Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

? ELOKUISET 2013 ?

05.11.2012 |

Kommentit (433)

301/433 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkii_se_perunakin; Kannattaa tehdä parin päivän päästä se digitesti,en haluais olla ilonpilaaja mutta mulla on jo kolme kertaa näyttänyt samanlaista ohutta viivaa enkä ole ollut raskaana:( Tämän ketjun ensimmäisillä sivuilla aika monella tais olla samoja kokemuksia,jos oikein muistan... Sen takia olen jättänyt niiden testailun kokonaan!! (vai oliko se edellinen ketju)

Toisaalta taas se voi myös sun kohdalla merkitä raskautta!;)

Katjuska83;Kovasti onnitteluja!!! Kamala plussapino täällä jo. Nyt tarrasukkia kovasti että pienet pysyy mukana!

ON; Osaakohan kukaan auttaa??? Mulla siis ovistesti näytti perjantaina JA lauantaina plussaa,sunnuntaina oli jo haalea viiva. Eli onko mulla nyt dpo5 vai dpo6? Jotenkin kaiken järjen mukaan dpo 5 koska lauantaina se munasolu on varmasti sitten irronnut. Vai onko muilla muita näkökulmia??:D

Tuntuu että flunssaa pukkaa päälle,kamalan tukkoinen olo,päätä särkee ja aivastuttaa koko ajan,höh.

Vierailija
302/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä kans oon varautunut siihen että se ei oo mitään,onpahan pienempi menetys jos ne menkat sieltä tulee.mä meinasinkii et jos ostais seuraavaks sen "sittarin"raskaustestin,mä en niinkää tykkää siiä digitaalisesta,ehkä siks kun se näyttää tuloksen heti=D

jepjep,täytyy ruveta lähtee töihin ja sit taas viikonlopuks reissuu.tuun sunnuntaina kertoo et onko jotain muutoksii tullu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää plussia tullut sitten viime visiittini jälkeen, hienoa! Kukkii_se_perunalle tsemppiä, jos se kunnon plussa sieltä vkl:n aikana pamahtaisi.

Huomasin itse, että viime kiertoni olikin 27pvää eikä 28. Menen kuitenkin tuon 28 mukaan, kun ovisplussa tuli kp14. Pitäisi keksiä paljon puuhastelua, jotta aika kuluisi nopeasti. Ajattelin testata sunnuntaina kp25, mitä olette mieltä? Onko se vaan itsensä kiusaamista vai pitäisikö suosiolla odottaa tiistaille? Teistä jokunen on ollut innokas testaaja ja maltti ei ole mun paras piirre :-)

Oletteko muuten ottaneet influenssarokotusta? Itse en ole sitä koskaan ottanut, mutta nyt olen alkanut asiaa miettimään, kun raskaanaoleville sitä suositellaan. Ehkä otan sen, jos plussaan nyt tästä kierrosta.

Wagner3 kp23/28

304/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tikuttana kax kertaa päivässä, jotenki nyt vaan innostunu ku ekaa kertaa asialla :D tänäänkin tuli vielä tummaa viivaa..te " konkarit", onko paras hedelmöittymisaika just sillon, kun ensimmäinen plussa pärähtää ruutuun, vai milloin? ja kun niit plussia tulee useampana päivänä? mulla alkoi eilen illalla myös aikamoiset oikeanpuoleiset vatsa kivut,että ilmeisesti bongaan oviksen myös ilman tikkuja :) jatkuu vielä tänäänkin ja tää päälle iskevä flunssa ei tunnu kivalta, kun yskiä pitäis, muttaku vihloo niin p**ke***sti :D

305/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Onnea vaan sullekin plussasta. Paras on laskea viimeisimpien menkkojen mukaan, ultraäänessä sitten ajallaan tarkistavat, jos heittää viimeisiin menkkoihin yli 5 vrk se ultran mukainen raskauden kesto, he muuttavat sen lasketun ajan. Mulla tänään rv 4+3 eikä minkäänlaista mitään tuntemusta oo että oottaisn. Hölmö minä ostin ison pinon ovulaatiotestejä ja raskaustestejä mammaksi.fi sivuston kautta ja ne kaikki tikut nyt jäivät käyttämättä. Olin niin varma että ei tärppää ekalla kerralla. Äitiyden ilo tosiaan on sellainen että toivon sitä jokaiselle naiselle. On todella sisukasta jaksaa yrittää kuukaudesta toiseen, ja murhe että toisille ei raskautta suoda niin helposti kun toisille. Toivon kaikille yrittäjille tsemppiä ja jaksamista! Kyllä se pienokainen vielä sieltä tulee =)

Vierailija
306/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein huomion, että ketjun perustaja on raskautunut niin heinäkuisissa kuin täällä elokuisissa :-)

Meneeköhän syyskuisissakin niin. Kaikkeen tulee kiinnitettyä huomio, kun ajan kanssa näitä ketjuja lukee :-)

307/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka. Onnittelut kaikille plussanneille :) Täällä taas kuumeilemassa piiiitkästä aikaa.. kierto meni niin sekaisin keskenmenon jälkeen ettei toivoakaan raskaudesta.. nyt on ollut normaalisti 3 viimeistä kuukautta ja uskaltaudun taas vaihteeks tänne kuumeilemaan:) Olen 22v ja mieheni 36. Toista lasta kuumeilemassa. Esikoinen on 3. Alettiin yrittää viimevuonna joulukuussa mutta yk 1 päättyikin sitten keskenmenoon jonka jälkeen kierto meni niin sekaisin että oli pituudeltaan pisin 62kp.. normaalisti 31-32. No nyt on kaikki taas normaalisiti:) Ja tsemppiä meille kaikille :) En ehtinyt valitettavasti lukea kaikkien kommentit :/

PimpeliPom kp 19 / 31-32 yk 1Km + yk 11

Vierailija
308/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimpelipom: tervetuloa mukaan kuumeilemaan :)

Joku kyseli kannattaako testata kp 25?! Itse testaan aikaisintaan, kun menkkojen pitäisi alkaa. Voihan olla, että jollain kp25 näkyy jotain, mutta aika epätodennäköistä..

ON: Tänään ovistestissä viiva oli selvästi vaaleampi kuin eilen. Testaan vielä huomenna, mutta jos viiva vaan jatkaa vaalenemistaan niin ovis jäi bongaamatta. Eilinen viiva oli kuitenkin kontrolliviivaa haaleampi myös.

Ovisoireitakaan en tunnistanut. Ehkä en ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa?

Taikku kp19

Vierailija
309/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loiste: Mulla oli kans hieman pähkäiltävää tuossa rv:jen laskemisessa,mut päädyin sit noudattaa menkkojen mukaan laskemista kun oletetun oviksen mukaan laskettuna viikot heittää vain yhdellä päivällä.Sulle laitoin listaan rv5+3, koska laskujen mukaan sain sen tulokseks.Ainakin vau.fi:n laskuri antaa saman tuloksen,kun lasken kuukautistesi (28.10) tai ovisajankohdan (dpo0 13.11?) mukaan.Lasketuksi ajaksi sain sulle ton 6.8, kaksi päivää ennen mua :)

haaveissa neljäs: Hienoa,ovis plussa! Varmasti teillä ollut rattoisa itsenäisyyspäivä ;) Tsemppiä että nyt tärppäisi!

kukkii se perunakin: Tulehan kertomaan miten uusintatestin kans kävi, toivotaan et olis selvä viiva!

tiamisu: Pahoittelut tädin tulosta:( Voih pitkään se sun miehes on kyllä pois, mut joskushan tuollainen välimatka vain vahvistaa suhdetta:) Mut uskon että harmittaa, hankalahan se on raskautuu jos toinen on eri mantereella:/

mago: Jostain oon lukenut et ovisplussaks lasketaan se eka plussa, eli sun tapauksessa ovisplussapäivä on ollut perjantai.Ovisplussasta seuraava päivä on dpo 0 (Korjatkaa kokeneemmat jos oon väärässä,oon ihan untuvikko näiden juttujen kans!).Ja nyt tänään siis sulla olis mun laskujen mukaan dpo 6 (7.12).

Wagner3: Jos sait ovisplussan kp14,niin kp25 sulla olis sit dpo 10. Joillakinhan raskaus saattaa haamuna (ellei vahvempanakin?) näkyä jo silloinkin mut sinuna odottaisin pari päivää ja testaisin dpo12 :) Tiedän et helpommin sanottu kuin tehty, mut päivä päivältä väärän negan mahdollisuus pienenee.Onhan niitäkin,jotka eivät saa heti plussaa näkyviin vaikka kuukautiset olisivat myöhässäkin.Mut maltti on valttia;) Mä keksin itselleni niin paljon kaikkee muuta ajateltavaa et hyvin sain lykkäytettyy testaamista vaikka välillä se takaraivossa kutisikin.Tsemppiä sinne, jos päätät testata kp25 ja tuleekin nega niin älä lannistu, voi se vielä plussaksi muuttua!:)

Joo, mä kans huomasin et heinäkuisten kuumeilijapinon pystyssä pitäjä napsunenkin siitä kierrostaan plussasi ja mä nyt! Syyskuisten pinoa pitää nyt näköjään marjaana, toivonkin oikein sydämeni pohjasta että hän pääsisi nyt plussaamaan! Olishan se hienoa, et sitä joka pitää listaa ajan tasalla seuraisi sellainen "hyvä karma" joka auttais raskautumisessa:)

Katjuska83: Kiitos, helpompihan nuo rv:t onkin laskea menkkojen perusteella.Eikä tos tosiaan oo kun päivän heitto.Ja eihän sitä toisaalta ovisplussakaan täysin päivän tarkkaa tietoa siitä anna, milloin hedelmöitys on tapahtunut.Täälläkään ei edelleenkään mitään oireita/tuntemuksia että raskaana ois,hö! Toivottavasti ei ole huono juttu...Esikoista odottaessa oli ihan toisin,mut raskaudethan on erilaisia...Mullakin jäi tonne kaappiin ovistestejä muutama,4-5kpl mut haitanneeko tuo..Raskaustestejä jos olisin ison läjän tilannut nii yksikään niistä ei varmaan lojuisi tuolla käyttämättömänä,sen verran epäluuloisen olon on tää oireettomuus aiheuttanut et olisin varmaan testannut joka päivä varmistuakseni et ne kaks viivaa tosiaan on ja pysyy:D

pimpelipom: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan,lisään sut listalle! Pahoittelut km:sta, mut hyvä kun kierto on vihdoin tasoittunut:) Kovasti plussatuulia sinullekin!

Tässäpä jutusteluni tältä erää, palaillaan naiset! :)

*MUOKS* Selasin tässä aikani kuluks aiempia viestejä ja laskeskelin rv:t edellisten kuukautisten mukaan niille plussanneille,joilta rv:t vielä listalta uupui.Sanokaa jos on virheitä:)

Vierailija
310/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanotaan, että "ovisplussa ei takaa ovulaation tapahtumista" niin eikö se sitten niinkin päin ole että jos ei saa ovisplussaa, niin se ei takaa ovulaation pois jäämistä;)Voihan olla, että virtsa on ollut liian laimeaa LH-huipun bongaamiseen tai se huippu on tapahtunut jossain tikuttelujen välissä jolloin se on jäänyt bongaamatta? Plussatuulia sullekin!

311/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärsin:) Näin vähän ajattelinkin. Tänään ollu inhottavia alavatsakipuja...

naminami,korjaatko mulle tuonne että nyt on kp 20/28, niin on oikeat päivät;)

312/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naminami: Täti tuli tänään vihdoin kylään. Joten siirryn sitten syyskuisiin. En olisi halunnut ekasta luomukierrosta plussatakkaan, kun jotenkin olis hirvittäny km:n pelko. Mutta nyt tietää hieman kiertoa :) Harmi etten tiedä vieläkään mitkä on normaaleja tuntemuksia :D En ainakaan nippailusta siis pittaa tästä lähin :)

Iloisia odotushetkiä kaikille plussanneille!! :) Ja oikein mukavat joulun odotukset jollei palstoilla törmäillä :)

313/433 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taisi meillä tuo hieno plussa jäädä käyttämättä..isäntä ei "jaksanu" loppuun asti :S murr..paitsi jos on niin että pöussan saannista ovis tapahtuu vast n.24h kuluttua,niin tänään kyllä on mahdollisuudet..miten mulla on tuollainen käsitys? korjatkaa viisaammat..varmuudeksi tuossa vielä joku aika sitten testasin ja oli kyllä hailu viiva enään :(

