Kerropa totuus, jota ei ole tapana sanoa ääneen!
Kommentit (272)
Olen onnellisempi kun siskoni ei pidä yhteyttä
sinusta tuntuu tältä? Koska itse olen (pikku)sisko, minusta tuntuu kamalalta kuulla/nähdä tällaista tekstiä. Voinko jotenkin auttaa sinua ymmärtämään siskoasi? Oma isoveljeni on minulle rakas ja elämäni varmin ankkuri.
Vaikka siis elänkin parisuhteessa. Isoveljeni on aina, koko elämäni ollut olemassa ja koska suhde vanhempiin ei ole ollut kaikkein parhain mahdollinen, isoveljestäni on tullut minulle se elämän ankkuri.
Siskoni on fundamentalistikristitty: vastustaa naispappeutta, homojen oikeuksia, esiaviollista seksiä jne. Eikä kunnioita muiden ihmisten oikeutta olla näistä asioista hänen kanssaan eri mieltä, vaan ottaa itse aktiivisesti nämä asiat käsittelyyn yhä uudelleen ja uudelleen. Tavallinen aatteista vapaa keskustelu ei onnistu. Eikä kyse ole mistään käännynnäisen innosta, vaan tällainen hän on ollut jo teinistä lähtien ja aina vain jyrkemmäksi käy.
On tullut "huippuunsa" ja tästä alkaa rappio. Vrt. Antiikin kreikka, rooma, keisarikuntien aika ennen maailmansotaa yms. "Kehityksen keskukset" ja niiden tuhoutuminen.
kokopäivätyön liksalla. t. ope
Kieltenopeilla on huomattavasti enemmän tekemistä, ilta- ja viikonlopputöitäkin. Myös ala-asteella.
Mies on homo jos haluaa persettä.
Lihavien on kompensoitava ulkonäkönsä persoonalla, vrt. nätit voi olla vähän hölmöjäkin.
Viherpiipertäjät piilottelee köyhyyttä ekologisuuden taakse.
Suomalaiset on alkkiskansa.
Liikennevaloissa vasemman puoleisen auton on "yritettävä voittaa".
Teinitytöt on tyrkkyjä.
Mitä enemmän rahaa, sitä ylimielisempi.
Suomalainen ottaa velkaa ennemmin kuin elää tulojensa mukaan; autoLAINAA, mökkiLAINAA, remonttiLAINAA... ja piilottelevat sitä.
Lapsienvihaajat ovat kateellisia/katkeria.
mutta oikeasti ovat todella suvaitsemattomia toisia kohtaan.
pahoja paskiaisia, parantumattomia ja täysin vailla empatiakykyä ja moraalia (esim. tappajat ja rikolliset). Heillä ei ole virkaa tässä yhteiskunnassa.
Ihan totta
Miehet ovat oikeasti älykkäämpiä kuin naiset
läpi historian uskotella...Ainakin niin kauan kuin mä olen elänyt on kaikkialla toitotettu että molemmat sukupuolet olisivat yhtä älykkäitä. Jopa monien miesten on vaikea hyväksyä, että tämä ei ehkä olisikaan absoluuttinen totuus.
Kuitenkin tutkimusten mukaan miehet ovat keskimäärin vähän naisia älykkäämpiä... Tämä vain on poliittisesti harvinaisen epäkorrektia sanoa ääneen.
paitsi että viimeisimmässä julkaistussa tutkimuksessa naisten älykkyys oli mennyt miesten ohi.
Älykkyyden mittaaminen sinänsä ei ole ihan ongelmatonta, koska tuloksiin vaikuttaa koulutus ja kokemukset. Tietääkseni ei ole olemassa sellaista menetelmää, jolla voitaisiin mitata absoluuttista älykkyyttä.
Suomessa on oikeasti huono elintaso palkansaajalle ilman erityistä luxusta verrattuna moneen länsimaiseen teollisuusmaahan kts. mm. talojen, autojen ja muiden asioiden hinnat verrattuna palkkatasoon.
Asuinkokemusta on em. maissa kuten tälläkin hetkellä.
Raha tekee tyytyväiseksi
Ihminen, joka pystyy ostamaan sellaisen talon/asunnon/kesämökin/auton kuin haluaa & tarvitsee (esim. iso lapsiperhe tilavan ja valoisen omakotitalon kunnon aidatulla pihalla) sellaisesta paikasta kuin haluaa on tyytyväinen.Kun ihminen on voinut luoda viihtyisän elämänpiirin (iso, kaunis, toimiva asunto hyvällä sijainnilla, oman maun mukaisella sisustuksella, uusi ja luotettava tila-auto tmv. tarpeen mukaan) sekä hankkimaan ison ja mukavan kesäasunnon veden ääreltä mukavan matkan päästä, niin kun nämä materiaaliset perustarpeet on tyydytetty niin ihminen on aika huoleton ja vapaa.
Raha tekee ihmisen onnelliseksi. On mahdollista satsata itseen ja läheisiin, esim. matkustelemalla mukavasti, antamalla rahaa lapsille (tai esim. ostaa ns sijoitusasunto lapselle) hoidattamalla itseään yksityisellä lääkärillä, käydä kosmetologilla, kampaajalla säännöllisesti, ostaa laatuvaatteita, palkata personal trainer jne.
Rikkaus tuo hyvinvointia, niin fyysiseti kuin henkisesti.
Se että itsellä on enemmmän kuin muilla tekee tyytyväiseksi.
Tekee ehkä omahyväiseksi. Tai ainakin pitää luulla että itsellä on jokin paremmin kuin naapurilla.
Eli se että menee paremmin kuin naapurilla on se tärkein juttu. Monelle.
Sitten joskus kun kasvat aikuiseksi huomaat ettei se tavara taivas loppujen lopuksi ratkaise mitään.
Mieti asiaa.
Myös ne, jotka ovat katsoneet hiljaa vierestä kun jotakuta toista kiusataan, ovat omalla tavallaan osallistuneet kiusaamiseen. Useimmat jopa ajattelevat että "onneksi minä en ole kohteena", eli he ovat jopa olleet tyytyväisiä tilanteeseen.
Peräti 71 prosenttia suomalaisista tunnustaa kadehtivansa toisen kansalaisen omaisuutta ja omistamista
turmelee naisen vartalon, suurimmassa osassa tapauksia. Harvoja poikkeuksia on mutta yleensä se vanhenta ja rumentaa mutta siitähän ei saa puhua,kun raskaus on niin pyhä asia.
Olen siis synnyttänyt itsekin ja joo- se näkyy kyllä ja tuntuu.
Kiusaamisesta Myös ne, jotka ovat katsoneet hiljaa vierestä kun jotakuta toista kiusataan, ovat omalla tavallaan osallistuneet kiusaamiseen. Useimmat jopa ajattelevat että "onneksi minä en ole kohteena", eli he ovat jopa olleet tyytyväisiä tilanteeseen.
Se suuri massa, joka mahdollistaa sen kiusaamisen sillä, ettei puutu siihen tai kerro eteenpäin, on lähes yhtä osallinen, kuin se kiusaajakin.
Suomessa on oikeasti huono elintaso palkansaajalle ilman erityistä luxusta verrattuna moneen länsimaiseen teollisuusmaahan kts. mm. talojen, autojen ja muiden asioiden hinnat verrattuna palkkatasoon.
Asuinkokemusta on em. maissa kuten tälläkin hetkellä.
Suomessa moni asia on maailmanluokkaa, mutta työnteon kannattavuus on oikeasti surkeaa tasoa.
Asun Saksassa nyt toista vuotta ja jos aikaisemmin olisin käsittänyt, miten älyttömästi paremman elämän täällä saa samalla panostuksella kuin Suomessa, niin olisin kyllä nostanut kytkintä jo paljon aikaisemmin.
on täysin DiipaDaapaa.
Sellaista Nalle Kekkonen tasoa.
Ei hyvää päivää... ja sinne sentään jonotetaan kuukausi tolkulla.
Totuus on, että miehet ovat naisia ihan aidosti älykkäämpiä. Ja tämä näkyy joka päivä monessa asiassa. Lisäksi miehet ovat kilpailullisempia, tylympiä, realistisempia ja tekevät enemmän töitä.
Naiset taas ovat miehiä paljon kehittyneempiä tunnepuolella. Hoivaviettinsä ansiosta he sopivat paremmin ihmisläheisille aloille: nainen nyt vain on luonnostaan äitityyppi. Vaikka ulkoisesti olisikin minkälainen tahansa punkkariprinsessa.
Eli yritän sanoa, että sukupuolet ovat ihan reaalifakta ja niillä on kouriintuntuvia vaikutuksia aivan kaikkeen tässä maailmassa. Sukupuolettomuuskasvatus on suuri, suuri virhe ja sekoittaa lapsia aivan turhaan.
ääneen voi toiselle sanoa, että se maidontulo ei vaan lopu seinään, (mutta AV:llä sen voi sanoa toki). Ihan fysiologinen juttu tämä.
Eroissa ja uusperheissä lapset vaurioituvat aina, tätäkään ei kukaan voi sanoa tutulle/ystävälle suoraan.
Suvaitsevat kaiken muun paitsi kristinuskon
Suomessa saa olla mitä tahansa muuta pitsi uskova kristitty. Varsinkin vielä jos on oikeasti älykäs ja fiksu ihminen, ei mikään kreationisti homofobi.
Kristitty ja "normaali" ihminen tuntuu monille olevan jotenkin mahdoton yhdistelmä (vähän kuin sekulaari muslimi), ilmeisesti se on liian uhkaava jollakin tasolla?? On helpompi tunkea kaikki mustavalkoisiin laatikoihin, jotta ei tarvitse OIKEASTI miettiä asioita ja muodostaa niistä valveutuneita mielipiteitä.
Suvaitsevat kaiken muun paitsi kristinuskon