Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauva vuodelle 2014 :)

24.08.2012 |

Onhan tää vielä vähä aikasta haaveilua ja miettimistä, mut pakko suunnitella kun on perussairaus ja koulu vielä vähä kesken.. Ollaan oltu miehen kanssa 5vuotta yhessä ja mentiin kesällä naimisiin ja ihan aikuisen iässäkii tässä ollaan.. 

Mut onkos muita sille vuodelle suunnittelevia? :)ois kiva vaihtaa ajatuksia :) 

Kommentit (1501)

461/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Täältä pitkästä aikaa kirjottelen, olin tosiaan alussa ketjussa mukana aktiivisestikin ja sitten alkoi jo tuntua siltä, että menee ihan yli mun koko kuumeilu. Alkoi saada liian suuria mittasuhteita, tuntu ettei päässä pyöri kuin yksi ajatus... Päätin sillon sitten jättää vähän vähemmälle kaiken kuumeen nostattamisen omalta kohdaltani ja olla stressaamatta. Omaa taustaa: 2 v. kestänyt parisuhde, lähes koko tuon ajan avoliitto, ja miehen kanssa oli puhuttu että 2014 vuoden alussa alkaa yritys (itte olisin ollu valmis vaikka heti). Hormonaalinen ehkäisy loppui syksyllä 2012, sen jälkeen mentiin kumeilla ja keskeytetyllä. Sehän vasta rassaavaa olikin kun joka kuukausi elätteli toiveita että entä jos, ja silti mahikset oli aika häviävän pienet... Aina tippu korkeelta.

No, elämä otti käännöksen tuossa keväällä, ensin jäin työttömäksi, ja sitte pian mies ilmoittikin, että olisi valmis lapseen!!! Jo nyt! Olin valmistautunu siihen lähes vuoden odotukseen vielä. No, asiaa ei tarvinnu sen kummemmin miettiä, vaan annettiin lupa tulla jos on tullakseen. En tikuttanu ovista ja foolihappo + Mama-vitskut oli ainoat tropit mitä käytin. En ikinä uskonu niin käyvän, mutta plussasin ekasta kierrosta <3 Vappuaattona tein plussatestin, mähän siis testailin jo ennen yritystä ja tällönkin vaikken ees ollu myöhässä, kun oli tullu tilattua netistä edullisia davidin testejä :D Siitä se viiva pikkuhiljaa vahvistui!

Olin alkuraskaudessa jo tulossa tänne kertomaan uutista, mutta pelkäsin tosi lujaa että jotain käy, etten saa liikaa hehkuttaa ja kerrottiin vain muutamalle ihmiselle ennen ekaa neuvolaa ja ultraa. Pääosin julkistettiin uutinen vasta lähes viikolla 12. Sen jälkeenkin oon välillä ollu aivan neuroottinen, nyt vasta tuntuu että uskaltaa alkaa nauttia tästä raskaudesta.

Olen siis edelleen lähes päivittäin käyny lukemassa teidän kuulumisia, enkä kirjottele mihinkään muuhun ketjuun. Jos mä nyt sitte näin viiveellä nostaisin teitä muitakin mukaani plussajunaan ;)

Täällä mennään viikoilla 23+1 kovasti potkien,

Lily

462/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta :)

Kiitos Hummingbrid, onneksi työ on niin mukaansa tempaavaa ja hektistä, ettei kotiin päästyään edes jaksa ajatella vauvoja. :D Hyvillä mielin siis odottelen ehkäisyn lopettamista marraskuun aikana, nyt tuntuu, ettei ole "kiire". Saas nähdä sitten. Ja olen muuten miettinyt samaa, että missä ovat vauvakuumeilevat miehet? :D toisaalta jäisivät ehkä tällä palstalla jollain tapaa ulkopuolisiksi, kun puhutaan menkoista, oviksista, testeistä, teroluteista yms? :D Vaikka varmasti toivotettaisiin heidät tervetulleiksi. Ehkä miesten kuumeilu osoittaa muotoaan eri tavalla, siitä ei varmasti puhuta miesporukassa näin aktiivisesti, jos ollenkaan.

Tännepä ei sen kummempia, mitä nyt rakas ystäväni sai esikoisensa. <3 eli pääsen pian hoitamaan pienen pientä ihmistä, ihanaa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
463/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily on the valley: ihana kuulla sun kuulumisia ja paljonpaljon onnea tulevasta perheenlisäyksestä! :) Mahtavaa että tärppi kävi ekasta kierrosta kun lupa mieheltä tuli <3 Miten muuten sujunut raskausaika? Osasitko aavistaa että nyt on tärpännyt? Onko oireita ollut alussa tai vielä myöhemmin? :) Oot ihanassa vaiheessa raskautta, nauti :) näkyykö massu jo kuinka hyvin? Anteeksi lukuisat kysymykset, eikä arvi vastailla jos ei halua..oon vaan niin innoissani kuulemassa juttuja :)

Helinäkeijulle jaksuja kovasti!

Hummingbird: Onneksi sun miekkonen tulee tänään kotiin! Keksikää jotain kivaa yhdessä :) Äläkä ajattele tuollaisia kamalia ajatuksia..ihan varmasti sun mies rakastaa sua yli kaiken kun meni naimisiin kanssasii ja tahtoo lastakin..ymmärrä kyllä että yksin tulee välillä ajateltua tuommosia, tuttua itellekin.

Ruthless:Kuulostipa hyvältä tuo sun ovistikuttelu taktiikka! Kiitos vinkistä tähänkin suuntaan. Iteki sain noilla halpis testeillä lähes yhtä tumman testi viivan kuin kontrolli..joten voi olla että olisin siis paremmalla saanut siihen jopa plussan. Pitää ens kierrosta testata :) Ja mäkin tupppaan välillä keksiä kaikennäköstä tekemistä itelleni, välillä liikaa :D Seuraaavaksi meillä odottaa ruokahuoneen ja eteisen remppa :)

Omaa napaa: Mä totuin siihen greippimehuun jo jonkkkin verran!! :D Ei oo enää niin järkkyä kamaa. Niin ja missä vaiheessa kiertoa sitä olikaan hyvä nauttia??

Mulla nyt pikkusen flunssan poikasta, toivotaan että ei tuu kunnolla.

Alamahaa eilen välillä särki ja välillä tuli pieniä vihlaisujakin. Menkkojen olisi tarkoitus alkaa vasta ensiviikonloppuna. Kauhee odottaminen siis vielä :/

Täällä kp 20/28.

464/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaunelmia: Kiiiitos!!! :) <3 Tosiaan, jo ennen tätä varsinaista yrityskiertoa olin aina muka huomaamassa ittessäni jotain oireita ja testailin puhtaita negoja. Sitten tästä tärppikierrosta jo viikkoa ennen menkkojen oletettua ajankohtaa kahvi ei maistunut (todella outoa mulle) ja viikonloppuna aloin heräillä aamuyöllä viimeistään viiden maissa (vielä oudompaa mulle!). Noista aloin miettiä että hmm... näinköhän olis tärpänny! Oletetun oviksen tienoilla oli jonkin verran nippailua mahassa, mutta taisin niitä tuntea joka kierrossa (muka kiinnittymiskipua). Plussausviikolla tuli myös flunssa ja väsymys alkoi lähes saman tien. Jostain raskausviikolta 5-6 alkoi etova olo, jota kestikin sitte aina tuonne viikoille 12-13. Pahoinvointia, oikein mitään ei tehny mieli syödä, väsymys, kiukkuisuus ja ärtyisyys; siinä kai ne suurimmat oireet :)

Tämä todellakin on nyt sitä seesteistä keskiraskautta, ihanaa kun voi taas syödä suht normaalisti (kahvia ei edelleenkään mee kun max. 2 kuppia/pv), väsymys on helpottanu ja tuntuu että energiaa olis välillä vaikka muille jakaa! Hurja pesänrakennusvaihe ja tavaroiden laitto vauvaa varten valmiiksi. Maha näkyy jo niin ettei varmaan jää kellekään epäselväksi :) Liikkeet tuntuu hyvin ja nyt on alkanu lievät vihlaisut nivusissa, kun maha kasvaa. Tammikuussa on laskettu aika, eli pitäisi tulla ketjun otsikonkin mukaisesti vauva vuodelle 2014 :)

Mitähän vielä... Saa toki kysellä, vastaan mielelläni :) Niin ja tervetuloa kaikille "uusille" ja onnea plussanneille ja paaaljon plussatuulia kaikille!!

-Lily

465/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily of the valley: Oi, HURJASTI onnea sinnekkin :) Tosi kiva kuulla sinunkin kuulumiset ja ihan mieletöntä että teilläkin sitten tärppäs heti ekasta kierrosta!! Vau!  Tsemppiä loppuraskauteen :) Vajaa puolet jäljellä, huisia :)  

Voi kumpa itsellänikin tärppäis...*huokaus* 

Aurinkoista viikonloppua kaikille! :)

Kimallus-84, kp 13/24-29  yk 4.

466/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa!

Ihan vaan semmosta, että mä en tajuu enää ollenkaan..

Siis kun kerroin tuossa hieman ylempänä sunnuntaisesta ovistestistä että sain haalean haalean viivan näkyviin jo kp 7, ja sen jälkeen ei minkäännäköstä testiviivaa kontrolliviivan viereen, mutta äsken (kp 13) sain taas samanlaisen hailukan viivan kontrolliviivan viereen??! Ööööö....??  Mä en tosiaan tajuu enää yhtään missä mennään.. 

Ei mulla muuta. :D

Illanjatkoja ja viikonloppuja! :)

467/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimallus-84: Oletko pidättänyt aina sen suositellun 4h?
Voisko siitä johtua eroavaisuus testissä?

Samoin suositellaan, ettei joisi hirveästi...

468/1501 |
13.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esperando: Niin, no ei ole kyllä joka kerta ollut tuota 4h ennen testin tekoa..voi toki johtua epämääräiset tulokset sitten siitäkin.. Noh, tässä on nyt yritetty kyllä viime viikonlopusta lähtien joka toinen päivä hyödyntää, että nyt ei voi taas kun odottaa ja katsoa mitä tapahtuu..

Vois kyllä jo tästä kierrosta vaikka tärpätä!

469/1501 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Ei oo menkat vieläkään alkanut. Eilen aamulla kun kävin pissalla niin tuli ihan haaleeta verta yyhkiessä, mutta sen jälkeen ei mitään. Ajattelin odotella vielä viikon, jos vaan pystyn ja sitten testata. Alavatsaa nipistelee edelleen ja on muutenkin tosi outo fiilis koko ajan. Paineen tunne on myös ja tuntuu et alavatsa on turvonnut ihan saman lailla kun ois menkat. Tissit on kipeet ja väsyttää tosi paljon, voisin vaan nukkua koko ajan. 

Toisaalta musta on alkanut tuntumaan että mä varmaan taas oon ihan vainoharhanen ja kuvittelen kaikki oireet :)  Mutta väsymys on ja sitä nyt ainakaan pysty kuvittelemaan. 

Anzcu yk12 kp42

470/1501 |
14.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!!!

Tippuu korkeelta töms!!!

yk13 kp1

Anzcu

471/1501 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Anzcu! :( mä niin täällä toivoin ja olin aikalailla varma että on tärppi käynyt. Koita jaksaa.<3 Olis jo sun vuoro saada plussa näkyviin.<3

Lily: kiva kun vastailit!!:) Ihanaa keskiraskautta nyt sulle.<3

Täällä vaan odotellaan, vielä viikon verran piinaillaan.

oon käyny 5 kertaa tällä viikolla jumppailemassa ja salilla, parempi fiilis heti. Kesällä kun jäi vähemmälle.

472/1501 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lily of the valley oi teillä kävi hyvin :) Onnea kovasti! Vitsi on varmaan siistiä kun vatsaa jo on ja voi ottaa vähän rennommin kun on jo noinkin pitkällä.

Anzcu86 voi ei... sulla oli niin hyviä oireitakin. Tää on just tätä. Sillon kun mullakin tuli plussa niin oireet oli mitä sattuu. Sitä ei voi tietää ollenkaan millon sitä on raskaana. Menkka oireet on niin samanlaisia että ihan älytöntä. 

Vauvaunelmia Jos mä nyt en ihan mee valehtemaan niin greippimehua pitäs juoda siis alkukierrosta ennen ovista ja oviksen jälkeen sitten punkkua :D Se siis lisää jotenkin sitä limaisuuttaa alkukierrosta ja oviksen bongaus ehkä helpompaa. Mulla tosin aika haastavaa kun ollu se pitkä kierto niin ois pitäny kuukausi juoda sitä ja se on musta pikkasen liikaa. Katotaan jos alotan ensi kierrosta juomaan taas.

Ruthless muistahan levätä välillä :) ja nauttia elämästä ettei mee ihan puurtamiseksi!

On: tää kierto ei nyt oo varsinainen yrityskierto. Ensi kierrosta sitten raskaudutaan! En aio ees testailla tässä kierrossa raskaustestiä ennen kun ehkä joudun alottaa ne terolutit. Odotan keskenmenon jälkeen 6 viikkoa jos ei menkat ala niin sitten alotan terolutin. Se on se mikä voi mennä ennen kun alkaa km:n jälkeen. Niin mies kotiutu ja sillä oli ollu kauhee ikävä :) se vaan halaili mua koko illan. Oli tosi kiva kun yleensä se on huonohko näyttämään tunteitaan :) Peittojen välissäkin ollut kiirettä ;) Mä vaan odotan että ne menkat alkais ni sais alkaa vaikka tikkuttaa ovista. Nyt siis kp15 meneillään. 

473/1501 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anssukka: Nyt sitten yhdessä jänniellään :)

Meneillään kp 24/21-28. Aiemmin ollut vatsan nipistely huomattavasti vähentynyt, joskaan ei poistunut kokonaan. Viime viikolla oli joka helkkarin päivä päänsärkyä, mistä lie sekin sit peräisin. Nyt on alkanut rintoja aristamaan, mutta pahoin pelkään, että tekis vaan menkkoja :/ Oih ja voih. Lisäksi jatkuvasti sellainen turvonnut olo ja jalkojen särkyä.

Itsellä isoa stressiä on nyt teettänyt tupakoinnin lopettaminen. Olen siis polttanut säännöllisesti vuodesta 2008, mutta aina olen ollut sitä mieltä, että loppuu viimeistään kun vauva olisin ajankohtainen. Sirryin sähkötupakkaan kesäkuussa ja nikotiinittomiin nesteisiin noin kuukausi takaperin. Muutaman oikean tupakan olen silloin tällöin polttanut, mutta pääosin "lakko" on pitänyt. Tämä kuitenkin pientä stressin poikasta aiheuttaa. Onko muita edes vähän vastaavassa tilanteessa?

474/1501 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakko tulla oma napailemaan:

Otettiin tossa eilen miehen kanssa yhteen aiheesta vauva. Meninkin sanomaan että ois pikkujouluristeily tiedossa, mutta en tiedä oikeen haluanko varata paikkaa jos oonkin silloin raskaana. Ja siitä se  sitten alkoi. Mies sätti että aattelen vaan raskautta kokoajan että olen saanut pakkomielen aiheesta. Ja sitten vielä tapeltiin siitä millon tehdä raskaus testi. Kun HÄNEN mielestään on aivan turha tehdä testiä enenkun menkat myöhässä ainakin 3vk.. vaikka jopa 9vk!!!! Mulle tuli tosi paha mieli. Tuli sellanen olo että ei toi haluakkaan. Kun kysyin että tietääkö hän että perjantaina (ens viikon) ois testi pv... tai lauantaina ainakin (kp 29 jolloin menkkojen pitäs alkaa)  pitäs näkyä jos tärppi käynyt. Ei kuulemma kannata tuhlata rahoja turhiin testeihin???? (mulla kuulemma kohta mennyt jo 1000e, sivistin että citymarketista saa testin 3 eurolla, jätin mainitsematta ovistestit joita sen sata ostettu, ja noi kalliit clear bluet..) Jäi tuo riita kaivelemaan ihan sikana mieleen. Ymmärrän että mies ei ajattele asiaa samalla tavalla kuin nainen. Ja ymmärrän että hän oli väsynyt työrupeamastaan, ja ymmärrän että paniikkikin voi iskeä. MUTTA SILTI! :( Enkä enää ole uudelleen avannut keskustelua aiheesta. Yritin sanoa että haluan tietää että esim en sitten juo alkoholia. Sekään ei kuulemma haittaa koska miehen mielestä monet naiset tietävät raskaudestaan vasta kuukausien kuluttua. Tyhmä mies. Miksi tietoisesti jos ollaan TIETOISESTI oviksen aikana harrastetttu seksiä ahkeraan, niin odotella kuukausi tolkulla ja myrkyttää vauvaa epäterveellisyyksillä (lue sauna siiderit, ja viini vapailla).

Tämän ärtymyksen lisäksi iski törkee lunssa. pää täynnä räkää ja mitään ei jaksa, mutta pakko pää kainalossa touhuta kun olen repinyt kämpän innoissani atomeiksi remontti innoissani. *hakkaa päätä seinään ja vetää itku potku raivareita*. Raivopäissäni tänään douppasin itseni lääkkeitä täyteen (duactia, nenäsumutetta ja finreksiä) ja aloin heilumaan maalitelan kanssa. Ihan vaan senkin takia kun isäntä makas krapuloissaan sohvalla. Enää 4 yötä töitä... sit relaan ja nukun ja teen sen perkeleen raskaustestin lauantaina (jos menkat ei oo alkanut)

toivottavasti kanssa sisarilla menee hiukka valoisammin.... =)

475/1501 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta noi sun jutut Ruthless. Meilläkin ollut keskustelua aiheesta. Onneksi ei ihan noin pahaksi ole äitynyt mutta aiheet on tuttuja. Mies sanoo että ei kannata testailla turhan aikaisin yms. Sun miehes kyllä nyt vähän liiottelee tolla 9 viikolla. Eihän kukaan pysy järjissään noin kauaa testaamatta :D sillonhan pitäs jo sitäpaisti olla eka neuvola ohi ja ultra tulossa joten en mä tahalleen sinne asti jättäis. Ja musta on aivan normaalia miettiä et kannattaako pikkujouluja varailla. Toki mä varmaan varaisin ja olisin sit juomatta jos onni kävis. Kun eihän se muuten vaikuta. Mun mies ollu tarpeeksi fiksu tähän mennessä ettei ole alkanut tappelemaan mun kanssa aiheesta :D soppahan siitä syntyisi. Toivottavasti teillä nyt jo asiat paremmin kotona :) muistathan myös sitten ton alkoholin lisäksi ettet vetele noita lääkkeitä kaksin käsin jos nyt oletkin raskaana :) 

Täällä taas vaihteeksi hieman alla päin. Aiheena työ. Nyt aloin toivoo raskautuvani jo koska haluan pois tuosta työstä. Kolmas viikko lähti käyntiin ja en vaan jaksa. Musta tuntuu että pää räjähtää kohta. Edellinen piste oli parempi ja todella ihana. Tässä nykyisessä vaan kauheeta stressiä ja multa odotetaan mahdottomia. Mä vihaan kun asiat tehdään väärin ja alkaa ottaa aivoon.  Huomenna kokous jossa saan purkaa kaikkea tätä paskaa. Nyt vaan raskaaksi äkkiä ettei tartte vuotta pitempää olla tuolla.

476/1501 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruthless: Onpa teillä tosiaan ollut kiivaat keskustelut. En tunne miestäsi, mutta kuulostaa siltä että hän on suutuspäissään äitynyt kärjistämään liioittelemaan mielipiteitään. Vaikea kuvitella, että kukaan oikeasti ajattelisi että kannattaisi testailla vasta 9 viikkoa sen jälkeen kun kuukautiset ovat olleet myöhässä. Tai jos ajattelee, niin hän ei kyllä ehkä tiedä raskauden etenemisestä juurikaan? Ja totta joo että jotkut naiset tietää raskaudestaan vasta kuukausien päästä, mutta he ovat sitten olleet onnekkaita ettei vauvalle ole sattunut mitään tuona aikana.

Hummingbird: Ymmärrän tunteesi, että haluat tulla raskaaksi siksikin että pääsisi pois työsä. Onneksi saat siellä kokouksessa purkaa ajatuksia.

Meillä on oudot ajat meneillään. Alkoi niukka ruskea tiputteluvuoto sunnuntaina. Menkkojen pitäis alkaa torstaina tai perjantaina. Sunnuntaina oli myös ihan kauhea kuvotus ja mahan myllerrys ja sattu pissaaminen. Sitten tuli kuumetta muttei ollut muita tyypillisiä flunssan oireita. Aluksi yritin vain miettiä että nämä olis muka raskausoireita mutta nyt olen alkanut pelätä että onkohan mulla joku tulehdus? Nyt tuntuu kuume olevan ohi mutta on vielä päänsärkyä ja sitä tiputteluvuotoa...

477/1501 |
17.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummingbird ja Robinette: Joo mä veikkaan että herra tais ehkä vähän liioitella! Päätin että ehkä emme keskustele tästä aiheesta enenpää. Me emme ole samalla aaltopituudella nähtävästi tästä testaus asiasta joten testaan sillonkun testaan. piste. Yritän olla kovasti testaamatta enen aikoja...... meinasin jo testata tänään vaikka se lauantai ois se tarkoitus.. Kun viimekiertoa edeltävä kierto oli 26pv... ja nyt menossa kp 25. Järki tässä touhussa menee =D

478/1501 |
18.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! :)

KM oli itselle todellinen järkytys. Toki tiesin, että niin voi käydä, mutta en ymmärtänyt, että niin todella voi käydä. Juuri minulle, itselleni. Että pikkuinen vaan lähtee pois. Pari päivää ennen KM muistan sanoneeni puolisolleni, että rinnat ei tunnu enää yhtä turvonneilta ja sitä hieman ihmettelin, mutta en sen enempää. Seuraavina päivinä sattui vatsaan, mutta se ei ollut "kovaa kipua" eli kestin ilman särkylääkettä. Sitten aamulla heräsin ja huomasin, että vuodan verta. Itkin hysteerisesti ja oikeestaan samantien tiesin, ettei pikkuinen selviä. Soitin päivystykseen, mutta sieltä sanottiin, että jos kipujen kanssa pärjään kotona, he eivät voi tehdä mitään. Otin särkylääkettä, sen verran sattui. Tuntui hieman kuin kuukautiskivut olisivat alkaneet. Pikkuinen tuli itsestään pois. Se näky ei ollut kamala, vaikka niin pelkäsin ;( Se oli pieni, vähän kananmunan valkuaista muistuttava kaunis pieni enkeli <3 Itkin kolme päivää, söin suklaata ja mietin sitä tunnetta, jonka muistan kokeneeni kun ensimmäisen kerran plussasin. Olin varma, etten enää ikinä halua yrittää raskautua. Vähitellen ymmärsin, että pelkäänkin nimenomaan menetystä.. en rakkautta <3

