Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menitkö sinä synnyttämään karkkipussin ja limsapullon kanssa?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on la tammikuussa eikä kyseinen asia olisi käynyt mielessäkään ilman tuota artikkelia! Ei, en vieläkään aio ottaa karkkipussia mukaan.

Vierailija
2/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta söin karkit vasta pari päivää synnytyksen jälkeen, ei maistunut ennen sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun koko raskauden olin ollut tosi tiukalla dieetillä.

Vierailija
4/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla kyllä diabetesta ole,läskiä kylläkin

Vierailija
5/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eväitä taikka juomaa mukana... Vaikka paksu olinkin.

Vierailija
6/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingosta viisastuneena otin mukaan jotain hyvää, millä saa nopeasti verensokerin ylös.

Vierailija
7/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mies toi 2 päivää synnytyksen jälkeen sairaalaan runebergin tortun ja muistan elävästi miten hyvälle ja makealle se maistui. Muuta imelää en kyllä ko. tapahtumassa syönyt.

Vierailija
8/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa ihan neuvota ottamaan sairaalakassiin suklaata....

Vierailija
9/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa synnytyksessa mulla oli suklaata mukana Vahingosta viisastuneena otin mukaan jotain hyvää, millä saa nopeasti verensokerin ylös.

asian vierestä

Vierailija
10/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne omat eväät pitäis ottaa? Saa kai sieltä tarvittaessa syötävää/juotavaa. Tosin itsellä ollut niin rajut ja kivuliaat synnytykset, et joku syöminen ja juominen olleet viimeinen asia mielessä. En olis pystynyt.

Vierailija
11/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sinne omat eväät pitäis ottaa? Saa kai sieltä tarvittaessa syötävää/juotavaa. Tosin itsellä ollut niin rajut ja kivuliaat synnytykset, et joku syöminen ja juominen olleet viimeinen asia mielessä. En olis pystynyt.

Minä en ainakaan saanut syötävää/juotavaa

Vierailija
12/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa synnytyksessä en syönyt enkä juonut mitään, koska oltiin leikkausvalmiudessa koko ajan.

Tokassa synnytyksessä mulla oli eväänä suklaata, rusinoita ja pillimehua, mutta mies söi suklaat ja rusinat, koska mulle riitti pillimehu. Siinä kehonlämpöisessä vedessä lilluminen janotti melkoisesti.

Vierailija
13/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
14/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pyysitkö? Mitä vastasivat?

Vierailija
15/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jäi laukkuun kun litkin sairaalan mehua, muu ei mennyt alas.

Vierailija
16/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan tarjoiluilla pärjäsin hyvin. Ensi viikolla mukaan lähtee kyllä salmiakkipussi jonka korkkaan lapsen synnytt, kun olen ollut karkkilakossa loppuraskauden ja salmiakkilakossa melkein koko raskausajan (ei verenpaineen vuoksi vaan muista syistä).

Muistan kyllä että väkisin pisti silmään ne limppapullot ja karkkipussit joita huonekavereilla osastolla oli, etenkin juuri niillä nuorilla ja ylipainoisilla..Joistakin ihmisistä tulee jo väkisin sellainen mielikuva (huom mielikuva, en väitäkään että olisi koko totuus) että se limppapullo tai energiajuomapullo kourassa on jo ihan kiinnikasvanut.

Vierailija
17/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, olen tuollainen paheksuttava läski äiti.

Vierailija
18/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekassa synnytyksessa oli niin paha olo, että en saanut syödyksi mitään jugurtteja/leipää tms. mitä sairaalalta sai. Vaikka synnytys olikin nopea, energia loppui täysin.

Suklaassa oleva rasva itse asiassa hidastaa verensokerin nousua

Toisessa synnytyksessa mulla oli suklaata mukana Vahingosta viisastuneena otin mukaan jotain hyvää, millä saa nopeasti verensokerin ylös.

asian vierestä

Vierailija
19/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just diabetesäidit saisivatkin mennä synnyttämään karkkien kanssa, koska ovat joutuneet noudattamaan tiukkaa ruokavaliota raskausaikana. Sehän ei ole itsekästä vaan nimenomaan epäitsekästä lykätä herkuttelu ajankohtaan, jolloin siitä ei enää ole vaaraa vauvalle.

Olisikohan tuo otsikko toimittajan väärinkäsitystä? Haastateltu sanoo "osastolle", ja ehkä tarkoittaa osastohoitoa tai -tarkkailua raskauden aikana? Siinä tapauksessa diabetesäidin tosiaan on itsekästä mässyttää karkkeja.

Vierailija
20/41 |
09.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta synnytyksen jälkeen mies toi karkkipussin. En ole/ollut diabetesäiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi