Eli ehkä vähän hiljasempaa on täällä minun päässäni tämä palstailu. Kyllä mä varmaan silti kirjottelen ja käyn lukemassa :) Jumiinhan tähän on jäänyt. Kovasti voimia kaikille yrittäjille ja plussa-aaltoja! Toivottavasti raskaudutte ennen mua :D

1385/1501 |
24.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelempa taas tänne :)

Vähä aika sitten kerroin, että luulen että olen raskaana. No joku outo vuoto tuli aivan kirkasta verta 2 päivää ja sitten se loppui. En ole uskaltanut tehtä testiä :D Odotan et jos vielä seuraavaksi helmikuun alussa tulee verta niin en varmaan ole raskaana. :/ JA kaikenlisäki olen siis joutunut työttömäksi viime kesänä ja nyt saisin uuden työn ja sitten jos tuleekin pian raskaaksi niin työnantja ei hyvällä katso. Tosin voi olla et menee vielä montakin kk että saadaan plussa. Hieman ristiriitaisia tunteita nyt kun mahdollisuus olisi hyvään työpaikkaan, mutta menettääkö jatkon jos tuleekin pian raskaaksi. Tämä on nimittäin määräaikainen työ. Onneksi työnantajalle ei tarvitse kertoa kun vasta kun on vko 20. Nyt olisi hyvä että tärppäisi vasta joskus huhti/toukokuulla niin vauva syntyisi sitten vuoden 2015 alussa.

Mies kun kovasti haluisi myös jo vauvan ikää meillä mittarissa 25 ja miehellä 30.

1386/1501 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla päivittelemään ja purkamaan oloo tänne. Siis mitä tää nyt on? Luultavasti mun ovulaatio on ollu vaan myöhässä, kun nyt pärähti plussa ovistestiin (jonka tein valtavista mahakivuista johtuen),eli onko ovis nyt??!?? mutta oudointa täs on se että luulin sen oviksen olleen jo viikko sitten kun tissit kipeyty niinkun normaalisti ovulaation aikaan ja lämmöt on noussu (ekaa kertaa niitäkään mittaillu nyt). toki testiä en tehnyt niin varma en voi olla.. oon kyl niin ihmeissäni. Onko jollaki kokemusta? onko ovis kaksi kertaa tässä ihmeen pitkässä kierrossa vai (mitä minä kuumeilija haluan kuvitella!) voisiko olla kiinnittymisjuttuja?:D

Taitaa olla naurettavaa taas, kumma miten tämä aina menee tähän. Ja kun niin hyvään stressittömään fiilikseen olin jo päässyt. On se kun osaa kyllä kuvitella ja toivoo, joka kuuhan sitä jotain "muka-oireita" on.:D ..mut silti ihmetyttää tää kropan toiminta..

1387/1501 |
25.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rima itekkin syyllistyy miettimään paljon että miksi tuo ja tuo ansaitsee lapsen ennemmin kuin minä, mikä on tietysti lapsellista ja väärin varmaan ajatella mutta siltä musta tuntuu kun yk8 menossa ja muut jolla elämäntilanne ei oo tällänen tulee sormia napsauttamalla tai vahingossa raskaaksi. Elämä on niin epäreilua.

Ruhtless joskus tuntuu että mies ei ihan sitoudu tähän niinkun minä, vaikka toki väittää. Ei meillä seksiä voisi kuvitellakkaan joka päivälle. Ei kumpikaan jaksais, ja vähän menee maku miehellä enemmän siihenkin kun niiin sen tikun mukaan oon elänyt, ja ymmärränhän tietenkin sen. Kyllä mä sitä nyt muutenkin haluan kun vauvan takia, vaikka se välillä toiselta tuntuu.. Mut tosiaan kun oma kroppakin alkaa sekoilee (ovis ei tuukkaan sillon kun normaalisti) niin kyllä tuntuu että nyt saa loppua tikuttelu ja yrittäminen.

Hummingbird joo meilläkin mies naureskellut että tuntuu ehkäsy pelaavan luonnostaan. Ja mä koen että se vauva tulee kun on tarkotettu, että ehkä toi sun työjuttus on ollut syynä siihen.;) toivotaan ainakin et sit tärppää kun tuon puolesta sallii.:) Helpompi sanoo näin toiselle, kun taas omalla kohalla en ymmärrä yhtään mikä tarkotus sillä on etten sitä vauvaa vieläkään oo saanu..

Kevättypy sinulle kans sanoisin että eiköhän kaikki mene niinkuin on tarkoitettu.:) ja tosiaan kun eihän siitä raskaudesta tarvitse kauhean aikaisin mainita.;)

1388/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Täällä onkin ollut muutama päivä hiljaista..

Täällä siis Yk 9 menossa, Kp 20/24-29. Ei mitään raskauteen viittavaa edelleenkään, joten en vähääkään usko että ois tärpänny - taaskaan! :/

Rupesin tossa äsken jopa kelaamaan keskustelua taaksepäin, kun aloin epäillä että voiko tosiaan olla että meillä on jo Yk 9 menossa, vai olisinko jossain kohtaa sittenkin mennyt laskuissa sekasin, että ei voi olla jo niin monta kiertoa yritystä takana, mutta kyllä se vaan on :(  Yk 9... uskottava se on. 

Siinä samalla selaillessa tuli vastaan muutama plussannut joista ei ole oikeastaan sen koommin kuulunut mitään, joten huutelen tässä nyt sitten nimerkkien Katjaa, Haaveita ja Mymy:n perään! Huhuuuu??? Mitä kuuluu?? :)  Mymy:llä taisi olla laskettu aika jo joulukuussa, joten varmaan on pikkuinen jo sylissä siellä? :) Tulkaa kertomaan mitä teille kaikille kuuluu! :)

Mä oon alkanu miettimään että onkohan mulla kuitenkin jotain häikkää kun ei tärppi käy, jos mulla ei vaikka irtoo munasolua ollenkaan tai jotain, että ollaan "turhaan" yritetty tässä näin kauan... Toisaalta vois varata ajan nyt sinne gynelle ja käydä tarkistamassa asia, mutta toisaalta kun olen kumminkin menossa huhtikuussa papa-kontrolliin (puolen vuoden välein kontrolli luokka 2 takia) niin pitäiskö silti mennä sinne gynelle jo nyt?? En tiedä...Onkohan liian aikasta ottaa se uus kontrolli vaikka sitä puolta vuotta ei ookkaan vielä kulunut edellisestä kontrollikäynnistä..? Kun ei sitten taas viitsis mennä kahteen kertaankaan yksityiselle, ensin nyt tarkistukseen ja sitten myöhemmin keväällä siihen kontrolliin..hmm.. Muutenkin mulla on nyt viime kuukausina ollu sitä outoa kipuilua aina viikon verran oviksen jälkeen, tässäkin kierrossa oli. En tiedä mitä se on.. Sellasta menkkakipujen tapasta, nipistyksiä pitkin päivää, vähän niinkuin joku kohtu supistelis tai jotain..vaikken tiedäkkään miltä se tuntuu kun supistelee, mutta voisin kuvitella.. viikon verran tätä, ja sitten ne loppuu itsestään kuin seinään viikko ennen menkkoja. Jotenkin vaan sellanen fiilis että se olen minä jolla tässä on nyt jotain häikkää jonka vuoksi ei tärppää.. :/  

Tosiaan tässä kierrossa en tikuttanut ovista ollenkaan, mentiin fiiliksen mukaan, vaikkakin oviksen tienoilla tietoisesti kumminkin peitot heilui enemmän :D Ja tällä kertaa joka kerta jäin nukkumaan lastit sisällä etten noussut edes ylös samantien, jotta siemenet jäis paremmin sisään (no en tiedä auttaako oikeesti mitään, mut kaikkee voi kokeilla.. :D ) ja ei siltikään onnistu.. huoh.. Olis pitäny alottaa se yritys vaan heti sillon ku pillerit jätettiin pois maaliskuussa viime vuonna, eikä vasta kesällä..No se kevätvauva oli sillon itellä toiveissa ja sen takia yrityskin alotettiin niin että jos olis sattunu heti tärppäämään, niin olis menny tälle keväälle laskettu aika.. Ei olis pitäny olla taas niin itsevarma sen tärpin suhteen.. 

Viikonjatkoja, ja parempaa onnea teille muille! Mä tässä meen varmaan pikkuhiljaa kohti Yk 10.. Masentavaa..

Kimallus-84  Kp 20/24-29  Yk 9 ..... !

1389/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan ollut vähän hiljaisempaa täällä..itellä ainaki pyörii ajatukset ja asiat samoissa niin en oo viitsinyt tulla valittaan kokoajan samoista fiiliksistä :D

kimallus84: mun mielestä sun kannattaa varata aika jos epäilet yhtään..onko sun munasarjoja tai kohtua ikinä ultrAttu? Mä oon niin tyytyväinen ku sillä ultraamisella selvis tää ongelma. Eipä tarvi miettiä ite tai tehdä omia diagnooseja. Mulla on stressi ja murehtiminen vähentynyt huomattavasti. Joten kannnustan varaamaan aikaa just tohon ultraukseen jos mieltä vaivaa. 

Ymmärrän muutenkin sun fiiliksiä, toi ku sanoit että "turhaa" yritetty nyt noin kaukan ku yk9...mä oon miettinyt ihan samaa, nyt ku selvis että en ovuloi ollenkaan niin tuntuu niinku olis hukkaan heittänyt tän 8kk minkä ajan on toivonu sitä plussaa ku nyt tietää että se ei oo ollu mahdollista saada. Turhauttaa ihan helvetisti!! 

Puhuttiin miehenki kaa kaa eilen asiaan liittyen..mä en oikeen enää tiedä mitä ajattelen tai oonko surullinen, stressaantunut vai mikä on tän vauva asian suhteen. Välillä "nauran" itelleni kuinka idiootti oon ku toivon tätä niin kovaa, ja hoen itelleni että turhaan siinä toivot. Epätoivonen olo. Tää on sellainen asia missä haluaminen, toivominen, ja se että osoitat tulevas hyväksi äidiksi ei auta. Kyllä ne narkkarit ja rahattomatkin saa sen plussan testiin. Toiset taas ei vaikka kuinka sopivia olisikin vanhemmiksi. Vituttaa ku ei pysty itse tekeen asioille tarpeeksi. 

Huomenna olis Terolut päivä 10/10, sitten odotetaan menkkoja jotka toivottavasti alkaa lauantaina. Kp 3 aloitetaan popsimaan clomeja 5pv kuurin verran. 

Mä oon jotenki epäluotettavin fiiliksiin tänki suhteen matkassa ja oon ihan varma että noi clomifenit ei tehoo muhun. Hanskat on lähestulkoon lyöty tiskiin. 

Tässä sitä taas oli, mutta eipä oo oikeen muitakaan kelle voisi ajatuksia purkaa. 

Ihanaa keskiviikkoa kaikille :)

1390/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka,

Ihan vaan OMAANAPAA. Tännekkin tulin ilmoittamaan, että niinhän siinä sitten kävi kuin jo alusta asti aavistelinkin. Keskenmeno, ja lääkkeellinen tyhjennys meneillään. Johan tässä on viikkoja enemmän tai vähemmän kipuiltu ja vuodettu, joten olin ehtinyt asian käsittelemään ennen lopullista tuomiota, joka oli kyllä helpotus kaiken tämän jälkeen. 

Kivut on kyllä tässä lääkkeillä tyhjennyksessä todella kovat, vaikka en ole edes niitä supistuksia käynnistäviä vielä ottanut. Jo pelkästään tämä valmisteleva lääke teki kauheat krampit ja todella runsaan vuodon. Mutta kohta tämä on ohi, ja kohti kevättä mennään ihan hyvillä fiiliksillä :) Tuskin aletaan heti yrittämään uutta, ihan fiiliksen mukaan mennään. Sanonta "ei kahta ilman kolmatta" kieltämättä näissä asioissa vähän pelottaa. Ei sais olla taikauskoinen... 

Ehkä mua täällä näkyy, ehkä ei... Mutta teidän jutustelua seuraan kyllä taustalla!

-Appletree

1391/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appletree: Voi ei.... =/ Voimia. Turha tässä on muuta sanoa.

ON: Kävin taas eilen vyöhyketerapiassa. Ja vyöhyketerapeuttini totesi että kohdun kohta kuumottaa ja sen jälkeen hän hymyili merkitsevästi. Nyt sitten  olen hyppnyt seiniä pitkin eilisestä asti. Sunnuntaina ois kp. 28 jolloin ajattelin tehdä testin. Ja siihen on monta monta monta päivää. Mietin taas jokaista vihlaisua, nipistelya jä muuta, onko tämä nyt sitä vai  ei. en haluais pettyä taas, mutta silti. Muistelin että sillon kohdunulkoisessaalku oireena oli rintojen vihlonta. Rintoja vihlonut paripäivää. Pientä nipistelyä vatsassa. Ja vaikka nyt sit oiskin tullut tärppi, joku taas sanoo että no pieleen menee kuitenkin että joko on ulkoinen tai menee kesken. Piinaavaa....

1392/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnih!

Tämä täällä ilmoittaa, että tämä peli minun osalta on ohi.

Lapsettomuus tutkimusten ensimmäinen kiekka ja tulos on tietenkin se, että lasta emme kotikonstein voi saada.

Suosittelen kuitenkin teitä vuoden yrittäneitä käymään tutkimuksissa puolisonne kanssa.. jos vain mahdollista.

1393/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

appletree: voimia sinne <3

esperandolle myös.<3 oliko puhetta millä keinoin voisi onnistua ja meinaatteko lähteä hoitoihin? Voin vaan kuvitella kuinka raskasta teillä nyt on.

ruthless: mua huvittais kans sun kertoman perusteella kokeilla vyöhyketerapiaa :D toivotaan sulle tärppiä ;)<3 muutama päivä!!!!!! Jännää

1394/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: On ultrattu kerran kohtu ja munasarjat. Vajaa vuosi sitten kun lopetin pillerit, kun kävin gynellä ihan perustarkastuksessa ennen vauvan yrittämisen alotusta, niin sillon se ultras, ja kaikki oli sillon ihan OK. Ei mitään ihmeellistä näkynyt. Voishan sitä tosiaan ehkä kuitenkin siellä gynellä käydä tässä(kin) välissä.. jospa se samalla vois ottaa sen papa-näytteenkin kun kerran siellä olen, vaikkei siis sitä 6kk olekaan kulunut edellisestä..

Appletree: Voi ei.. :(  Voimia ja tsemppejä myös täältä! 

Ruthless: Toivottavasti plussaat! ;) Jäämme siis jännäilemään! :)

Esperando: Eikä... :(  Voin vaan kuvitella miten pahalta tommonen "tuomio" voi tuntua.. Toivon mukaan teille kuitenkin jollain toisella konstilla sitten se plussa vielä tulevaisuudessa saadaan! Kuten vauvaunelmia:kin tuossa jo kysyi, aiotteko lähteä hoitoihin? Paljon tsemppejä teille! Ikävä juttu... 

Jos meilläkään ei vuoden yrittämisen jälkeen ole tärpännyt, niin mies on jo onneksi luvannut että suostuu lähtemään tutkimuksiin. Toivon mukaan sinne ei tarttis mennä ollenkaan...mutta eihän sitä tosiaan koskaan tiedä..

1395/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: Niin sitähän mun piti vielä kysyä, että kun sä et kerran ovuloi ollenkaan, niin teitkö koskaan ovistestejä? Että saitko niihin koskaan plussaa? Mietin vaan jos itsellä on sama homma (siis etten ovuloisi), mutta mä olen kyllä melkein joka kierrossa (jossa olen tikuttanut) saanut ovistestiin plussan. Eli voiko olla tilannetta että ei ovuloi, mutta saa silti testeihin plussia?? Onkohan sellanen mahdollista? Vai tarkoittaako se automaattisesti että ovulaatio tapahtuu, jos saa testeihinkin plussia?  Tajusitkohan sä tästä nyt mitään? :D 

1396/1501 |
29.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jos ovulaatio tapahtuu, niin onko se automaattisesti tae siitä että myös munasolu irtoaa?? Vai voiko olla ovulaatio, ilman että munasolu irtoaa?

Et jos on ovulaatio, mut sitte ne munasolut jääkin jonnekkin "jumiin" eikä irtookkaan :D hahahah..

Äh.. Joo, mä poistun nyt takavasemmalle tältä illalta. Annetaan toisillekkin suunvuoro :D 

1397/1501 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vähän auki, että onko mahdollisuutta.

ja meillä "puute" löytyi miehestä. mulla kaikki normaalisti ok...

se, että onko mahdollista yhdessä saada lasta edes hoidoilla on nyt auki.. hoitoihin emme kuitenkaan tule lähtemään.

perseestähän tämä on,.

1398/1501 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kimallus84: ymmärsin sun sepustuksistasi idean ;D mä oon parin kierron ajan testaillu ovista ja se näytti usein melkeen plussaa eli testi viiva oli lähes yhtä tumma kuin kontrolli, mutta ei ikinä tummempi tai yhtä tumma. Eli sillon mietin että ovis ehkä tapahtunut kuitenkin jne. Mutta nyt ultrassa selvis että liikaa munarakkuloita eikä ne kasva riittävän isoiksi. Ja yleistä tässä ongelmassa on se että ovistestit voi pitkään näyttää tollasta vahvaa viivaa siis lähes koko kierron. Näin mä käsitin. :)

Tänään siis viimeinen terolut ja nyt odotetaan menkkoja, kivut on kyllä jo sen mukaiset :D toivotaan että ne alkaa lauantaina niinku gynen kanssa laskettiin. Oon lueskellut hulluna netistä clomeista ja kuinka ne on auttanu ym.

1399/1501 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: mä kyllä suosittelen tuota vyöhyketerapiaa. Vaikka ei raskautumisessa auttaskaan niin itse koen olevani nyt PALJON positiivisempi, eli joko on tapahtunut jotain muuta, tai sit se ihan oikeesti autto mun masennukseen. Ja on virtkeempi olokin. Ja sit jos ihme kävis ja plussa tulis niin sitten mä julistan kyllä ihan 100% vyöhyketerapian nimeen.

ON: Tänään ollu menkkakivun tapaisia kipuja, että eiköhän ne menkat nyt sit ala kuitenkin sunnuntaina =/. Noh... yk...öö... ties kuinkamones käyntiin. Meinasin testata jo tänään...ja jos huomenna.. mut sitt kuitenkin tuun niin huonolle tuulelle siitä negasta että jos vaan kuitenkin odottas kiltisti kun ne menkat alkaa.  Mä mietin että lasketaanko vuos yrittämistä mistä. Siitä kun jätettiin ehkäisy vai nollaantuko se siinä kohdunulkoisessa. Kun olin kuitenkin raskaana. Sen hetken. Se vaan meni pieleen. Kun yleensä vaaditaan se vuos yritystä enenkuin pääsee tutkimuksiin.

1400/1501 |
31.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: Ok. Mulla ei oo ovistestit näyttäny plussaa kuin yhtenä päivänä kierrossa, ja sitte lähteny jo heti haalistumaan se viiva. Ja plussassa on ollu molemmat viivat yhtä tummia, eli ihan selkee plussa. Ei oo koskaan ollu silleen että ois näyttäny sitä kahta vahvaa viivaa monena päivänä peräkkäin. 

Toivotaan että sulla ne menkat nyt sitten tulee ja pääsette yrittämään uudestaan lääkityksen voimin, ja että ne auttais ja saisitte tekin sen plussan :) 

Mä muuten varasin sitten sen ajan sinne gynelle kuitenkin. Tosin aika on vasta kuukauden päästä, mutta eiköhän se kuukausi tässä vielä mene, kun tähänkin asti on oltu, ja eihän tässä nyt mitään sillä tavalla akuttia onneks oo. Toivon mukaan ultrais nyt sitten ja kattois että onko kaikki kunnossa. Viimeks ultrattu siis noin vuosi sitten, heti pillerien lopetuksen jälkeen, ja sillon näytti kaikki olevan kunnossa.

*Kimallus-84  Kp 22/24-29   Yk 9....... *

Ketju on lukittu.