Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
101/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elokuun vauvaa odotellessa!! Tänään iski aivan valtava vauva-kuume (ihan niinku sitä ei ois aikasemmin ollu, mut tänään..huh!)

Muutama kuukausi ollaan menty ilman ovis testejä mut nyt tilasin niitä. Samalla surffailin raskauskeijun sivulla ja kahtelin ihania vauva tavaroita yms! Tästä kolmannesta raskaudesta haluisin ottaa kaiken hömpän irti. Kuten sukupuolitestit. :)

En muista teidän nimimerkkejänne, mutta eräällä oli mahtava ovis jono. Toivottavasti me muutki saahaan samanlaiset!!

5/30

Vierailija
102/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena: Ihanaa kun kirjoitit noista tuntemuksista. En olekaan ainoa! On ottanut niin monta kertaa päähän, kun tuo mies ei ole tajunnut tätä hommaa ja sitten ihan kirkkain silmin ihmettelee miksei heti tule vauvaa. Puuh! Miestä kun ei ollenkaan saisi ahdistella asian kanssa, ei kertoa milloin ovulaatio on, koska se tuo suorituspaineita, se ei halua tietää fysiologisista faktoista ja lapsen kuitenkin pitäisi saada alkunsa tosta noin vaan. Sitten oon ollut kiukkuinen ja ärtynyt, kun en ole saanut hätyytellä touhuamaan ja kuukautisten alkaessa olen marttyyrina sitten saattanut huomautella asioista ja riita on valmis. Jos me yhdessä ollaan lasta hankkimassa, niin molemmat saavat kantaa kortensa kekoon jo tässä vaiheessa eikä sen pitäisi olla vain toisen taakkana (kiva, että sain lapsenhankkimisen kuulostamaan joltain kivireen vetämiseltä ;).

Vähän aikaa sitten sain selitettyä sille junankiskosta hyvin rauhallisesti ja rakentavasti vääntäen kuinka esim. kauan munasolu on hedelmöityskykyinen ja miten koko homma toimii. Nyt on ensimmäistä kertaa hyödynnetty ovulaatio kunnolla ja molemmat ollaan hyvällä mielellä asian kanssa. Toisaalta aikaisempina kuukausina olisi toisaalta ollut myös mahdollista tulla raskaaksi, jos siittiöt esim. eläisivät joku 2-5 päivää. Luulen myös, että minulla oli spontaani keskenmeno elokuussa, koska yhtäkkiä tuli kuukautiset kp 18 kohdalla, vaikka normaalisti kierto on yli 30 päivää. Ja minä tietty elättelin noiden kuukautisen ensimmäisen ja toisen päivän ajan, jolloin vuoto oli hyvin vähäistä, että kyseessä olisi ollut kiinnittyminen.

Mua on vähän alkanut ahdistamaan ajatus, että jos tässä joutuukin kaiken maailman tutkimuksiin, jos vauvaa ei ala kuulumaan. Toisaalta joskus se voi olla todella pienestä asiasta kiinni. Yksi 28v. työkaverini yritti reilu vuoden ja meni sitten gynelle. Hänen kohtunsa oli jotenkin väärässä asennossa ja gyne laittoi (en tiedä miten) oikeaan asentoon ja työkaveri tuli heti raskaaksi.

Kp 22, dpo n. 5 eikä mitään erityisiä tuntemuksia normaaleihin ennen kuukautisia oleviin tuntemuksiin. Rinnat ovat kipeät ja tässä on nyt ainakin viikko vielä ennen oletettuja kuukautisia.

Merinak: saitko verikokeen tuloksia? Toivotaan hyviä uutisia!

Minni*86*: Koska ajattelit testata?

Nonom: Ei ole itsekästä miettiä, että lapsi olisi sun elämän sisältö. Silloin hän saa sitten ainakin kaiken huomion ja tarvitsemansa. Voiko olla tärkeämpää?

