Mitä mielikuvia Michael Kors -merkki herättää? Esim. laukut?
Kommentit (117)
En oikein tykkää, persoonatonta ja överiksi vedettyä luksusimagon tavoittelua.
pissistä joka suostuisi käyttämään sellaisia laukkuja. Aikuisille yli 30-vuotiaille naisille selkeästi tehtyjä. Ei pissikset käytä mitään laukkuja, mitkä maksaa yli 30 euroa, tiedoksi!
t. Amiksen ope
joilla on noita laukkuja on töissä pankissa, markkinoinnin parissa tms, yleensä kauppatieteen koulutus takana. Uranaisten laukkuja, sellaisten jotka käy työmatkoilla ulkomailla ja vielä lomillaankin ja joilla on muitakin muutaman sadan euron hintaisia laukkuja.
liike on Stockmann.
Michael Korsista tulee mieleen vain Stokka.
Köyhän miehen LV.
Munkin mielestä MK on myös vähän pentujen merkki. Tai ei ehkä pentujen, vaan luksuselämäntyyliä tavoittelevien köyhimysten. Olipas ikävästi sanottu. En itse ostaisi kyseistä brändiä, koska se profiloituu mielestäni negatiivisella tavalla.
näitä pentuja joilla on Michael Korsin laukku ja Burberryn vaatteita - Porvoossa ???!!!
En ole eläissäni nähnyt ainuttakaan.
Mulla MIchael Korsista tulee mieleen vain ja ainoastaan Muodin Huipulle -realityn ihana tuomari. Siksi voisin ostaakin laukun, jos olisi kiva.ahinko että ainoat jotka oon nähnyt siltä merkiltä, ovat olleet mallia "ketjua liskoa kultaa" eli vähän mummoja.
Munkin mielestä MK on myös vähän pentujen merkki. Tai ei ehkä pentujen, vaan luksuselämäntyyliä tavoittelevien köyhimysten. Olipas ikävästi sanottu. En itse ostaisi kyseistä brändiä, koska se profiloituu mielestäni negatiivisella tavalla.
Mikä (saman hintainen) merkki profiloituu myönteisesti?
Mikä (saman hintainen) merkki profiloituu myönteisesti?
ahinko että ainoat jotka oon nähnyt siltä merkiltä, ovat olleet mallia "ketjua liskoa kultaa" eli vähän mummoja.
laukut ovat sekä liian pissiksiä, että liian mummoja.
Av-mammat ovat mielipiteineen taas jälleen kerran maineensa veroisia LOL
saa siis parilla sadalla eurolla nykyisin? Onko Porvoossakin Stocka?
laukkuja ja nyt kun olen niitä nähnyt niin toteanpa vaan, että varmaan ovat suosittuja Venäjällä.
Lähinnä tulee mieleen bloggaajat, jotka rakastavat mustia kynähameita, valkoisia paitapuseroita ja Zaran villakangastakkeja. Ranteessa tietenkin komeilee kultainen jättikokoinen Kors.
ahinko että ainoat jotka oon nähnyt siltä merkiltä, ovat olleet mallia "ketjua liskoa kultaa" eli vähän mummoja.
laukut ovat sekä liian pissiksiä, että liian mummoja.
Av-mammat ovat mielipiteineen taas jälleen kerran maineensa veroisia LOL
Taitaa ostella, jotta näyttäisivät nuorilta.
muka hieno merkki? Eikö ne tee niitä pieniä taitettavia kauppakasseja?
saa siis parilla sadalla eurolla nykyisin? Onko Porvoossakin Stocka?
jollekin käsilaukulle? Eikö siihen voisi suhtautua - hmm - käsilaukkuna?
mutta rahat eivät riitä.
Pissiksille.