? ELOKUISET 2013 ?
Kommentit (433)
KP 20 (30-32)
Ihan kumma juttu. Mä olen kp 16 lähtien stiksannut mutta en ole bongannut kunnon viivaa, haamun kylläkin. Se oli toissapäivänä, eilen niin haalea etten ole varma oliko siinä mitään ja tänään ei kyllä varmasti ollut. Toissailtana mulla juili vatsaa tosi kovaa illalla, niin kovaa vihloi että kipeää teki. Rinnat on kummallisen oloiset, nännejä kutittaa ja ne on arat (tuntuu kipeältä jos niitä koskettaa ja t-paidan hankaaminen tuntuu ikävälle) ja lisäksi niitä kuumottaa. Mulla on kummallisia palelluskohtauksia, välillä leuka lyö loukkua ja saa kiskoo villapaitaa päälle ja hetken kuluttua on hiki. Limoja oon koittanu tutkailla, ja eilen lorahteli oikein kunnolla (luulin pari kertaa että pissat tuli housuun). Lämmöt ollut 36.1-36.5 mutta tänään mittasin 36.9. Tosin nuo on aina mitattu eriaikoihin (mä teen vuorotyötä joten sekin vaikuttaa ettei lämmönmittaussyteemi ole välttämättä tarkka). Pissalla juoksuttaa tiheesti, tosin myös janottaa. Sitten mua ihmetyttää se, että vaikka olis unien aika ja hiukan ramasisi niin ei meinaa uni tulla, valvotuttaa. Yöllä näen hassuja unia (yleensä en muista näkemiäni unia, nyt muistan).
Kummaa tästä nyt tekee sen että tikkujen mukaan en ole ovuloinut mutta kaikki oireet viittaisi että olisin...ota tästä nyt selvää!!!!!
Talletuksia ollaan tehty, joten jos ois sattunu jostain kumman syystä ovis kuitenki tulleen niin siellä venttailee siimahäntiä...
Plussatuulia puhaltelen kaikille ja hyvää mieltä toivottelen...
KP 20 (30-32)
Pissalla juoksuttaa tiheesti, tosin myös janottaa. Sitten mua ihmetyttää se, että vaikka olis unien aika ja hiukan ramasisi niin ei meinaa uni tulla, valvotuttaa. Yöllä näen hassuja unia (yleensä en muista näkemiäni unia, nyt muistan).
Plussatuulia puhaltelen kaikille ja hyvää mieltä toivottelen...
Moi! Mulla ois nyt dpo 8 tänään ja viimeyönä vain pyörin sängyssä eikä uni oikein malttanut tulla. Juuri kuten siis angelblue sanoo omassa viestissään, että vaikka unen aika olisi ja väysttäisikin, niin uni ei tulekaan ykskaks. Päivällä sitten jos on mahkut laittaa pötkölleen, niin uni tulee yllättäen, vaikka ei mitenkään erikoisemmin väsytä.
Viimeyönä oli myös jotain erilaista.. Vilunväristyksiä meni läpi kehon, vaikka oli paksu peitto päällä, alavatsaa jomotteli ja piikitteli sekä yhtäkkiä tuli huono olo! Piti aivan nieleskellä ja vaihtaa asentoa jne, mutta se kesti hetken aikaa. Mihinkään ei tarttenut silti sännätä, mutta se kuvotus... Ensimmäisen kohalla ei ollut olon oloa, toisen lapsen kohalla aamuisin kuvotti kaikki, mutta että yöllä. Ja liekkö on jotain kuviteltua kuvotusta..Senkin saatan tehä huuruissani. Näin myös unta, että pissasin hailakan plussan! :D En ole uskaltanut alkaa testailemaan, ennen menkkojen oletettua alkamista, kun en halua pettyä. Niin kovasti lasta toivotaan, ja paha mieli iskee heti jos pissaan selvän negan, kun jotkut ovat näillä dpo:illa saaneet hailakoita plussia... Sitten sitä menettää toivonsa kokonaan.
Oireet eilen mitä laitoin merkille:
Lievä uupumus, päänsärky, jomotus alavatsassa; välillä vain toisella puolella, välillä molemmilla puolilla. Myös sen laitoin merkille että hiukan paineen tunnetta ja lievähköä ummetusta..Nämä yleensä menkkoja edeltävinä päivinä, joten pelko on suuri että täti kurvaa paikalle. Raskautumisen todennäköisyys pitäisi kyllä olla suuri, talletuksiin ja ovulaatioon nähden!
En tiedä mitä ajatella, tämä tekee minut hulluksi! Enkä varmaan ole ainut.. :D
Mitä olette mieltä, kannattaisiko minun tehdä testi, jos pian vaikka ilmestyisi se haamu..Mitä olette mieltä oireista..Nekään kun ei niin massiivisa ole kuin joillakin täällä.. Ehkä en ole NIIN älyttömän tarkkaan etes kuunnellut omaa kehoani, vain ne merkittävimmät painanut mieleen. :)
Hauskaa keskiviikkoa kaikille!
-ansku
Onpa tullut viestejä ketjuun, alkaa olla jännät paikat monella! Tseppiä vaan tasapuolisesti!
Minä minä minä: Yrityskuukausi ollut yrityksen osalta vähän heikkoa. Meillä on podettu syys"väsyä" ei vaan jaksa oikeen mitään duunipäivän jälkeen, ei edes sitä... No ei silti kirvestä kaivoon, toivottavasti laatu/ajoitus korvasi määrää =) Nyt on tullut sitten kaikenlaisia oireita mitä spekuloidaan kiivaasti: palelu, kuvotus, väsymys, kiukku, huimaus, sormien turvotus... ja odotellaan koska vois testaa!
Aamuyöstä heräsin ihan kamalaan pistävään/repivään kipuun alavatsalla kun ilmeisesti olin vaihtamassa asentoa. Hitto että kävi kipeää. Näitä tulee aina välillä mutta tällä kertaa eritysen kovasti (tai sit se vaan tuntu tavallista kovemmalta kun heräsin kesken unien..). Saatto tietty olla että mulla oli vaan rakko sopivasti täynnä.
Muuta: Tämä aamupäivä mennyt heikotuksessa vaikka oon syönyt aamupalan ihan normaalisti. Näitäkin tulee ajoittain mutta ihmettelen silti koska yleensä heikotus johtuu siitä että ei oo syöny kunnolla. Lisäksi eilen ja tänäänkin käy sydämestä! Ei oo kivaa, mutta ei myöskään mulle mitenkään erityisen omituista.
Laitoinpa nämä nyt tänne kuitenkin muistiin niin seuraavalla kerralla voi kattoo et mikä EI tarkota mitään. :D (silti ihan pienesti toivon että nää ois jotain oireita, mutta aika kaukaa haettua...)
kp 21/30, dpo 5
angelblue: Tiedä vaikka olisit ovuloinut jo ennen kp16 ja nuo oireet kertois ihan jostain muusta kuin ovulaatiosta ;) Huiii plussatuulia!
anskupa:Sullakin aika lupaavan kuuloinen liuta noita oireita, toivottavasti ei ole mieli tehnyt tepposet vaan ne olis juurikin niitä raskausoireita! Ja et oo ainut joka tulee hulluksi kierron loppua kohden,mä friikkaan itsekin täällä kohta ja ensi viikko on varmaan vielä pahempaa piinaa:D Musta sun kannattas odottaa tota testaamista, ihan oman mielenterveytes kannalta.Sori sanon suoraan mut jos vaikka tulis nega niin se kyl latistaa fiilikset,itse ainakin olin viime kierrossa ihan maassa vaikka ainahan on se mahdollisuus että on tehnyt testin liian aikaisin.Tiedän et on hankalaa olla kärsivällinen mut sinuna mä odottelisin, mielipidettähän kysyit:) Plussatuulia sinnekin!
Heinäkeiju: Hyvät mahikset sielläkin, kyllähän se laatu ja ajoitus on tärkeä pointti raskautumisessa! *puuh* plussatuulia!
Rena: Tsemppiä ja plussatuulia sinnekin, samoissa kiertopäivissä mennään! Onpa ainakin helppo laskea tuo dpo:kin kun samana päivänä ovisplussattiin,jos mä en pysy laskuissa niin sulta voi sit varmistaa:) Mulla kans eilen otti syrämmestä, tai jonnekin tuonne keuhkoihin/sydämeen pisti pariin otteeseen.En tiedä tarkoittaako mitään, huonolla syönnillä meni eilinen kun ei oo ruokahalu kohdillaan...Ja heikottanu on kans, mut sekin menee ihan täysin vähäisen syömisen piikkiin.
Kivaa jännätä itsensä ja teidän puolesta, ihan mahan pohjaa kutkuttaa kun lukee muiden oireita ja toteaa itsellään olevan aika samantyyppisiä...Jospa saatais komee plussajono tähän ketjuun! :)
ON: Täällä tää tissien aristelu/vihlonta/nippailu/kihelmöinti vaan jatkuu, eilen suihkussa pelkkä vesikin sai nipistelytuntemuksia aikaan.Aika hämmentävää, mulla kun normikierrossa EI IKINÄ oo ollut mitään vastaavaa! Täähän alkoi silloin kp18 illalla (dpo2?) joten hankala uskoo et raskauteen viittaa kun noin aikaisin alkanut vaikka tuskin kiinnittyminenkään olisi kerennyt tapahtua.Tää vaan on päivä päivältä voimistunut, jos nyt ei kärsi edes suihkussa käydä ilman että rintoja aristaa.Onhan nämä vähän turvonneetkin ja jotenkin kovemmat,pistää vaa miettii et mikäs sit on hätänä jos tää ei mikään raskausoire ole...Kiva kun mä tääl vaan paasaan mun rinnoista, mut minkäs teet kun kauhistuttaa tällaiset tuntemukset et mitä hittoo nää vois olla! :o
Viime yönä heräsin monta kertaa mahan vihlontaan,varsinkin jos kylkeä käänsi niin sen sai heti tuta mahan pohjassa.Muuten en ole havainnut muita tuntemuksia (paitsi vilun,nytkin paleltaa vaik ihan vaatteet päällä tässä ollaan:D),just tää tissihomma on se voimakkain oire.Vaikee uskoo et kuvittelisinkaan, kun vaikka en edes miettis sitä niin tunnen kihelmöintii aika-ajoin ja liivitkin tuntuu epämiellyttävältä.
Puottakaa mut nyt pilvistä ja sanokaa ettei nuo mun tissituntemukset voi mitenkään olla merkki raskaudesta koska ne on alkanu liian aikaisin!!Sanookaa se päin pläsiä niin mä rauhoittuisin enkä turhaa vaahtoais,please :D
Mun piti pysyy ihan rentona ja rauhallisesti odotella menkkoja mut voih, minkäs teet kun menkkojen oletettu alkamispv lähestyy ja ajatukset sumenee sitä mukaa...Huih! Jos ei menkkoja näy kp 27-32 niin testaan kyllä 4.-5.12, sitä ennen koitan olla miettimättä tuolla kaapissa huhuilevia raskaustestejä etten vaan sortuis pissimään tikkuun liian aikaisin:D Saapa nähdä onnistuuko se missio...
naminami kp 21/27-32, dpo 5
Heinäkeiju: Täällä on kans siltäkin rintamalta syysväsyä..
rena: mä kans laitoin ittelleni listaa ku ei sitä sit enää ens kierrossa muista mikä oli normaalia (= Mut toivotaan että toi sun oireisto olis sitä itteään (=
anskupa: mulla oli kans pari yötä ettei nukkumisesta tullut mitään.. Olin järkyttävän väsynyt mutta ei uni tahtonut tulla kun heräsi yöllä (ja monta kertaa)
namin ami: ei varmaankaan noin aikaisilla vielä kiinnittymiseen viittaa. ainakaan toivottavasti koska sitten pieni on kyllä väärässä paikassa mutta toivotaan että se
viittaa erityisen hyvään keltarauhasen toimintaan eli ovis ainakin on hyvin tapahtunut bd Eli jos ne jatkuu hyvän aikaa ja voimistuu siinä dpo 8-10 niin sitten on hyvinkin raskaus alkanut (= Toivotaan toivotaan
ON: muut oireet on tyystin hävinneet eilen (väsymys on ainoa mukana oleva ja paksu valkovuoto ja nenän tukkoisuus) kyljet on kipeet ollut tänään. Ihan ku olisin ne reväyttänyt.. Tää on aivan uutta
Tosin en usko kuin tätiin enää.. Olin eilen tosi kiukkunen eli se tietää kyllä tädin tuloa pahasti. Tänään en ole testannut mutta eilen
oli ihan nega.. )=
Minni*86* kp 22/24(28) dpo 13 yk7
saa varmaan seuraanne liittyä?
Multa otettiin kierukka 6.10. pois (oli vuoden ja 3kuukautta)
Tämän jälkeen alkoi kuukautiset 29.10. ja ennen kierukkaa kiertopäivä oli aina tasan 30 päivää...
Ei olla kierukan pois oton jälkeen käytetty ehkäisyä, sillä kovasti kuumeillaan toista tulevaksi, esikoinen kun täyttää 3 ensivuoden elokuussa.
Minä 21 mies 22. Ja ei yhteisiä lapsia (vielä).
Ha haa, eli rinnat kipeähköt ja piukeat (kuten ennen menkkojakin). Palelee (töissä palelen pääasiassa aina). Nälkä (ei siis poikkea normiolosta). Suoraan sanoen vituttaa lähestulkoot kaikki (selkeä pms). Eli ei mitään tavallisuudesta poikkeavaa. olen satakymppi varma, että vitoskierrokselle siirryn ens viikolla. Eli ei mitään odotuksia.
Ois miljoonasti kaikkea tehtävää, eikä mua saa nyt innostumaan yövuoron jälkeen mistään. Jumppaan piti mennä, mut siinäkin on ihan riittävästi että saa lapsen vietyä harrastamaan. Ihan zibbi olo. Toi hiton pimeyskään ei auta tähän ankeuteen ja laskujakin tipahtelee joka päivä. Plääh. Anteeksi tämä valitusviesti täältä sohvan pohjalta. Ehkä sauna, villasukat ja hyvät unet auttaisivat tähän.
Perjantaina viettämään pikkujouluja koko viikonlopuksi, joten eipä ehdi onneksi piinailemaan.
Monella nyt jännät päivät, muistakaa että maltti on valttia. Oon mäkin jo useamman kympin ehtinyt laittaa noihin liian aikaisin tehtyihin ja turhiin testeihin. Jos niitä on jemmassa, niin ei mun itsekuri riitä olemaan niitä käyttämäti. Kuten ei valitettavasti moneen muuhunkaan juttuun :-)
tänään ei ole mun päiväni terveisin Maizaana
Kiitti Naminami, kyllä mä jaksan vielä odottaa. Jotenkin välillä tosi varma olo, et tärppi käynyt, mutta taas välillä tuntuu ihan hullulta koko ajan kuulostella tuntemuksia jne..
Tänään kyllä töissä tuli sellainen olo, että en voi vain kuvitella. Nipisteli ja juili vatsaa, ei niinkään alaselkäkipua niinkuin yleensä ennen menkkoja. Poskia kuumotti, helotin punaisena kuin pieni porsas ja välillä tuli kuuma kauttaaltaan (vaikka lähinnä törötän kassalla tekemättä mitään fyysistä). Myöskin hienhaju yllätti! :O Toki kyllä normi kierrossakin hiki pääsee yllättämään, jos huonosti sattuu. :( En tiedä mistä löydän deodorantin, joka pitää koko päivän.. Myös jano yllätti pariinkin kertaan (5h vuoro) ja rakko oli haljeta ennenkuin pääsin työvuoron loputtua vessaan! Työvuoron jälkeen teki mieli vain kaatua sohvalle ja laittaa silmät kiinni, jotenkin tämän päivän vuoro UUVUTTI, vaikka tosiaan niin lyhkänen ja iisi vuoro... Hassua, mutta välillä tulee vain sellainen olo.. :) saas nähä. :O
Tänne on mukava kirjoitella ja saada vertaistukea. On ihana kuulla tsemppausta samojen asioiden JA OIREIDEN kanssa kamppailevilta, samassa junassa kun ollaan!
Laskeskelin, että periaatteessa nythän se hormoni kunnolla alkaa vasta erittyä (jos on erittyäkseen), vai? olenko ulalla..? Kun tosiaan se dpo8 tuli tänään..?
Päivä päivältä lähenee 28.pvä kun menkkojen kuuluis oikeasti alkaa! Joinain kuukausina kierto on heitellyt, alkanutkin vasta seuraavan viikon alussa kun olisi loppuviikolla pitänyt alkaa ja toisinpäin, alkanut alkuviikosta kun loppuviikosta olisi pitänyt alkaa. MUTTA m.a.l.t.a.n mieleni.. Miehenikään ei anna minun ostaa r-testejä, kun ei halua mun vielä ressaavan liikaa.
Moikka!
Tulin tänne ilmoittautumaan. Yk 10 lähdössä. Nyt kp 4/43-95.
82
Mulla kanssa ihme oireilua.. Nään Unia ja muistan ne, mitä ei siis Normisti tapahdu ikinä :D nännit on hullun herkät ja vatsa vihloo, pyörii ja nippailee..
Ovis luultavimmin ollut viikonlopun paikkeilla eikä ainakaan olla missattu sitä jos on ollut viikon sisällä.. Hullut himot niin ei oo ainakaan "väkisin" yritetty :D
Rupee viikon päästä olemaan jännät päivät, koitan jaksaa testaamatta sinne asti..
Lisäksi väsyttää mutta ei nukuta.. Tulee siis pyörittää sängyssä illalla ja aamut on vaikeita.. Salilla oli niiiin voimaton olo tänään että ei tolkkua, vatsalihasten tekeminen ei meinannut onnistua oikeen ku ikävältä tuntui..
No jos ei nyt ole tärppi niin täytyy varmaan mennä pää tutkituttamaan :D
Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!!!
Lisätään vielä Jano joka ei ota sammuakseen ja vessaravailu..
Jaa unettomuusko täällä kuumeilijoita vaivaa:/ Mä kyl nukkusin varmaan kellon ympäri jos voisin,tännekin on iskenyt joku väsy.Tulis edes lunta niin ei olis niin märkää,mustaa ja pimeää tuolla ulkona!
Tiamisu ja 82, tervetuloa mukaan! :)
Aika isolla osalla porukasta on jännät paikat menossa ja viimeisiä viedään, toivottavasti mahdollisimman moni plussais tässä parin viikon sisään! Ja tietenkin nekin sitten omalla vuorollaan jotka ovat kierrossa vielä alussa:)
Maizaana tuolla totesikin, että maltti on valttia ja näinhän se on! Mulla on turha alkaa ensi viikolla vielä testaamaan mut jospa sitä sit parin vk:n päästä uskaltautus (siis siinä tapauksessa jos tätiä ei näy).
Hyvin osalla teistä tuntuu oireitakin olevan, luupaavalta kuulostaa ja toivottavasti ne onkin ihan sitä itseään eli merkkejä masuasukista:) Monilla tuntuu olevan "oireena" jano, voin itsekin sen allekirjoittaa kun tuntuu että täs pitäis koko ajan olla iso vesilasi kädessä ettei suuta kuivais.
ON: Rinnoissa edelleen samat tuntemukset kuin aiemmin: kihelmöinnit,nipistelyt,aristelut ja muut tuntemukset ei ole vahvistuneet mut ei kadonneetkaan.Ilma kiertää mahassa vaikken mitään erikoisempaa ole syönytkään,mut näin on monesti juuri ennen menkkojakin et alkaa turvottaa.Ruoka ei oikein maistu liikkumisesta huolimatta,mun äitikin piti kauheen saarnan riittävästä ravinnon saannista tuossa yks päivä kun totes mun näyttävän nääntyneeltä.Kyllähän mä söisin jos maistuis,mut kai tää jännitys ja menkkojen odotus ottaa vähän stressin päälle et vähäinenkin ruokahalu katoaa kokonaan.Noh,eipä tarvi ihmetellä jos ei menkkoja näy ajallaan kun niihinkin nyt kaikki tällainen vaikuttaa...
Nyt on mennyt kokonaan usko raskauteen, toisaalta hyvä niin ei oo sit niin fanaattisena vahtaamassa oireita ja miettimässä "onks tää sitä".Rauhallisin mielin tässä ollaan,vähän jotenki pettynyt ja alakuloinen fiilis,tekis mieli pillittää jostai tyhjänpäiväsestä koko ajan.Vaik ei täs ny kirvestä pitäs vielä kaivoon viskata mut tällaisilla oloilla alkoi tää ihana torstai-päivä :D Mieskin oli eilen yli 13 tuntii duunissa ja mulla kauhee ikävä sitä,illalla painuin melkein heti nukkuu kun se tuli kotiin et yhteinen aika aika kortilla ollut tällä viikolla...Haluaisin vaan käpertyy miehen kainaloon ja nukahtaa, sen teenkin heti iltapäivästä kun rakas tulee kotiin ?
Terveisin nimim. "olotila enteilee selvästi menkkoja kun tällainen maailmanlopun fiilis iski" :D
Mut plussatuulia muille, nyt oli mun vuoro laittaa tällainen ruikutusviesti mut minkäs teet :D
naminami kp 22/27-32
Pitkästä aikaa ehdin kirjoittamaan tänne. Olen kyllä lukenut kaikkien kommentteja, mutta ei ole ollut aikaa itse kirjoitella :/ Monella tosiaan näyttäisi olevan jännät ajat käynnissä ja toivottavasti kaikki saisivat jouluksi hyviä uutisia :)
Nonom, miten sulle kävi? Loppuiko vuoto vai alkoiko uusi kierto?
Anskupa ja muut oireita listailleet: itselläni on ollut edellisissä kierroissa rinnat todella pingottuneet ja kipeät ovulaatiosta eteenpäin, mutta tässä kierrossa ne kipeytyivät vasta dpo 11. Tämän lisäksi on ollut ajoittaisia vatsakipuja dpo 11 lähtien. Ja vilua koko ajan.
Testasin dpo 11 illalla Pregcheckin testillä selkeästi näkyvän testiviivan. Nyt en uskalla enää testailla, kun pelkään ettei se vahvistu kunnolla ja menkat alkaa kuitenkin :( Se olisi jo kolmas kerta putkeen :( Noh, sunnuntaina viimeistään pitäisi alkaa menkat, joten ei ole montaa päivää piinailtavana…
Koska muut aikovat testailla? Haaveissa neljäs? Auringonkukkanen?
Pempsu, dpo 13
Pempsu: Huisin jännää! Toivottavasti menkat pysyy poissa! Onko sulla aiemmissakin kierroissa tullut plussa, mutta kuitenkin sitten keskeytynyt? Kamalaa. :( Toivottavasti nyt ei käy niin.
Täällä ei mitään kummallista tänään. Pikkasen taas heikotti just ennen lounasta mutta musta kyllä tuntuu että tuo heikotus johtuu jostain ihan muusta kuin SIITÄ. Vaan mistä, enpä osaa sanoa. Nytkin karsee nälkä ja välipalaa saa vasta puolen tunnin päästä.
Tänään tuntunut "lievää" menkka kipua ja nyt menossa dpo4 vissiinkin. Onko muilla kokemuksia. Huonoa oloa myös ollut, mutta se voi johtua siitä että kuvittelen itselleni oireita :) Mutta tuo menkkakipuilu ei kyllä ole kuviteltua.
minnimamma kp19/29-30? yk2
eli pikaisesti ilmoittelen olevani yhä olemassa ja lukevani päivittäin viestit, mutta tän hullunmyllyn hoitamiseen tarvitaan useimmiten 2 kättä.
Hyvin omanapaisesti... kiertopäivät ovat jo aikas pitkällä ja viime sunnuntaina tullut veriviiru pyyhkiessä saattoi olla kiinnittyminen eli testaus vois olla edessä ens viikonloppuna :) Tänään kahvi uhkasi tulla rankan närästyksen siivittämänä ulos parisen tuntia juomisen jälkeen?? Viikonloppuna on ainakin lauantai niin tiukasti ohjelmoitu että voipi olla, että testaaminen ei ole ensimmäisenä edes mielessä. Mutta jos sunnuntaiaamuna jaksais (ellei ole lauantain tuplasynttäreiden jäljiltä ihan raato, kun mieskin on yllätystyömatkalla ja koko härdelli kaatui mun niskaan).
Rontsu kp 28
Tosiaan monella aika jännät päivät edessä, täällä kans odotellaan alkaako sunnuntaina menkat vai ei...
Minnimamma: Minulla kans tuntunut varsinkin iltaisin menkkakipua (viime- ja toissailtana) Ja ihmettelin asiaa, koska yleensä menkkakipuni alkavat vasta samana päivänä kun itse menkat alkavat... Muutaman kerran on myös vihlassut mahaa viikon aikana, mutta en vielä uskalla toivoa mitään. Näkee sitten ens viikolla tuleeko täti kylään. Nännit ei ole kipeät ollenkaan, mutta Zumbassa pomppiessa rinnat kipeytyi hurjasti, tälläista ei ole ennen ollutkaan! Auts että sattui..
Mutta hei, kolme kuukautta kestänyt alaselkäjomotus katosi kolme päivää sitten! Ihan outoa kun ei kokoajan jomota selkään :) Pysyskin poissa!
Eipä sen kummempia täällä, plussatuulia kaikille!
Aurinkoinen89 kp 22/25-29
Aurinkoinen89: Mullakaan ei normaalisti menkkakipuja ole kesken kierron vaan alkaa samanlailla vasta kp1:nä. Tuleppa kertomaan hyviä plussa uutisia niin minullakin on sitten toivoa :)
Eli täti tuli tänään. Vähän niinkuin jo arvelinkin.
Silti kovasti harmittaa.
Toivo silti vielä elokuisissa.
Jotenkin meinaa epätoivo iskeä :( vaikkei vielä tämän kauempaa ollaakkaan yritetty. Pettymys vaan aina harmittaa niin kovin :(
Toivottavasti muilla olisi parempi onni! Tsemppiä piinailijoille!
Ti-ti-uuuu kp 1/24-31 yk 4.
Kiitos viesteistä kyllä se hieman helpottaa kun kaverit aina sanoo et mies tulee,mut he ei.
No, onneksi en ole ainut tämän kään asian kanssa. Ei vaan oikein tohdi kysyä tutuilta.
Tuosta yhdyntä tiheydestä ja siittiöiden määrästä. Joo pitää kyllä paikkansa et tiheämpi yhdyntntä vähentää siittiöiden määrää, mutta ovat sitten kyllä tuoreempia ja siten vikkelämpiä. Joten jos pitkät väli siittiöitä on kyllä enemmän, mutta tutkimustietojen mukaan ne ovat vanhempia. Siis tässä tapauksesaa laatu korvaa määrän. Harastakaa yhdyntää ihan rauhassa onhan sitten enemmän matkalaisia ja hyväkuntoisia/tuoreita matkalla oikeaan suuntaan.