Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerropa totuus, jota ei ole tapana sanoa ääneen!

Vierailija
12.11.2012 |

Kommentit (272)

Vierailija
141/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan toivonut. Tyttö-poika-sisaruspari ei ole niin läheinen kuin samaa sukupuolta olevat sisarukset, siksi itse toivoin yhden pojan jälkeen toista poikaa, ja sainkin sen.

veljekset. Tutkittu juttu.

Vierailija
142/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen fiksuutta. Jalustalle nostetaan mieluummin joku keskinkertaisuus, jolle voidaan naureskella selän takana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen alkoholikulttuuri on OIKEASTI todella pelottavaa.

En ymmärrä tätä viinan kanssa läträämistä, en vain ymmärrä.

Vierailija
144/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somalilapsilla on monesti tosi ruma pullottava otsa.

Se hajuste, jota käyttävät on tosi ällön hajuista.

Vierailija
145/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että miehet ovat naisia ihan aidosti älykkäämpiä. Ja tämä näkyy joka päivä monessa asiassa. Lisäksi miehet ovat kilpailullisempia, tylympiä, realistisempia ja tekevät enemmän töitä.

Naiset taas ovat miehiä paljon kehittyneempiä tunnepuolella. Hoivaviettinsä ansiosta he sopivat paremmin ihmisläheisille aloille: nainen nyt vain on luonnostaan äitityyppi. Vaikka ulkoisesti olisikin minkälainen tahansa punkkariprinsessa.

Eli yritän sanoa, että sukupuolet ovat ihan reaalifakta ja niillä on kouriintuntuvia vaikutuksia aivan kaikkeen tässä maailmassa. Sukupuolettomuuskasvatus on suuri, suuri virhe ja sekoittaa lapsia aivan turhaan.

Vierailija
146/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on, että miehet ovat naisia ihan aidosti älykkäämpiä. Ja tämä näkyy joka päivä monessa asiassa.

Tosi hyvät perustelut jälleen kerran. Tiesitkö muuten että on tieteellisesti todistettu naisten olevan miehiä älykkäämpiä? Aivan kaikki miesjohtoiset maat joissa 'tyhmepi sukupuoli' on syrjäytetty kokonaan päätöksenteosta ja vaikutusmahdollisuuksista yhteiskuntaan ovat SATTUMALTA kehitysmaita, joissa lasten julma hyväksikäyttö ja jatkuvat väkivaltaisuudet ovat arkipäivää. Siinä sinulle pohdittavaa.

Vierailija
147/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei saisi tietenkään sanoa ääneen, mutta totuus on tämä.

Vierailija
148/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni fiksu ihminen lytätään, koska muut eivät kestä sen fiksuutta. Jalustalle nostetaan mieluummin joku keskinkertaisuus, jolle voidaan naureskella selän takana.

Samoin kaunis. Täälläkin on tänään arvosteltu monen hyvännäköisen Linnan juhlisa vieraana olleen naisen ulkonäköä, mutta niiden oikeasti epäviehättävien ei...

Vierailija
149/272 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huoria.

Ja ei, en ole petetty vaimo vaan sinkku.

Vierailija
150/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti vahva ja itsenäinen nainen ei tarvitse joka viikonloppu uutta panoa baarista tunteakseen itsensä viehättäväksi. Päin vastoin lukuisia irtosuhteita tiheään harrastavat naiset (miehistä en tiedä) ainakin vaikuttavat keskimääräistä epävakaammilta ja heikkoitsetuntoisemmilta.

Vierailija
151/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on tylsiä. Kaikki naisten harrastukset ovat ihan perkeleellisen tylsiä. Oikeastaan naisten suosikkiharrastus on omaan napaan tuijottaminen: "Tee testi mikä maa olisit" "Mitä horoskooppi kertoo sinusta" "Mitä sieltä peilistä tänään näkyy" "Ihanaa kun joku hemmottelee" "Kattokaa kaikki mun vaatteita". Miehet tekevät paljon mielenkiintoisempia ja hyödyllisempiä juttuja.

Vierailija
152/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet tykkää itseään nuoremmista naisista. Mitä vanhempi mies, sitä nuorempaa yritetään.

Tämä on oman viehätysvoimansa mittaamiseen liittyvä ilmiö.

Miesten mielestä "mitä tiukempi, sen parempi". Siksi monet miehet tykkää anaaliseksistä. Vai oletko kuullut jonkun virkkovan: "olipa sillä ihanan löysä!" :)

Vierailija
153/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskovaiset ovat heikkoja ja tyhmiä ihmisiä joita on helppo aivopestä.

Vierailija
154/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään jatkunut yksinäisyys on oma syy. Ihmiset eivät vain pidä sinusta tai koe sinua tarpeeksi mielenkiintoisena, että haluaisivat olla ystäviäsi.

Vierailija
155/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet pettää koko ajan ja miesten kaverit/työkaverit tietää asiasta, mutta ei kerro vaimolle.

Vierailija
156/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 00:36"][quote author="Vierailija" time="13.11.2012 klo 09:37"]

Läskit on läskejä, koska ne syö liikaa ja liikkuu liian vähän. Ja on typerää loukkaantua siitä, jos esim. neuvolassa huomautetaan ylipainosta. Itse on saanut mässäilemällä itsensä siihen kuntoon.

[/quote]

Haluaisin tähän väliin kuitenkin huomauttaa, että kun minulla oli kilpirauhasarvot kunnossa vielä vuonna 2012, painoin 69 kg ja pituutta minulla on 174. Ammatiltani olen ravintoterapeutti ja kunto-ohjaaja, eli tiedot ainakin ovat kunnossa. Kun kilpirauhasissani havaittiin nousu (2012 se oli 4, nyt tänään sain tietää sen olevan 7, 8. Ykköstyypin diabeteksen takia se tarkistetaan vuoden välein) Kappas kummaa kun painoni on noussut 16 kg TÄYSIN samanlaisella ruokavaliolla ja jokapäiväisellä liikunnalla, mitä se on ollut viimeiset 5 vuotta. Olen nykyään lihava, pöhöttynyt, läski, punkero, enkä ikinä tule myöntämään sellaista että se olisi ollut oma syyni. 

[/quote]

Jotkut ymmärtävät ketjun tarkoituksen täysin väärin!!

Vierailija
157/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskittymishäiriöt, ADHD:t yms. ovat yliedustettuina alemman sosiaaliluokan perheissä.

Vierailija
158/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapsen saaminen on jokseenkin automaattinen prosessi, joka ei vaadi vanhemmilta juuri mitään älyllisiä kykyjä.

- Koolla on väliä, myös naisen koolla. Vaikka olisi minkäkokoinen patonki tai metrinen balkan-makkara, niin sillä on eroa pyöritteleekö sitä kissanluukun kokoisessa reiässä vai avoimen lentokonehallin oviaukossa.

Vierailija
159/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta maapallon tilanne on skitsofreeninen, kun kaikki tietävät että luonnonvarat ja vesi ovat loppumassa ja napajäätikkö sulamassa ja eläinlajit ja kasvilajit kuolemassa, kohta saa vain gm-ruokaa, jota ei riitä kaikille, jota roundup firma tuottaa.

Silti USA:a ihaillaan vaikka käkyttävät eniten rahaa.

Miksi ainoa maa, joka on itse tappanut hiljaisia ja vaatimattomia japanilaisia, vahtii muiden ydinaseita?

Miksi ainoa maa, joka itse pitää ilman syytteitä ihmisiä vankiloissa kidutettavana, syyttää muita terrorismista?

Tekikö USA itse iskun torneihinsa?

Jotta sai mennä riehumaan öljyntuottajamaihin.

Vierailija
160/272 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kaikki maat nuoleskelevat USA:n takalistoa, suomi tietenkin etujoukoissa? Mitä pahaa voisi tapahtua, jos se joutuisi elää kuten muutkin? 

Kunnioittaa säädöksiä, joita se vaatii muilta ja joihin se vaatii muiden maiden liittymistä. Itse ei  halua liittyä tai noudattaa.

No oikeasti maailman tilanne olisi parempi monille köyhlle lapsille maailmassa, jos USA pyyhkäistäisiin isolla tsunamilla kokonaan pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi