Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
81/433 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak: sulla on tosi jännät paikat!! Mä pidän sulle isosti peukkuja! niin ja näen tossa sun testissä selvästi haamun...

ON: menkkajuilinnat (jomotukset) on ollut tänään ihan todella kovat.. ihan ku toisena vuotopäivänä ja mulla ne on kovat... Mä luulen että ne menkat alkaa vaan hit..sti liian aikaisin.. /=

Minni*86* kp 16/24(28) dpo 7 yk7

Vierailija
82/433 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiste: Jep, pahin aika kuusta on varmaankin just toi että odottaa ovulaation jälkeen et alkaako menkat vai ei :D Ja jos ne alkaa nii toivoo vaa et loppuis pian nii pääsis kunnolla tositoimiin, äh on tää kuumeilu välillä yhtä oravanpyörää :D Onhan se kiva jännäillä jne. mut mä inhoon pettymistä, kun tippuukin korkeelta vaik olis omasta mielestä jo jotain oireita havainnut.Mäkin koitan nyt kuun loppuun keksii mahdollisimman paljon kaikkee muuta tekemistä, ettei ajatukset pyöris vaa raskautumisaiheessa.Helpommin sanottu ku tehty mut ei se auta ku koittaa ottaa lungisti ettei kasaa turhia odotuksia ja paineita.Katsotaan pysynkö mä housuissani nyt parin viikon ajan...

Merinak: Hyvä että pääset verikokeisiin, sieltäpä se selviää sit! Jännittää sun puolest, tuu sit kertoo uutiset mut toivottavasti asiat on niinkuin toivotkin! hui :)

Minni*86*: Eiks menkkajuilimisetki voi olla merkki raskaudesta kun jotain erilaista tapahtuu siellä alamahassa? ;) Sullahan on viikko oviksesta, eikö silloin tapahdu kiinnittyminen? Mä olen vähän pihalla näistä hedelmöittymiseen liittyvistä asioista mut koko ajan tässä lisää opitaan :)

ON: Mä tos viime viestissä sanoin kohta puoli tikuttavani oviksen.No ei mennyt tuntiakaan viestin kirjoituksen jälkeen kun sit kävin tekasee ovistestin, ja taisinpa saada nyt sen ovisplussan! Niin selvästi toi viiva tummentunut, mun silmään ainakin kontrolliviivan vahvuinen.Sain myös tänään migreeni-tyyppisen kohtauksen, päätä ja silmiä särki ja samalla jomotti lantiota oikeelta ja etovaa oloa,voiskohan olla jotain ovisoireita vai häh.On niitä tullut silloin tällöin satunnaisesti ennenkin, en vaa oo tajunnu yhdistää tiettyyn aikaan kuusta.No nyt sit tulee ainakin hyödynnettyä ovis, just noiden kiputuntemusten takia meillä on saattanut olla n. 3pv:n tauko petipuuhista kun mulla on tuo kauhee olo vienyt seksihalut:/ Mun piti ihan rennosti testimielessä kokeilla noita ovistikkuja mut miten voi tulla näin iloiseks sit kun testiviiva vahvistuu :D Vaik en nii naiivi ole tietenkää et luulis ovisplussa meinais automaattisesti plussaa raskaustestissä parin viikon kuluttua niin silti jotenkin tuli positiiviselle mielelle.

Tossa viel kuvaa ovistestailuista kp10-15

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/433 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naminami: Onpas ihailtavan systemaattista! Mulla ei noi viivat tummu tuolla tavoin, johtunee ehkä että mun testien liuskan ”kädensija” on vihreä eli ovat erilaisia. Ne ovat aina sen näköisiä kuin sulla kp 12 ja sitten kahden päivän ajan sun kp 15:sta näköisiä. Mikäs merkki sulla olikaan käytössä?

Onneksi töissä on niin kiire pari seuraavaa viikkoa ettei siellä ehdi paljon tuntemuksia miettimään. Paitsi tietty sydän hypähtää heti, kun jossain vähän nippasee tai muljahtaa. Hah!

Ihanaa huomista perjantaita kaikille!

Vierailija
84/433 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitytään elokuisiin sitten, kun kerta heinäkuussa meille ei vauvaa ole tulossa. Menkat alkoivat kuin kello ajallaan hyvin hyödynnetystä oviksesta huolimatta. Nyt en tässä työajalla jouda enempiä itsestäni kertoilemaan, varmaan edellisinä kuukausina jännänneille olen kuitenkin tuttu:)

Aliina kp 1/30-33, yk 12

Vierailija
85/433 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiste: Mulla on noita raskauskeijun omia ovisliuskoja.Ajattelin ensin, että olis vaikeaa tulkita noita viivojen vahvuuksia mut eikai se niin kauheen vaikeeta ollutkaan, kyllähän sen silmä erottaa sitten kun kontrolli-ja testiviiva ovat yhtä tummia.

Aliina: Tervetuloa, lisäsin listalle :)

ON:Tänään kp 16 aamulla tehdessä viiva oli edelleen tumma, mut vaalentunut jo tuosta eilisestä.Katsellaan vielä illalla uusiks, mut LH-huippu tais olla eilen eli mun käsityksen mukaan nyt se munasolu on irronnut ja odottelee tuolla kyytiläistä?:D Alamahaa juilii tosi ilkeästi menkkamaiseen tyyliin, ei ihme jos näinä päivinä oon kieltäyny seksistä kun sen harrastaminen ei ihan ekana juolahda mielen päälle näiden tuntemusten takia.Eri asia nyt tietenkin kun tiedän mistä saattavat johtua..Tästä ne piinapäivät sitten alkaa, saa nähdä pysynkö nahoissani mut yritys on ainakin kova! :D

Hyvää viikonloppua kaikille, mä palailen viimestään maanantaina päivittää listaa!

Vierailija
86/433 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olis kohta työviikko lusittu ja vapaat odottaa. Mulla on luvassa yökyläilyä kaverin luona ja pikkujouluilua siinä ohessa. :)

naminami: Sullahan tuli hieno ovisplussa!! Jee! =) Mulla menee yleensä niin että testiviiva ei tummene pikkuhiljaa vaan joka päivä tulee hyvin haalee testiviiva ja sit vaan yhtäkkiä pärähtää tumma viiva. Vahvempaa kuin kontrolliviiva en oo tainnu koskaan saada. Aika usein mä oon saanu ovisplussan (tai ainakin lähes plussan) kahtena päivänä peräkkäin eli niistä en sitten tiedä kumpi on oikea. Mutta tapana on ollu testata niin kauan että on taas hyvin haalee viiva että näen LH-huipun menevän ohi.

Mulla tosiaan eilen aamulla tuli lähes plussaksi tulkittava tulos ja olin siitä jo ihan täpinöissäni. Kotiin tulo meni sitten tooosi myöhään (klo 1 yöllä) työpippaloiden takia ja testasin silloin vielä uudestaan ja se kyllä oli plussa.. En saanut miestä heräteltyä enää hommiin ja aamulla oli itellä jo fiilikset kadoksissa kun ottaa niin päähän et ei saatu tätä(kään) ovista kunnolla hyödynnettyä.. Aamun aikana tein sitten vielä uuden testin ja edelleen plussa näyttää. En tiedä jos jotain toivoa vielä olis jos tänään sais hommat aikaseksi ennenkö lähen reissuun..

Vituttaa vaan niin mahottomasti kun joka helvetin kerta sama juttu et just sillon ei syystä tai toisesta onnaa kun pitäis! Olin aika kiukkunen miehelle aamulla, mut eihän se sen vika oo.. Enkä mä sille mitää sanonu siitä ovisplussasta eilen ettei sille tulis paineita. Sanoin sit kun se aikansa tivas multa että mikä on et ei ne lapset pyhästä hengestä sikiä ja että eiköhän mahikset menny jo. Niinkuin ne varmaan oikeasti menikin. Katotaan mitä päivä tuo tullessaan.

