Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko myyjäisissä myydä "irtomyyntinä" esim sämpylöitä
07.11.2012 |
tai muita elintarvikkeita? Siis siten että ihmiset saisi itse päättää montako kpl haluaa ja ne sitten laitettaisiin (laatikoista, luonnollisesti puhtain ottimin ja puhtaisiin pusseihin) ostajalle mukaan.
Itteeni ärsyttää kun toiset tuotteet on pakattu liian isoihin pusseihin ja toiset liian pieniin...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Miksi ei voisi? Jos elintarvikkeita voi muutenkin myydä niin toki kai irtonakin.