Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
181/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan… Vähän jäänyt vähemmälle palstailu. Mut voi, jälleen kerran, poistaa listalta :( Nyt menossa jo kp 3/28-30 yk 12 Kait se kummiskin joskus on meidänkin vuoro…. Masentaa.

Vierailija
182/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saadaan hiljalleen plussia tänne.. Onnea Askupa! :) plussalta tuo minusta näyttää..

Pahoittelut uuden kierroksen aloittaville ja tsemppiä!

ON: täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia. Tuossa to-pe välisenä yönä tuntui kovaa viiltävää kipua (yhden ainoan kerran), mutta ei mitään muuta. No viikon päästä pitäs menkat tulla, joten jäämme odottamaan.

Toivottavasti plussajono kasvaa :)

Itseään ja muita jännittäen: Summer kp 22/27-28 yk 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/433 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katjuska83: Tervetuloa joukkoon! Hyvin selkeet ovisoireet sulla kyllä :) Mä en tosta valkovuodosta tiedä et merkkaako se mitään, omalla kohdalla ei ainakaan koska edellisessäkin kierrossa kuivakausi alkoi vasta kuukautisten jälkeen eikä heti oviksen jälkeen.Täälläkään ei ole mitään tuntemuksia, dpo 2-5 oli rinnat tosi arat ja kihelmöivät mut ne tuntemukset hiipu sit vähitellen ja nyt ei ole juurikaan mitään.Sama fiilis kuin sulla et meniköhän taas harakoille tämä yrityskierto kun ei ole oireen oiretta,en ainakaan hoksaa mitään normaalista poikkeavaa.Mut eihän vielä heitetä kirvestä kaivoon, eihän sitä koskaan tiedä ;)

Pempsu: Voi harmi kun ne menkat tulikin! :/ Mut kovasti tsemppiä, hyvä kun pääset gynen juttusille kun eihän tuo ihan normaalii oo et peräkkäisissä kierroissa testit näyttää plussaa mut menkat sit alkaakin. Tuuhan kertomaan mitä siellä sanottiin (jos vaan haluat,mä ainakin olisin utelias kuulemaan mitä gyne osaa tuohon sanoo).

syli: Sullakin on jännät paikat, mäkin odotan menkkoja kuun vaihteeseen viimeistään! Vois itsekin odotella kyllä itsenäisyyspäivälle testaamista,silloin olis menkat viikon myöhässä normaalikierrosta.Yleensä mulla niiden alkaminen sijoittuu kp27-29 väliselle ajalle, mut välillä on venynyt kp32:een asti et siks tossa listassa mulla on liukuva tuo kierron kesto.Mä jännäilen tääl sunkin puolesta :)

Minni*86*: Tsemppii uuteen yrityskiertoon, toivottavasti pääset plussaamaan! Jep, vielä on mahdollisuus teilläkin elokuun vauvaan, mä pidän peukkuja pystys jos tää ois teille nyt se tärppikuu!

Minnihiiri81: Mäkin tässä kierrossa kun testasin ekan kerran ovistikkuja niin meinasin jo hermostuu et eikö sitä ovisplussaa tuu sit ollenkaan.Mut sithän se tuli ku osasin sitä vähiten odottaa, toivottavasti raskaustestin kanssa kävis samoin:D Mulla on kierto n. 28pv ja ovisplussan sain kp15.Sulla on vähän pitempi kierto, eiköhän se ovisplussa sieltä yllätä sut ja tuu ens viikon aikana! Mä lisään sut listoille! :)

Auringonkukkanen:): Pahoittelut sullekin menkkojen alkamisesta ja tsempit uuteen kiertoon! Mut mun laskujen mukaan jos tästä kierrosta tärppäis niin laskettu aika olis vielä elokuun puolel,poistanko sut kokonaan vai jäätkö vielä tänne? Toivottavasti teillekin pian plussa suotaisiin,pitkästi yritystä takana jo et sais se luvan olla jo teidän vuoro!

Summer88: Tuo viiltävä kipu kuulostaa mun korvaan kiinnitymiskivulta? Itse en ole tuntenut oviksen jälkeen enää mitään, vähän on usko loppunut tähän kiertoon mut kyl täs silti jännittää loppukuu et miten käy,tuleeko täti vai ei.Häntä ei oo kyl kutsuttu mut taitava se on änkeemään väkisinkin...

Rena: Huhuu, onko siellä mitään tuntemuksia? Eritoten siks kiinnostais kun meillä sama kp ja ovisplussattukin samaan aikaan:)

Omanapailut nyt jää, ei mitään informoitavaa täällä:D No any feelings, ihan normaali olo.Mut vielä pieni osa minua tahtoo silti uskoa et elokuussa saatais pikku nyytti maailmaan ? :)

naminami kp 25/27-32, dpo 9

Vierailija
184/433 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitten yhtään mitään! Pientä heikotusta, kuin olis verensokeri alhaalla, on tuntunut oikeestaan nyt koko päivän, en usko kuitenkaan olevan raskausoire.. Luulen että viime viikon huono olo -tuntemukset johtu siitä että mulla nousee selkeesti lämpö oviksen jälkeen. Sit tuntuu niin kuin olis kuumeessa.. Eli ei tosiaan enää mitään, en usko raskautumiseen tippaakaan. :/

Anskupa: toivottavasti menkat pysyis poissa ja tästä tulis eka plussa! :)

Pempsu: harmi että tälläkään kertaa plussa ei ollut pysyvä. Toivottavasti gyne osaa sanoa asiaan jotain. Ilmiselvästi alkio hedelmöittynyt ja kiinnittynyt mutta ei vaan jaksa pysyä matkassa. Siihen käsittääkseni on lugesteron tai vastaava lääkitys tueksi.

Vierailija
185/433 |
25.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotetaan mielenkiinnolla, koska elokuisiin saadaan eka plussa! Harmitus teidän puolesta, joilla alkanut uusi kierto :-( Paremmalla onnella sitten uuteen kiertoon!

Omaa napaa: tänään aloitin ovistestailut ja tikkuun tuli haalea viiva. Sen vahvistumista nyt vaan odotellaan. Miten teillä, jotka olette testailleet, nuo viivat on päivien myötä vahvistuneet? Kauanko on mennyt haalean vahvistumiseen kunnon viivaksi? Itsellä ei ole aiempaa kokemusta ovistestailusta.

Leppoisaa sunnuntain jatkoa ja paljon plussatuulia!

186/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin pikaisesti päivittämään omat kuulumiset, oon kyllä käynyt lukemassa ahkerasti muiden viestit! :) Anskupalle onnea, toivottavasti plussa vahvistuu!

ON: Tänään kp 26/25-29 ja menkkoja odotellaan alkavaksi. Rinnat sivuilta vähän arat (ja isot) mutta on monesti ennen menkkojakin. Eilen aamupäivästä alkoi kovat menkkakivut ja odotinkin kokopäivän että sieltä ne tulee, vaan ei! Särkylääkkeenkin jouduin ottamaan. Nyt aamulla kuitenkin kivut poissa, vähän vaan nippailee masua. Jotenkin en vaan usko että olisin raskaana, eipähän tule pettymystä :)

Ja ainiin, epäilystä vahvistaa vielä se, että testasin la kp 24 negan. Liian aikaisin tosin testailin, vaan kokeilin pikkujoulujen vuoksi varuilta. Lähdin kuitenkin autolla :)

187/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ensin hieman minusta tarinaa:

Päädyin kirjoittelemaan tuonne suurperhekuumeilijoiden pinoon, mutta siellä on aika hiljaista, joten siksi ahdan itseni myös tänne;)

Meillä on mieheni kanssa neljä ihanaa poikaa, joista nuorin täyttää alkuvuodesta vuoden. Lapsiluvun piti olla täynnä, mutta niin vaan viidennestä villahoususta haaveilen. Tämä haaveilu on ehdottomasti viimeinen ja seuraavan jälkeen (jos se meille suodaan), tahdon sterilisaation... nyt ainakin tuntuu siltä.

