Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein teet itse hernekeiton alusta lähtien (herneitä ei tartte kasvattaa?
Kommentit (22)
Kukaan ei syö hernekeittoa kuin koulussa. Ei ole niin suuri herkku, että kotona tehtäisiin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kun raha on tiukilla. Liotan vuorokauden ja annan kiuhua useita tunteja siten, että herneet on ihan muussina keitossa. Riippuen herneistä 2-8 tuntia ja tietty nälän määrä vaikuttaa, että kuinka kauan jaksaa ensimmäistä lautasellista odottaa :) Uudelleenlämmitettäessä on aina parempaa :P Mietinkin juuri, että voisin laittaa herneet likoomaan huomiseksi.