Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostele mun kroppa

Vierailija
06.11.2012 |

Mitat n. 175/54, aika tissitön kuikelo oon.

http://aijaa.com/FmwkwR

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissitön kuikelo. Kuitenkin mielestäni sata kertaa parempi, kuin tyypillinen av mamma. Joka siis on persjalkainen läski. Tähän lukeudun siis itsekin.

Vierailija
2/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin olisin hieman kurvikkaampi ja muodokkaampi, mutta tuskin nää a-kupit mihinkään kasvaisi, ainoastaan persus leviäisi. Mutta kuikelous geeneissä, ei voi mithän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta senhän sä halusitkin kuulla?

Vierailija
4/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit ovat kieltämättä epäsuhtaiset ja voin jo tosta kuvasta kertoa, että sulla on perus tissittömän naisen hartiat eteen työntyvä ryhti.

Sanon tämän siksi, että voisin olla itse kuvassa (olen kyllä lyhyempi) ja ennen tissejä oli just tollanen samanlainen kuikeloisen ryhdin riiputtaja. Kirurgi sanoi heti leikkauksen jälkeen, että no niin löytyihän se ryhti sieltä.

Se on hassua, aina töissäkin katson, että siinä taas yksi tissitön kääriytyy hartioineen rullalle.

Vierailija
5/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinsortin mallin vartalo kuitenkin.

Vierailija
6/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tissit ovat kieltämättä epäsuhtaiset ja voin jo tosta kuvasta kertoa, että sulla on perus tissittömän naisen hartiat eteen työntyvä ryhti.

Sanon tämän siksi, että voisin olla itse kuvassa (olen kyllä lyhyempi) ja ennen tissejä oli just tollanen samanlainen kuikeloisen ryhdin riiputtaja. Kirurgi sanoi heti leikkauksen jälkeen, että no niin löytyihän se ryhti sieltä.

Se on hassua, aina töissäkin katson, että siinä taas yksi tissitön kääriytyy hartioineen rullalle.

Vierailija
7/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä pieni arvosta itseäsi? Tollai jotenkin vinossakin oot.. :(

Jotenkin huokonen ihoko?

Vierailija
8/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi noin. Ihan naurettavalta näyttäis isot tissit noin hoikassa varressa. Tai siis ihan tekotisseiltä. Noin hoikkaan vartaloon kuuluu pienet tissit. Oikein hyvä oot!

2

Vierailija
9/28 |
06.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei tietenkään mitään silikoneja! Mutta tuossa on hyvä pointti, että kannattaa kiinnittää huomiota ryhtiin. Hartiat taakse ja itseluottamus kohdilleen, olet kaunis!

Vierailija
10/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinsortin mallin vartalo kuitenkin.

Ei tällä naamalla :D

Tissittömyydestä kun on saanut kuulla kommenttia vuoskaudet muodokkaammilta kavereilta ja miehiltä, niin kyllähän se itsetuntoon vaikuttaa. Mutta ehkä joskus oppii olemaan sujut asian kanssa.

Vierailija
11/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo sääret! Ja ne on sulla loppuiän, aina joskus näkee vanhempia tyylikkäitä naisia sääret edelleen wow wow wow -kunnossa. Ja niitä ei voi leikata, ne tulee syntymälahjana.

Muu kroppa sulla on todella kaunis myös, sun muodokkaammat kaverit on tyhmiä ja kateellisia jos kommentoivat rintojasi loukkaavaan tyyliin.

Pää pystyyn ja nauti!

Vierailija
12/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että pieni kateus iski.

Itse myös pitkäjalkainen, en ihan noin hoikka kuin sinä, rinnaton, 173 cm /56 kg.

Parit kilot, kun saisin pois niin olisin tyytyväinen!

Kuvaasi katsellessa sai ainakin hyvin motivaatiota laihdutukseen. :)

Vierailija
13/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää

Vierailija
14/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo sata kertaa kauniimpi ja terveempi kroppa, kuin näillä tyypillisillä 80-90kg av-mammoilla.

Olettaen että syöt säännöllisesti ja hyvin, ei hoikkiuudesta ole vaaraa eikä haittaa.

Vierailija
15/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin aika paljon saadakseni tuollaisen upean 16-vuotiaan itäeurooppalaisen tytön varsamaisen vartalon oman persjalkaisen päärynäni sijasta, eikä minulla ole edes lapsia.

Vierailija
16/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jokin balanssikysymys? Samaan tapaan kuin hyvin painavien rintojen kanssa?

-Ihmettelevä huonoryhtinen, mutta pienehköön kuppikokoonsa enemmän kuin tyytyväinen

Vierailija
17/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siinä jokin balanssikysymys? Samaan tapaan kuin hyvin painavien rintojen kanssa?

-Ihmettelevä huonoryhtinen, mutta pienehköön kuppikokoonsa enemmän kuin tyytyväinen

Minä luulin, että ryhtiin vaikuttaa keskikropan lihakset ja mitä isommat rinnat, sitä todennäköisemmin on huono ryhti. Kaikki ei ehkä häpeä itseään niin kuin sinä :)

Vierailija
18/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulla on :) yläosa muistuttaa omaani, sekä tuo melko kapea lantio. Ero tuleekin siitä että oon alle 160 cm ja painan kuitenkin melkein yhtä "paljon" kuin sä... hups.. eli mulla on "hivenen" lyhemmät ja paksummat jalat :P

Vierailija
19/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin minulla on suora ryhti. Itsekin kärsin pitkään siitä että rintoja ei juuri ole, mutta mieheni avulla olen saanut lisää itseluottamusta.

Ollaan me sirotkin ihan nättejä! Kaikissa on vikoja mutta myös paljon hyviä puolia.. Itsestä vaan näkee vaan ne viat..:/

Vierailija
20/28 |
07.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä kun alat harrastaa vaikka kotona jotain sellaista jumppaa, jolla saat käsivarsiin ja jalkoihin vähän muotoja, ryhtikin varmasti paranee sillä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä