Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

? ELOKUISET 2013 ?

Kommentit (433)

Vierailija
41/433 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin päivittämään listan näin isänpäivän kunniaksi, taas on uusia tullut mukaan :) Monilla näköjään kiertopäivä sijoittuu tuohon kp 11-20 - haarukkaan, ei muuta ku peiton heilutus talkoot pystyyn! (en tiedä onko se yhdyssana :D )

Pohojalaanen86: Voimia kovasti sinne, mut sulla on kyllä nainen asenne kohdillaan! ?

minnimamma: Juu perille näytti viestisi tulevan, lisäsin sutkin listalle.Tervetuloa kuumeiluporukkaan :)

Maizaana: Hei vain sinullekin! Ettehän te mitään ikäloppuja ole, höpöhöpö! Kivahan se on että täällä on eri-ikäistä porukkaa, koska kaikkia meitä kuitenkin yhdistää tää vauvakuume:D Joo taidat olla oikeassa siinä, että elokuu on varmasti tuskaisin kuukausi ison mahan kanssa, jos kovin helteet iskee ja turvottaa:D Noh, olishan se sen arvoista ?

Minni*86*: Mä luinkin tuolla heinäkuisissa silloin noista sun kystistä, tosi ikävä juttu :/ Mut niinhän se on et yrittänyttä ei laiteta, kaikki voi olla mahdollista:) Minulla ei kystistä ole kokemusta mut äitini on kärsinyt niistä ja sanoikin ettei kyllä toivo kenenkään kohdalle..

Rena: Kyllä mäkin olen pohdiskellut noita aikataulujuttuja, ja edelleenkin tässä yrityksen lomassa pistää välillä miettimään et onkohan sittenkään oikea aika kakkoselle.Ollaan kuitenkin niin nuoria vielä, ettei olla kunnon ammattiakaan hankittu.Ja esikoinenkin on vasta noin 9kk, mut silti jo toivottas hälle kaveria.Esikoisesta plussatessani tilanne oli ihan eri, kun ei oltu lasta suunniteltu niin ei siinä ehtinyt mitään lapsen yritys hommia pohtimaankaan.Kyllähän se silloinkin kesti sisäistää, että meistä on tosissaan tulossa vanhemmat ja tietenkin pelotti miten pärjätään.Hyvin ollaan pärjätty ja tullaan varmasti pärjäämään, vaikka mukuloita olisi useampikin.Aluksi oli suunnitelmissa, että alettas haaveilemaan toista lasta vasta joskus 3-5 vuoden päästä, mut ei ihminen itselleen mitään voi:) Mut kukin tyylillään.Kyl mä joskus tahdon taas opiskelemaan ja töihin uraa luomaan, mut kyllä mä sinne ehdin vielä.En minäkään olisi joskus yli vuosi takaperin uskonut, että alkaisin perustamaan perhettä näin aikaisin.Päivääkään en kuitenkaan vaihtaisi:) Enkä koe, että olisin jostain tärkeästä jäänyt paitsi kun sain lapsen näin hyvissä ajoin.Eihän sitä tietenkään ole yhtä vapaa menemään ja kulkemaan miten lystää, mut en mä koe että tää vauva-aika olisi verottanut mun elämää millään tavalla.Enää ei kiinnostakaan mennä samalla tavalla kuin ennen, mut tottakai nään kavereitani, urheilen, juhlin silloin tällöin jne.Ja joissakin menoissa on vauvakin mukana.Kotona kököttäminen ei sovi mulle ollenkaan, tai no onhan se joskus kiva olla ihan vaan kotona mut mä tarvin aktiviteetteja jotta mieli pysyy tyytyväisenä.Olen iloinen, että mulla on myös mahdollisuus omaan aikaan perhe-elämän lomassa, meillä on sen verran hyvät tukiverkostot että on se helposti mahdollista mutta kaikilla ei ole niin.

Loiste: Mä kans alotin oviksen tikuttamisen eilen, ekaa kertaa niitä testimielessä kokeilen.Tuli sellainen hailakka siitä toisesta viivasta, ja ohjeista ymmärsin että se ei vielä merkkaa mitään.No katsellaan jos saisi bongattua oviksen noiden avulla ja tietäis hommailla oikeaan aikaan;) Tai no aika useinhan tässä tulee muutenkin peittoja heiluteltua muutenkin, mut nyt eipä oteta nyt sitä riskiä että ne muutaman päivän tauot osuu sitten meidän tietämättä ovulaation aikoihin...

Ti-ti-uuuulle ja Snow whitelle tervetuloa myöskin, listalta löydytte! Snow whiten lisäsin tuonne Mukana myös-kohtaan Merinak:n seuraksi, ilmoitelkaa toki jos tahdotte listalle tarkat kiertopäivät :)

Se olis sit maanantai huomen, toivottavasti kaikilla lähtee hyvin uusi viikko käyntiin.Sit on isänpäivät vietetty ja paluu arkeen, seuraavaks taidetaan joulua odotella :)

42/433 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikat kaikille, me hypätään tänne elobeibin toivossa.. Nyt menossa kp 17/ 38 ja tänään veriviivaa paperissa, hirmuiset toiveet kiinnittymisestä vaikka laskureiden mukaan ovis vasta ens viikolla jos silloinkaan.. Eihän sitä taas tiedä :D

Tikuttamaan en ole lähtenyt, päätin ettei paineistella tätä juttua..

Anyhow yk3.. Minä 24, mies 23.. Mies pelottavasti melkein enemmän kuumeisena kuin minä :")

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/433 |
11.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla hehkuttamaan.. Mulla on aamupäivästä asti taas avavatsassa ollut tuntemuksia.. Ihan kun joku tekis papakoetta tai hipsuttelis sormella alavatsan sisäpuolelta!! Toki tää voi olla jotain aivan muuta, mutta toivon suuresti että olisi pikkukaverin alku kiinnittyssä tuolla syövereissä... :) Täytän 20v sinä päivänä jolloin menkat terolut kuurin jälkeen nyt alkaisi.. Olispa ihana synttärilahja plussata silloin :)

Toivotaan kaikille meille hyvää tulevaa viikkoa!!

44/433 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonom: Jospa siellä matkassa kutittelis joku, toivotaan parasta.

Itselläni rinnat on kipeytyneet, mutta voihan johtua vaikka ovulaatiostakin.

Odottelen maltilla mitä tuleva tuo. Mutta yksi mikä ihmetyttää: Minuun tuli jotain ihme näppylöitä, kun jotakin allergia näppylöitä. En ole allerginen millekkään, eikä koskaan ole mitään sellaisia ollut minulla.

Nyt odotellaan ja katsellaan :)

Vierailija
45/433 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pempsu ja naminami: Lohduttavaa kuulla, että teilläkin on samankaltaisia ajatuksia! :) Niinhän se on, että asiat vaan kummasti järjestyy, olivatpa ne miten päin tahansa! Joten kyllä tässä lapsi on ihan toivottu koko ajan, eikä turhia aleta enää odottelemaan. :) Sekin kun voi ottaa aikansa, että vauvan saa alulle. Voin nyt kuitenkin ajatella, että ei se niin kuukauden päälle ole, että koska tärppää. On niin paljon muutakin aktiviteettia menossa. Toisaalta toive lapsesta on kuitenkin kova, eli varmasti harmittaa jos kovin tämä projekti venyy. Pitää vaan muistaa silloinkin ajatella positiivisesti. :)

Täällä on nyt alkanut "viikko ennen ovista" eli jostain pitää koittaa kaivaa energiaa petipuuhiin.. Meillä on vähän semmonen ongelma että ei muka tahdo aina jaksaa touhuilla, vaikka mites muutenkaan niitä lapsia tehdään... :D Täytyy koittaa taas tsempata. =) Vähän nyt harmittaa kun meni tuo ovistestien tilaaminen viimetinkaan eivätkä varmaan huomenna vielä tuu kotiin asti. Testailu alkaa siis ehkä vasta kp 13, mutta jos ovis on vasta joskus kp 19 niin eipä siinä kiire tulekaan.

Kivaa viikkoa kaikille! :)

Vierailija
46/433 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dpo 3, eikä mitään oireita :/ Yleensä mulla on heti ovulaation jälkeen rinnat kipeät ja nyt ei mitään. Hohhoijaa, eipä ainakaan ole odotukset kovin korkealla enää!

Parempaa viikon alkua muille!

Pempsu, kp 18/30, yk 3

Vierailija
47/433 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flygrl: Teretulemast vaan! Täällä tiedätkö tuntuu kans olevan niin että mies on se joka tässä pahemmin kuumeilee:D No onhan tuo ihan söpöä... :)

Nonom: Toivottavasti nuo masutuntemukset olis just siitä kiinnittymisestä, peukut pystyyn! Mä kans täytin tän kuun alus 20v, eli samaa vuosimallii ollaan.

