Vauva vuodelle 2014 :)
Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan..
Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :)
Kommentit (1501)
Moikka!
hummingbird kiitos viestistä! :) tää todellakin on raastavaa ku ei mitään tapahdu..luulen että mulla on kyse jostakin ovulaatiohäiriöstä juurikin, koska en oo ainakaan kertaakaan saanu selkeetä plussaa ovistesteihinkään. Nyt en o kyllä enää testaillukkaa. Soitin omaan terveysaseman, ei ollu lääkäriaikoja enää tälle vuodelle, mutta sain soittoajan ens viikon tiistaille..kai se laittaa mulle lähetteen gynenpolille lisätutkimuksiin, ku eihän toi perus tk lääkärit osaa tälläisillä asioille mitään tehdä tai sanoa..:/ mut hyvä jos pääsisi asiantuntijalle ja ongelma selviäis. Ehkä sit saan ne clomit..toivon jopa niin että olis edes joitaki mahiksia.
Täytyy kyllä tehdä vielä raskaustesti ennenku on se soittoaika, ihan vaan varmistaakseni ja ku se lääkäri kuitenkin kysyy koska viimeks tehty ym.
Rima sama tuli muleki mieleen ku hummingbirdille, toivotaan että noi ovistestien plussat tarkottaisi sitä raskautta juurikin!!! Käy hakees raskaustesti! :)
ja hummingbirdille vielä tsemppiä tulevaan kiertoon, onneks se terolut auttoi välivuotoihin. Märkää en oikeen tieä miten ne vaikutaa siihen ovulaatiohäiriöstä ym.:/
yövuoroa pukkaa vielä tänään, sit haen sen testin.:D
hummingbird ja vauvaunelmia olen juu lueskellut kaikenmoisia juttuja juurikin siitä, että ovistesti näyttänyt joillekin myös raskauden... tässä kun näitä yrityskuukausia kertyy niin ehtii lukemaan varmaan kaikki jutut mitkä ikinä voiskaan viitata raskauteenpäin :D mutta siis, olen tehnyt raskaustestejäkin tässä kierron aikana, mulla kun ei mikään pysy kaapissa jemmassa vaan kaikki käytettävä aina pois... noh, olen siis tehnyt kierron aikana clear bluen digitaalisen viimeksi viikko sitten, mutta nega oli. Sitten olen tehnyt raskauskeijulta ilmaiseksi, kaupanpäällisiksi, saatuja raskaustestiliuskoja, viimeksi tänään ja nega oli sekin, ei minkään valtakunnan viivaa edes tihrustamalla tullut...
mutta mutta, itse siis elättelen toiveita sen suhteen, jos tuo ovis olisi todellakin vasta nyt ja toivon että puuhastelut sattuisi sopivasti ja tästä nyt tärppäis, kyllä se toivonkipinä aina jostakin syttyy, vaikka joka kuukausi on saanut ainaisen pettymyksenkin kokea, mutta eipä se auta kuin mennä eteenpäin vain, kyllä se sieltä tulee (ainakin uskon hartaasti niin), meille jokaiselle <3
Vauvaunelmia ja muut terolut immeiset: vähensikö terolut teijän kuukautiskierron määrää/kestoa? Mulla alkoi ruskea tuhru torstaina, perjantaina alkoi vähän enemmän ja punaisempaa, mutta hyvin minimaalista (verrattuna normaaliin) ja nyt lauantaina on jo taas ruskeaa tuhrua eli loppu lähellä. Yleensä kohtuu paljon vuodan ja 2-3 päivää. Tiedän että terolutia määrätään myös runsaisiin vuotoihin, mutta että näin vähän tuli... onko teillä ollut vastaavaa? Ja tein raskaustestin eilen aamuna ja negaa näytti. Tää ei kyllä vaikuta kovin terveelliseltä.
Täällä on nyt kyllä kurrella pähkinät aivan hukassa. :/ Nyt kp 30/27-28, ei kuulu menkkoja, eikä myöskään plussaa testiin. Koskaan ei ole kierto heittänyt ellei asiaan ole sekaantunut hormonaalista ehkäisyä. Itku tässä kohta pääsee, en mää nyt olis kaivannu vielä tätäkin mun hienoutta vaikeuttamaan asiaa. :( Aamulla teen vielä yhden testin ja sit isken pyyhkeen kehään kunnes kierto taas tasoittuu..
Niin paha mieli!
Hummingbird: Kiva että joilla muillakin on kummittelu vaatteita... Tosin todellakin puolet olen ostanut KU:n jälkeen. Nyt oon päättänyt että YHTÄÄN vauva juttua ei tule ennen kuin on plussa. ja ultrassa käyty. Yritän takoa päähän (taas se järkevä nainen on kadonnut johkin) että kyllä niitä ihania ale vaatteita ja juttuja löytyy ihan sittenkin..
Oma napa hehkutus: Tänään alko menkat!!! Wuhuu!!! Järjellä ajateltuna tämä on hyvä vaikka oishan se ollut kiva jo "liian aikaseen" tärpätä. Mutta onpahan nyt varmuus ainakin että Metotreksal piikistä kaikki lääkeaineet on VARMANA poistuneet ja että sen takia en vaarantaisi mahdollista tulevaa pikkuista. Eli kohta alkaa armoton ovis bongaus ja aijon olla kuin kaniini oviksen aikaan (vapise mieheni ;D ) Kaikki ajatukset, toiveet ja rukoilut synttärilahjan puoleen. Jos sais vaikka 31v synttärilahjaksi syyskuussa 2014 pikkuisen käärön <3 *haaveilee*. Tiputaan sitten taas korkeelta jos kerta tiputaan...
hummingbird: mulla oli kans terolutien aikana niukka vuoto, pari päivää ja vuotoa ei päivän aikana paljoo. Mutta tosiaan mulla pillereiden ja renkaankin aikana väheni vuoto ja oli yhtä niukkaa.
huomenna haen viimeisen raskaustestin ihan vaan sitä lääkäriä varten..tiedän että nega on.
ruthless: huippua ku menkat alkoi! Mullaki lipastossa kummittelee vauvan juttuja..ja nettikauppoja selaillessa olis tehny mieli tilata ihania pikku vaatteita. :)
vatipää;: toivottavasti sun kierto ei ny menis ihan sekasin..ja vielä parempi jos tulisiki myöhäinen plussa. :)
Hienoa Ruthless, että olet jo toipunut noin hyvin kohdunulkoisesta! Ja kovasti tsemppiä kaikille tähän kiertoon.
Nyt seuraa omanapailua. On niin jännittävä tilanne, etten meinaa pysyä kasassa :O
Olen elänyt viimeisen kuukauden hiljaiseloa foorumilla, koska olen yrittänyt ajatella mahdollisimman paljon kaikkea muuta kuin vauva-asioita. Mitään kummoisia oireita en huomannut mutta olinkin jo oppinut, ettei oireista voi päätellä oikeastaan mitään.
Viime lauantaina kp24/26-30 tein luotettavaksi havaitsemani Pregcheckin testin, johon tuli hailakka viiva! Sunnuntaina viiva oli vahvistunut, mutta tänään viiva ei ollut vahvistunut eilisestä. Kuukautisten pitäisi alkaa aikaisintaan vasta huomenna. Jännittää valtavasti. En ole uskaltanut kunnolla iloita mutta olen kuitenkin. Ihailen koko ajan niitä testejä ja toisaalta tarkistelen jatkuvasti, alkavatko menkat. Toivottavasti eivät. Haluan nähdä viivan vahvistuvan ennen kuin uskon.
Robinette vahvistumista viivalle ja varovaiset onnittelut <3
Mikäs on vauvaunelmia tilanne??
Toivotaan vatipää että kierto venyisi syystä, eli toivottavasti siellä olisikin kyytiläinen, vaikkei vielä testissä näy. Inhottavaa ja turhauttavaa varmasti vain odotella, tsemppiä!!!