Nyt pohdin kovasti, milloin uskaltaisin varata varhaisultran. Ja myös sitä, mitä jos siellä ei näy mitään? En kestä enää uudestaan sitä.. Haluan ajatella kuitenkin nyt, että oon tällä hetkellä raskaana <3 Tänään tein juuri (en edes kehtaa kertoo monenneko) digitaalisen testin ja se näytti "raskaana 3+" :) 

Anteeks, kun en lukenut kaikkia kirjotuksia huolella :/ Toivon kuitenkin, että teillä kaikilla tärppäisi <3 En tiedä olenko paras neuvomaan raskautumisessa, kun meillä on molemmat tärpänneet heti ensimmäisestä yrityksestä (siis KM pikkuinen, sekä tämä nykyinen <3) Mutta mitä olen tehnyt: 

1. Juonut greippimehua (ainakin 2dl päivässä ellen enemmänkin)
2. Syönyt raskausvitamiinia
3. Harrastimme oviksen aikaan seksiä joka toinen päivä 

Tsemppiä siskot <3

479/1501 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heilinäkeiju: Mua alko itkettään kun luin ton sun kirjoituksen. Ja se sai miettimään entistä enenmän onko itsestä ees tähän leikkiin. Oli paljon helpompaa olla asenteella en halua lapsia. Nyt tuntuu että mun sydän revitään jatkuvasti auki. Ja en ole edes plussannut. Miten selvitä jos menisi kesken, niinkuin niin monella. Se menetys on menetys vaikka oisi kuinka alussa. Tuntuu menetykseltä se ainainen nega...

Omanapaa: Täällä ollut sellanen hakkaa päätä itkien naamapunaisena seinään päivä. noh en sitten malttanut odottaa sinne lauantaille. Testasin tänään kun heräsin (3h yövuoron jälkeen ruhtinaaliset unet). Ja se tuli se nega jota odotinkin. Vaikka en uskonutkaan tärppiin, niin silti toivoin. Ja kun viime yönä tunsin vatsassa taas jotain ihan uutta ja outoa. Ihan kuin jotain kylmää ois valunut mahaa pitkin. Istuin töissä toimistossa, kutoen sukkaa ja katsoen netistä ohjelmia, joten mitään ei valunut. Tänään siis kp26. Joku pieni ääni yrittää sisällä sanoa että no voihan se muuttua vielä plussaksi kun ei ole menkatkaan alkaneet mutta... noh...Nyt on vaan paska fiilis. Kävin työnohjauksessa jonka jälkeen kotiin. Yritin alkaa jatkaan kaaoksen selvittelyä Ja miettiä uusien ja vanhojen huonekalujen paikkaa. Lopputuloksena itkin 2 tuntia räkäposkella. Ja mies totesi että lopeta vollottaminen (en kertonut että testasin). Musta tuntu niin vaikeelta miettiä jotain 2 makuuhuoneen sisustusta kun takaraivossa soi vaan "mä haluan sen häkkisängyn". en saa tehtyä MITÄÄN päätöksiä kun ajatukset sanoo ristiin. Järki sanoo sisusta niinkuin elämä jatkuisi näin kahdestaan mutta silti.. Ja kyseessä on vaan sisustaminen. ei mitään sen suurempaa. Okei ehkä sillä on pikkiriikksinen merkitys että olen todella väsynyt...