Vierailija
314/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

PikkuinenMyy: pahoittelut tädin vierailuista, mut hyvähän se on et ehtii ainakin yks luomukierto tulla ennen plussaa:) Ei muuta ku tsemppiä syyskuisiin!

haaveissa neljäs: Mullakin on se käsitys et ovis tapahtuu 24-36 tuntii LH-huipusta eli ovisplussasta,.Hailu viiva vahvan plussan jälkeen kai tarkoittaa sitä että munasolu olis ironnut LH-huipun mentyä ohi joten vaikka itsenäisyyspäivän talletukset eivät olisi onnistuneetkaan nii vielä teil on ollu eilinen ja ehkä jopa tämäkin päivä aikaa laittaa simpat matkaan kun siellä se munasolu hetken aikaa odottelee hedelmöittymistä;) Mä en mikään ekspertti näissä ole, kun kerran vasta ennätin ovistikkuja testata mut jonkin verran yritin perehtyä asiaan tikkuilun ohella.Ja jostain luin, et olis hyvä tehdä talletuksia just ennen ovisplussaa jotta siittiöitä olis sit jo kytiksellä tuolla valmiina odottamassa munasolun irtoamista.En tiedä, mut musta tuntuu et meille ainakin noista ovistikuista oli hyötyy ku vaikka eivät aivan 100-varmoja olekaan nii jonkin verran sentää antavat suuntaa oikealle ajoitukselle tehdä talletuksia;) Aiemmin on tiedostamatta tullut skipattua seksitouhut oviksen tienoilla, kun toisinaan kovat oviskipuilut on vienyt halut:s

Mä niin nautin tosta lumesta ja pikku pakkasesta,ihanaaa touhuta ulkona ja tehdä lumitöitä:) Viime talvena en oikein pystynyt kun vauvamaha oli kolattaessa tiellä.Aluks tuntui et syksy jatkuu ikuisuuden,kevään korville asti mut vihdoin voi sanoo et talvi on tullut.Toivottavasti lumi pysyy maassa joulunkin, musta joulu ei ole nimittäin mitään kaunista katseltavaa kun sitten on niin pimeääkin:/

Vierailija
315/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kp 25 vaihtui kp 1. Tsemppiä vielä piinailijoille! :)

Vierailija
316/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niistä tulikin tosi hienot!

naminami: Kiitos avusta! Ollaankin tosi lähekkäin LA:n kanssa. Varasin alkuraskauden ultran, koska on pakko saada varmistus, että tuolla on joku ;)

haaveissa neljäs: mun ovulaatiotikuissa oli ohje, että ovulaatio tapahtuu 24-48 tunnin sisällä positiivisesta testistä. Tumma testi viiva merkkasi ainakin mulla LH-huippua (niitä tuli aina kahtena päivänä peräkkäin), jolloin munasolu on juuri irtoamassa, koska seuraavana päivänä testissä oli neutraalimpi viiva. Touhuttiin miehen kanssa aina ensimmäisenä tumman ”viivan päivänä” ja nyt tässä kierrossa sain sen mukaan, myös kun viiva oli haalennut. Kappas vaan kun heti natsas. Olisihan tietty ollut mahdollisuus myös aiemmasta kerrasta aikaisempina kiertoina, mutta kenties miehen siittiöt eivät ole mitään päiväkausia elävää sorttia eivätkä kai jaksaneet odottaa munasolun irtoamista :)

Ja tiedän tunteen, miten är-syt-tä-vää on, kun mies ei jaksa touhuta just silloin kuin pitäisi. Mikäs niillä on ollessa ja odotellessa seuraavaa kuukautta, kun taas naisena tutkailee joka ainoaa merkkiä kehossa ja miettii olisko tärpännyt. Ole siinä sitten hymyssä suin iloisena puolisona, kun ottaa niin päähän toisen ’saamattomuus’. Toivotaan teille, ja varsinkin miehelle tsemppiä makkarin puolelle sekä paljon plussatuulia :)

Wagner3: mä testasin kp26 (kierto n. 31-32 päivää) ja oli ihan puhdas nega. Sulla on lyhyempi kierto, joten voisihan siellä joku haamu pilkistää. Kaipa tärkeintä on se, kuinka kauan hedelmöittymisestä on riippumatta kierron pituudesta. Toivotaan, että saat positiivisia uutisia!

Kysyit myös tuosta influenssarokotteesta. Minä en ole koskaan kokeillut sitä ja tuskin otan nytkään vaikka plussasin. En tiedä mikä siinä on, mutta jotenkin intuitiivisesti on sellainen olo ettei se sovi mulle enkä tod. halua mitään narkolepsioita vaikken riskiryhmään kuulukaan. Onneksi tämä perusflunssa alkaa olemaan ohi :)

Paljon iloista plussaonnea kaikille piinailijoille! Ruuhkautetaan laitokset elokuussa :D

Loiste

Vierailija
317/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innalle ja Pikkuinenmyylle pahoittelut tädin tulosta. Syyskuulle uutta yritystä sitten paremmalla onnella!

Kuinkas muilla kierron lopuilla olevilla menee? Onko oireita?

Otin neuvoistanne oppia ja olen säästänyt testaamisen aikaisintaan huomiselle. Minulla on noin viikon ollut lämpö koholla puoli astetta tai vähän yli, ei flunssaa tai mitään muuta. Selkää pakottanut silloin tällöin. Kävin lääkärissä eilen ja kun ei mitään selittävää tekijää ole tuolle lämmönnousulle, niin arveli, että voisi johtua raskaudesta. En nyt sitten tiedä. Olen lueskellut alkuraskauden selkäkivuista ja voihan se olla oire. Alavatsalla on lisäksi ollut välillä painontunnetta, ei kipua kuitenkaan. En nyt vaan uskalla ajatella, että olenko vai enkö, ei tule suotta pettymystä. Mies sanoi eilen, että oot ihan sen näköinen, että oot raskaana. Miten se muka näkyisi ulospäin...

Wagner3

Vierailija
318/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seuraillut näitä palstoja jo jonkin aikaa, mutta en oo kuitenkaan mitään kirjotellu. Halusin kuitenkin tulla nyt jakamaan kokemukseni.

Vauvayritystä takana jo reilu vuosi, taustalla yksi keskenmeno yli vuosi sitten. Viime kierrossa tikutin ovista sekä kävin akupunktiossa lapsettomuuden vuoksi. Loppukierrosta oli selkeitä menkkatuntemuksia, akupunktiolääkäri oli kyllä sitä mieltä, että hoidoista olisi apua heti. Ja niin sitä sitten kuitenkin iloiseksi yllätyksekseni plussasin kp 30.

En tiedä oliko tuuria vai mitä, mutta ainakin mun kohdalla tuo akupunktio tuotti tulosta, suosittelen siis!

Kerrie (5+2)

319/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on hieno joukko plussanneita,onnea ja tarrasukkia!! :)

omasta tilanteestani en osaa sanoa mitään. Kumpi vaan voi tulla, plussa tai menkat. Ajattelin olla testaamatta ennen kuin on menkat tosiaan myöhässä, ainakin sen 1 päivän...viikko tässä ois siis odotettava,mut nopeesti varmaan menee kun on töitä, koulua ja seuraava 2vkoa näyttöjä..

hilma

Vierailija
320/433 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti on taas plussailtu, onnea jokaiikalle!

Voi kun itsekin vielä kerran pääsisi tuon junan kyytiin! Kaverilla laskettu aika tuossa ennen joulua ja pääsee pitkästä aikaa nuuskuttamaan pientä. Onneksi tälle kaverille uskaltaa sanoa, että itsellä on hankalaa tämän asian kanssa, kateus ja haikeus meinaa iskeä vaikkei se minulta ole pois toisten vauvat:)

Normioireilla mennään eli kaikkea on. Oviksesta viikko tuota pikaa ja kelvolliset talletukset piti olla pantuna. Ainoa mikä uutuutena on, on huuliherpes. Voisko sen laskea raskausoireeksi?!? :D Ei ole kuitenkaan minulla normivaiva, kaksi kertaa aiemmin ollut ja edellisestä kerrasta vuosikausia aikaa, eikä nyt edes ole nuhaa sun muuta..

Odotuksen odotusta, joulun odotusta ja odotusta kaikille!

Aliina kp 23/30-33, yk 12