Kerropa totuus, jota ei ole tapana sanoa ääneen!
Kommentit (272)
sen fiksuutta. Jalustalle nostetaan mieluummin joku keskinkertaisuus, jolle voidaan naureskella selän takana.
Suomen alkoholikulttuuri on OIKEASTI todella pelottavaa.
En ymmärrä tätä viinan kanssa läträämistä, en vain ymmärrä.
Somalilapsilla on monesti tosi ruma pullottava otsa.
Se hajuste, jota käyttävät on tosi ällön hajuista.
Totuus on, että miehet ovat naisia ihan aidosti älykkäämpiä. Ja tämä näkyy joka päivä monessa asiassa. Lisäksi miehet ovat kilpailullisempia, tylympiä, realistisempia ja tekevät enemmän töitä.
Naiset taas ovat miehiä paljon kehittyneempiä tunnepuolella. Hoivaviettinsä ansiosta he sopivat paremmin ihmisläheisille aloille: nainen nyt vain on luonnostaan äitityyppi. Vaikka ulkoisesti olisikin minkälainen tahansa punkkariprinsessa.
Eli yritän sanoa, että sukupuolet ovat ihan reaalifakta ja niillä on kouriintuntuvia vaikutuksia aivan kaikkeen tässä maailmassa. Sukupuolettomuuskasvatus on suuri, suuri virhe ja sekoittaa lapsia aivan turhaan.
Totuus on, että miehet ovat naisia ihan aidosti älykkäämpiä. Ja tämä näkyy joka päivä monessa asiassa.
Tosi hyvät perustelut jälleen kerran. Tiesitkö muuten että on tieteellisesti todistettu naisten olevan miehiä älykkäämpiä? Aivan kaikki miesjohtoiset maat joissa 'tyhmepi sukupuoli' on syrjäytetty kokonaan päätöksenteosta ja vaikutusmahdollisuuksista yhteiskuntaan ovat SATTUMALTA kehitysmaita, joissa lasten julma hyväksikäyttö ja jatkuvat väkivaltaisuudet ovat arkipäivää. Siinä sinulle pohdittavaa.
Tätä ei saisi tietenkään sanoa ääneen, mutta totuus on tämä.
Moni fiksu ihminen lytätään, koska muut eivät kestä sen fiksuutta. Jalustalle nostetaan mieluummin joku keskinkertaisuus, jolle voidaan naureskella selän takana.
Samoin kaunis. Täälläkin on tänään arvosteltu monen hyvännäköisen Linnan juhlisa vieraana olleen naisen ulkonäköä, mutta niiden oikeasti epäviehättävien ei...
On huoria.
Ja ei, en ole petetty vaimo vaan sinkku.
Oikeasti vahva ja itsenäinen nainen ei tarvitse joka viikonloppu uutta panoa baarista tunteakseen itsensä viehättäväksi. Päin vastoin lukuisia irtosuhteita tiheään harrastavat naiset (miehistä en tiedä) ainakin vaikuttavat keskimääräistä epävakaammilta ja heikkoitsetuntoisemmilta.
Naiset on tylsiä. Kaikki naisten harrastukset ovat ihan perkeleellisen tylsiä. Oikeastaan naisten suosikkiharrastus on omaan napaan tuijottaminen: "Tee testi mikä maa olisit" "Mitä horoskooppi kertoo sinusta" "Mitä sieltä peilistä tänään näkyy" "Ihanaa kun joku hemmottelee" "Kattokaa kaikki mun vaatteita". Miehet tekevät paljon mielenkiintoisempia ja hyödyllisempiä juttuja.
Miehet tykkää itseään nuoremmista naisista. Mitä vanhempi mies, sitä nuorempaa yritetään.
Tämä on oman viehätysvoimansa mittaamiseen liittyvä ilmiö.
Miesten mielestä "mitä tiukempi, sen parempi". Siksi monet miehet tykkää anaaliseksistä. Vai oletko kuullut jonkun virkkovan: "olipa sillä ihanan löysä!" :)
Uskovaiset ovat heikkoja ja tyhmiä ihmisiä joita on helppo aivopestä.
Pitkään jatkunut yksinäisyys on oma syy. Ihmiset eivät vain pidä sinusta tai koe sinua tarpeeksi mielenkiintoisena, että haluaisivat olla ystäviäsi.
Miehet pettää koko ajan ja miesten kaverit/työkaverit tietää asiasta, mutta ei kerro vaimolle.
[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="13.11.2012 klo 09:37"]
Läskit on läskejä, koska ne syö liikaa ja liikkuu liian vähän. Ja on typerää loukkaantua siitä, jos esim. neuvolassa huomautetaan ylipainosta. Itse on saanut mässäilemällä itsensä siihen kuntoon.
[/quote]
Haluaisin tähän väliin kuitenkin huomauttaa, että kun minulla oli kilpirauhasarvot kunnossa vielä vuonna 2012, painoin 69 kg ja pituutta minulla on 174. Ammatiltani olen ravintoterapeutti ja kunto-ohjaaja, eli tiedot ainakin ovat kunnossa. Kun kilpirauhasissani havaittiin nousu (2012 se oli 4, nyt tänään sain tietää sen olevan 7, 8. Ykköstyypin diabeteksen takia se tarkistetaan vuoden välein) Kappas kummaa kun painoni on noussut 16 kg TÄYSIN samanlaisella ruokavaliolla ja jokapäiväisellä liikunnalla, mitä se on ollut viimeiset 5 vuotta. Olen nykyään lihava, pöhöttynyt, läski, punkero, enkä ikinä tule myöntämään sellaista että se olisi ollut oma syyni.
[/quote]
Jotkut ymmärtävät ketjun tarkoituksen täysin väärin!!
Keskittymishäiriöt, ADHD:t yms. ovat yliedustettuina alemman sosiaaliluokan perheissä.
- Lapsen saaminen on jokseenkin automaattinen prosessi, joka ei vaadi vanhemmilta juuri mitään älyllisiä kykyjä.
- Koolla on väliä, myös naisen koolla. Vaikka olisi minkäkokoinen patonki tai metrinen balkan-makkara, niin sillä on eroa pyöritteleekö sitä kissanluukun kokoisessa reiässä vai avoimen lentokonehallin oviaukossa.
Minusta maapallon tilanne on skitsofreeninen, kun kaikki tietävät että luonnonvarat ja vesi ovat loppumassa ja napajäätikkö sulamassa ja eläinlajit ja kasvilajit kuolemassa, kohta saa vain gm-ruokaa, jota ei riitä kaikille, jota roundup firma tuottaa.
Silti USA:a ihaillaan vaikka käkyttävät eniten rahaa.
Miksi ainoa maa, joka on itse tappanut hiljaisia ja vaatimattomia japanilaisia, vahtii muiden ydinaseita?
Miksi ainoa maa, joka itse pitää ilman syytteitä ihmisiä vankiloissa kidutettavana, syyttää muita terrorismista?
Tekikö USA itse iskun torneihinsa?
Jotta sai mennä riehumaan öljyntuottajamaihin.
Miksi kaikki maat nuoleskelevat USA:n takalistoa, suomi tietenkin etujoukoissa? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos se joutuisi elää kuten muutkin?
Kunnioittaa säädöksiä, joita se vaatii muilta ja joihin se vaatii muiden maiden liittymistä. Itse ei halua liittyä tai noudattaa.
No oikeasti maailman tilanne olisi parempi monille köyhlle lapsille maailmassa, jos USA pyyhkäistäisiin isolla tsunamilla kokonaan pois.
veljekset. Tutkittu juttu.