ON: kyllä se ovistesti tais näyttää ihan vain oviksen (mikä ei huono vaihtoehto sekään :) ) tietysti hiukan toivoin, että kyseessä olisikin ollut raskaus :D tein sen viimeisen ovistestin kp 32 ja nega oli. En vain tiedä tuliko tarpeeksi puuhasteltua ja oikeaan aikaan, mutta silti toivo elää. Kummempia tuntemuksia ei ole mihinkään suuntaan, mutta eipä tässä vielä pidäkkään olla, menkat alkaa varmaan vasta useamman päivän päästä.... Tuli mieleen kun tässä joulua olen laitellut kuinka mietin viime jouluna, että ens jouluna ei tartte ainakaan miettiä olenko joulun töissä vai en vaan saan viettää sen kotona miehen, lapsen ja koiruuksien kanssa. Noh, eihän se mennyt ihan niiiin, ehkä ens jouluna sit :)
Rima kp34/30-46 yk 11
Täällä sellainen tilanne, että en oo tehny testiä..en muistanut viikonloppuna hakea, mikä on sinänsä ihan hyvä merkki siitä että pystyn unohtamaan tän jutun välillä eli en stressaa kokoaika.:) ja oon ihan 100 varma että negaa se näyttäisi. Katotaan haenko huomenna vai en.. se lääkäri kuitenkin soittaa keskiviikkona klo 9.30. Ajattelin kysyä jos se vois laittaa heti reseptin clomeihin, en kuitenkaan pääse gynelle enää tän vuoden puolella....
robinette toivotaan sulle plussan vahvistumista. <3
vauvaunelmia: Tuo on ihan hyvä, että olet pystynyt olemaan ajattelematta testaamista koko ajan :) Mutta voishan se olla ihan hyvä vaan varmuudeksi vielä testata, niin ei ainakaan tule mitään yllätyksiä.
Rima84: Joo harmi kyllä, ettei ovistesti näyttänyt raskautta, mutta oviskin on varsin hyvä asia :) Minäkin kerkesin toivoa alkuvuodesta, että tulevana jouluna meillä olisi jo lapsi, mutta ei se ihan niin mennyt.
Kiitos paljon teille kannustuksesta <3 Plussa oli vahvistunut tänä aamuna komeaksi tummahkoksi viivaksi!! Ainakaan ei voi olla kemiallinen raskaus tai vialliset testit. Nyt vain uskon ja toivon, että raskaus on oikeassa paikassa ja jatkuu <3
Ollaan tosiaan yritetty maaliskuusta lähtien, välillä kerkesi tulla myös kohdunulkoinen raskaus. Yhteensä kuitenkin yhdeksän kuukautta ollaan yritetty. Mustakin on välillä tuntunut siltä, että miksi kaikki muut vaan plussaa ja minä en, mutta näköjään ei voi koskaan tuota valitellessaan tietää, onko seuraavalla kerralla jo omassa testissä plussa =) Toisaalta pelottavaa ajatella, että se plussakaan ei aina tarkoita, että syntyisi vauva. Pitää vain yrittää uskoa siihen.
Nyt täytyy tosiaan vain nauttia joka päivästä, kun olen raskaana, ja yrittää luottaa tulevaan.
Paljon tsemppiä ja jaksamista kaikille. Olette ihania <3
Hei! Päätin liittyä mukaan keskusteluun :) Miehen kanssa ollaan oltu 3 -vuotta ja esikoisemme on 3 kk ikäinen. Olemme päättäneet, että kakkonen saa tulla jos on tullakseen, sillä esikoista yritimme 1.5 -vuotta ja haluaisimme lapset pienellä ikäerolla. Synnytyksen jälkeen mulla ei oo vielä menkkoja ollut, mutta mietin sitä kun yhdynnässä oltiin 3.12 eli tasan viikko sitten ja 7.12 tuli pientä ruskeaa tuhrua ja sitä tuli myös ihan todella vähän 8.12 ja eikö se niin ollut, että alkio kiinnittyy 5-10 päivän päästä ovulaatiosta,,, voisikohan tämä oikeasti olla sitä? Samaan aikaan myös on ollut ''menkkakipuja'' ja alaselkää särkee kävellessä.. Oon kyllä miettinyt, että nää vois olla oviskipuja, mutta ei vaan tunnu samalta :D Niin ja myös ärsyttävä paine on alamassa aina välillä, varsinkin jos makoilee ihan rauhassa niin sen tuntee todella hyvin.. En kyllä millään jaksaisi uskoa, että heti ensimmäisellä yrityksellä onnistaisi, mutta saa nähdä :D
Plussia sinne kaikille! =)
Vauvahöpinöitä: Kuulostaa hyvin paljon mun tilanteeltani. Oma vauvani on pian 4kk. Meillä oli myös pitkä taival yritystä takana ennenkun vuosi sitten joulun alla saatiin viimein se kaivattu plussa <3 Synnytin elokuun puolivälissä ja ekat menkat alkoi nyt joulukuun alussa. 2vk ajan ne tekivät tuloaan. Meinasin jo järkeni menettää kun en tienny mikä mua vaivaa. Vatsan jomotuksia, alaselän särkyjä, paineen tunnetta, huonoa oloa, päänsärkyä, vilua ym ym oireita kesti siis sen 2vk. Tein pari kertaa raskaustestinkin, mutta negaa oli. Olishan se ollu aika hurjaa, jos ois jo uudelleen raskaana ilman yksiäkään menkkoja. Mutta kaiketi mikä vaan on mahdollista. Onpa tilanne mikä tahansa, niin toivottavasti saat pian varmistusta suuntaan tai toiseen!
Mekin annetaan toisen tulla jos on tullakseen. Nyt siis eka kierto menossa. Olisin onnekas jos tärppäis nopsaa, mutta nyt ei ole sellasta ns stressiä asian suhteen, koska on jo tuollainen ihana pieni tuhisija olemassa. Sillon aiemmin sitä vaan aina niin karvaasti pettyi kerta kerralta enemmän kun testit vaan näytti negaa ja menkat tuli kun tuli, yleensä aina x päivää myöhässä. Nyt vaan olen tyytyväinen, että kierto käynnistyi ja mahdollisuus seuraavalle tulla jos on tullakseen.
IPA86: Kiitos vastauksestas! :) Eli voi siis olla että menkat tekee tuloaan,,, mutta voi tässä olla se toinenki mahdollisuus :p Otappa nyt selvää sitten :DD Ps. Massukin eilis illasta asti ollut aivan kauhean turvoksissa, kunnon pallero :D
Moikka!
Piti ihan varta vasten kirjautua onnittelemaan Robinettea plussasta :) ONNEA!
Täällä ei mitään ihmeellistä.
Tänään Kp 22/24-29. Ovisplussan sain testiin siis 1.12 Kp 13. Hyödynnettiin taas hyvin, ennen ovista, ovisplussapäivänä ja vielä ovisplussan jälkeen.. Mutta ei tässäkään kierrossa tainnut tärppi käydä.. Ei niin kertakaikkiaan MITÄÄN mikä vois viitata mahdolliseen plussaan, huoh.. En edes viitsi varmuudeksi testata kun TIEDÄN sen olevan nega!
Alkaa ihan oikeesti v***ttaa tää yrittäminen kun ei vaan EI. Alkaa väkisin miettimään että onko meissä jotain vikaa kun ei ota onnistuakseen :( Kaikki ajoitukset on ollu kohdillaan ja kaikki mutta ei..ei sittenkään!
Joten eiköhän tässä mennä kohti Yk 8 ja menkkoja ootellessa.. :(
Ei voi kun hattua nostaa niille jotka on yrittäneet kaksikin vuotta (tai kauemminkin) raskautua, kun mulla alkaa seota pää jo tässä vaiheessa!
Kimallus-84 Kp 22/24-29 Yk 7 ----> Kohti Yk 8 !
Kimallus-84: Älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Eihän kaikille tule raskausoireita ja samallakin henkilöllä kuulemma voi olla raskaudet erilaisia. Itelläni oireet alkoi vasta rv5+jotain rintojen arkuudella (ja siitä eteenpäin niitä olikin vuorotellen loppuun saakka). Tsemppiä vielä, kyl se jonain päivänä plussaksi muuttuu :)
Täällä mennään yhtä kurjissa tunnelmissa kuin kimallus84 .....
lääkäri soitti, tarkisti tilanteen pikaisesti kyselemällä ja ilmoitti että laittaa lähetteen menneen gynenpolille, josta tulee sitten postissa kutsu. Eikä osannut sanoa kuinka kauan menee. Kinre tuntui olevan sillä en taaskaan ehtinyt kysellä mitään. Noh,ehkä sielä gynenpolilla ne osaa auttaa mua.
Voitteko kuvitella, mulla ei oo 7KUUKAUTEEN TULLUT MENKKOJA!!!!!!!!(teroluteilla kylläkin) Ja siitä asti toivonu vauvaa! Alkaa tuntua pikku hiljaa epätoivoiselta.
Joten olkaa siitä onnellisia joilla kuukautiset ja ovulaatio edes tapahtuu. Tääläki toivotaan että ne ilmestyisi joskus.:( tosiaan hoikka,22v, terve, normaalia terveellistä elämää...mistä tää voi johtua?:(
kiitos ja anteeks, on vaan nyt niin paskat fiilikset...
Robinette- ihan hurjasti onnea teille. Voi kun ihana uutinen :)
Täällä peesaillaan Kimallusta ja Vauvaunelmia. On se kumma kun puoli vuotta mennyt ja pää hajoo tosiaan jo nyt. En enää tiedä mitä tässä pitäisi tehdä. Kiva kun Vauvaunelmia vastasit mulle tero kyssäriin. Ne oli sitten varmaan menkat. Oli kyllä niin lyhyet ja olemattomat. Melkein samanlaista kun mun välivuotokin on :/ no nyt mennään kp6 ja harkitsen että voisin tehdä tässä kierrossa ovistestejä. Kaapit pullottaa niitä. Vitsi kun sulla on paska tilanne vauvaunelmia. Ei kyllä nyt ole iästä kiinni tämä juttu sulla ainakaan. Toivotaan hartaasti että saat pikaisesti ajan ja saat selkoa vähän tohon sun kroppaan. Toi on niiiiin turhauttavaa. Ja kimallus, kohti uusia pettymyksiä :( Sitähän tää näyttää olevan. Toivotaan nyt kuitenkin että juna vaihtaisi raidetta kesken matkan ja olisitkin raskaana. Aina on toivoa. Onko teillä suunnitelmia hakeutua lapsettomuushoitoihin JOS vuosi tulee täyteen? Meillä syksyllä matkataan jossei salamatkustajaa kuulu.
En tiedä kuinka moni täällä on haaveillut jo ennen kuin on aloitettu lapsen tekeminen, mutta tällä palstalla tullu oltua kohta vuosi. Muistan ne fiilikset kun sitä unelmoi siitä vauvasta ja lueskeli ihania vauvakirjoja. Siis ennen kuin yritys oli alkanut. Se oli jotenkin taianomaista aikaa. Vaahtokarkkeja ja vaaleanpunaisia pilviä. Semmonen haaveilu oli ihanaa. Tää, vauvakuume mikä on nyt, on kaikkea muuta! Tää on tuskaisaa, millonkaan ei enää oo sellanen haaveilu olo. Sitä vaan on epätoivoinen, ärsyyntynyt ja odottaa vaan elämältä sitä yhtä plussaa. Mulla on pillerien lopetus tehnyt sen että olen ihan hemmetin vihainen menkkojen aikaan. Mun mies sanoi siitä mulle yksi päivä, mutta en mä pysty hillitsemään itseäni. Se raivo tulee vaan jostain ihan muualta. En voi käsittää :/ Nyt ei enää parisuhdekaan tunnu niin hyvältä. Olin/Olen miehelleni vihainen eräästä asiasta, johon liittyi naispuolinen työkaveri sekä puhelimeen vastaamattomuus ja kännääminen. Oon vieläkin jotenkin ihan poissa raiteilta ja tuntuu että meidän suhteesta ei tule mitään. Ei siis tosissaan, mutta pelkään että mitä jos mies haluaa jättää minut. En tiiä, välillä taas luulen et nää mun hourailut on hormonihourailuja. Eihän mussa ole enää mitään tarpeellista kun vauvaakaan en saa aikaiseksi. Mikä nainen se tälläinen nainen on. Kyllä tää vaan alkaa tuntua tosi pahalta. Mulla on ajoittain olo etten jaksa tehdä mitään, mikään ei huvita ja ei jaksa hymyillä. Silti vaan yritän töissäkin olla ihan iloinen vaikka sisällä sattuu ja ei millään jaksa. Välillä on päiviä kun tekisi vain mieli jäädä himaan itkemään. Eipä sekään kyllä hyvä ratkaisu. Ei ole sellaista hyvää fiilistä vaan.
Näillä masentavilla sanoilla päätän tämän pätkän :( Toivottelen kaikille oikein hyvää pikku lauantaita, toivottavasti plussia alkaa kuulumaan itse kullekin.
p.s. mä en kehtaa lukea mun aiempia tekstejä vuoden takaa koska ne on varmasti älyttömän lapsellisia. Toiveikkaita ja iloisia kun kuvittelin että kohtuu helpolla se vauva saadaan massuun. Aika naurettava ajatus näin jälkikäteen miettien. Tullut kasvettua ihmisenä aikas paljon tässä vauvanyritys projektissa.
Hummingbird: Emmä ikävä kyllä usko että se juna vaihtaa raidetta ja tilanne tästä plussaksi tässä kierrossa muuttuis, kyllä mä taidan jäädä menkkoja odottelemaan, jotka saapuukin laskujen mukaan viikonlopun aikana :( Sitä odotellessa.. mutta mielummin en odottelis! :(
Noista hoitoihin hakeutumisesta.. Kyllä mulla sekin on mielessä pyörinyt että mikäli tässä yrittämisessä se vuosi tulee täyteen ilman että raskaaksi tuun, niin olis kiva käydä ainaki jossain lääkärissä ja selvitellä että mistä vois johtua. En oo sen tarkemmin tän alueen (tai ylipäätään) lapsettomuushoitoasioihin perehtyny että missä ylipäätään järjestetään ja mitä kautta sellasiin pääsee tms. enkä oo miehelle mitään asiasta maininnut, omassa päässä vaan mietiskellyt sitä asiaa, aika useinkin. Harkintaan menee kyllä jos vuosi tulee täyteen.
Mulla on kans ihan samanlaisia mielialoja että välillä ei huvita mikään, masentaa vaan ja mitään ei jaksais tehdä. Tekis mieli vaan maata sohvan pohjalla ja mököttää :/ :D Ja sitte tilanteissa joissa on tekemisissä omien tai miehen sisarusten kanssa joilla on jo lapsia, niin haikeena vaan kattelee vierestä että niin, eipä ole omaa lasta ei.. Eikä yhtään auta myöskään se että multa/meiltä aina välillä kysellään että "koskas teille tulee niitä lapsia?" Ei oo kauaakaan kun se kysymys taas esitettiin meille.. niin, JOS SE OISKIN NIIN HELPPOA!! Tuntuu että kukaan ei tajuu, ettei se oo mikään itsestäänselvyys että lapsia tehdään just sillon kun niitä halutaan ja lapsia tulee sormia napsauttamalla tosta noin vaan.. :( Kaikilla muilla varmaan tärpänny heti ekasta yrityksestä...
Noi kyselyt on alkanu tuntumaan tosi pahalta! Mitä pitempään on yrittäny, sitä pahemmalta ne on alkanu myös tuntumaan :(
Kimallus-84 Kp 23/24-29 Yk 7
hummingbird mulla samat fiilikset että ajattelen että oon surkee kun en raskaaksi tule. :(
Nojoo, en jaksa mitään lähetettä odottaa, koska normaalilla kiireellisyydellä voi mennä 3kk että saa ajan!!!!!??! Joten...varasin yksityiselle ajan ja sielläkin eka vapaa oli 16.1 elikkä kk päähän, toki nää joulun pyhätki on tässä. No on se kuitenkin aikasemmin. :) mies kannustaa ja sanoi että ihan sama mitä maksaa kunhan pääsen.
oon käytännössä itkeny koko päivän, ollu huono olo ym. Kerta kaikkiaan vituttanu.
Nii ja tein sen testinkin varmuudeksi ja mikäs muukaan ku nega.
oon lukenu netistä kaikkia juttuja ja onnekšeni lukee sellaistakin että ihan normaalia että kuukautišet alkaa joillakin vasta puolen vuoden - vuoden päästä ehkäisystä. On tää silti ärsyttävää. Ja luin että jos Terolut saa kuukautiset tulemaan niin omaa hormonitoimintaa löytyy eli ei hätää vaan sillon odotellan rauhassa ja testaillaan alkaako ovis tulla ja jos ei niin sit voidaan ottaa clomitki käyttöön..eli ehkä meillä on toivoa.<3
nyt vaan kuukausi rennosti ennen tota gynee..
Rima olethan tietoinen että joillain ovistesti näyttää plussaa jos on jo raskaana... Olisiko mahdollista että olisitkin jo raskaana :)? Mä pidän peukkuja että tilanne olisi justkin se!