En tiedä kuulunko tähän pinoon, mutta tämä näytti olevan viimeisin kuukausipino. Minulla on vasta kuukautiset käynnistymässä synnytyksen jäljiltä, joten kp:stä ei oikein mitään tietoa. Noin pari vk sitten alkoi hyvin niukka vuoto, joka yltyi vasta viikko sitten ns. normaaleiksi menkoiksi, jotka nyt hiipuneet taas hyvin hyvin minimalistisiksi... tai oikeastaan vuotoa ei enää ole, mutta paperiin jää kuitenkin aavistus jotakin väriä. Tästä syystä kp:tä vaikea määrittää... hmm!

Ehkä seuraavat menkat selventävät asiaa?! Kiertoni on ollut aina 29-30 päivää, toivottavasti olisi yhtä säännöllinen nytkin.

Onnea kaikille yritykseen! Itse luulen olevani tällä kertaa täällä suht pitkään, johtuen vasta käynnistyvästä kropan toiminnasta... Saas nähdä...

Vierailija
188/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ovistestit näyttää koko ajan haaleeta viivaa, ja sitten yhtäkkiä pärähtää plussa, joka pysyykin sit lähes aina 2 päivää peräkkäin.. Eli itse en ainakaan huomaa että viiva pikkuhiljaa vahvistuis, joten kannattaa vaan testailla joka päivä! :)

Täällä menossa dpo 10 tänään ja stressi nostanut viikonloppuna päätään. Tää työkiireet+koeviikko koulussa+kierron loppu -kombo taitaa sen aiheuttaa. Oon nukkunut viikonloppuna tosi huonosti, ja nyt olo on sen mukainen. FF ennustaa menkkoja alkavaksi keskiviikkona... Sitä odotellessa.

189/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eilen hailun valju olo ja olin ihan poikki. Laitoin ne viikonlopun pikkujoulujen piikkiin. Illalla kun mies kävi tupakalla, sanoin ettei tule nyt mun lähelle, kun haisee niin hiton pahalle. Sitten mua ihan kuin kuumotteli yöllä ja nipisteli alavatsasta, nukuin tosi huonosti. Aamulla tyttö riehui meidän sängyssä ja piti ihan rintoja suojata, kun niitä ihan särki. Kaapissahan oli yksi viime kierrolle ostettu testi, niin kävin sen tovi sitten tekemässä ja niinhän siihen viiva tuli!!! Toki haaleampi, kuin se itse testi-ikkunan viiva, mutta selkeä kuiteskin. Nyt oon hämmennyksestä ihan muissa maailmoissa ja töihinkin pitäisi kohta lähteä. Täytyy tällä viikolla testailla uudestaan joku aamu.

En valitettavasti pysty nyt keskittymään muiden juttuihin, kun oon niin sekaisin koko nainen :-)

Nyt niitä viivoja pissailemaan

Vierailija
190/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami jännätään yhdessä, vaikka oonkin melko varma et uuteen kiertoon joudun. Toivon silti salaa et menkat ei tulis.

Tellu 1980 tervetuloa mukaan.

Maizaana siis raskaustestistä puhut. ONNEA!

Vierailija
191/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea Maizaana ja Anskupa :)

Toivottavasti pikkuiset pysyy kyydissä!

Pempsu: Tuu kertoo sit mitä gyne sano. Ihme juttuja noi haamut useassa kierrossa peräkkäin :o

Tellu: Tervetuloa kuumeilemaan :)

Oon täällä taustaillu joka päivä, mutta kirjottaminen on vähän jääny.. Nää kierron alkupäivät on niin tylsiä!

Osaako joku sanoo, kun olin havaitsevinani oviksen viime kuussa kp18, mutta menkat alko kp38.

Alkaako kuukautiset AINA 2vko ovulaatiosta? (ellei ole raskaana) Tällä kaavalla ajateltuna mun ovis ois ollutkin vasta kp24?

Aion tosiaan tikuttaa ovista tässä kierrossa. Hankalaa vaan, kun en tiedä onko seuraavastakin kierrosta tulossa yhtä pitkä vai lyheneekö se..

-Taikku- kp8/30-38(?)

192/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 1. Ärsyttää, turhauttaa, itkettää, suututtaa ja vaikka mitä muuta! Mutta ei auta, uutta yritystä vaan. Tsemppiä muille!

Mutta tosiaan, taas tämä kierto oli 25pv. Mulla menee ihan säännöllisesti kierrot niin, että jokatoinen kierto 25pv ja jokatoinen 29pv :) Seuraavaksi siis pidempi kierto tulossa... Onko muita joilla tämäntyyppiset kierrot?

Vierailija
193/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen tänne :)

Yk4 alkoi tänä aamuna onneksi!!

Vihdoinkin ne menkat alko, kun tiesin etten raskaanakaan voi olla.

Kierto vain venyi ennennäkemättömän ihmeellisen pitkäksi (50/29) ja ovulaatio oli vasta joskus kp35-36 tienoilla, niinkuin vähän aavistelin :D

Huh, ei mussa ehkä ookaan mitään vikaa. Pelkkää stressiä kun ovulaatio myöhästyi!? :)

Nyt taas uuteen kiertoon hymynaamoin :)

Bella, kp1/29, yk4

Vierailija
194/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviksen jälkeinen aika (luteaalivaihe) ei oo aina tasan kaks viikkoa! Nimim. Mulla 5-17 päivää viimesen vuoden aikana. Jokaisella pitäis olla oma vakiopituus mutta ei esim mulla. Eli todnäk sulla ovulaatio on ollut sillon kun oot bongannutkin. :) sehän tuossa epäsäännöllisyydessä on inhottavaa kun ei tiedä koska aloittaa tikuttelun. Mutta parempi liian aikasin niin ei mee ohi. Ja sullekin vinkkinä jos sulla on liuskatestejä niin koita halkaista pituussuunnassa kahtia! :)

195/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan että päästään uuteen yritykseen..ärsyttää tämmönen tuhruttelu..ekana päivänä vuotaa ku seula ja sen jälkeen tuhruttelua.. mutta jahka tää täst,niin pidetään isäntä tyytyväisenä.. onnee plussanneille :)empä sit taaskaan tullut tilanneeksi ovistikkuja..ihan mielenkiinnosta tekis mieli kokeilla.. millonkohan niit pitäis alkaa käyttää? Siis millä kiertopäivillä?

Vierailija
196/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wagner3: No mäkin oon viel ihan untuvikko noiden ovistestien kaa, mut tässä kierros eka kertaa tikuteltuani huomasin et mulla ainakin tummu pikku hiljaa se viiva,sit yhtenä päivänä selkeesti tummempi.Kp 10-12 viiva oli aikalailla yhtä hailakka,sit kp13 oli tummunut ja tummuikin kunnes kp15 ovisplussa ja siitä sit nopeeta haalistui.Kp16 oli jo taas haamu.Näin täällä.Tuol kun viestejä selaa taaksepäi löytyy kuvakin mun tikkuiluista:)

Tellu1980: Tervetuloa mukaan, mä laitan sut tonne mukana myös-pinon jatkoks! :)

Rena: Toivottavasti ne menkat ei sieltä sit alkais!

Maizaana: Hurjasti Onnea plussasta, toivottavasti viiva vahvenee! :)

syli: Tääl on kans vähän sellainen fiilis et uus yk pärähtää käyntiin ihan näinä päivinä...Mies ihan täpinöissä odottaa miten menkkojen kans käy, mä olen koittanut saada häntäkin täs takaisin todellisuuteen mut eihh,se vaan intoilee et jospa täti ei tuliskaan visiitille tällä kertaa...

Taikku: Mäkin olen kuullut ton et jokaisella naisella tuo "luteaalivaiheen" pituus on yleensä vakio.Ei tosin hajuukaan mikä se itsellä on,kun oviksen ajankohdasta ei ole koskaan ollut tarkkaa tietoo muuta kuin nyt ovistikkuilut antoi ihan hyvää osviittaa siihen.

Aurinkoinen -89: Voi hittolainen kun siellä menkat alkoi:/ No mut tsemppiä ja paljon plussatuulia uuteen yritykseen! :) Jos sä nyt tästä kierrosta plussaisit niin eikö laskettu aika ois aika hilkulla tos elo-syyskuun vaihteessa? En vielä siis uskalla poistaa sua kokonaan täältä elokuisista,päivitän tuonne listaan mut huikkaa jos tahdotkin siirtyy syyskuisiin.

-Bella-: Tervetuloa, lisään sut listoille! Mulla kans venähtää kierrot joskus ihmeen pitkiks,syynä voi olla niin monen tekijän summa.Nyt on onneks pysynyt suhkoht aisoissa,vaan aina sitä pelkää et entä jos menkat venyykin taas kahden kuukauden päähän...Se on niiiin hermoja raastavaa kun menkkoja ei näy mut testitkään ei näytä plussaa,siin menee pienen naisen pää ihan pyörälle kun ei tiedä missä mennään:/ Mut tsemppii sulle uuteen yritykseen, toivottavasti sun kroppas ei toista kertaa panttaa menkkoja tuollai! :)

haaveissa neljäs: ovistestien tikuttelu aloitetaan kiertopäivän mukaan ja ainakin siihen asti tikutetaan, että selkeä ovisplussa pärähtää.Esim. kun mun kierto on 27-32 pv niin aloitin tikuttamisen tuon 27:n päivän mukaan elikkäs kp10, sun pitäis siis aloittaa testaus kp11 alkaen jos kiertos on minimissään tuo 28 listan mukaan.Mäkin ihan mielenkiinnosta kokeilin ja noita jäikin yli seuraavaa kiertoo varten niin tikkuilen sit varmaan siinäkin.Mulla ainakin autto nuo tikut bongaamaan oman kehon ovistuntemuksia, selvispähän mulle mitä ne kipuilut kierron puolessa välissä on:)

Plussatuulia koko porukalle, kaksi haamujengiläistä jo tääl saatukin ja toivottavasti viivat vahvenee sekä niitä tulis lisää! Anskupa ja Maizaana mä voin laittaa teidät plussanneisiin heti kun haluatte, en vielä uskalla ilman lupaanne jos haluatte vielä odottaa viivan vahvenevan:)

197/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin jäädä tänne vielä kuumeilemaan mielelläni, kun täällä niin hyvät keskustelut ja tosiaan jos sattus lyhyempi kierto niin LA ois elokuun puolella, tai sit ihan syyskuun alussa. :) Menkat ei tosin alkaneetkaan vielä kunnolla, ihme vaaleenpunasta valkkaria vaan tulee, mutta uskon että yöllä alkaa ihan kunnon menkat.

Vierailija
198/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaslaskurin mukaan la kuitenkin olis vasta 2.9. eli en sen mukaan kuuluis sitten tännekään. Noh, enpäs siis tulekaan! :o Höh! Ei päästy ees yrittämään elobeibiä :(

Vierailija
199/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveissa esikoinen. Clearbluen ovistesteillä hymynaama kierron 15pvä.

Puffeli 21/28-30 yk1

ps. kyllä on vaikea malttaa odottaa... tekis mieli jo testata. Onko kukaan testannut ennen kierron päättymistä?

200/433 |
26.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, tuolta heinäkuisista tulin kurkkimaan miten "tutuilla" sujuu elovauvan yrittäminen niin ajattelin kommentoida tuohon ovistetstailuun:

itse testailin viime kuussa kp 10-18, haaleita viivoja tuli vaan koko ajan, kp 14-16 paikkeilla oli jotain ovismaisia tuntemuksia mutta testiviivat ei yhtään voimistuneet. Ovuloinut olin kuitenkin, koska plussasin kp 28/28 ja varhaisultra vastasi lähes viikkoja joten jossain niillä main se ovis on ollut kuten luulinkin!

Eli näköjän ei niihin voi täysin luottaa...

Hurjasti plussaonnea kaikille tänne elokuisten pinoon!!!!!!

napsunen 9+0