Arvostele mun kroppa
Kommentit (28)
muuten aika perus. Vähän lihaksia saisi olla enempi, nyt olet hoikka mutta "löysä"
jonkinsortin mallin vartalo kuitenkin.
Ei tällä naamalla :D
Tissittömyydestä kun on saanut kuulla kommenttia vuoskaudet muodokkaammilta kavereilta ja miehiltä, niin kyllähän se itsetuntoon vaikuttaa. Mutta ehkä joskus oppii olemaan sujut asian kanssa.
että maailman seksikkäimmät naisetkin ovat "tissittömiä" Esim. Eva Longoria. Hänellä on tosi pienet rinnat (kuvauksissa välillä topattu isommiksi, mutta jos on nähnyt arki kuvia niin näkee, että on tosi pienet) ja esim Shakira. Ja väitän näitä naisia maailman seksikkäimpien naisten joukkoon. Joten se ei ole tissien koosta kyllä kiinni.
Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö??
Vähän vaikuttais siltä kun tulet tänne hakemaan hyväksyntää
Kunhan kysyin mielipiteitä, on tänne muutkin samanlaisia ketjuja laittaneet. Tissittömydestä kun olen aina saanut kuulla, niin kiinnosti, ovatko kaikki sitä mieltä, että tällainen tissitön lauta on kauhea. Olen saanut esim. baarissa tuntemattomalta kommenttia, että olen yhtä muodokas kuin teinipoika. Tottahan se, mutta kun en sille mitään voi.
Kuikelous on geeneissä, äiti samanlainen, olen venäläistä syntyperää, sillekään en mitään voi.
Ja pienet tissit on kätevät: ei hölsky, ei riipu ja paidat istuu. :)
Ja pienet tissit on kätevät: ei hölsky, ei riipu ja paidat istuu. :)
mulle tuli riipputissit raskauksien jälkeen vaikkakin aa-kupit niin ovat niinkuin ilmapallot. Ja paidat ja mekot ei nimenomaan istu kun löpöttävät tyhjänä. Toki tämä riippuu siitä että kuinka pienet ja kuinka pienet suhteessa muuhun vartaloon. Mulla esimerkiksi paidat kokoa 36/38(tosi leveät hartiat) mutta tissit aa kupit, niin kyllä on pukeutuminen vaikeaa, kaikista jää etumus tyhjäksi.
No jokatapauksessa ap:lla kaunis vartalo, kelpais kenelle tahansa,paitsi tissimiehelle.
Huomiohakuinen persoonallisuushäiriö??
Vähän vaikuttais siltä kun tulet tänne hakemaan hyväksyntää