Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alfauroksesta (kusipäästä) vaihto nössömpään mieheen?

Vierailija
08.11.2012 |

Kuka on eronnut alkuun niin ihanasta, komeasta ja karismaattisesta miehestä ja vaihtanut tylsempään, tavallisen tasaiseen mieheen? Kerro omaa taustaasi ja oletko tyytyväinen vaihtoon.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja todellisia alfauroksia, eli miehiä

jotka ovat henkisesti niin vahvoja ettei niillä ole tarvettakaan machoilla ja osaavat näyttää ja elää kaikki tunteensa, sä pidät nössöinä.

Mun tausta on se, että erosin nössöstä joka yritti kovasti olla kovakin jätkä mutta peitti sillä machoilulla vaan nössöyttään.

Sitten löysin oikeasti vahvan, rehellisen, luotettavan miehen rinnalleni.

Niinkauan kuin sun käsitys ns. alfauroksista on vääristynyt,

et löydä oikeanlaista miestä.

Vierailija
2/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alfanaaras. Sellainen, joka on itsevarma, karismaattinen ja rohkea, älykäs ja temperamenttinen. Enkä nyt jälkimmäisellä tarkoita vittumaista, vaan sellaista, jolla on mielipiteitä ja halua seistä niiden takana.

Vedän puoleeni ns. kilttejä miehiä. Olen aina vetänyt. Ns. alfaurokset eivät halua rinnalleen tappelukaveria, vaan ihailevan nössö-naisen.

Toisaalta minä en pidä ns. kilttejä miehiä seksuaalisesti vetoavina. Heissä ei ole vastusta, jos näin naiivi ilmaus sallittaneen.

Haluaisin alfa-uroksen, jonka kanssa täytyy tsempata ja taistella.

Pointtini edelläolevalla oli, että välttämättä sinua ei ns. kiltti mies tyydytä. Tai sitten kiltti mies ei välttämättä halua rinnalleen ns. kilttiä naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä eräs oli muuten vaan kusipää.

Vierailija
4/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo siis mä oon alfanaaras." :D

että on liian itserakasta sanoa sellaista itsestään?

No, en minä kenellekään livenä sellaista sanoisikaan, mutta näin anonyymisti voi pohdiskella omaa persoonaansa. Alfanaaraana olemiseen liittyy tietysti myös ikäviä piirteitä, joten en pidä sitä siinä mielessä minään kehuskeluna, ainoastaan toteamuksena omasta temperamenttisesta tavastani olla ihmisten parissa.

Vierailija
5/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa kirjoituksessa on pointtia. Löydän siitä jotain itsestäni.

Vierailija
6/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alfanaaras. Sellainen, joka on itsevarma, karismaattinen ja rohkea, älykäs ja temperamenttinen. Enkä nyt jälkimmäisellä tarkoita vittumaista, vaan sellaista, jolla on mielipiteitä ja halua seistä niiden takana.

Vedän puoleeni ns. kilttejä miehiä. Olen aina vetänyt. Ns. alfaurokset eivät halua rinnalleen tappelukaveria, vaan ihailevan nössö-naisen.

Toisaalta minä en pidä ns. kilttejä miehiä seksuaalisesti vetoavina. Heissä ei ole vastusta, jos näin naiivi ilmaus sallittaneen.

Haluaisin alfa-uroksen, jonka kanssa täytyy tsempata ja taistella.

Pointtini edelläolevalla oli, että välttämättä sinua ei ns. kiltti mies tyydytä. Tai sitten kiltti mies ei välttämättä halua rinnalleen ns. kilttiä naista.

Olla kiltti, se ei ole välttämättä samaa kuin olla heikko.

Kiltteys on ystävällisyyttä ja suvaitsevaisuutta muita ihmisiä kohtaan, jos on vahva ja hyvä itsetunto ei tarvitse olla kenellekään ilkeä.

Eikä sekään tarkoita, että jos on itse hyvinkin vahva luonne, ettei voisi tulla sovussa toimeen toisen vahvan luonteen kanssa.

Vahvuus ei tarkoita riidanhaluista. Kun kumpikin hyväksyy toisen sellaisena kuin on ja antaa toiselle tilaa, kummankin vahvuudethan vaan täydentävät toisiaan parisuhteessa.

T: nro 3

Vierailija
7/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki auki ja turhia kainostelematta. Minäminäminä.

5

Vierailija
8/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takki auki ja turhia kainostelematta. Minäminäminä. 5

eivät kehtaa IRL sanoa mitään, vaan anonyymisti vittuilla.

Grow up!

Vierailija
9/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen alfanaaras. Sellainen, joka on itsevarma, karismaattinen ja rohkea, älykäs ja temperamenttinen. Enkä nyt jälkimmäisellä tarkoita vittumaista, vaan sellaista, jolla on mielipiteitä ja halua seistä niiden takana. Vedän puoleeni ns. kilttejä miehiä. Olen aina vetänyt. Ns. alfaurokset eivät halua rinnalleen tappelukaveria, vaan ihailevan nössö-naisen. Toisaalta minä en pidä ns. kilttejä miehiä seksuaalisesti vetoavina. Heissä ei ole vastusta, jos näin naiivi ilmaus sallittaneen. Haluaisin alfa-uroksen, jonka kanssa täytyy tsempata ja taistella. Pointtini edelläolevalla oli, että välttämättä sinua ei ns. kiltti mies tyydytä. Tai sitten kiltti mies ei välttämättä halua rinnalleen ns. kilttiä naista.

Olla kiltti, se ei ole välttämättä samaa kuin olla heikko. Kiltteys on ystävällisyyttä ja suvaitsevaisuutta muita ihmisiä kohtaan, jos on vahva ja hyvä itsetunto ei tarvitse olla kenellekään ilkeä. Eikä sekään tarkoita, että jos on itse hyvinkin vahva luonne, ettei voisi tulla sovussa toimeen toisen vahvan luonteen kanssa. Vahvuus ei tarkoita riidanhaluista. Kun kumpikin hyväksyy toisen sellaisena kuin on ja antaa toiselle tilaa, kummankin vahvuudethan vaan täydentävät toisiaan parisuhteessa. T: nro 3

kuuluu jopa hyviin käytöstapoihin. Eli siinä mielessä en minäkään yhdistä kusipäisyyttä alfameininkiin, se on vain sitä, no... kusipäisyyttä.

Alfa-meininkiin kuitenkin kuuluu halu johtaa. Se ei liity niinkään tuohon henkiseen vahvuuteen, josta sinä puhut. Alfauros ja -naaras ovat kilpailuhenkisiä. Sitä se alfauros alunperin tarkoittikin, lauman johtajaurosta. Siihen ei kiltti-mutta-vahva sovi.

Niin minä sen miellän, ja se liittyy minunkin persoonaani. Se on ehkä sitten monen mielestä se ei-niin-kiva piirre...

Vierailija
10/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanaaras on vähän hankala käsite.

Alfauros tarkoittaa itsevarmaa "lauman johtajaa", joka haluaa ottaa johdon ja osaakin sen ottaa. Kusipäisyys ei kuulu alfailuun, mutta kova itsevarmuus saatetaan kyllä sellaiseksi tulkita. Yleensä alfamiehellä tarkoitetaan myös pitkälti sitä, että on naisten mielestä se kiinnostavin tyyppi.

Naiset eivät ole perinteisesti olleet ihmisten yhteiskunnassa johtajia, joten alfanaaras on hankalampi käsite. Onko alfanaaras sitten samantyylinen yltiöitsevarma nainen, joka haluaa ottaa johdon käsiinsä ja saakin sen? Minusta tämä ei ole miesten mielestä se puoleensavetävin naistyyppi. Mies yleensä pitää yleensä eniten naisellisesta naisesta ja naisellisuuteen kuuluu pehmeät arvot. Jos alfanaaras on tuollainen "pomo", niin hän ei ole ainakaan haluttavuutensa puolesta alfa.

Vierailija
11/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

*LOL*

Vierailija
12/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kehtaa IRL sanoa mitään, vaan anonyymisti vittuilla.

Grow up!

Kuuluuko sekin alfa-asemaan, ettei alfuutta sovi kenenkään kyseenalaistaa? Edes anonyyminä?

Vierailija
13/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos miehiltä kysyttäisiin niin ne sanoisivat, että kaikki naiset ovat melkoisen alfoja. Meinaan, kukahan yleensä perheessä päättää siitä, millälailla sisustetaan,minkälaiseen kämppään muutetaan, jos mies saa päättää autosta se yleensä johtuu siitä ettei naista vaan kiinnosta :D

Vierailija
14/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä sitä mieltä, että jos miehiltä kysyttäisiin niin ne sanoisivat, että kaikki naiset ovat melkoisen alfoja. Meinaan, kukahan yleensä perheessä päättää siitä, millälailla sisustetaan,minkälaiseen kämppään muutetaan, jos mies saa päättää autosta se yleensä johtuu siitä ettei naista vaan kiinnosta :D

Oletko varma, että miehet eivät sitten anna naisen sisustaa samasta syystä?

Vierailija
15/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

exäni oli alfauros. Olen ehdottomasti sitä mieltä, että enää en sellaista ottaisi. En halua koko elämääni kuulla, kuinka mies tietää ja osaa kaiken ja minun pitäisi ymmärtää, että mies on oikeassa.

Tuo exä vaihtoi minut alfanaaraaseen. Tylsää, että lapseni kertovat joutuvansa kuuntelemaan sitä tappelua. Mutta ehkä alfat saavat tappelusta kicksejä?

Vierailija
16/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, että miehet eivät sitten anna naisen sisustaa samasta syystä?

Meillä mies on kyllä ehdotellut ties minkälaisia sen mielestä hyviä huonekaluja ja muita juttuja, mutta jos sen ehdotuksiin suostuisi tämä talo näyttäisi samalta kuin Edith ja Archie Bunkerin asunto.

Vierailija
17/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on eronnut alkuun niin ihanasta, komeasta ja karismaattisesta miehestä ja vaihtanut tylsempään, tavallisen tasaiseen mieheen? Kerro omaa taustaasi ja oletko tyytyväinen vaihtoon.

Sinun ongelmasi taitaa olla se, että tasainen (tasapainoinen?) mies on tylsä ja nössö.

Onneksi sinulle on niitä kusipäitäkin tarjolla; jännittäviä pettäviä naistenmiehiä, hakkaajia, alkoholiongelmaisia jne. Eli ihanan karismaattisia miehekkäitä miehiä!

Vierailija
18/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfanaaras on vähän hankala käsite. Alfauros tarkoittaa itsevarmaa "lauman johtajaa", joka haluaa ottaa johdon ja osaakin sen ottaa. Kusipäisyys ei kuulu alfailuun, mutta kova itsevarmuus saatetaan kyllä sellaiseksi tulkita. Yleensä alfamiehellä tarkoitetaan myös pitkälti sitä, että on naisten mielestä se kiinnostavin tyyppi. Naiset eivät ole perinteisesti olleet ihmisten yhteiskunnassa johtajia, joten alfanaaras on hankalampi käsite. Onko alfanaaras sitten samantyylinen yltiöitsevarma nainen, joka haluaa ottaa johdon käsiinsä ja saakin sen? Minusta tämä ei ole miesten mielestä se puoleensavetävin naistyyppi. Mies yleensä pitää yleensä eniten naisellisesta naisesta ja naisellisuuteen kuuluu pehmeät arvot. Jos alfanaaras on tuollainen "pomo", niin hän ei ole ainakaan haluttavuutensa puolesta alfa.

Niinhän minäkin sanoin. Sen sijaan niitä "nössöjä" miehiä tämä vetää puoleensa kovasti.

Eli kyllä, haluttavuuden puolesta olen alfa, kun kyse on tietyntyyppisistä miehistä.

Vierailija
19/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kehtaa IRL sanoa mitään, vaan anonyymisti vittuilla. Grow up!

Kuuluuko sekin alfa-asemaan, ettei alfuutta sovi kenenkään kyseenalaistaa? Edes anonyyminä?

Kyseenalaistus olisi vain tervetullutta. Mutta sinähän et argumentoi yhtikäs mitään.

Vierailija
20/32 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naaraat on aina beettoja tai seettoja.

Minä olen tämän palstan ainut alfa.

T: 11cm mies