-inna-: olen kertonut yhdelle luotettavalle työkaverille yrittämisestä, koska helpottaa kun on joku luottohenkilö ja voi joskus lounastunnilla avautua aiheesta. Hänellä on tuota kokemusta yrittämisestä ja kuumeilusta. Äidilleni olen rennosti kertonut ettei meillä ole ehkäisyä käytössä ja vauva saa tulla kun tulee (paitsi, että oikeasti tarkoitan, että heti kiitos!). Isoäitini tietää myös ja hän on sanonut ettei pitäisi olla hankalaa, koska olemme kovin helposti lisääntyvää sukua. Suunnilleen pari silmäniskua tännepäin pitäisi riittää :) Kaikki loput varmasti arvaavat asian, koska olemme jo päälle 30, työ- ja asumiskuviot ovat niin hyvin kuin olla voi ja esikoinen kyseessä.

tuulikello ja mago: tervetuloa mukaan! Minä en uskalla vielä edes surffailla katselemassa mitään ihania vauvan vaatteita, koska yritän pitää itseni jossain tolkussa tämän asian kanssa. No, on tullut tosin selattua tavaratalojen leluliitteet ”tää ois kiva peli, ja nää barbit ja toi puujunarata” :D

Tervetuloa myös kaikille muille uusille! Toivottavasti me kaikki pian plussataan!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
103/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaudun myös mukaan elokuun jännääjiin, ollaan yritetty elokuusta asti vauvelia, vielä ei oo tärpännyt :) Ovista oon yrittänyt tikuttaa tässä kuussa, vaan aloitin ehkä vähän liian myöhään ja juon todella paljon päivässä vettä, joten saattaa olla syy laimeassa pissassakin, etten sitä ovisplussaa saanut :) Ensi kuussa uudelleen. Nyt siis menossa yk4!

Olen tilannut joulukuun puoleen väliin lääkäriajan yksityiselle gynelle endometrioosi epäilyn vuoksi, oireet ainakin viittaavat siihen... Vähän jännittää ja huolestuttaa lääkäriin meno, mutta haluan saada asiaan selvyyden nyt, enkä vuoden yrittämisen jälkeen...

Tänään menossa kp 18/25-29

Vierailija
104/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa uusille taas :)

Mulla äsken vessassa käydessä oli pikkareissa ehkä n. teelusikallisen verran kuivunutta verta.. Hmm.. :/ Lieneekö toi kiinnittymisvuotoa.. En tiedä.. Mulla sattuu kyllä alaselkään pikkusen niinkun miten mulla sattuu menkkojen aikaan. Tänään oli vikan terolut pillerin vuoro, nimittäin mulla on kp24. No, huomenna pääsen testaamaan herkällä testillä.

Vierailija
105/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, noloa, älä lue jos et halua tissi-infoa.. :D

Sanoin poikkikselle että tisseihin ei kyllä yhtään satu ja että mieti jos niistä tulis maitoa. No siinä sitten hupsuteltiin ja se imas oikeasta nännistä, ja mähän kiekasin kivusta... Ai että mikä kipu vaikka kuulemma imaisi ihan TODELLA kevyesti. Ihan kun olis jostain ahavoituneesta tulehtuneesta "haavasta" olisi nappaissut.. Mulla tuli kyyneleet silmiin siitä kivusta. Voi jesssus. Mitähän tääkin nyt meinaa.

Vierailija
106/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiste: kyllä se välillä kivireen vetämiseltä tuntuukin.. ei ollut huono vertaus.. esikoista yritettiin 14 kk ja nyt menossa yk 7.. ettei tämäkään helpolla tule Miehet ei ihan oikeesti tiedä/ymmärrä (ellei mies ole lääkäri) =D että se ei ole ku yks vuorokausi.. ne on ihmisen bilsan tunnilla vaan suu auki vahdannut sitä värkin ja vehkeen kuvaa eikä vastaanotto ole millekkään tekstille ole ollut parhaimmillaan.. okei ehkä vähän kärjistetty esimerkki mut jotain tohon suuntaan.. XD

en tiedä vielä koska testaisin. jos sitä huomenna hakis pari testiä ju kokeilis huomenna illalla ja sit ylihuomenna aamulla.

Uusille tervetuloa!!

ON: en usko että olen raskaana koska tisseissä ei mitään erikoista (Nännejä on vähän kutissut). Nyt oireet ollut tänään ajoittainen pistely kohdun paikkeilla niinkuin joku neulalla tuikkais ja menkkajomottelu (ei koko aikaa) niin ja sormien turvotus väheni iltaa kohti. valkkari on todella paksua (sori kuvaus mutta ihan kuin spermaa ja ei ole tulehdusta eikä hajua eikä kutinaa ja ei olla touhuttu muutamaan päivään..) en muista että muissa kierroissa olisi tällaista ollut, no jos ei nyt tärppää niin tiedämpä tämänkin olevan normaalia. Väsy jatkuu..

minni kp 19/24 dpo 10 yk 7

Vierailija
107/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KP 17

alotin stiksailun eilen mutta eipä siinä (kuten ei tänäänkään) haaleeta haamua selvempää tulosta tullut, ovis antaa siis odotella itseään...saas nähdä onko tässä kierrossa ollenkaan irtoamista, kun viime kierrollahan bongasin varhaisen plussan...mutta se onni jäi lyhyeksi. Saattaahan se olla että kierto meni sekaisin varhaisesta keskenmenosta...katsellaan. Edelliskierrossa mulla oli todella selkeät merkit oviksesta ja alkaneesta raskaudesta. Nyt ei ole mitään oireita. Mä oon ihmeen rauhallinen ja ajattelen asiaa tyyliin "tulee jos on tullakseen"...

Kaikille plussatuulia ja hyvää alkavaa viikkoa.

Meillä stiksailut siis jatkuu ja peiton heiluttelu ;)

108/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille minunkin puolesta!

Meidän yrityksestä tietää vain mun työpari sekä veljen puoliso. Muille ei olla kerrottu eikä ainakaan toistaiseksi olla ajateltu kertoakkaan. Katsotaan varmaan vasta sittrn sopivaa ajankohtaa kun jotain kerrottavaa on. Tämä vauvahan olisi meille kolmas ja sinänsä hauskaa kun vaikuttaa siltä ettei kukaan enää oleta että ollaan lisää lapsia haluamassa. Ehkä sitten yllätetään kaikki!

Onko muilla ollut minkälaisia oviksen jälkeisiä oireita? mahdollisesta plussasta? mulla rinnat olleet kipeät jo 12 päivää. kasvot ja selkä pörähtäneet täyteen pieniä näppyjä ja muutama kunnon finnkin on joukossa. niin toivon että nää ois nyt merkki jostain. ettei tartteis "turhaa" kärsiä.

Piinaava viikko menossa. oma kiertohan mulla on ollu tuo säännöllinen 24 päivää. nyt ehkäisyn lopettamisen jälkeen kierrot venyneet 27 ja 31 päivää. jospa se alkais siitä jo tasoittua.

Hirmuisesti plussatuulia kaikille!

Vierailija
109/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

dpo 4-5 nenätukossa ja kurkku kipeä ja väsyttää (täsä on jatkunut koko ajan ainakin tuonne dpo 11 saakka) puutunut olo alavatsalla

ja alaselässä, ilmavaivoja

dpo 5-6 puutunut olo jatkuu, ilmavaivoja (nämä jatkuu koko ajan tuonne dpo 11 saakka ainakin), menkkakipuja

dpo 6-7 menkkakipuja, maitoa rinnoista, valkkari runsasta ja limaista

dpo 7-8 menkkakivut jatkuu ajoittain kovana,

dpo 8-9 menkkakipuja, valkkari jatkuu ihan valkoisena.

dpo 9-10 valkovuoto paksua (kuin spermaa), pistelyä (kuin neulalla tökkäis kohtuun) menkkakivut on hieman hellittyneet, sormet aamulla turvoksissa ja niveliä sormista särki aamulla, nännit kutisee.

dpo 10-11 Rinnat painavat ja nännien kosketusherkkyys on palannut (imetys kadotti)=D ehkä vähän turvonneet, hiki haisee miehekkäälle =X

nämä listasin jotta tiedän olla sekoilematta ensi kierrossa (= ja ti-ti-uuuu kyseli oireita)

minni kp 20/24 dpo 11 yk 7

päivitäsn tätä sitä mukaan kun muistan.

Vierailija
110/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kierto jotenkuten selvillä..kai :D en ole siis hetkeen kirjoitellut ja viimeksi kun kirjottelin niin mulla oli kierto hieman sekaisin ja ovis hukassa :D voisin hieman kertoa itsestäni, olen siis 26-vuotias, mieheni on 30v ja meillä on kohta 3-vuotias tyttö ja 6-vuotias poika. Itse kuumeilen todella kovasti, mieheni olen saanut mukaan kuumeilemaan ja nyt ajateltiin sitten tästä kierrosta kokeilla jos tärppäis...Musta olis niin ihana jäädä kotiin kun esikoinen lähtee kouluun :D

No nyt on kp 2/30-32 eli ihan alussa mennään, en tie et pitäiskö kokeilla noita ovistikkuja tässä kuussa, en ole vielä koskaan niitä kokeillut mut nyt kun tuntuu et pari viime kiertoa on ollut sekaisin niin ne vois auttaa, onko minkälaisia kokemuksia niistä??

Koitan kirjoitella useammin, oon ehkä vain hieman ujo kirjoittelemaan tänne, mielummin lueskelen teijän ihania juttuja ja elän niissä mukana :D

Vierailija
111/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi varmaan menkat.. Vartin ylhäälläolon jälkeen, lorahti kävellessä teelusikallisen kokoinen läntti verta. Alaselkä kipeä, munasarjojen kohdalta nipistelee koko ajan voimakkaasti. Vessassa kun kävin niin selvät menkat.

Ei tää mitään kiinnittymisvuotoa voi olla, niin runsasta.. Ellei tää lopu kuin seinään. Vuoto siis.

Eli käytännössä mulla on kierto lyhentynyt sitten. 24-25 päivää.

Mitenköhän jatkan terojen kanssa, täytyypi kotiin päästyä lukasta läpi.

Plussaonnea muille :)

Vierailija
112/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena: Tänne saa kyllä kiukkuilla, mielummin just tänne purkaa itseään kuin vaikkapa miehelleen.Tutun kuuloista tuo sun perjantainen valitusvirsi, kyllä täälläkin joskus ketuttaa ankarasti! Ja jälkeenpäin huomaakin että ei hitto kun on tullut taas oltua kärttyisenä :D

Wagner3: Tervetuloa mukaan! :)

Nonom: Mä koen ainakin niin, että kun saatiin selville että olen raskaana (esikoinen oli yllätysvauva) niin sitten kun totuin siihen ajatukseen että meille tulee vauva, niin tajusin että sehän mun elämästä tietämättäni puuttuikin.Pitkään oli mennyt kaikki päin peetä, mut tuo raskausuutinen jotenkin mullisti mun maailman ja tajusin et lapsihan se on tässä se mikä on puuttunut.Mulla oli ihana mies (ja on edelleen), mut en osannut häntä tuolloin arvostaa ennen kuin vasta raskauduttuani.Oltiin eroamassa, mutta sitten saatiinkin sovittua ja ylläripylläri sovintoseksi johti raskautumiseen :D Meitä tuo lapsi muistuttaa uudesta alusta meidän suhteelle,se on auttanut mua tajuamaan mitä oikeasti elämältäni haluan.Ennen olin hukassa enkä tiennyt mitä polkuu kulkee,lapsen tulon myötä löysin oikean suunnan elämälleni.Joo ehkä saattaa kuulostaa jonkun korvaan kauheelta klisee vuodatukselta, mut näin on meillä asian laita:) Ja minä, joka ennen sanoi ettei koskaan aio tehdä omia lapsia, haaveilee täällä toisesta pikku nyytistä

Vierailija
113/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuuu,foorumi ei jostain syystä antanut laittaa koko viestiä kerralla..

Maizaana: Kuulostaapa tutulta, mullakin on välillä kipuilua kierron aikana ja sit yhtäkkiä taas ei mitään! Mä kans oon saamaton varaa aikaakaan mihinkään et vois kattoo onko kaikki ok, kammoksun vaan lääkäreitä sun muita...Vähän itseä huolettaa toisinaan, kun joku kuukausi saattaa olla yhtä tuskaa kun oviksen ja menkkojen aikoihin jomottelee,sit jonain kuukausina en tunne mitään.Hmm..Nyt kun tikutin tuon oviksen niin osaan ainakin yhdistää tiettyyn aikaan kuusta olevat kivut sit siihen ajankohtaan..

Minnihiiri81: Tervetuloa sinullekin, tahdotko siis listalle vai tuutko sinne myöhemmin? Huikkaa vaan niin lisään! :)

Minni*86*: Lupaavan kuuloisia oireita siellä, toivottavasti juuri tietyn asian aiheuttamia ;)

Summer88: Jep, kyllä se peitonheilutus on kivaa muutenkin ilman raskaushaaveita! Se raskautuminen olis sit niinku piste i:n päälle joka kruunais koko touhun ;) Kyllähän sitä miettii nyt oviksen jälkeen et onkohan touhumaratoonilla ollut haluttu vaikutus,noh sen näkee kuun lopussa.Vielä olen suhkoht tjot-fiiliksellä,tottakai tulee kuulosteltuu vähän tarkemmin itsee et ilmestyykö oireita mut toistaiseks en stressaa.Katsotaan kauan pysyn pöksyissä,ens viikko voi ollakin vähän haastavampi kun menkkojen pitäisi silloin alkaa!

mago: Tervetuloa sinullekin! Eihän se haittaa vaikka ei aina kerkeäkään kirjoittelemaan,pääasia on se että sinä itse saat jotain irti tästä palstasta vaikka vaan lukemalla muiden vauvahömppäilyä :)

tuulikello: Mä mietin kans et sit jos ja kun raskautuis niin vois noita sukupuolitesti-juttuja huvikseen tehdä, ajateltiin miehen kans ettei otettas selvää ollenkaan tulokkaan merkistä mut voishan noita leikkisiä juttuja tehdä! Mitä niitä kaikkee olikaan, joku sormuksen pyöritys homma jajajaja..Kertokaa ihmees jos tulee jotai sellasia mieleen nii pistetää korvan taakse :)

Aurinkoinen -89: Tervetuloa mukaan! Toivottavasti lääkärissä tulee hyviä uutisia, mut eipä se endo kuitenkaan mahdoton este raskautumiselle ole jos ei ole kovin pahana.Mullakin on takaraivossa ajatus siitä, että oliskohan mahdollisesti endo riesana täälläkin (ihme kipuiluja toisinaan kuukautiskierron aikana, kuten Maizaanalla)

angelblue: Toivotaan että sielläkin ovisplussataan piakkoin! Vaan voi kai sitä ovuloida vaikka testi ei sitä huomaakaan :)

Rouva86: Mä testasin tässä kierrossa ekaa kertaa ovistikkuja, ainakin tuli vähän varmempi olo kun sai ovisplussan mut viikon päästä näkyy onko tulos toivottu:) Tuolla aiemmin laitoinkin kuvan tikkuiluistani,ei ollut hankalaa erottaa ovisplussaa haamujen joukosta :)

Puuh tulipas pitkä litania kirjoitettua, mut kivasti oli juttua ilmestynyt tänne sillä aikaa kun olin viikonlopun vietossa! Ei muuta kuin plussapuolia kaikille kanssakuumeilijoille alkavaan viikkoon! :)Päivitän pian listan, toivottavasti on sit kaikilla ajantasalla.

Vierailija
114/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Kiva kuulla että en oo ihan yksin ajatusteni kanssa! :) Nyt ei enää ota ihan niin paljon aivoon mut harmittaa tietysti. Eipä päästy varmistelemaan enää silloin perjantaina, joten tämän kierron toivo on tasan tarkkaan niiden simppojen varassa, jotka matkaan on laitettu 3 vrk ennen ovulaatiota. Eli ei järin korkealla!

Mä koitan nyt repiä jotain positiivista tästä kierrosta ja nyt tuudittaudun siihen, että lähes varmasti se ovulaatio ylipäätään oli. Ja vieläpä ihan järkevään aikaan, eli kp 16. Limabongailusta: ovislima, eli kirkas ja venyvä, bongattu kp 15 illalla ekan kerran ja kp 16 myös (ovulaation pitäisi olla viimeisenä limapäivänä). Ovistikuissa plussa kp 15 ja 16. Oviskivut yllättivät kp 16 illalla - aiemmin oviskipuja on ollut joskus yli puoli vuotta sitten.

Nyt vaan sitten odottelen menkkoja ja periaatteessa ne voi alkaa jo ensi viikon alussa, kun tosiaan tuo luteaalivaihe ei oo järin pitkä ollut, keskimäärin vain 10 päivää.

Olen tässä nyt aika paljon miettinyt tätä kierron epäsäännöllisyyttä ja epämääräisyyttä ja alan kallistua siihen, että koitetaan vaan nyt yrittää parhaamme vielä muutaman kuukauden ajan ja sitten jos ei vieläkään ole tasoittumista havaittavaissa niin marssin lääkärille. En vaan tiedä miten se sitten hoituu - mihin pitäisi ottaa eka yhteyttä?? Mutta sitä ehtii miettiä sitten myöhemminkin. Luultavasti nyt kuitenkin ainakin pari kiertoa koitetaan pärjätä ihan omillamme.

Surullista tässä on ollut huomata että oikeasti paha mieli nostaa päätään kun kuuntelee kaiken maailman vauvajuttuja tai kun kuulee jonkun tutun olevan raskaana. Ja miks ihmeessä joka ikinen keskustelu kääntyy jossain vaiheessa lapsiin - vaikka kukaan keskustelijoista ei ole isä taikka äiti?

Tsemppiä kaikille tähän viikkoon! :)

Vierailija
115/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille pitkästä aikaa.. Ei ole ollut mitään kummallisuuksia itsellä niin ei ole tullut kirjoiteltua.

Eilen taisi olla ovis, en sitä siis tikuttele mutta vasenta alavatsaa juili niin kovasti että välillä täytyi ihan kaksin kerroin mennä. Ennen en ole ovista tuolla tavalla huomannut.

Ja mahdollinen ovis tuli kyllä hyödynnettyä :)

Tänään pelkästään omaa napaa.

Minnimamma kp 16/29-30? yk 2

Vierailija
116/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipähei!

Meillä oli tässä muutama kuukausi taukoa yrittämisessä, mutta nyt taas mukana.

Minä 32v, mies 27v, esikoinen 1v

Miisku80

kp11/30 yk4(?)

Vierailija
117/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Liityn ketjuun mukaan, ensimmäistä kertaa elämässäni tuli halu ketjuilla jotain. On vain niin mukava ollut lukea muidenkin oireiluista sekä kuvitelluista toiveoireista. Kerronpa omasta tilanteestani vähäsen; lapset 11/09 ja 04/11, nyt siis kolmatta haaveillaan. Kp22/28-31 yk 4 (jos lasketaan elokuukin mukaan) ja dpo6 jos tulkitsin oikein..Minä olen 24v ja mieheni 26v. Elokuun aikana oli siis viimeinen NuvaRing ja sen jälkeen on "saanut tulla jos on tullakseen"...Tosin itse kovin impulsiivisena ihmisenä olisin toivonut aikaisempaa tärppiä.. Tällä kierrolla ihmetyksen aiheena ollut oviskivut, joita ei yleensä ole ollut. Viimeksi silloin kun nuorempi sai alkunsa..Olin ihan varma,että menkat pärähtää kun sattui oikealle puolelle alavatsaa niin kovin. Olin lähdössä yövuoroon ja meinasin jo soittaa esimiehelle,että nyt en pysty tulemaan, kunnes noin tunnin kipuilun jälkeen se loppui ja siitä n.puolen toista viikon päästä tein ClearBluen viikkonäytöllisellä plussan 1-2vk raskaana.. Nyt siis sama tilanne että oviskivut tuntuivat, noin tunnin ajan sain vain maata ja sanoin miehellenikin, että jännä kun nämä tuntuvat, kun yleensä en tiedä siitä mitään... Liekkö sitten voinut olla kiinnittymiskipua?! Muilla samoja kokemuksia..?

Nyt olen yrittänyt kuunnella omaa kehoani, ehkä liiankin tarkkaan, menkkamaisia juiluja on ollut useamman päivän ja äskettäin kun nukutin nuorempaa päikkäreille meni sukkapuikkovihluja muutama.. :O

Tekisi mieli jo testailla mutta pelottaa negatiivinen tulos.. Mitä olette mieltä...? =) Mukavaa, kun on tällainen palsta missä jopa noteerataan kirjoitukset eikä vain huutele seinille. Ympärillä jo neljä vauvauutista, ja aina yhtä "paha" mieli tulee kun muiden yritykset tuottanut tulosta. TOSIN täytyy taas ajatella että eipä ole montaa kk yritetty!! :)

Vierailija
118/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan siis ole pahoillaan muiden plussauutisista, itse vain niin kovin toivoo, että kateuden piikki lävistää. MUTTA tietysti onnellinen muiden puolesta!! :)

Vierailija
119/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaita kaikille.

Rena: Mietin tuota pohdintaasi, että miks aina keskusteluun tulee ne vauvat :). Ehkä se on tämä tietty ikä? Vanheneminen? Mun kaveriporukassa ei nykyään muusta puhutakaan ku lapsista. Ei siinä mitään, tykkään ku niistä puhutaan, koska ihteäkin ne kiinnostaa. Mutta.. voi sitä joskus jostain muustakin puhua.

ti-ti-uuuu: Onko sulla aikasemmin ollu tuossa kierron vaiheessa tuollasia oireita? Itsellä ei oo ollu mitään merkkejä. Ja vaikka oliskin ni en varmasti erottais niitä "normaalista" kipuilusta. Merkit pitäis olla jotain muuta ku kipuilua, että ymmärtäisin erottaa ne endosta...

anskupa: Kuulostaa hyvältä. Pidän peukkuja täällä! Tsemppiä :)

ON: tein tänään testin, koska en malttanu enää odottaa. 5-6 päivää etuajassa. Nega se oli, itku tuli ja kirosin taas koko vauvajutun. Oli niin selvä nega, ei haamun haamua, joten en mitenkään usko, et se voi muutaman päivän päästä plussaa enää näyttää. Miks tämä on näin vaikeaa? Nyt ei oo muuta vaihtoehtoa kun uusia suunnitelmia toteuttamaan.. lääkäri laittanut valmiiks lähetteen verikokeisiin mulle, joten niihin meen nyt. Ja mies joutuu mennä antamaan spermanäytteen. On sitten vastaukset kk päästä valmiita, jos ei tulossa oleva viimeinen tero kierto tuota tulosta. Vai kauankohan spermanäytteen vastauksen saamiseen menee?? Tietoa kellään? Kauheaa ajatella, et kohta tulee vuosi täyteen yrittämistä. Se on pitkä aika. Onneks ei voi tietää tulevaisuutta, et kauanko sitä yrittämistä on vielä jälellä.

Plussatuulia +++

Leenanna kp 25/30? yk 11

Vierailija
120/433 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rena: Jostain muuten luin joskus, että jonkun tutkimuksen mukaan parhaimmat päivät tulla raskaaksi on juurikin pari päivää ennen ovulaatiota, niin simppoja on sit valmiina kytiksellä siellä heti ennen kuin munasolu irtoaa.Ei sullakaan siis toivo oo vielä menetetty! Tietenkinhän sitä kannattaa aina olla odottelematta liikoja ettei sitten pety, niin mäkin yritän.

minnimamma: Kuulostaa kyllä ihan ovisoireilta, hienoa että tuli tilaisuus hyödynnettyä! Plussatuulia kovasti :)

Miisku80: Hei, lisäsin sutkin listalle että tervetuloa sullekin! :)

Leenanna: Tsempit sinne, nuo negatestit on sitten kyllä niin tunnelmaa latistavia! Mut oot kyl tehny sen tosi hyvissä ajoin, et ei ihmekkään jos ei vielä näytä mahdollista raskautta.Peukut pystyssä jos se vielä plussaksi muuttuis tässä päivien kuluessa! :)

anskupa: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! Mäkin ensimmäistä kertaa eläissäni alkoin ketjuilemaan tuossa heinäkuisissa, vähemmän aktiivisena tosin:D Mut nyt sit kun elokuisiin tipuin niin otin asiakseni perustaa tän ketjun.Ja on tullut kyllä käytyäkin paaljon paremmin kirjoittelemassa kun tuo listan päivitys on meikäläisen vastuulla.Mulla oli ovis tuossa 4-5 päivää sitten ja tänään oon kans tuntenu noita sun mainitsemia sukkapuikkovihlaisuja alakerrassa, niinku joku tökkis kohtua/alamahaa.Ehkä se on vaan rasituksen merkki, tuli aikamoisesti touhuiltua ennen ovista ja oviksen aikoihin että ei ihme jos paikat on hellänä:D Onhan se toki kiva kuulla plussauutisia, niistä saa lisää potkua omaankin yritykseen kun muilla onnistaa niin eiköhän sit meilläkin joskus:) Kyllä toisinaan pieni kateus yrittää hiipiä pääkoppaan kun kuulee toisten vauvauutisia, mut mielummin olen vilpittömästi iloinen heidän puolestaan koska joskushan se oma vuorokin toivottavasti tulee.Ja mistä sitä tietää jos jotku ovat jo kauan yrittäneet ja sit vihdoin onnistuneet saamaan haikaran visiitille:) Ja tosiaan, me kans ollaan niin vähän aikaa yritetty (yk2 meneillään) et eipä tämä yritys heti välttämättä tuota tulosta.Mulla kun muutenkin on vähän kummallisia välillä nuo kierrot että en tiedä uskallanko edes toivoa nopeaa tärppiä,välillä kellon tarkasti alkaa menkat ja välillä taas epäsäännöllisyyttä ilmassa,välillä kipuilevia kiertoja ja välillä ei mitään tuntemuksia.

ON: Nyt ois dpo 4-5, riippuu vähän miten tuo lasketaan.Jos joku tietää, niin vois antaa vinkkii? Ovistestihän näytti plussan kp15 iltapäivällä,kp16 aamulla viiva oli hieman haalentunut ja saman päivän ilalla haalistunut haamuksi.Touhuiltu on siihen malliin, että ovis on ainakin hyödynnetty, eri asia sit onko tuottanut tulosta.Sepäs selviää sit aikaisintaan ens viikol jos kuukautiset tulee säännöllisesti.Testaamaan en varmaankaan uskalla alkaa, ennen kuin kp:t on jotain 32+..

Tuntemuksista sen verran että eilisillasta asti on tissejä vihlonut,varsinkin oikeanpuolimmainen on aika kosketusarka ja kylmä ulkoilma varsinkin saa noita tuntemuksia aikaan.Alamahaa on nippaillut tänään pitkin päivää,anskupa:n sukkapuikkovihlaisut kuulostaa tutulta! Mut en viitsi vielä toiveita alkaa elättelee liikaa,kun ei kai oireita vielä pitäis tulla jos kiinnittymistä ei vielä ole tapahtunut...Koitetaan tässä nyt pysyä tyynenä viimeiset piinapäivät, menkat joko alkaa tai ei ala! Vaan vaikee se on olla analysoimasta liikaa itseään,kyllä mä varmaan joka tuntemukselle jonkun hyvän selityksen keksin :D

naminami kp19/27-32, dpo 4-5*

*Korjaus: dpo 3, kiitos Rena laskuvinkistä :)