Kävin päästelemässä Zumbassa höyryjä. Vedin tunnin fuck off asenteella ja vedin niin yber täysillä ja asenteella että olin aivan litimärkä tunnin jälkeen. Ja se vähän helpotti. Vaikka ehkä näytänkin enenmän hyllyvältä virtahevolta...

Huomenna menen vahtimaan kummipoikaani jotta hänen äitinsä ja isänsä pääsevät ultraan. Tuntuu pahalta vaikka olen tosi iloinen heidän puolestaan. En vaan tiedä miten aamulla peitän OMAN pettymykseni. Varsinkin tälleen yli väsyneenä musta tuntuu että mulla ei oo mitään kontrollia taas näihin tunteisiin. Nytkin vaan kyyneleet valuu. Ja mietin onko tää ihan oikeesti tän arvoista...??

480/1501 |
19.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa tulla vaan omanapailua :/ Mulla ollut huono päivä, luottolasku tuli, töissä meni vituiksi. Sitten vielä aloin miettimään vauvajuttuja. Meillä on yksi tuttu joka kuulema loukkaantui mun reaktiosta heidän toiseen lapseen. Kuulin tämän meidän yhteiseltä tutultamme. Kun tää nainen soitti että on raskaana, mulla oli just pahimmat maset päällä omien vauvajuttujen kanssa. Tää nainen oli sanonut mulle ettei koskaan ikinä voisi kuvitellakaan tekevänsä toista lasta. Raskaus oli hänellä niin vakava että uhkasi hänen henkeään toden teolla ja lääkärit eivät missään nimessä olisi antaneet hänen viedä edes tätä ekaa lasta loppuun. Eli ehkä pahin tapaus mitä mä olen koskaan nähnyt. No en siis todellakaan odottanut heiltä toista lasta ja vielä vajaan vuoden ikäerolla tulee toinen. Tää ensimmäinen lapsi siis ollut aivan käsittämättömän hankala ja sairas. Eli ei todella voinut kuvitella toista. No sieltä tuli se puhelu tältä naiselta ja mä en osannut olla ollenkaan iloisen kuuloinen, kuulostin varmasti todella järkyttyneeltä ja nyt se on sitten valittanut sille meidän yhteiselle tutulle asiasta. Ottaa asia vieläkin päähän niin, etten osaa olla. Olen ehkä monen mielestä kamala kun en osaa olla onnellinen toisen puolesta. Kenen tahansa muun puolesta osaan olla onnellinen paitsi hänen. En osaa selittää, mutta tää nainen on aina semmonen että sen pitää omistaa aina kalliimpia tavaroita ja niitä sitten esitellä, kuinka hän on parempi näiden tavaroiden myötä. En tiedä tunnetteko te vastaavanlaisia ihmisiä. Samoin joka kerta kun näen hänet hän mainitsee, että mä en kerta kaikkisesti voi ymmärtää mitään mistään kun mä en ole äiti. Jo toi lause saa mut niin kiehumaan ja tekisi mieli kyllä sanoa suuni puhtaaksi. En vain ole sellainen ihminen. No nyt niille on selvinny että kumpaa sukupuolta tää lapsi on. Mä en halua tietää kumpi se on koska mä pelkään että se on poika. Mä en jaksa sitä kun se alkaa taas kehuskelee sitä et nyt niillä on tää unelma, tiettekö poika ja tyttö. Ja mä vaan saan keskenmenoja :(  Mä kaiken lisäksi haluisin pojan, toki terveen, mutta poika ois kiva :) Nyt jos niille tulee poika niin mua ottaa aivoon niin.  Oon ennenkin valitellut samasta ihmisestä täällä. Mutta nyt mua pelottaa että kun nään seuraavan kerran sen ja se kertoo että poika tulee, mulle tulee niin paska fiilis. Itellä ei tärppää ees ollenkaan ja tää nainen tulee raskaaksi aina ekasta peittojen heiluttelusta, kirjaimellisesti! 

Eipä kummempia tänään :D 

Ketju on lukittu.