Sorry avautuminen!! Harmittaa niin vietävästi! Helpompaa kai ois lapsii tehä jos ois sitä seksiä oikeaan aikaan. Tämä just on noiden ovistikkujen huono puoli et sit mua ärsyttää jos ei hommat hoidu. PRKL! Tää on niiiiin turhaa.

EDIT tuntia myöhemmin: nyt vähän jo meinaa naurattaa tämä purkaus mut antaa nyt olla, meinasin jo poistaa koko kommentin. En oikeasti ehkä ota näin vakavasti tätä hommaa mut tänään oli huono aamu! Jatketaan... :)

87/433 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä alkaa oleen jänniä aikoja..paitsi ei mulla..tää on ollu kyllä kummallinen kierto,oon lähes koko ajan kiukkunen ku ampiainen ja touhuilut ei oo kiinnostanu..eli siis on suoranainen ihme,jos meille sitä elokuunkaan vauvaa tulee,nimittäin näihin 23pvään mahtuu yksi kerta siel kp 10 paikkeilla..en nyt muista miten menee,et jos seuraavasta kierrosta raskautuis ni meniskö elokuun loppuun..

Vierailija
88/433 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-inna-: Ensiks en kertonu kellekään vauvahaaveista. Mut sit kerroin lähimmille kavereille, joilla on jo vauvat tai jotka on just nyt raskaana. Ja vanhemmille kerroin myös. Tämä ihan siitä syystä, et kyselyjä tuli paljon ja asia on ollu hieman vaikea mulle ku ei sitä vauvaa oo kuulunu. Kertominen on kyllä helpottanu kummasti ja nyt on parempi olla asian suhteen. Kyselyt on loppunu ku seinään!

naminami: Mulla on ollu kans alavatsakipuiluja oviksen aikaan. Tajusin sen vasta muutama kk sitten ku löysin oviksen. Siis uskon et ne kipuilut olluoviksesta johtuvia ku ne on ollu vähän erilaisia ku endokivut. Koko alavatsalla yhtäaikaa ja pidempikestosia.

ON: Ei tämä aika kulu ollenkaan. Koko ajan vaan pitää oottaa ja oottaa! Ei siis mitään uutta tuntemusta.

Plussatuulia kaikille! :)

Leenanna kp 22/26-36, yk 11.

Vierailija
89/433 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kuikkimassa täällä nopsaa, poistin listalla pitkään roikkuneet ja laitoin nyt tuohon vaan tuon meidän pitkääkin pidemmän plussalistan esille.Toivottavasti kaikilla on edelleen nyytit matkassa siellä masussa!

Mihin te plussanneet olette muuten täältä jatkaneet, oletteko jossain elokuisten odotusketjussa vai?

90/433 |
15.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla odotuspuolella elokuiset tammikuussa 2013 kirjoitellaan!

Vierailija
91/433 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipahdin tuolta heinäkuisten joukosta tänne elokuisiin. Nyt kp2/28. Toinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen menossa. Paremmalla onnella kohti uutta kuukautta :-)

Vierailija
92/433 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni*86* + Leenanna: Juu, kiitos vastauksestasi, ymmärsin nyt itsekin että niinhän sen pitääkin mennä noiden Terolutien kanssa. :)

-Inna-: Tere tulemast! Mekään ei olla monelle poikaystävän kanssa kerrottu. Tai no, siihen nähden ettei pitänyt kertoa kenellekään niin heh.. Tästä tietää sisko, (sen takia, että hän kahden lapsen äitinä osaa olla tukena, tavalla jolla kukaan muu ei tällä hetkellä pysty. Hänelle kerroin kun mulla oli meneillään kp 60jotain, että mitäs helvettiä mun pitäisi tehdä)sitten yksi perhetuttu jolta kyselin heti alussa jos voisi myydä meille tavaroita+tarvikkeita+vaatteita kun oma lapsensa kasvaa niistä ulos. Heidän lisäksi mun läheinen työkaveri tietää, ja poikaystävä ei voinut olla kertomatta pari kaljaa ottaneena omalle veljelleen :) Sitten tietää vielä mun naapuri, eli hyvä ystävä. Äiti ei tiedä juurikin sen takia, että luultavasti ressaisi meidän pärjäämisestä niin että loppujenlopuksi mun raskaus menis mut itsenikin ressaillessa. Lähinnä varmaan taloudellisista syistä siis ottaisi stressiä. Ja suurimmaksi syyksi, haluaisin yllättää vanhemmat sitten jos niinkin ihana asia kävisi :)

Rena_: Onneksi kirjoitit tuon kiukkuviestisi koska luulenpa että jokaikinen täällä voi samaistua tuohon ja helpottua hetkeksi kun tietää jakavansa samat tunteet ja asiat kymmenien muiden kanssa. :) Lisää tälläsiä naiset, jos vituttaa niin antaa kuulua!!!

Ja Wager3:selle tervetuloa, toivotaan sulle oikein hedelmällistä kuukautta ;)

Omaa napaa; Toista viikkoa nyt jatkunut alavatsan touhu. Enemmän tai vähemmän päivittäin nippailee sieltä sun täältä alavatsan seutuvilta, useinmiten tuosta keskeltä alhaalta. Rinnat on kasvaneet.. :s Jaiks. Mulla on ollut C kuppi siitä asti kun aloitin pillerit, muuten ei oo koskaan ollut juuri edes tissejä. Nyt kun ne elokuussa lopetin, kuppikoko pieneni. Mutta nyt tuntuu että on taas ryntäät :D Housut kiristää niin että tuntuu oksettavalta.

Mä tänään mietin kaikenlaista ja tajusin yhden jutun... Mä mietin, että mikä on ollut "perimmäinen syy" siihen että haluan lapsen. Tietysti näiden lisäksi, että ne on niin helkkarin söpöjä ja ihania ja lapset on elämän suola ja sokeri. Nimittäin se, että mä oon jo tietämättäni kauan kaivannut elämääni sisältöä.. En todellakaan sano, ettei sitä jo olisi. En todellakaan, mä teen rakastamaani työtä, mulla on aivan ihana rakastava poikaystävä, meillä on maailman ihanin koira, ollaan tosi rakastuneita jnejnejne. Mutta se, että mä en esimerkiksi harrasta mitään. Mä oon aina joko töissä tai kotona. Ja ahdistaa aina töistä lähteä himaan kun tää on niin pieni yksiö joka ei näytä edes aikuisten kodilta.. Onneksi päästään kohta upouuteen parkettilattiaiseen kaksioon :) Se varmasti helpottaa tätä pientä ahdistuksen tunnetta. Poikaystävä harrastaa liikuntaa n. 2-4krt viikossa ja on muutenkin menevää sorttia. Olen mäkin menevä, mutta en juurikaan näe itseäni harrastamassa muuta kun koiran kanssa lenkkeilyä.. Niin mietin sitten että vaikka ollaankin tosi nuoria, niin mä kaipaan lasta mitä mulla ei ole. Kuulostaako tää ihan hullulta? Mut on luotu hoivaamaan ja pitämään huolta. (niinkuin meidät kaikki, I know.) Onko itsekästä miettiä että lapsi antaisi meille sen mitä oon kauan jo sisäisesti sitä tietämättäni etsinyt ja kaivannut? Että se antaisi mun elämään kaipaamaani sisältöä?

Oon katellut erilaisia äitejä Avalta, ja voi jessus aina noiden jaksojen jälkeen oon niin onnesta puhkuva ja toivon että olis jo raskaana...

Noh, someday, someday.. :)

Hyvää viikonlopun jatkoa kaikille!

Vierailija
93/433 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonom, sun oireet ainakin kuulostaa tosi lupaavilta! Ajattelitko testata vasta kp 28? Mulla on ollut samanlainen tunne; haluan sisältöä elämään ja paapoa ja hoivata ja ja ja...! :)

-Inna-, mä oon aika avoimesti kertonut parhaille kavereille ja äidille. Tuntuu kivalta, että voi avautua kaikista näistä asioista. Ja siihen loppui myös äidin painostus :D Töissä en ehkä kertoisi ennen kun on pakko.

Liitteenä haamujen haamu tältä illalta n. 3 h pidätyksen jälkeen. Näkyykö siiinä viiva? Odotukset eivät kylläkään ole kovinkaan korkealla, koska mulla näitä viivoja on riittänyt joka kierrossa. Ja kyllä, tiedän olevani TYHMÄ, kun testailen liian aikaisin, mutta en voi sille mitään :)

Viikonloppuja kaikille! :)

Vierailija
94/433 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noi joo aikaslailla selviä oireita, ja vielä kun ei ole mitään kuviteltuja ainakaan masun nippailu ja toi housujen puristaminen yhtäkkiä. Että ke kyllä tuntee ja kovaa :D perjantaina pitäis menkat alkaa jos tässä ei raskaana olla. Mä tilasin tosiaan mammaksi.fi sivuilta herkkätestejä jo varmaan ke tai to, mutta koska tilauksenteko ei jostain syystä mennyt läpi niin sieltä joku teki tilauksen mun puolesta ja laittoi maksutiedot sähköpostilla, ja mä en koskaan jaksa kirjautua verkkopankkiin :DD Maksoin ne vasta pe ja tietenkään vklp ei posti kulje eikä kusti polje.. Eli maanantaina varmasti kilahtaa postiluukusta alas. Ihan varmasti testaan jo sillon, malttamattomuutta ilmassa taas.. :D

Yks juttu tuli kans mieleen tässä, nimittäin minkäänlaista muutosta pillereiden lopettamisen jälkeen en oo huomannut mun käytöksessä ainakaan vielä. En oo mitenkään rennompi. Ehkä itken vähän vähemmän. Mutta voi jumankauta mikä pms ämmä oon ollut tässä varmaan viikon verran.. Poikaystävä raukka kun joutuu kuuntelemaan mua kun kilahdan vähän väliä. Yks päivä tulin kotiin ja tiskialtaassa oli joku vuosisadan tulva likaisten astioiden lisäksi. Aloin vaan huutamaan että nyt jumalauta ota se tulppa saatana helvettiin sieltä pohjasta ja tee asialle jotain. Ihan totaalinen pimahdus. Kaikesta :'D jooh.. Voisin koittaa rauhoittua.

Kuule pempsu mä en nyt kyllä osaa yhtään lukea tota sun kuvaa!! :o Tainiinkun missä pitäisi näkyä haamujen haamu? :)

Vierailija
95/433 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä näen :) Katoin kuvaa ihan väärin äsken.. Kyllä mä ainakin huomaan siellä pienen ujon haamujen haamusen ;)

96/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ottanut vähän etäisyyttä näihin vauva-asioihin, tai ainakin yrittänyt olla lietsomatta itseäni lisää. Lemmiskelty kyllä tiuhaan kp 10-15 välillä, muttei taaskaan mitään ovistuntemuksia ollut. Mulla selkeästi niin, että joka toinen kk on tosiaan voimakkaat oviskivut, joka toinen ei taas mitään. Se tietysti mietityttää, että mitä toi siis merkitsee. Eli tapahtuuko silloin 'särkykuukautena' jotakin vai onko siellä jotain häikkää... Hitto kun olen niin laiska ja saamaton, etten saa varatuksi lääkäriaikaa. Mutta kun se kipu tosiaan joka toinen kk vasemmalla puolella ja muutoin ei mitään oireita mistään ja kiertokin säännöllinen.

Nyt kyllä taas piinaviikon lähestyessä huomaan siirtyväni enemmän vauva-ajatuksiin...

On jotenkin semmoisessa ihme välitilassa. En oikein osaa pitkän tähtäimen suunnitelmia tehdä (esim.täydennyskoulutukset), mitkä sitovat tietyksi aikaa, jos vaikka kohta olisinkin raskaana. Ja kaverit pyysivät ensi kesänä reissuun, en oikein osannut sanoa juuta tai jaata :-)

Ja kyllä mmeidän vauvatoiveista tietää mun parhaimmat ystävät ja äiti. Ja sisko. Ja äiti oli kertonut isälle... Hah haa, eli useampikin siis. Mutta kukaan ei ole törppöjä kommentteja tai kysymyksiä heittänyt.

Se ois ens viikonloppuna tiedossa parin illan pikkujoulut ja ne ei tosiaan kuivat pippalot ole :-) eli en ole mitään kummempia elämänparannuksia tehnyt, vitamiineja koitan melkein joka päivä napsia, siinä se. Pikkujouluja ennen tiukka työviikko, joten ei kauheasti ehdi piinailemaan. Mulla vain vahvistunut se olo, että meillä tämä vauvantulo taitaa ottaa enemmän aikaa. Mutta vahva usko siihen, että tulee just silloin kun pitääkin. Saas nähdä kuinka monet ryhmät tässä saa rämpiä läpi :-)

Kaikille suotuisia ++++++ tuulia. Mut ihanahan siellä peiton alla kuherrella ja poltella kynttilöitä. Ja miehen kanssa nautettukin, että kun ei muuten ehditä mitään harrastamaan, niin onhan se kiva että on tämä yhteinen harrastus :-)

97/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä nyt pikku hiljaa uskaltaa takaisin remmiin mukaan. Yritystä takana reilu vuosi. Käytössä terot ja glomit, teroja vuosi takana ja glomeja 4 kiertoa. 3 glomi kierrosta plussasin ja kesken meni viikolla 7.. nyt siis paranneltu haavoja ja odotettu koska uskaltaa jälleen takaisin hommiin.. Syyskuun 3 päivä jää ikuisesti mieleen.. Mutta nyt siis odoteaan hymynaamaa testiin..

Luen tässä teidän menoja pikku hiljaa..

Plussa tuulia teidän kaikkien elämään!

terkuin: Minnihiiri81 ja kp 9/31

Vierailija
98/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas minnihiiri ja tervertuloa! ja pahoittelut menetyksestä =(

ON: itselle pitää näitä oireita laittaa ylös jos ens kierossa on samaa niin tajuaa ettei ne välttämättä ole raskausoireita =DD

Eli dpo 10 ja nyt on tullut sormien turvotus (normaalisti sormukset pyörii sormissa nyt ei meinaa irti lähteä ja jää jäljet) ja vähän sormien niveliä särkee (nämä siis lähinnä aamulla)..

Väsymys jatkuu edelleen ja valkkari on muuttunut

sellaiseksi valkoiseksi ihanku käsivoide =DD Tisseissä ei juuri mitää. Ehkä kainaloista vähän kipeät (taitaa olla rintalihakset, mitkä

nostelun jälkeen kipeytyy)

minni kp 19/24 dpo 10 yk 7

Vierailija
99/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko on vierähtänyt niin nopeesti, etten oo paljon ehtinyt kirjoittelemaan. Lukemassa oon silti päivittäin käyny. Täällä on niin ihana piipahtaa, kun huomaa, ettei ole ainoa näiden vauvahöppäjuttujen kanssa painiskeleva ( päivien laskeminen, oireiden bongailu, vauva-ajatukset).

Ihanaa, että alkaa noita oireita ilmestymään täällä monille, nyt toivotaan todella niitä plussia kaikille. Ja haamuviivojen vahvistumista. :)

ON: täällä kp 16/27-28. Tuntemuksista ja oireista päätellen ovis on nyt ohi. Katsotaan onnistuttiinko hyödyntämään. Mutta ihan niinkuin joku sanoikin, niin onhan se kumppanin kanssa puuhailu muutenkin kivaa. Siksi tykkään tästä tjot-asenteesta. Siinä, kun antaa itselleen luvan olla stressaamatta ja nauttii vaan kumppanistaan ja niistä vauvahaaveista. :)

Tohon ruokavalio asiaan, että en oo itsekään ruokavaliota mitenkään muuttanut. Ruvennut vaan syömään mama-vitamiineja.

Jännät viikot tiedossa meillä kaikilla täällä. Toivottavasti saadaan plussia.

100/433 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin sitten liittyä tänne,vaikka voi olla että palstailu jää jo vähän taustalle. Yritän kuitenkin käydä kirjoittelemassa:)

mago kp1/26 yk7