Merinak: Kuulostaapa kummalta nuo allergianäppylät! :o

Rena: Niin se tahtoo olla ettei aina jaksa touhuilla mut mitenpä muuten sitä raskaaksi tulis jos ei kyseistä hommaa harjoita:D Meillä kyllä harvoin on kolmea päivää enempää taukoa petihommista, mut jos kovin iltaan venyy nii sit kyl mulla jo silmät lipsuu siihen mallii et pakko jättää välistä:D Periaatteena on kyl se ettei aleta väkipakolla hommiin ellei oikeesti tee mieli/väsyttää.Meille se onkin enemmän rentoutumistapa,mahdollinen raskautuminen tulee siinä sivussa plussana:D

Mut kiva kyl kokeilla noita ovistikkuja, yritetään olla repimättä stressiä niistä kun ihan kokeilumielellä ollaan niiden suhteen.Olis ainakin helppo laskee sit laskettu aika kun tietäis aika tarkkaan ovulaation ajankohdan, kierto mulla on välillä säännöllinen ja välillä säännöllisen epäsäännöllinen.Saapa nähdä kuinkahan hankalaa se LH-huipun nousu on noista tikuista tihrustaa, nyt kahtena pv:nä kp 10 & 11 on tullut ihan haalee eli ei oo vielä ovis ihan käsillä.Luulisi ettei sitten kovin herkästi raskaustestiä ala tekemään kun nyt saa oikein olan takaa pissiä tikkuun joka päivä :D

Mut ei muuta ku oikein mukavaa viikkoa munkin puolesta!

naminami kp 12/27-32 yk 2

Vierailija
48/433 |
12.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli 25vuotias kolmen lapsen äiti. Nyt haaveilua neljännestä,eka täysi kierto menossa. Aikaisemmat lapset ovat saaneet alkunsa melko nopeasti,mutta katsotaan kuinka käy nyt!

Edelliset tenavat vm. 04,10 ja 11 :)

Lumikki kp 17/?

Vierailija
49/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastahan se vuorokausi vaihtunut, mutta täällä on rytmit ihan päälaellaan...kiitos vuorotyön.

KP 12 (30-32), yk 5, Clomit ja 1.yhteinen

Tämä kierto noudatellu samoja kaavoja kuin edellinen eli nyt masussa tuntuu jo ovisnippailua, vihlasuja ja "porinaa", rinnat on kipeähköt ja nännit arat. Clomeja siis popsin kp 4-8, tikuttelun alotan kp 16. Viime kierrollahan tärppäs mutta se meni kesken heti aluillaan ;(

josko nyt onnais...tosin nyt en ole niin vauhkona kuin viime kierrolla ja piina tuntu sietämättömältä!!! Yritän ottaa lunkisti ja olla ajattelematta ovista, pupuilua, oireiden tutkailua yms kokoajan. Mutta mielessähän ne pyörii kokoajan.

Tsemppiä kaikille!!!

50/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piinaavaa tää odotus... Haluaisin jo testata, mutta negatiivstähän se vielä varmasti näyttäis.

En muista millon tarkalleen oli ees menkat :(

Tilasin netistä jonkun testin, joka pitäisi näyttää ennen menkkojen alkua jo tulos. Mut meneehän siinäkin varmasti aikaa ennenko tulee.

Mulla on tosiaan rinnat arat, aivastuttaa, lämmöt 36.9, pissattaa, eilen olin niin väsynyt et nukahdin sohvalle (ei oo koskaan ollut sellaista väsymystä) ja sit niitä näppyjä, ihan kuin itikan pistosta tulevia vaaleita kohtia. Luin, että tämäkin voi olla raskaudessa normaalia. Ja nuha!

Sekä vielä se tunne, et jotenkin tietää nyt olevansa raskaana. Olen aina ollut jotenkin kielteinen ja epäillyt.

51/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se oli testata ja mielestäni siinä on tosi tosi haalea ja kapea haamu.

Noh, eikun odotellaan vielä sitä postissa tulevaa ja testaan sit sillä.

Närästys on tullu kanssa nyt, ja ei oo närästäny sit esikoisen raskausajan jälkeen ollenkaan!

Vierailija
52/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak, mikä kiertopäivä/dpo sulla on menossa? Toivottavasti haalea haamu vahvistuu :)

53/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merinak, mikä kiertopäivä/dpo sulla on menossa? Toivottavasti haalea haamu vahvistuu :)

En ollenkaan tiedä, kun en pistänyt merkille silloin että millon mulla oli menkat. Joten sehän tässä nyt vaikeaa onkin.

Oireet täsmää kyllä ja muistan kun käytiin eilen kaupassa niin karkkien tuoksu tuli voimakkaana, jota ei ole ennen käynyt. :P

Minä toivon kanssa että vahvistuisi, mieheni serkku joka on hoitaja niin sanoi jo että kun menee töihin niin voisi laittaa lähetteen verikokeisiin. 19 pvä on mulla röntgen, joten sitä ennen pitäisi sitten saada varmuus, kun röntgenissähän ei vissiin raskaana saisi olla?

Vierailija
54/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki87: Tervetuloa mukaan! Sulla onkin mukava katras jo kotona:) Meillä kuumeillaan toista,esikoinen niinkin tuore tapaus kuin vuosimallia 2012.

angelblue: Korjasin sulle kp:t tuohon listaan kun ne näytti mitä sattuu,onkohan nyt oikein? Samat aatokset täälläkin, koitan olla liikaa ajattelematta raskautumiseen liittyviä asioita mut kuten sanoit, not easy :D Tietenkinhän ne tuossa mielen päällä on heti kun ei ole jotain muuta tähdellisempää tekemistä tai jos tulee täällä käytyä...Mä nyt olen ottanut ton listan päivittelyn asiakseni niin pakkohan se on edes joka toinen pv käydä päivittää ettei kovin laahais kp:t perässä (seliseli) :D

Merinak: Toivottavasti haamu vahvistuisi! Oireet kuulostaa kyl tosi lupaavalta.Mä olen käynyt röntgenissä kun en tiennyt että olin raskaana.Mut jos sille röntgenhoitajalle sanoo, että tässä voipi olla sellainen juttu et uus elämä kasvamassa tuolla mahassa niin nehän voi kai sit mahan päälle laittaa sen lyijyliivin vai mikä se säteilysuoja onkaan..?

ON: Limoista päätellen alkaa olla ovis käsillä, saapa nähdä mitä ovistikut sanoo lähipäivinä...Onkohan se ok aika jos oon nyt ottanut tikutusajaks klo 18.30-20.00? Jostain luin ettei liian aamulla kannattais tehdä niin aattelin sit illemmalla kun yleensä kahdeksalta viimeistään oon kotona kun esikoinen alkaa yöpuulle.

Vähän on tuntemuksia alamahassa mut sit ainakin tiedän et kyse on ovulaatiosta jos ne tuntemukset voimistuu.

Vierailija
55/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lumikki: tervetuloa mukaan, toivottavasti neljäs vauveliini saisi myös pian alkunsa, kuten edellisetkin lapsoset :)

Angelblue: Sulla alkaa pian olemaan ovis oven takana kun jo siellä kolkuttelee :) Plussapuhallus! Hyvä että olet lungissa mielentilassa. Voisit lahjottaa sitä vähän tännekkin..

Merinak: Nyt kuulostaa kyllä aikaslailla hyvältä tuo sun tilantees. Sormet ja varpaat pystyyn että se plussa pärähtää vielä :) Ehkä se haluaa yllättää sut hitaasti mutta varmasti. Tsemppiä!

Naminami: Mulla ei oo harmainta hajua tosta tikuttelun suositus ajankohdasta.. Varmuutta saat just lukemalla eri juttuja niihin liittyen :)

Täällä ei mitään uutta sinänsä, alavatsa edelleen tuntemuksia täynnä. Hassua että välillä tuntuu tökkäilyn tapaista myös ylempänä mahassa. Ja alaselkää on muutaman kerran särkenyt ihan hetkellisesti, jostain luin että sekin on yksi mahdollinen raskauden ensioire. En kyllä liikaa halua lueskella noita oireita koska sitten alan varmasti analysoimaan itseäni taas.. Että voi hitto ei mulla kyllä tuota oiretta oo vaikka tuo ja tuo on. Ja nehän on niin yksilöllisiäkin ja joillakin ei ole oireen häivähdystäkään. :)

Mä eilen jonkin lueskelemani keskustelun päätteeksi tilasin mammaksi.fi herkkiä r.testejä 6kpl paketin. :D:D On tää kyllä....

Hauskaa puuhaa. Jännää kun Merinak tuossa mainitsit että "tietää vain olevansa raskaana" niin mulla on ihan sama fiilis vaikka siitä nyt en voi sanoa onko se vain niin kovaa toiveajattelua vai ihan vaistoa. Jotenkin on vaan semmonen että no nyt. Höpsöä. Ja nyt kun sanoin ton niin en varmana ole :D

Miten te ootte syöneet nyt yrittämisaikana? Onko kukaan muuttanut ruokailutottumuksiaan tai muuta mainittavaa tehnyt tässä lomassa? Mä vedin eilen pussillisen sipsiä ja dippejä (nam) ja röhnötin koneen kanssa sängyssä. Sit vaan kävi mielessä että hohoo olipas taas terveellistä. Mun pahe on kaikki makea ja sipsit suklaa kaikki ah...

Alkoholia en ottanut ekana yk:na ollenkaan mutta se ei ollut mikään tietoinen päätös, ei vaan tehnyt mieli. Sen jälkeen onkin sit tullut vedettyä kolmet aikasmoiset lärvit. :D

Nonom kp 19/28 yk 2

Vierailija
56/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille!

Olen seuraillut palstaa ja nyt uskaltauduin mukaan.

Taustatietoja hieman, eli olen 26- vuotias, mieheni 28. Ensimmäistä lasta ollaan yritetty nyt 11 kk. Mulla todettiin endo viime vuoden lopulla ja heti sen jälkeen aloitettiin yritys. Eihän se sitten ole tuottanut tulosta...Kierto ollut epäsäännöllinen (26-36) ja terolut nyt käytössä (toinen satsi menossa). Ekan tero kuurin jälkeen kieto oli 31pvä, joten edistystä ainakin siinä suhteessa! Jännään on..piinapäivät menossa.

Kaikki ystäväni ovat joko raskaana tai saaneet vauvansa. Minä ainoa lapseton kaveriporukassa. Ei ole oikein ketään kelle puhua. Enkä halua miestäni hirveästi tällaisilla kuumeiluilla rasittaa, että on edes toinen joka ottaa hieman rennommin tämän asian :)

Toivotan kaikille plussatuulia :)

Leenanna

Vierailija
57/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tulit mukaan :) Voi kun teillä nappaisi pian!!

Teroluteista mainitsit, mulla on nyt ne myös käytössä. Kysyisinkin että nyt kun mä olen syönyt ne ekat 10 tablettia mitkä aloitin heti samana iltana kun kävin gynellä. Sitten nyt popsin niitä kp 15-24 pillereitä. Gyne suositteli vielä puhelimitse ottamaan toisen satsin. Eli enhän nyt ota mitään 10;n päivän juttua enää? Vaan jos nyt en raskaudu (:D) niin toinen satsi meinaa sitä että seuraavissa menkoissa otan taas päivinä 15-24?

Saikohan tästä mitään selvää?! :D

Vierailija
58/433 |
13.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonom: Mä en ole kyl mitenkään muuttanut syömisiäni,yhtä huonoruokainen kun aina ennenkin:D Ukkokin sanoi että "jos tuosta meet vielä laihtumaan niin ei taida ihan helposti paksuksi pamahtaa".Kiitos vaan, tuli sellainen olo että nyt yhden epäonnistuneen yrityskerran jälkeen mä olen joku hedelmätön luuviulu kun ei heti tärpännyt:( En mä mikään alipainoinen kyllä ole, siinä rajoilla keikun.Mutta urheilen paljon, sainkin painon nousemaan kun aloitin kunnolla käymään salilla nyt syksyllä.Tahtoisin oppiakin syömään paremmin eikä reenaukseni tarkoitus todellakaan ole mikään laihdutus vaan hyvä olo ja kivahan se ois jos olis vähän enemmän lihastakin:D Alkoholin suhteen ei ole mikään nollatoleranssi niin kauan kuin raskaustesti ei näytä plussaa.Aika harvoin on tullut otettua esikoisen syntymän jälkeen kun ei vaan yksinkertaisesti tee mieli eikä sitä äiti-ihmisenä viitsisikään joka helvetin viikonloppu juosta ryyppäämässä.Silloin tällöin kun käy rilluttelemassa niin se riittää mulle, viinapääkin on edellisen raskauden myötä huonontunut niin ei kestä kauheana kiskoakaan kun oon jo ihan pleksit:D

Leenanna: Tervetuloa mukaan vaan ja tsemppiä, plussatuulet nyt tuulemaan sinnepäin!:) Tuo endo se on kyllä rasittava vaiva, ei omakohtaista kokemusta mut tiedän tyypin jolla se vaikeutti raskaaksi tulemista.Ja hällä on nyt muutaman kuukauden vanha vauveli, toivottavasti teilläkin tärppäisi:) Niinhän se on että noille miehille on vähän hankala kuumeilusta puhua, meillä kylläkin mies on melkein pahempi hössöttäjä kun minä:D Mutta en todellakaan halua pahentaakaan tuota sen kuumeiluu niin mielummin puran päätäni tänne kuin hänelle pelkästään.

Nonom kp 13/27-32, ovistikun testiviiva tummempi kuin eilen eli ehkä kohta jotain tapahtuis :)

Vierailija
59/433 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa uusille!

naminami: Ei sun mitään epäterveellistä kannata alkaa syömäänkään jos haluat painoasi nostaa, mutta suurenna annoskokoja, joka aterilla syöt itsesi ihan täyteen. Kyllä se siitä pikkuhiljaa nousee ja kierto normalisoituu kun tulee tarpeeksi kaloreita ja sitten hyvää rasvaa pitäisi saada.. rypsiöljyä ja oliiviöljyä ruokiin (niitä voi laittaa oikestaan joka ruokaan) =D Olen esikon painoin kanssa taistellut kun menee niin lujaa ettei ehdi syömään samaa tahtia niin tuo ruokaöljy lisää aika kivasti kaloreita ruokaan (1 dl/900 kaloria)

nonom: ainakin ku minä niitä söin ku esikkoa yritettiin niin juuri noin että 15-24 päivät syötiin Mut eikös siitä tule 10 päivää ;)siitäkin.

Merinakille maltilliset onnittelut täältä! db Toivottavsti vahvistuu

ON: dpo on 6 kipujen perusteella eli ovis oli todella aikaisin. Kahtena edellisenä päivänä oli sellainen puutunut olo alaselässä ja alavatsalla, koskaan ei ole sellaista vielä ollut. Tänään on alavatsa kipeä, ei koko ajan mutta jos pinnistelee tai nostaa jotakin niin silloin sen huomaa.. Onko muilla ollut koskaan tällaista...? Voihan nää olla vielä sen kystankin jäljiltä.. en tiedä.. Kuinka aikaisin voi kiinnittyminen tapahtua?

päivitys oirelistaan: unohdin ihan laittaa vielä tän nenän tukkoisuuden ja kurkkukivun (voi siis olla kyllä flunssakin tulossa) niin ja ilmavaivat (en tiedä onko se mikään raskausoire XDD, mutta ei mulla yleensä ole tällaista)

Minni*86* kp 15/24(28)dpo 6? yk7

Vierailija
60/433 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinak: Toivottavasti se haamu vahvistuu ja selkeä plussa pärähtää tauluun! :) Ja jos saat ajan verikokeeseen niin siinähän se sitten varmistuu ainakin.

naminami: Ite oon tikutellut ovista aamuisin, koska oon poissa kotoa 8-20:30. Monessa paikassa tosiaan on ollut, että aamupissasta ei kannattaisi testailla, ja mulla onkin välillä ollut vaikeuksia saada selkeetä ovisplussaa. Ajattelin nyt tällä kertaa testata vasta illalla. Ja ehkä siinä oletetun ovispäivän tienoilla jopa sekä aamulla, että illalla. Viikonloppuna saa onneksi testailtua "joskus iltapäivästä", eli ns. oikeaan aikaan. Ainakin noissa mun testeissä on suositusajankohta muistaakseni klo 10-20. Pikkuvinkkinä että jos sulla on semmosia liuskatestejä, niin ne saa leikattua pituussuunnassa kahtia ja riittävät näin tuplasti pidempään! Kunhan on terävät sakset niin onnistuu, ja viivan kyllä huomaa niistä leikatuistakin. :)

Tää koko kierto on kyllä yhtä odottelemista!! Nyt siis odotellaan ensinnäkin niitä ovistikkuja saapuviksi ja sitten odotellaan ovista.. :D Vielä ei oo yhtään hedelmällinen olo, mutta on tässä talletuksia tehty... =) Voi olla että viikonloppu menee erillään joten pitää toivoo että ovis ei ois just la-su! Mun tuurilla se on kyllä just sillon mut pitää koittaa varmistella parhaamme mukaan.