Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä/suhteesta?

Vierailija
08.11.2012 |

Tapailen miestä, jonka kanssa ollaan "tavataan kun halutaan ja nautitaan toisistamme ilman lupauksia"-suhteessa. Olemme siis sopineet näin, että ei ole seurustelua, mutta molemmat tykkää ja molemmilla on ikävä kun ollaan erossa. Tapaamme yleensä minun luonani ja mies tuo AINA tuliaisia tullessaan vaikka olen sanonut, ettei tarvitse mitään. Suklaata, viinirypäleitä... Sellaista pientä.

Näemme yleensä kerran viikossa, joskus pari. Erossa ollessamme mies ei halua juurikaan olla yhteydessä, mutta jakaa kyllä työ- yms kuulumisia silloin kun viestitellään tai soitellaan. Yhdessä ollessamme kaikki tuntuu tosi luonnolliselta ja molemmilla on hyvä olla. Seksi on upeaa ja läheisyyttä on hyvin runsaasti. Se mietityttää, että tämä mies esimerkiksi suukottelee ja koskettelee todella paljon ei-seksuaalisesti, pitää kainalossa ja suukottelee hiuksia tai silittää. Jos istun vähän kauempana sohvalla, haluaa hän tulla lähelle tai pyytää minua syliin. Hän haluaisi nukkua lusikassa ja mä aina irrottaudun hänestä.

Tokihan ihmiset kaipaa eri tavoilla läheisyyttä, mutta mun mielestä se on vähän hassua tai ristiriitaista, että tässä kevyemmässä suhteessa mies tuo lahjoja ja on niin hellä. Pidän siitä toki, mutta en tiedä pitäisikö ottaa asia puheeksi. Toisaalta pidän tästä, koska vaikka haluaisin mieluummin itse olla kunnollisessa seurustelusuhteessa, on tässä järjestelyssä ehdottomasti puolensa. Mitä mieltä olette?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea lyhyehkö tukka?

Vierailija
2/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla varattu mies.

Vierailija
4/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seukkaamme saman miehen kanssa. Huh kun ihan säikähdin... :) (nro 2).

Vierailija
5/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko lisää tästä vaaleasta miehestä..? Jotain tuntomerkkejä? Vähän vainoharhaista kysellä, mutta ap:n kuvaus osui ja upposi ja sinun vaaleatukkainen kommentti lisäsi epäluuloa :D

Vierailija
6/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisin voinut kysyä samaa onko vaalea lyhyt tukka!! :D

Vierailija
7/7 |
08.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaillaankohan me kaikki samaa tyyppiä :D Toiv ei... Oodttelen ed kakkosen vastausta ja tuntomerkkejä..? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme