Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ELOKUISET 2013 ?

05.11.2012 |

Kommentit (433)

Vierailija
161/433 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!

Naminami: Harmi toi sun maailmanlopun fiilis! Ootsä ihan varma, et täti jäiski tälläkertaa tulematta? :/

Rontsukka: kuulostais kyllä plussatuulelta! Ilmoittelehan sitten miten käy, kunhan saat juhlahulinat laantumaan! :)

ON: Alavatsaa juilii nyt enemmän, välillä koviakin nippailuja ja muutaman kerran olin tuntevinani häpyluussakin kuin sähköiskun?! :o mitä ihmettä?! Haukottelen töissäkin normaalia enemmän, hävettää asiakkaiden nähen olla vähän väliä monttu levällään! :O Myös valkovuodon runsastumisen pistin merkille, kun kesken työillan piti sännätä katsomaan, joko se paljon pelätty japanin lippu koristaa työhousuja.. :( Säikähys siis vain, mutta kyllä se päivä päivältä enemmän pelottaa.. Tosin oireet ovat ollu kummallisempia ja tosiaan menkkajuilintaa, enemmänkin polttelua, en oo huomannu (ainakaan) että ois alkanu vasta ku kuukautisia edeltävänä päivänä tai niiden alkamispäivänä.. Eilen illalla tuli hirveä mieliteko pastaan! Ilmeisesti ja erittäin todennäköisesti sen takia että mieheni oli tehnyt sitä edellisenä päivänä ja se on yks lemppareista! :P söinkin sitä niin hyvällä ruokahalulla, että toinen ihmetteli jo aivan ääneen :D

Iloista torstain jatkoa kaikille jännäilijöille! :)

Ps. Menkkavitutus on toistaiseksi pysynyt poissa. Ei vois olla paremmalla tuulella.. :D Mitä nyt sellasia viiden minuutin rähähyksiä viikkaamattomista pyykeistä... ;)

Vierailija
162/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pempsu: Toivottavasti täti pysyis poissa ja viiva vahvistuis!!

minnimamma: Voiskohan tuo menkkakipuilu liittyy jotenkin kiinnityymiseen?

Rontsukka: Mulla esikoista tiedostamattani odottaessani alkoi hälytyskellot viimeistään siinä vaiheessa soimaan kun kahvi ei oikein maistunut ja meinas samantien tulla ulos, joten lupaavalta kuulostaa ;) Hyvä että touhuu riittää niin testaaminen ei ekana oo mielen päällä vaan malttaa sit odottaa.Plussatuulia! :)

Anskupa: Sullakin kyl kuulostaa mun korvaan niin lupaavalta noi oireet, ei mee kauaa enää että pääset testaamaan! Tsemppiii!

Ti-ti-uuuu: Voih harmi, varmasti pettynyt fiilis...Vaikka onkin yrittänyt vähän aikaa ja tietää ettei se nyt välttämättä heti tärppää niin kyl sitä kummasti ottaa aivoon kun menkat alkaakin...Sit alkaa sama rumba taas uudelleen, oviksen odottelu,sit oireiden bongailu ja menkkojen odottelu.Mut voimia ja tsemppiä uuteen kiertoon, ei siinä muu auta ku nostaa pää pystyyn :)

Mä olen tosiaan unohtanut nyt päivittää tuon Nonomin tilanteen listaan, kun hän laittoi et vissiin menkat alkaneet eli ei ollut ihan 100-varmaa tietoo.Mut tuu Nonom huikkaa miten tilanne nyt onkaan nii laitan ajan tasalle! :)

ON: Tääl on tissituntemukset loppuneet, tai no vähän puristaessa aristaa mut muuten ei enää mitään.Eikä tuntemuksia missään oikeestaa ollenkaan, en tiedä onko se hvä vai huono juttu:D Siinä mielessä hyvä ettei tarvi ainakaan miettiä mistä mikin "oire" johtuu.Menkkoja odottelen alkavaks ens viikon aikana, sellainen olo kyl et kyllä ne tulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
163/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huikeeta miten nopeasti aika menee, täällä on kierrot jo pitkällä! :)

Tsemppiä kaikille elokuun haaveilijoille, pian täältä saadaan ensimmäiset plussat :)

Plussapuhuria kaikille!

Purple heinäkuisista, 7+0

164/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tänne nyt tulen mukaan vaikka en varmaan ehdi tässä kuussa kuin käydä lueskelemassa muiden juttuja.

Paljon on ihan uusia nikkejä ainakin itselleni, joten tervetuloa! :)

Hui miten monella on jo jännät paikat, toivottavasti mahdollisimman moni raskautuu!!! Myös pahoittelut jo seuraavaan kuuhun tippuneille ja onnea uuteen kiertoon!

ON: Alku kierto menee kyllä aina sellaisessa sumussa ja todella nopeesti, et meinaa ihan ovis päästä (aina)yllättämään. Pitää tähän viesti loppuun ihan kalenterista laskea et mikä kp on menossa.. hirvee kiire tuntuu olevan koko ajan.Pitäis käydä työssä ja iltaisin vielä väkertää koulujuttuja. Tulee ihan sellainen olo, et tulikohan nyt haukattua liian iso palanen..ehkä miä selviän :) mut nyt lähden töihin!

hilma kp11/25-32 yk4+km+yk4

Vierailija
165/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin huudella, miten teillä muilla joilla on kierto jo ihan loppusuoralla? Vieläkö oireita, milloin ajattelitte testata jne?

-esim 'haaveissa neljäs', sullahan on jo ihan jännistä jännimmät päivät, vai onko kierto jo nollautunut? :(

ON: Aamulla oli tosi väsy, kun ipanat herätti 06.45. Tosin olin iltavuorossa, joten en nukkumaankaan päässyt rauhoittumaan ennenkuin puolen yön tienoilla, et voihan seki kyllä silmiä painaa.. :/ En tiedä, tosi sekava olo.. Tiedän että petyn tosi kovasti jos menkat tärähtää, mutta taas toisaalta useinkin on sellainen tunne että nyt ne jää pois, ei voi muuta olla! :)

En oo ennen älynnytkään miten tosiaan PIINAAVAA on 'yrittämällä yrittää' pientä tuhisijaa alulle.. :O

Eilen pistin myös toisen seikan merkille, joka tosin on osaksi itse aiheutettua; join koko litran appelsiinimehua..Molemmissa edellisissä raskauksissa olen syönyt kilotolkulla appelsiineja (ihan minkä ruuan tahansa lisäkkeenä ja "paljaaltaan") sekä appelsiinimehua litroittain päivässä! :O Pakko oli olla tuorepuristettua, vaikka se on aika hintavaa. Tiivistemehut ei ollu huudossa :D Alkoi vain eilen tehdä niin kovasti mieli, että kahvitunnilla jätin kahvinkin keittämättä ja join vain sitä mehua! :O Erittäin epätavallista minulle, kahvin suurkuluttajana! :D Noooh.. katsotaas onko nämäKIN keksittyjä juttuja sitten kuitenkin. Ihmismieli on arvaamaton, ja varsinkin vauvakuumeisen ihmisen mieli! :P Olette varmaan samaa mieltä? :D

Menkkajuilinnat on laantuneet, mutta muistuttavat kuitenkin olemassaolostaan aika ajoin. Omituinen lievä päänsärky on yhä kaverini, mutta ei ole äitynyt niin pahaksi että särkylääkettä tarvitsisi. ...JA SE VALKOVUOTO.. Onko se normaalia ihan tavallisessa kierrossa, että valkovuoto runsastuu ennen kuukautisia? kertokaapa nyt joku..miten se menee? :D Jotku puhuu kuivasta kaudesta?

Tsemppiä kaikille loppukiertoon ja niille joilla uusi yritys alussa! Jaksaa jaksaa, lopputulos on NIIN huumaava!

Vierailija
166/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purpe: Kiva kun kävit kurkkaamassa mites täällä elokuisissa menee:) Jep,ekat plussat tähän ketjuun saadaan varmasti piakkoin, niin monet nimimerkit sijoittuu tohon kp 21-30 välille.Huii:) Olin itsekin tuolla heinäkuisissa (vähemmän aktiivisena tosin), en muista onnittelinko sinu plussasta joten ONNEA! Ja oho,viikkojakin on 7, vastahan sä plussasit:)

Hilma3: Tervetuloa, lisäänpäs sinutkin listoille :) Ei se haittaa vaikka ei kerkeäkään muuta kuin lueskelemaan juttuja,itsekin tuolla heinäkuisissa olin enemmänkin taustailija ja silloin tällöin tuli omanapailtua jotain scheissea...Sehän on hyvä et tekemistä riittää sen verta ettei pääse kauheena miettimään vauvajuttuja,mulla itsellä on välillä vähän liikaakin aikaa kun en oo duunissa tai koulussa.Nytkin vaan jännäilen ensiviikkoa,onneksi aika levollisin mielin kuitenkin (toistaiseksi:D).Tsemppiä ja plussatuulia!

anskupa: Mulla ainakin saattaa valkovuoto just lisääntyy ennen menkkoja, sit niiden jälkeen on muutaman päivän kuivakausi.Että mun kohdalla ei ainakaan päde se, et kun ovulaation jälkeen "märkäkausi" jatkukiin niin olisin raskaana.Mut sul on kyl muuten aika paljon raskauteen viittaavii oireita,että toivottavasti pääsisit plussaamaan!:)

Pakko vielä lainata tuota yhtä kohtaa viestissäsi:"Ihmismieli on arvaamaton, ja varsinkin vauvakuumeisen ihmisen mieli! :P Olette varmaan samaa mieltä? :D" Juuh, oon samaa mieltä ja hulluksihan tässä varmasti ennen pitkää tulee:D Oon vieläkin vähän pää pyörällä tuosta mun tissien kihelmöinnistä,eilisestä asti ei ole enää ollut juuri ollenkaan et en kai mä keksiny sit koko juttuu?? Jotenkin vaikee uskoo et se ois ollu vaan mun mielikuvituksen tuotetta kun siis suihkussa käyntikin kävi kipeetä.Ja nyt nuo tuntemukset on melko lailla tipotiessään (pientä kosketusarkuutta lukuunottamatta).Tänään suihkussa käydessä vähän nännejä aristeli mut seksin jälkeen ne nyt aina on aika herkkinä.

Kauhee pessimisti-asenne kyl tääl ny mut oon aika varma et viel ei tärpänny.Jännittää silti tuo ens viikko et tuleeks menkat ti-to akselilla vai jääkö tulematta.Vaikka ne jäis tulemattakin niin en varmaan siltikään uskois ekana raskauden mahdollisuuteen, vaan stressin,syömättömyyden,reenauksen ja jännityksen komboon joka voi tehdä kropalle tepposet.Kuulostanpa tosi negatiiviselta:D No mut enpähän sit niin hirveenä ainakaan pety kun ei tärppi käy, ehkä tää on mun mielen tapa suojella mua siltä fiilikseltä :D

Mut mukavaa viikonloppuu kaikille, jos mua ei kuulu eikä näy niin maanantaina viimeistään palailen päivittelee ja höpöttelee! Toivottavasti olis plussauutisia odottamassa onnitteluja täällä:)

Vierailija
167/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mul oli vähän tylsää täs kun esikkoo odottelen päikkäreiltä takas hereillä olevien kirjoihin niin pelleilin tuonne listaan jotain:D Eihän se nyt niin kiveen oo hakattu et ovistelut tapahtus kp 11-20 välil, mut siks tos lukeekin et ovisteluako? :D blaah pääsis lenkille ulkoilee kuhan tuo lapsi heräis, täs tulee vaa istuttuu koneel kun ei oo mitään siivoushommikaan tai muuta kodin askareita oottamassa tekijää..

http://www.countdowntopregnancy.com/

Ootteko muuten käyneet tuol? Löytyy mm. Galleria muiden tekemistä raskaustesteistä dpo:n mukaan.Oli pakko tehä tunnukset et pääs kurkkimaan huvikseen:D

Vierailija
168/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei mitään normaalista poikkeavaa tuntemusta (hö!). Vähän sama fiilis tosin kuin naminamilla, että ei tärpännyt tässä kierrossa. Tein ihan huvikseni testin, eilenköhän se oli, mutta negahan se oli - tietysti. En kyllä muuta odottanutkaan.

Mulle tuli tämän viikon alussa jotenkin sellanen olo ettei tän vuoden puolella tärppää, vaan vasta ensi vuoden alussa. Odottavan aika on pitkä :) Kerrankin helpottanut tämä aika ennen menkkoja, kun töissä ja vapaalla on ollut niin kiirettä etten ole ehtinyt edes miettimään tätä asiaa saati käydä täällä lukemassa viestejä.

Paljon tsemppiä muille jännittelijöille!

Loiste

Vierailija
169/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

negahan se oli täälläkin... toisaalta nyt on vasta kp29/34-38, joten eipä se nyt ihan kiveen kirjoitettu vielä ole ja vieläpä illalla testattu :)

Rontsu

Vierailija
170/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille! Tervetuloa kaikki uudet. Harmi kun ei tärpänny (testailijoilla), mutta toivotaan et mahollisimman monella tärppää. Ja voimia uudelle kierrolle heille, joilla ei tällä kertaa tärpänny.

Tulin tänään töistä kotiin ja pöydällä ootteli ihana kukka kimppu. No mutta nyt siivoon. Ai niin ittee jännitää et joskos voisin sitten itsenäisyyspäivän tienoilla kertoo plussauutisia tuolle puolisolleni. No, haaveilla saa ja toivoo ettei mensut ala. Toivotaan et meillä kaikilla tai mahollisimman monella olis niitä +++ uutisia.

Hyvää viikonloppua!

Vierailija
171/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla joo ihan oikein eli kp 5. Oon pysytellyt vähän poissa täältä, yritän käydä lueskelemassa vähän harvemmin ja ottaa rauhallisesti koko jutun kanssa :) Mut voi oikeastaan pistää tohon "mukana myös" tai tuonne. Uskon että mulla menee arkikin paremmin kun ajatukset ei karkaile. Mutta ei harmittanut juuri ollenkaan nyt menkat, yritin löytää positiivisiakin puolia, kuten sen että nyt mulla on entistä lyhyempi kierto. :)

Mä lähden jatkaa synttäripäivää, moikka!

Paljon plussatuulia teille!!!

Vierailija
172/433 |
23.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se en sitten malttanut olla testaamatta.. Kaapin kätköihin ei ollut yhtään jäänytkään, joten hain halvimman mahollisen apteekista, eli siis apteekin oman testin. Tein sen nyt illalla, useamman tunnin pidätyksen jälkeen (osittain myös pakko pidätyksen :D). Tämän päivän väsymys ja kummallisen tarkka hajuaisti sekä omituiset ja hieman ERILAISET alavatsakivut ajoi mut tähän hulluuteen.. :) Mutta sieltä ilmestyi HAAMULAINEN!! :) Toivotaan, et pitää paikkaansa, toisaalta harmittaa, et en malttanu aamupissaan säästää, mut mulle tulee maanantaina raskauskeijulta kolme raskaustestiä niin arvelinpa kokeilla niilläkin, jos se vahvistus! :) Kuvan kera oikein piti laittaa. ;) Eiks oo vaan haamunen? ;) Vessan valossa näky parhaiten, tosin nyt kuivuttuaan erottaa ihan siristämättä. JA ilmestyi testiajassa. vitsit että oon iloinen! Toivottavasti pysyy mukana, mikäli tuo on oikein tulkittu!? =)

-anskupa

173/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on alkanut uusi kierto,nyt menossa 3/28-30. tsemii kaikille..toivottavasti tulis plussia paljon!

Vierailija
174/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo anskupa musta näyttää selvästi positiiviselta testiltä, ei tarvi edes tihrustaa et näkee toisenkin viivan! Varovaiset onnittelut,jospa tää ois nyt se eka plussa tähän ketjuun! :)

175/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yrityskerta 1, tätä ennen on ehkäsynä ollu viimeset 2 vuotta kondomi. En uskaltanut käyttää viimeiseen kahteen vuoteen pillereitä enää, koska tupakoin tuolloin.

En tupakoi enää. Minulla ja miehelläni on 2 yhteistä lasta entuudestaan 5-vuotias ja 3- vuotias ja nyt alkoi biol.kello tikittämään, tahdomme mielettömästi saada vielä 1-2 lasta ennen kuin täytän 35 vuotta.

Viimeiset menkat olivat 6.11.2011 ja sitä edeltävä kierto kesti vain 26 päivää, kun normaali kiertoni on 28 päivää.

Ovulaatio mulla oli eli (KP14-15) 19-20.11.2012. Perjantaina 16.11.2012 alkoi haluttaa jo paljon ja oli paineen tunnetta alhaalla+limat ja nippailua koko viikonlopun ajan. Väsytti ja oli myös huono olo. Kipuja koin 20.11 oikean lantioluun tienoilla, mieliala heitteli ja rinnat olivat arat ja olo turvonnut.TUonne asti pupusteltiin 14-15.11 ja 17-20.11 paitsi 16.11 oli taukopäivä.Nyt on menossa kp19 eikä missään tunnu mitään oireita. Olen jo vähän masiskin että menikö tää nyt ihan poskilleen. Täytämme molemmat pian 30 vuotta ja nyt on aika tehdä ne lapset, jotka vaan kerkeää alulle saada.Olemme molemmat hyvin lapsirakkaita ja perhekeskeisiä, vakituinen työ löytyy ja nyt olenkin ollut työelämässä viimeisen vuoden ajan =) Joku pelko vaan on iskenyt nytten ja stressi siitä että saadaankohan me lapsia nyt kun niitä halutaan lisää. Kaksi edellistä kun tulivat pillereistä huolimatta ja olivat posiitivinen yllätys tietenkin. Miten omat hormoonini hoitavat homman, nyt kun hormonaalista ehkäisyä ei ole ollut 2 vuoteen. Seuraavien menkkojen pitäisi tulla 2.12-4.12.2012 jos mennään KP26-28 mukaan. Rukoilen koko ajan että raskausoireita tulisi... ONKO MUILLA VIELÄ MITÄÄN??? Yleensä olen tuntenu kyl oireet vasta kun menkkojen ois kuulunu tulla/ovat olleet myöhässä... EIlen lämmöt oli 37 astetta, johtunee ovulaatiosta? Ja sitten ihmettelin kun valkovuotoa on edelleen vaikka oviksen pitäs olla ohitse...voisko merkata mitään?

176/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun vauvasta haaveilevat

Päivitetty 24.11.2012

KP 31-

Auringonkukkanen:) kp 31/28-30 yk11

KP 21-30

Rontsukka kp 30/34-38 yk3

Flygrl kp 30/38 yk3

Pempsu kp 30/30 yk3

Lumikki87 kp 29/?? yk1

Loiste kp 28/31-41 yk5

anskupa kp 27/28-31 yk4

tiamisu kp 27/30?

syli 25/28-30 yk5

heinäkeiju kp 25/29 yk2

Maizaana kp 25/28 yk4

Minni*86* kp 25/24(28) yk7

naminami kp 24/27-32 yk2

Rena kp 24/30 yk4

Aurinkoinen -89 kp 24/25-29 yk4

angelblue kp 23/30-32 yk5

Summer88 kp 22/27-28 yk1

minnimamma kp 21/29-30? yk2

KP 11-20

Pohojalaanen86 kp 18/28-30 yk3+km+yk1

Miisku80 kp 16/30 yk4

hilma3 kp 12/25-32 yk4+km+yk4

-Inna- kp 11/28 yk2

Katjuska83 kp 19/26-28 yk1

KP 1-10

Wagner3 kp 10/28 yk2

Aliina kp 9/30-33 yk12

Rouva86 kp 7/30-32

mago kp 7/26 yk7

82 kp 7/43-95 yk 10

Taikku kp 5 yk2

haaveissa neljäs kp 3/28-30 yk3

Ti-ti-uuuu kp 2/24-31 yk 4

Mukana myös:

Merinak

Snow white

Leenanna

Nonom

Vierailija
177/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi... Sieltähän ne menkat tuli ja vielä etuajassa. Laskeskelin, että jos tästä kierrosta tärppäisi LA olisi 30.8., joten mun tiedot voi päivittää listaan vaikka sen mukaan :)

Onnea Anskupalle, toivottavasti viiva vahvistuu :)

Positiivista viikonloppua kaikille jännäilijöille! :)

Pempsu, kp 2/28-30

Sellaista piti vielä sanoa; koska tämä on jo kolmas kerta putkeen kun saan ihan selkeän viivan testiin ja siitä huolimatta menkat alkaa, varasin ensi viikolle ajan gyneltä. Toivottavasti sieltä saa jotakin apua yritykseen!

Vierailija
178/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antskupa onneaaaa! Kyllä siinä on viiva ja ihan selkeä sellainen. Toivottavasti tuun peräs niinkuin moni muukin. Ja topivotaan et uuteen kiertoon joutuneilla tärppää ensi kuussa. Siis ite jännitän kuun vaihteeseen alkaako menkat ja 6.12 teen testin, toivottavasti menkat pysyy poissa ja testi positiivinen.

Vierailija
179/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yk 8 käynnisty eilen...

kp 2/24 yk 8

edelleen täällä pysyn ku LA menis elokuun lopulle..

onnea ANSKUPALLE!

180/433 |
24.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pissitaan hymynaamoja, mutta ei näy eikä kuulu..höh..tää on niin ressaavaa kun ei tiedä koskaan milloin se pärähtää..mulla kun ovis voi olla kp12 tai 14 tai 18..mutta pääasia on että tällä yhden glomi tabletin avulla se saadaan tapahtumaan..juup, ja mut saa lisätä siis listoille..tällä olisi nyt kp 15/31.. mutta nyt ilta saunaan, haleja kaikille!!!!